Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Стрийський вагоноремонтний завод" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40123439 |
Місцезнаходження: | 82405, Україна , Львівська обл., Стрий, вул. Зубенка, 2 |
Контактна особа: |
Попович Уляна Степанівна +380974722947 popovych.u.s@swrz.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 744 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 724,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією замовник вимагає від учасника-переможця процедури закупівлі надання ним не пізніше дня укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 5 % (п’ять відсотків) від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається переможцем процедури закупівлі у вигляді оригіналу гарантії: – гарантії виконання зобов’язань переможця процедури закупівлі по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа. Реквізити для оформлення гарантії зазначені в Додатку 11 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору надається учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Строк дії забезпечення виконання цього договору у вигляді банківської гарантії, повинен бути дійсним з дня укладення договору і обов’язково повинен перевищувати строк дії Договору не менше ніж на 1 (один) календарний місяць. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону з урахуванням Особливостей. Умови повернення забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю: невиконання та/або неналежного виконання зобов’язань за договором до завершення терміну його дії, у тому числі непоставки товару у терміни встановлені у договорі. У разі ненадання або надання забезпечення виконання договору про закупівлю не у відповідності до вимог тендерної документації, замовник відхиляє переможця на підставі абзацу 4 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42710000-6: Машини для виробництва текстильних виробів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 13:46 |
тендерна документація пральний комплекс.docx | |
07 листопада 2023 13:46 |
Проект договору поставки.docx | |
07 листопада 2023 13:46 |
Обгрунтування_згідно_постанови_710_Пральний комплекс.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000063 ● babcef5710fe4b69adca21fc7b559565
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11.UA-2023-11-07-008981-a 07.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-09 16:56:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі прального комплексу (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-07-008981-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 04 грудня 2023 року №2/СВРЗ-03-27-23-104110 строк його дії до 31 грудня 2023 року?
Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 04 грудня 2023 року №2/СВРЗ-03-27-23-104110 (платіжні доручення та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-13 16:01:22
Пояснення на запит замовнику від 09.02.2024 р. № UA-M-2024-01-10-000098
Щодо запитання № 1.
У своїй роботі філія «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» (далі-філія) керується Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами, Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі» (далі-Наказ).
Закупівля СВРЗ-23Т_066_ВО: ДК 021:2015 – 42710000-6 – Машини для виробництва текстильних виробів (Пральний комплекс) здійснювалась на основі Рішення Правління АТ «Українська залізниця» від 22.05.2023р. Протокол № Ц-85/31 Ком.Т «Про затвердження інвестиційної програми «Розвиток виробництва філії «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» (Витяг з протоколу № Ц-58/329-2023 Ком.т від 24.05.2023р. з додатком № 4 до протоколу № Ц-85/31 Ком.т засідання Правління АТ «Укрзалізниця» від 22.05.2023р. «Перелік та обсяг товарів, робіт і послуг по капітальних інвестиціях та ремонтах, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних коштів АТ «Укрзалізниця» по філії «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» в 2023 році», де визначено обсяги та рамки погоджених показників виплат оперативного плану та ролінгу руху грошових коштів на придбання прального комплексу для хімічного чищення спецодягу згідно інвестиційної програми «Розвиток виробництва філії «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» в сумі 3 305 000,00 грн. з ПДВ.
Визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було здійснено відповідно до Наказу методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни, інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
Філією отримано цінові пропозиції потенційних постачальників товару на закупівлю прального комплексу, а саме: ТОВ «НОВА КОЛОР» (вих. № 5 від 09.06.2023р.), ТОВ «КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» (№ 09062023-013 від 09.06.2023р). На основі наданих цінових пропозицій було сформовано очікувану вартість предмета закупівлі шляхом складання техніко – економічного обгрунтування капітальних інвестицій на 2023 рік Стрийський ВРЗ від 06.11.2023 року. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у Технічних вимогах на закупівлю прального комплексу для хімічного чищення спецодягу (затвердженого 06.11.2023 р ) та вказані в додатку 4 до тендерної документації від 07.11.2023 протокол № 292.
Визначення потреби в закупівлі прального комплексу проводилось з урахуванням запланованих поточних завдань філії та на виконання вимог НПАОП 0.00-7.17-18 «Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров`я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці» де передбачено, що роботодавець зобов’язаний забезпечити за свій рахунок придбання, комплектування, видачу та утримання (забезпечення працездатності та належного гігієнічного стану) засобів індивідуального захисту ( далі – ЗІЗ) з урахуванням вимог. П.17 НПАОП 0.00-7.17-18, розділ ІІІ Мінімальних вимог безпеки і охорони здоров'я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, очищення (хімочищення), прання, обезпилювання, дегазація, дезактивація, дезінфекція, знешкодження, ремонт ЗІЗ, заміна їх вузлів, перевіряння експлуатаційних і захисних властивостей ЗІЗ мають здійснюватись роботодавцем. До формування опису предмета закупівлі залучались спеціалісти технічних служб Замовника.
Щодо запитання № 2.
Частиною 9 статті 41 Закону передбачено, що замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю в таких випадках:
1. закінчення строку дії договору про закупівлю за умови його виконання, враховуючи статтю 10 Закону;
2. виконання договору про закупівлю;
3. розірвання договору про закупівлю.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання
При цьому статтею 42 Закону визначено перелік інформації, яку повинен містити звіт про договір про закупівлю, серед якої унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, присвоєний ЕСЗ.
Пунктом 17 Особливостей, встановлено, що Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
На даний час відповідно до умов договору 2/СВРЗ-03-27-23-104/ю від 4 грудня 2023 року постачальник ТОВ «НОВА КОЛОР» здійснив постачання прального комплексу в складі: прально – віджимна високошвидкісна підресорна машина Unimac модель UY350; промисловий сушильний барабан Unimac UDR680; дозуючий насос; набір технологічних хімічних препаратів / рідких миючих засобів з розрахунком на 5000 кг одягу (видаткова накладна № 851 від 27.12.2023 року; квитанція про прийом вантажу № 0810676904 від 26.12.23 ТОВ «Делівері»; акт отримання вантажу від ТОВ «Делівері» замовлення № 1950002765 від 27.12.2023; прибутковий ордер № 373; рахунок на оплату № 884 від 27.12.2023 р. ).
Умовами пункту 7.2. договору 2/СВРЗ-03-27-23-104/ю від 4 грудня 2023 року, оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. ТОВ «НОВА КОЛОР» зареєструвала податкову накладну 26.01.2024 року, що підтверджується Витягом з Єдиного реєстру податкових накладних № 79297 на запит від 29.01.2024 № 79297. Отже, оплата буде здійснена на 45 (сорок п’ятий) робочий день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ відповідно до умов договору.
Пунктом 16.2. договору 2/СВРЗ-03-27-23-104/ю від 4 грудня 2023 року передбачено, що закінчення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку виконання у повному обсязі взятих на себе за цим Договором зобов’язань щодо поставки та оплати ТОВАРУ, а також гарантійних зобов’язань на ТОВАР, у межах строків, визначених умовами цього Договору.
Слід зазначити, що зобов’язання за договором 2/СВРЗ-03-27-23-104/ю від 4 грудня 2023 року на даний час не виконані в частині здійснення оплати за поставлений товар.
Після здійснення оплати в повному обсязі за умовами договору 2/СВРЗ-03-27-23-104/ю від 4 грудня 2023 року договір вважатиметься виконаним в повному обсязі та уповноваженою особою буде опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю.
Додатки:
1. Рішення Правління АТ «Українська залізниця» від 22.05.2023р. Протокол № Ц-85/31 Ком.Т «Про затвердження інвестиційної програми «Розвиток виробництва філії «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» (Витяг з протоколу № Ц-58/329-2023 Ком.т від 24.05.2023р. з додатком № 4 до протоколу № Ц-85/31 Ком.т засідання Правління АТ «Укрзалізниця» від 22.05.2023р. «Перелік та обсяг товарів, робіт і послуг по капітальних інвестиціях та ремонтах, закупівля яких здійснюється в умовах воєнного стану за рахунок власних коштів АТ «Укрзалізниця» по філії «Стрийський вагоноремонтний завод» АТ «Укрзалізниця» в 2023 році».
2. Комерційні пропозиції ТОВ «НОВА КОЛОР» (вих. № 5 від 09.06.2023р.), ТОВ «КОНТИНЕНТ ПРАЛЬНЕ ОБЛАДНАННЯ» (№ 09062023-013 від 09.06.2023р).
3. Техніко – економічне обгрунтування капітальних інвестицій на 2023 рік Стрийський ВРЗ від 06.11.2023 року.
4. Технічні вимоги на закупівлю прального комплексу для хімічного чищення спецодягу (затвердженого 06.11.2023 р ).
5. Видаткова накладна № 851 від 27.12.2023 року.
6. Квитанція про прийом вантажу № 0810676904 від 26.12.23 ТОВ «Делівері».
7. Акт отримання вантажу від ТОВ «Делівері» замовлення № 1950002765 від 27.12.2023.
8. Прибутковий ордер № 373.
9. Рахунок на оплату № 884 від 27.12.2023 р.
10. Витяг з Єдиного реєстру податкових накладних № 79297 на запит від 29.01.2024 № 79297.
- Витяг з протоколу _Ц-85 31 Ком.т. засідання правління АТ Укрзалізниця від 22.05.2023.pdf
- КП_ТОВ Континент Пральне Обладнання.pdf
- КП_ТОВ НОВА КОЛОР.pdf
- ТЕО.pdf
- технічні вимоги.pdf
- видаткова накладна.pdf
- квитанція про прийом вантажу.pdf
- акт приймання вантажу.pdf
- прибутковий ордер 373.pdf
- рахунок на оплату.pdf
- 250000.00.pdf
- Електронний підпис
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-16 10:49:45
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо банківську гарантію та підтверджуючі документи на підписантів
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Нова Колор" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Нова Колор" #31812885 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 10:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2024 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 14:11
|
договір | укладений |
04 грудня 2023 14:10
|