Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СОЛОНКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 04369699 |
Місцезнаходження: | 81131, Україна , Львівська обл., с. Солонка, вул. Центральна, 3 |
Контактна особа: |
Петро Чобіт +380322271695 s04369699@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 17:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 4 849 188,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 245,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг визначений Технічною специфікацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | За погодженням сторін, Замовник після підписання договору може, перерахувати Підряднику аванс в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується використати отриманий аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання та звітувати за нього протягом 3-х місяців з дня перерахування коштів, відповідно до постанови КМУ від 27.12.2001р. № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». У разі невикористання авансу протягом встановленого терміну, Підрядник зобов’язаний повернути невикористані кошти на розрахунковий рахунок Замовника. Розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 17:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 15:56 |
Тендерна документація.docx | |
07 листопада 2023 15:56 |
Додаток _5 Проект договору(1).docx | |
07 листопада 2023 15:56 |
Додаток_2 Технічна специфікація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-18-000015 ● 86f5eba70d8a4295b1cdcb9571a7e57d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 12:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.01.2024 № 7-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 18.01.2024 № 7-З
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2023-11-07-013606-a, 07.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 16:27:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-07-013606-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав договір про закупівлю від 06.12.2023 № 1061 та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
- чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДВЕНТСТОК» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДВЕНТСТОК») невідповідність щодо документального підтвердження інформації про автомобільну техніку, зокрема, на самоскид-С МАЗ 5551 (п. 1.3) та вантажний самоскид-С КРАЗ 256 Б (п. 1.4), які наведені учасником у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, щодо документів, що підтверджують право власності на запропоновану автомобільну техніку?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-26 10:59:24
Відповідь на звернення
У відповідь на ваш запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі ?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб територіальної громади у закупівлі з урахуванням вимог законодавства, зокрема відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Так, Замовником торгів на підставі завдання на проектування було розроблено проектну документацію об’єкта будівництва. Завершальним етапом розроблення проекту є проведення експертизи, результатом якої є експертна оцінка, що містить позитивний або негативний висновок. Відтак, по об’єкту «Капітальний ремонт адмінбудівлі з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Центральній, 28 в с. Жирівка Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було розроблено проекту документацію та проведено експертизу, за результатами якої Замовником торгів було отримано позитивний експертний звіт №2316/23 від 17.08.2023 р. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Зазначені роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Обґрунтування очікуваної вартості: Згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. №668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» кошторисна документація - кошториси та інші документи, пов'язані із складанням (розрахунки, обгрунтування, пояснення, відомості про ресурси тощо) і необхідні для визначення кошторисної вартості будівництва та договірної ціни. Враховуючи зазначене, на підставі кошторисної документації, а саме, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, було здійснено обрахування очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак, очікувана вартість закупівлі будівельних робіт не може включати утримання служби замовника (Глава 10 кошторису) та Главу 12 «Проектно, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд». Таким чином, розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації. При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 та глави 12, з урахуванням ПДВ.
Обґрунтування розміру витрат: Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб територіальної громади згідно рішення виконавчого комітету Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області №629 від 22 серпня 2023 року «Про затвердження проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт адмінбудівлі з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Центральній, 28 в с. Жирівка Львівського району Львівської області»» (Надається в складі пояснення).
2. З яких підстав договір про закупівлю від 06.12.2023 № 1061 та додатки до нього не містять види і обсяги робіт, які визначені проектно-кошторисною документацією?
Згідно з п. 1.1 укладеного договору №1061 від 06.12.2023 року підрядник зобов’язується власними силами і засобами, в обумовлений строк у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил виконати роботи на об’єкті - «Капітальний ремонт адмінбудівлі з застосуванням енергозберігаючих технологій по вул. Центральній, 28 в с. Жирівка Львівського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), а Замовник прийняти та оплатити такі роботи. Також, відповідно до п. 15.1 вказаного договору його невід’ємною частиною є графік виконання робіт (Додаток 4), яким визначено види та обсяги робіт, а саме будівельні роботи та блискавкозахист. Чинне законодавство не містить обов’язку чи форми в якій мають бути зазначені види та обсяги робіт в договорі про закупівлю.
3. Чи була виявлена під час розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДВЕНТСТОК» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДВЕНТСТОК») невідповідність щодо документального підтвердження інформації про автомобільну техніку, зокрема, на самоскид-С МАЗ 5551 (п. 1.3) та вантажний самоскид-С КРАЗ 256 Б (п. 1.4), які наведені учасником у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, щодо документів, що підтверджують право власності на запропоновану автомобільну техніку?
