Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС) |
Код ЄДРПОУ: | 43611912 |
Місцезнаходження: | 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, вулиця Вишнева, будинок 22 |
Контактна особа: |
Бахман Володимир 380552334384 logistikakherson@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 1 028 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 285,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 16:31 |
ТД - авто СП - 2023РСЦ.docx | |
07 листопада 2023 16:31 |
Проєкт договору 2023.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000128 ● 0380d54a1192432b8058b97e91206fef
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 4-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 11.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2023-11-07-014717-a 07.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 12:06:54
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі легкового спеціалізованого автомобіля (учбовий) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-014717-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС) (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до пункту 11.1 договору про закупівлю від 22.11.2023 № 77-23 (далі – Договір) Договір набуває чинності з моменту підписання його уповноваженими представниками Сторін та діє до 31.12.2023, а в частині проведення розрахунків, гарантійних зобов’язань Продавця – до повного їх виконання.
Прошу надати інформації щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 17:13:01
Пояснення
Регіональним сервісним центром ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС) опрацьовано повідомлення про початок моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю товару за предметом: «Легковий автомобіль – за кодом ДК 021:2015-34110000-1 (легковий спеціалізований автомобіль (учбовий)» за оголошенням UA-2023-11-07-014717-а та запит замовнику на пояснення від 15.01.2024 року і повідомляємо наступне:
1. Під час планування у листопаді 2023 року процедури відкритих торгів на закупівлю легкового спеціалізованого автомобіля (учбового) було здійснено визначення обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета закупівлі та його очікувану вартість на підставі абзацу одинадцятого пункту 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме - ГСЦ МВС та РСЦ ГСЦ МВС в Херсонській області були отримані цінові пропозиції від постачальників легкових автомобілів в кількості 4 (чотири) штуки (копії цінових пропозицій додаються).
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик зазначеного предмета закупівлі ГСЦ МВС здійснювало відповідно до потреб замовника та на підставі «Вимог до закладів, що проводять підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів, та кваліфікаційних вимог до спеціалістів, які здійснюють таку підготовку», затверджених спільним наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства інфраструктури України та Міністерства соціальної політики України від 05 квітня 2016 року № 255/369/132/344, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 травня 2016 року за № 672/28802, наказів ГСЦ МВС від 05 травня 2023 року № 63 «Про організацію роботи з впровадження проєктів» та від 14 вересня 2021 року №86 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації надання адміністративних послуг в системі сервісних центрів МВС».
Посилання на сторінку власного веб-сайту Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Херсонській області (філія ГСЦ МВС) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - http://khe.hsc.gov.ua/wp-content/uploads/2024/01/Obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupili-2023-rik.docx.
3. На вимогу п.3 надсилаємо копії відповідних документів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення частини п’ятої статті 8 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 22:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 17:21
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2023 21:00
|
Договір 77-23 (учбове авто).pdf | укладений |
22 листопада 2023 20:59
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Легковий спеціалізований автомобіль (учбовий) | 1 | Одиниця |
1 028 400,00
UAH з ПДВ
|