Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 13:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 14:12 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2023 14:12 |
Очікувана вартість: | 75 055 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безумовної та безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше ніж 120 робочих днів з кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП уповноваженої особи банку-гаранта. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, та банківська гарантія, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення, відхиляються Замовником на підставі абз. 4 пп. 1 пункту 44 Особливостей. Банківські реквізити Замовника: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області код ЄДРПОУ: 25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577 в ДКСУ, м. Київ. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 375275 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: становить 1 % від вартості договору. Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в електронному вигляді забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей, якщо така вимога передбачена проектом договору, який наведений у Додатку 4 цієї тендерної документації. Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути надана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом прикріплення на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) по відповідній закупівлі. Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). 6.2. Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором закупівлі, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення Учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен бути не менше, ніж строк дії договору про закупівлю та додатково ще один місяць; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). 6.3. Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги та зменшення зобов'язань на всі суми, виплачені банком за гарантією); - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника упродовж 10 (десяти) робочих днів з дати підписання актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 17:23 |
Перелік змін КР Сергіївка 10 11 23.docx | |
10 листопада 2023 17:23 |
НР ТД Сергіївка 10 11 23.docx | |
10 листопада 2023 17:23 |
7. Проект договору 10 11 23.docx | |
10 листопада 2023 17:23 |
6. Технічне завдання Сергіївка 10.11.23.docx | |
07 листопада 2023 13:44 |
ТД Сергіївка 07 11 23.docx | |
07 листопада 2023 13:44 |
7. Проект договору 07 11 23.docx | |
07 листопада 2023 13:44 |
6. Технічне завдання Сергіївка 07 11 23.docx | |
07 листопада 2023 13:44 |
6.1. Проектно-кошторисна документація.7z |
10 листопада 2023 17:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2023 17:23 |
Перелік змін КР Сергіївка 10 11 23.docx
|
|||
10 листопада 2023 17:23 |
НР ТД Сергіївка 10 11 23.docx
|
|||
10 листопада 2023 17:23 |
7. Проект договору 10 11 23.docx
|
|||
10 листопада 2023 17:23 |
6. Технічне завдання Сергіївка 10.11.23.docx
|
|||
07 листопада 2023 13:44 |
ТД Сергіївка 07 11 23.docx
|
|||
07 листопада 2023 13:44 |
7. Проект договору 07 11 23.docx
|
|||
07 листопада 2023 13:44 |
6. Технічне завдання Сергіївка 07 11 23.docx
|
|||
07 листопада 2023 13:44 |
6.1. Проектно-кошторисна документація.7z
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до ст. 9 ЗУ "Про архітектруну діяльність" Будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єкта архітектури здійснюється відповідно до затвердженої проектної документації, норм і правил у порядку, визначеному Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності". Згідно з затвердженим проектом - Для підйому/спуску людей з інвалідністю сходи обладнати підйомником похилого типу DIASON (платформа N150-2.0-0.1-1.2-0.9), або аналогом зі схожими функціональними параметрами, який відповідає ДСТУ ЕN 81-40:2016 та ДБН В2.2-40: 2018.
Технічним завданням передбачено монтаж платформ підіймальних вантажопідйомністю до 500 кг.
Очікувана вартість закупівлі враховує лише вимоги технічного завдання і не передбачає встановлення Ліфтів вантажних малих ЛГМ-100(маса=0,96)", зазначених у кошторисі.
Так, ця інформація щодо незаповнення стосується інших працівників. До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Згідно п. 5.31 Настанови з визначення вартості у ціні пропозиції учасника закупівлі можуть враховуватись кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності факторів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника. При цьому за твердої договірної ціни – в розмірі до 1,5%.
Згідно п.5.32 Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі( учасник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігли виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При цьому зазначені кошти враховуються на підставі обґрунтованих розрахунків підрядника виходячи з аналізу факторів та аналізу проектної документації.
Згідно п.6.2 При взаєморозрахунках за обсяги виконаних робіт кошти на покриття ризиків враховуються в “Актах виконаних будівельних робіт” або “Звітах про виконання робіт за контрактом на об’єкті будівництва за період ( місяць/рік)“ пропорційно вартості виконаних у звітному періоді робіт, в розмірі передбаченому договірною ціною без підтвердження розрахунками.