Відповідно до Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації вимагається підтвердження учасниками наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом подання довідки за встановленою в «Таблиці А» формою. Інформація про автомобільну техніку (на автомобільному ходу), що наведена в Таблиці А підтверджується документально, а саме:
- у разі, якщо автомобільна техніка власна, то на підтвердження подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію на автомобільну техніку (на автомобільному ходу);
- у разі, якщо автомобільна техніка (на автомобільному ходу) орендована, чи у лізингу, чи надаються послуги автотранспорту, тощо, то подаються копії технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та копії договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновану автомобільну техніку (на автомобільному ходу). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.
Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі.
На виконання зазначених вимог учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДВЕНТСТОК» було надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №10/11/4 від 10 листопада 2023 року, в якій, зокрема, вказуються наступні транспортні засоби: самоскид-С МАЗ 5551 (п. 1.3) та вантажний самоскид-С КРАЗ 256 Б (п. 1.4), які залучені на підставі наданого учасником договору про надання послуг №27/04/23/3 від 27.04.2023 року із ФОП Щур Іван Михайлович. Згідно наданих свідоцтв №541721 на самоскид-С МАЗ 5551 та СХХ 062719 на вантажний самоскид-С КРАЗ 256 Б власником даних транспортних засобів є Щур Михайло Пилипович, Також в свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу зазначені особи, які мають право керувати транспортним засобом: Щур Іван Михайлович та Щур Володимир Михайлович. Крім того, учасником для виконання всіх вимог тендерної документації подано лист-підтвердження щодо не заперечення використання його машин та механізмів для виконання робіт учасником за предметом закупівлі і від надавача послуг за вказаним договором, і від власника відповідної техніки. (додаються). Звертаємо вашу увагу на те, що Тендерною документацією не передбачено вимоги надати договір оренди чи лізингу, про надання послуг саме від власника техніки. Відтак Тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам Тендерної документації.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
З повагою!
- 6.1. Договір про надання послуг з експлуатації машин та механізмів.pdf
- 6.1.1. Протокол про продовження строку дії договору.pdf
- 6.1.2. Лист-підтвердження про оренду транспортних засобів Щур М.П..pdf
- 6.1.3. Лист-підтвердження про викор. транспортних засобів Щур І.М..pdf
- 6.1.4. Свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.pdf
- Експертний звіт №2316_23 від 17.08.2023.pdf
- Зведений_2023.pdf
- Рішення_про_затвердження_ПКД_629_від_22.08.2023_Адмінбудівля_Жирівка.pdf
- 6. Довідка про наявність обладнання.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі повідомляємо про те, що Замовником було виконано зобов’язання щодо усунення порушень шляхом здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, приведено договір у відповідність до вимог законодавства. 08.02.2024р. Замовником укладено Додаткову угоду №2 якою додано Додаток 6 Види та обсяги робіт до Договору №1061 від 06.12.2023 р. Крім того, повідомляємо, що Уповноважену особу, яка здійснювала дану закупівлю було звільнено. Зобов'язуємось надалі не допускати таких порушень. Згідно ч. 8-9 ст. 8 Закону України Про публічні закупівлі: Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. 9. У разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Просимо прийняти надану інформацію до уваги. З повагою!
2024-02-08 15:55:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення абзацу першого пункту 17 Особливостей та частини першої статті 41 Закону) • усунуто
Договір про закупівлю від 06.12.2023 № 1061 Замовником приведений у відповідність до законодавства
2024-02-09 12:22:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДВЕНТСТОК" |
4 317 170,00
UAH з ПДВ
|
4 317 170,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДВЕНТСТОК" #45029957 |
Переможець |
4 317 170,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 16:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:25
|
Дод уг№3 Будвенсток.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 15:50
|
Додаткова угода 2 до договору 1061 Жирівка.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:14
|
ду 1 жирівка адм.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 13:13
|
Scan20231227091453.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 09:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2023 08:52
|
дог 1061 жирівка.pdf | укладений |
11 грудня 2023 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 1061 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На виконання висновку ДАСУ Замовником здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, приведено договір у відповідність до вимог законодавства та додано Додаток 6 види та обсяги робіт до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1061 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 1061 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |