Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи В)
Очікувана вартість
43 200,00 UAH
UA-2023-11-07-014882-a ● 762987d9e6cf4528a3c55c8546236e77
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Прикарпатський обласний центр служби крові Івано-Франківської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01993138 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Степана Бандери, буд. 23 |
Контактна особа: |
Віра Бойчук +380342789023 ospkif@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 11:16 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2023 11:16 |
Очікувана вартість: | 43 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 216,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1200 кілограм
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи "В")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76014, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.С.Бандери,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 09:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 10:57 |
Додаток 2.doc | |
08 листопада 2023 10:57 |
перелік змін.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
тендерна документація.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
Додаток 3.docx | |
07 листопада 2023 16:33 |
Додаток 1.docx |
15 листопада 2023 09:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2023 10:57 |
Додаток 2.doc
|
||||||
08 листопада 2023 10:57 |
перелік змін.docx
|
||||||
07 листопада 2023 16:33 |
тендерна документація.docx
|
||||||
07 листопада 2023 16:33 |
Додаток 3.docx
|
||||||
07 листопада 2023 16:33 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Операції
Дата подання: 07 листопада 2023 18:09
Дата відповіді: 08 листопада 2023 10:35
Замовнику доброго вечора! Ви вимагаєте: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: Наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, знешкодження, оброблення, утилізація, видалення), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії. По – перше: у предметі послуга вказана: «Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи В». Відсутня послуга на видалення та утилізацію відходів. Також відповідно до розділу 5. Наказу № 325 МОЗ відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню. Учасник отримають перелік операцій в залежності від виду відходів та нормативних вимог до їх поводження (операцій). Просимо видалити операцію з видалення та утилізація. Також замовнику серед учасників, хто приймає участь у закупівлях за даним предметом є тільки один учасник у кого є всі операції в ліцензії, ми всі прекрасно знаємо його. З метою збереження конкурентного середовища, та нашої участі, просимо дану вимогу викласти в такій редакції: надати: Наявність Ліцензії на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення та/або знешкодження), виданої Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії або наказу про видачу ліцензії. Дана позиція збереже конкуренцію, зекономить кошти замовника, та зменшить ризики у замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Взявши до уваги ваше звернення Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документи в частині Додатку 2. п.4
На рахунок вимоги
Дата подання: 08 листопада 2023 13:07
Дата відповіді: 15 листопада 2023 09:43
Доброго дня! У вимозі скаржник вимагає додати операції за даною закупівлею та посилається на загальні правила: Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. З цієї позиції тоді необхідно вказувати замовнику усі операції в ліцензії за загальним правилом - щоб ніхто не прийшов на закупівлію. Замовник, як спеціальна медична установа повинна також керуватися розділом 5. Наказу № 325 МОЗ (спеціальний акт), де конкретно відходи категорії B - підлягають обробленню або знешкодженню. Враховуючи що порядок отримання ліцензії та вище згаданий наказ не адаптований до ЗУ «Про управління відходами», все що вимагає додати потенційний часник є маніпуляцією, з метою позбутися конкуренції, знаючи, що вона є на ринку. Дякуємо за увагу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня відповідні зміни були внесені в тендерну документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-07-014882-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 08 листопада 2023 11:07
Вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Ваша вимога у тендерній документації повністю відповідала чинному законодавству!
Закликаємо Замовника не ставати жертвами маніпулятивних дій з боку недобросовісних конкурентів!
Вимагаємо внести зміни до документаціїї та привести її до відповідності!
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі.» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Ваша вимога у тендерній документації повністю відповідала чинному законодавству!
Закликаємо Замовника не ставати жертвами маніпулятивних дій з боку недобросовісних конкурентів!
Вимагаємо внести зміни до документаціїї та привести її до відповідності!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2023 16:30
Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до предмету закупівлі: «Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи В)», відповідно вимоги до операції поводження з небезпечними відходами визначені замовником у відповідності до предмету закупівлі.
Тендерна документація закупівлі складена у відповідності до вимог п.28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ» та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування. Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до предмету закупівлі: «Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи В)», відповідно вимоги до операції поводження з небезпечними відходами визначені замовником у відповідності до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-11-07-014882-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 10 листопада 2023 12:23
Заборона залучення співвиконавців/третіх осіб
Шановний замовнику! У додатку 2 до Тендерної документації ви забороняєте залучення третіх осіб до виконання умов Договору.
Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
За даною дискримінаційною вимогою було рішення АМКУ №2836-р/пк-пз від 08.03.2023 р., по закупівлі UA-2023-02-22-001854-a «Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С» ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради , в якій АКМУ, у пункті 4, зазначив, що відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (…)
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив вимоги абзацу другого частини третьої статті 16 Закону.
АМКУ зобов’язав замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, задля виправлення порушень законодавства та колізій які виникли при її складанні Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Відповідно до положень Господарського кодексу та ст 838 Цивільного кодексу України, підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання робіт інших робіт (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тобто, законом не обмежено право учасників залучати субпідрядні організації для виконання майбутнього договору, а тому вказана вимога документації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників і в тому числі нас як учасника та підлягає вилученню з умов тендерної документації, як дискримінаційна.
За даною дискримінаційною вимогою було рішення АМКУ №2836-р/пк-пз від 08.03.2023 р., по закупівлі UA-2023-02-22-001854-a «Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С» ДК 021:2015: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради , в якій АКМУ, у пункті 4, зазначив, що відповідно до ст.16 Закону, визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. (…)
Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив вимоги абзацу другого частини третьої статті 16 Закону.
АМКУ зобов’язав замовника внести зміни до Документації в цій частині.
Вимагаємо внесення змін до Тендерної документації, задля виправлення порушень законодавства та колізій які виникли при її складанні Тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2023 16:24
Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до п 2 ст 27 ЗУ "Про управління відходами" утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
1) зберігати небезпечні відходи окремо від інших видів відходів у спосіб, що не становить загрози для здоров’я людини та навколишнього природного середовища;
2) забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
3) не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
3. Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно заборонено передавати небезпечні відходи третім особам
Відповідно до п 2 ст 27 ЗУ "Про управління відходами" утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані:
1) зберігати небезпечні відходи окремо від інших видів відходів у спосіб, що не становить загрози для здоров’я людини та навколишнього природного середовища;
2) забезпечувати збирання, перевезення, оброблення відходів самостійно, за наявності дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, або шляхом укладення договору з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами;
3) не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
3. Суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний:
1) мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
2) провадити діяльність на об’єктах оброблення відходів, які відповідають вимогам законодавства. Види відходів, що підлягають обробленню на таких об’єктах, повинні відповідати дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно заборонено передавати небезпечні відходи третім особам
Номер вимоги: UA-2023-11-07-014882-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 10 листопада 2023 12:30
Паковання
Шановний Замовнику! Удодатку 2 до тендерної документації ви вимагаєте:
Учасник, за власний рахунок, надає пакети для складування небезпечних відходів а саме міцні пластикові мішки розміром 600*600*600мм, які будуть виключати можливість зовнішнього пошкодження
Згідно Наказу МОЗу України №325 зі змінами:
III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
12. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.
V. Вимоги до відходів категорії В 1
11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).
17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур.
Отже, згідно Наказу №325 МОЗ України ВІДСУТНЄ чітке визначення розмірів до поковання!
Ми маємо право на участь у закупівлі і надати необхідну тару з усіма підтверджуючими документами відповідності до Наказу №325, але тільки через невідповідність розмірів які ви визначили будемо відхилені. Що є абсурдним.
Вимагаємо видалити вимогу щодо конкретних розмірів поковання, адже це звужує коло учасників та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Учасник, за власний рахунок, надає пакети для складування небезпечних відходів а саме міцні пластикові мішки розміром 600*600*600мм, які будуть виключати можливість зовнішнього пошкодження
Згідно Наказу МОЗу України №325 зі змінами:
III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами
9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням.
12. Маркування і паковання небезпечних медичних відходів проводиться відповідно до додатка 1 до цих Правил.
V. Вимоги до відходів категорії В 1
11. Відходи, окрім визначених підпунктом 1 пункту 1 цього розділу, збирають у ємності (контейнери або мішки/пакети), що стійкі до механічних пошкоджень і відповідають Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, затверджених наказом Держспоживстандарту України від 24 грудня 2004 року № 289, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 січня 2005 року за № 95/10375 (далі - Технічний регламент з підтвердження відповідності паковання).
17. Ємності (контейнери, мішки/пакети) вторинного паковання відходів повинні відповідати Технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання, бути виготовлені з матеріалів, стійких до механічного впливу, високих та низьких температур.
Отже, згідно Наказу №325 МОЗ України ВІДСУТНЄ чітке визначення розмірів до поковання!
Ми маємо право на участь у закупівлі і надати необхідну тару з усіма підтверджуючими документами відповідності до Наказу №325, але тільки через невідповідність розмірів які ви визначили будемо відхилені. Що є абсурдним.
Вимагаємо видалити вимогу щодо конкретних розмірів поковання, адже це звужує коло учасників та порушує ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2023 16:28
Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до Наказу МОЗ України №325 зі змінами Замовником перед передачею, відповідним органам для утилізації, здійснюється автоклавування відходів які попередньо збираються у наявні мішки розмір яких 600*760, які закуплено для потреб КНП «Прикарпатський обласний центр служби крові Івано-Франківської обласної ради» до кінця року. Відповідно такі мішки повинні поміщатись в тару для складування таких небезпечних відходів. Пакування інфого формату призведе до необгрунтованої потреби в закупівлі додаткових мішків для утилізації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 11:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
32 400,00
UAH з ПДВ
|
32 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А-ЕНЕРГО" |
38 016,00
UAH з ПДВ
|
38 016,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
32 400,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2023 10:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2024 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 березня 2024 13:01
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
26 березня 2024 12:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:26
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 10:36
|
договір.pdf | укладений |
04 грудня 2023 10:35
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи "В") | 1200 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Керуючись п.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п 10.1. п.п.6 Договору Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2024 року, та викласти пункт Договору 11.1. розділу 11 в наступній редакції «Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2024 р., а в частині проведення розрахунків, до повного виконання договірних зобов’язань Замовником. |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до п1.1 Договору та викласти його у наступній редакції: "1.1 Виконавець на умовах, передбачених цим Договором, надає послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника, а Замовник зобовязується пийняти надані послуги та оплатити їх вартість." |
Номер договору про закупівлю: | 111 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги із збирання, зберігання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів (Медичні відходи групи "В") | 1200 | кілограм |
27,00
UAH з ПДВ
|