Виходячи з вище зазначеного, підрядник на етапі складання договірної ціни враховує всі ризики пов’язані з виконанням робіт та враховує ці кошти на підставі розрахунків.
При визначенні вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) застосовується 5 розділ Настанови.
Згідно першому абзацу п. 5.10 «Настанови з визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін 1-3) Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках) за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні.
Учаснику процедури закупівлі (підряднику) необхідно провести аналіз цін в Одеському регіоні, розглянути пропозиції декількох Постачальників.
Згідно п. 5.4 «Настанови з визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін 1-3) Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень 5.5 – 5.9. Настанови.
Згідно п.5.10 Витрати з транспортування матеріальних ресурсів розраховуються на підставі нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Якщо перевезення планується здійснювати власними транспортними засобами учасника процедури закупівлі ( підрядника), витрати з транспортування матеріальних ресурсів визначаються на підставі розрахунків вартості перевезень за 1т на необхідну відстань відповідними транспортними засобами.
Якщо перевезення планується здійснювати орендованими транспортними засобами підряднику необхідно провести аналіз ринку послуг з оренди будівельних машин в Одеському регіоні.
Згідно другого абзацу п. 5.10 «Настанови з визначення вартості будівництва» (з урахуванням змін 1-3) витрати на транспортування матеріальних ресурсів розраховується на підставі їх нормативної кількості, відстані перевезень та чинних тарифів.
Транспортна схема перевезення матеріалів необхідна для визначення відстані перевезень та розрахунку вартості перевезень матеріалів.
Ваші зауваження будуть враховані, та до проекту договору будуть внесені відповідні зміни.
Пункт 257 «Платформа підіймальна вантажопідйомністю до 500 кг, на 1 зупинку» Технічного завдання передбачає саме пусконалагоджувальні роботи (ПНР) до попередньо змонтованих згідно пункту 256 «Монтаж платформи підіймальної вантажопідйомністю до 500 кг» 5-ти платформ.
Вимоги про усунення порушення
1. В завантажених документах від 14.11.2023р. (21:23) файли «15 Фінансова спроможність учасника.pdf» та підписаний ЕЦП «15 Фінансова спроможність учасника.pdf.p7s» міститься фінансовий звіт малого підприємства ПП «ДІСК-ПІВДЕНЬ» (код ЄДРПОУ 36611683) за 2020 рік, згідно якого, рядок 2000, Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період складає 14662,6 тис. грн., що не відповідає вимогам тендерної документації.
Про невідповідність вимогам тендерній документації була надана Вимога про усунення порушення, створеної від 21.11.23, 15:45, де зазначається: «…3.1. Відсутнє підтвердження необхідного обсягу доходу для підтвердження фінансової спроможності учасника в розмірі не менше 20% від Очікуваної вартості закупівлі.
Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: … Частина 4 Додатку 3 тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: "… 3. Надати документи на підтвердження фінансової спроможності відповідно до вимог частини 4 додатку 3 тендерної документації, що підтверджують обсяг доходу (рядок звітності 2000) за будь-який з останніх 3 календарних років чи за менший звітний період поточного року, у розмірі не менше 20% від Очікуваної вартості закупівлі, або іншим чином виправити виявлену невідповідність.»
Учасник надав документи на підтвердження фінансової спроможності новий фінансовий звіт за ІІІ квартал 2023 року (файл «пункт 3.1.pdf» та «пункт 3.1. pdf.p7s» від 22.11.23, 15:38) в якому зазначене: рядок 2000, Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період складає 15354,5 тис. грн., що вже відповідає вимогам тендерної документації.
Постає питання: чому при першому поданні документів вони не показали цей звіт малого підприємства, який відповідає вимогам тендерної документації, та згідно ст.49 п.49.18 ПКУ термін подання цієї звітності був до 09.11.2023р., тобто він повинен був уже бути відправлений та зареєстрований у податковій інспекції?
А тут є вже і відповідь.
Якщо проаналізувати закупівлі, в яких приймав участь наш Учасник, а саме UA-2023-10-18-005369-a на «Капітальний ремонт амбулаторії, розташованої за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, с. Курісове, вул. