Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
Очікувана вартість
1 622 201,00 UAH
UA-2023-11-07-014692-a 7f7310098c6f46948a1f99d4659ce9d3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельникович Віталій Юрійович

+380515291294 domanivka_crl_uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01998420
Місцезнаходження: 56401, Україна , Миколаївська обл., Вознесенський район смт Доманівка, вулиця Пірогова, будинок 6
Контактна особа: Мельникович Віталій Юрійович
+380515291294
domanivka_crl_uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ціна за одиницю: 1622201UAH без ПДВ
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56401, Україна, Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

07 листопада 2023 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000024 ● 54b43f93aa1846539a04bd3ffa06d5c6
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.01.2024 № 4-З

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.01.2024 № 4-З

Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2023-11-07-014692-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 09:36:54

Запит на пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на надання послуг, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.


Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Леонід ПОМУЛЄВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-23 15:10:38

пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство "Доманівська багатопрофільна лікарня" Доманівської селищної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a) Доманівська багатопрофільна лікарня надає пояснення.

Щодо питання 1:
Моніторинг на сайтах потенційних Підрядників не здійснювався, адже його здійснити неможливо тому, що предметом закупівлі не є товар чи послуги, а саме роботи (прайс-листи на будівельні роботи не існують).
У разі, якщо проектна документація розробляється для об'єктів капітального ремонту, вартість будівельних робіт повинна визначатися за ресурсними елементними кошторисними нормами на ремонтно-будівельні роботи ДБН Д.2.4-2000. За відсутності у зазначених збірниках відповідних норм на окремі види ремонтних робіт, їх вартість може визначатися за ресурсними елементними кошторисними нормами на нове будівництво, у тому числі ДБН Д.2.2-46-99 "Роботи при реконструкції будівель та споруд", якщо характер, склад робіт та перелік операцій, які необхідно виконати при ремонті, співпадають з тими, що передбачені державними нормами на будівельні роботи. Показники кошторисного прибутку та адміністративних витрат при обчисленні вартості капітального ремонту на стадії складання інвесторської кошторисної документації об'єктів житла, соціальної сфери та комунального призначення приймаються за п. 15 та п. 4 додатків 12 та 13 ДБН Д.1.1-1-2000 відповідно.
Для реалізації даного Проєкту благоустрою Замовником було проведено ряд телефонних розмов із потенційними Виконавцями проекту та декілька очних зустрічей, де їх було ознайомлено із проектно-кошторисною документацією необхідних обсягів робіт та вартісних меж згідно Проєкту. Однак, потенційні Підрядники, враховуючи характер даних робіт, стислі терміни виконання (залишалось менше 2-х місяців до кінця року), погодні умови та вартість цих робіт, відмовились від укладання Договору підряду (лист від ТОВ «КОНСТРАКШН ЛТД» та лист від ПВНП «НІКОІНТЕРМ» додаються). Єдиним Підрядником, який погодився виконати дані роботи згідно Проєкту у відповідні терміни та в межах кошторисної вартості робіт було Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ БУДІВНИК» (код ЄДРПОУ 40949074). Враховуючи стислі терміни виконання І черги робіт у 2023 році було прийнято рішення укласти Договір підряду із цією організацією. Загальна вартість виконання будівельних робіт відповідно до кошторисних розрахунків Підрядника становить 1 622 201,00 грн., в тому числі по чергах: І черга - 688 562, 00 грн.; ІІ черга - 933 639,00 грн. (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва затверджений Наказом Доманівської багатопрофільної лікарні від 07.11.2023 р. № 57, (додається)) та укладено Договір підряду від 07.11.2023 р. № 208 (відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей) та оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-014692-a
Очікувана вартість закупівлі (для проведення Відкритих торгів з Особливостями) визначена на підставі робочого проекту «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (генеральний проектувальник – ФОП Мартиненко Д.Б.), затвердженого Наказом Доманівської багатопрофільної лікарні від 01.08.2023 р. № 39 (додається) в сумі 1 696 350,00 грн. та у відповідності до отриманого позитивного експертного звіту від 20.07.2023 р. № 1368Є-07/23 (ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА», додається).

Розрахунок розміру витрат:
І черга в загальній сумі становить 711 013,20 грн., з них:
- Будівельні роботи – 577 370,00 грн.
- Кошторисний прибуток – 10 037,00 грн.
- Адміністративні витрати – 5 104,00 грн.
- ПДВ – 118 502,20 грн.

ІІ черга в загальній сумі становить 911 336,40 грн., з них:
- Будівельні роботи – 730 653,00 грн.
- Кошторисний прибуток – 19 088,00 грн.
- Адміністративні витрати – 9 706,00 грн.
- ПДВ – 151 889,40 грн.

Різниця між кошторисним розрахунком в робочому проекті (1 696 350,00 грн.) та оголошеною сумою закупівлі (1 622 349,60 грн.) становить 74 000,40 грн. Тобто до суми оголошеної закупівлі не враховано: кошти на утримання служби замовника; кошти на здійснення технічного нагляду; вартість проектних робіт; вартість експертизи проектної документації; кошти на здійснення авторського нагляду.

Щодо питання 2:
Замовник оголосив Відкриті торги з особливостями 21 вересня 2023 року на суму 1 622 349,60 грн. за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-21-006967-a (сканкопія оголошення додається). Електронна система закупівель 02 жовтня 2023 року автоматично відмінила цю закупівлю через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у Відкритих торгах у строк, встановлений замовником згідно з Особливостями (додається).
Відповідно до пункту 48 Особливостей електронною системою закупівель автоматично протягом одного робочого дня з дати настання підстав для відміни відкритих торгів, визначених цим пунктом, оприлюднюється інформація про відміну відкритих торгів. Неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах як підставу для відміни відкритих торгів підтверджує звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2023-09-21-006967-a, оприлюднений в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів i послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить a6o перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить a6o перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить a6o перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через відсутність учасника процедура закупівлі (учасників процедури закупівлі), у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедура закупівлі).
За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
На виконання рекомендацій засідання Комісії з обстеження вхідної групи та прилеглої до неї території поліклінічного відділення лікарні (обґрунтування та протокол від 02.11.2023 р. додається) у замовника залишається наявна потреба провести закупівлю за предметом закупівлі «Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт). Проєктом благоустрою передбачено влаштування безбар’єрного доступу мало мобільних груп населення до будівлі поліклінічного відділення лікарні. Вимога безбар’єрного доступу (інклюзії) являється для всіх громадських будинків згідно з державними будівельними нормами (ДБН В.2.2-9:2018 «Громадські будинки і споруди. Основні положення», ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення», ДБН В.2.2-10:2022 «Заклади охорони здоров’я»). Проєкт передбачає влаштування пандусів і благоустрій майданчика зі сходами перед головним входом в поліклінічне відділення, який забезпечує пішохідний шлях руху маломобільних груп населення. Вимоги до пішохідних і відкритих сходів на них для руху маломобільних груп населення відображені в ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення». Вимощення навколо будинку є обов’язковою вимогою для відводу дощових і талих вод від будинку для збереження його експлуатаційних характеристик протягом встановленого терміну експлуатації.

2. Забезпечити оприлюднення пояснення на Запит через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.

Додатки:
1. Копія експертного звіту
2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі
3. Копія листа від ТОВ «КОНСТРАКШН ЛТД»
4. Копія листа від ПВНП «НІКОІНТЕРМ»
5. Копія Наказу №39 від 01.08.2023р.
6. Копія Наказу №57 від 07.11.2023р.
7. Копія обґрунтування для проведення закупівлі без використання електронної системи закупівлі та копія Протоколу засідання комісії з обстеження вхідної групи та прилеглої до неї території поліклінічного відділення
8. Копія Оголошення з проведення Відкритих торгів з особливостями
9. Копія Технічного завдання щодо предмету закупівлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 25 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 31 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ППБ БУДІВНИК»
#40949074
Переможець 1 622 201,00
UAH
07 листопада 2023 16:31

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 09:54
ду1 перенесення робіт на 2024.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 09:54
Обгрунтування закупівлі + протокол засідання комісії укладений
07 листопада 2023 16:34
Договірна ціна на 2024 рік (ІІ черга) укладений
07 листопада 2023 16:34
Договірна ціна на 2023 рік (І черга) укладений
07 листопада 2023 16:34
Договірна ціна на 2023-2024 роки укладений
07 листопада 2023 16:34
договір укладений
07 листопада 2023 16:34

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» 1 роботи 1 622 201,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виконанням запланованих робіт не в повному обсязі, передбачених у 2023 році, Сторони дійшли згоди про необхідність перенесення незакінчених робіт на 2024 рік в сумі 50 529,00 грн. та внести відповідні зміни, а саме, викласти п.3.1. Договору в новій редакції: 3.1. Загальна вартість цього Договору визначається у відповідності до розрахунку договірної ціни, що є невід’ємною частиною цього Договору, та становить 1 622 201,00 грн. (один мільйон шістсот двадцять дві тисячі двісті одна гривня 00 копійок) без ПДВ, а саме у 2023 р. вартість договору становить 638 033, 00 грн. (шістсот тридцять вісім тисяч тридцять три гривні 00 копійок) без ПДВ, у 2024 р. вартість договору становить 984 168,00 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі сто шістдесят вісім гривень 00 копійок) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Капітальний ремонт та вимощення тротуарів поліклінічного відділення КНП «Доманівська БЛ» ДСР, за адресою: Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Пірогова,6» 1 1 622 201,00
UAH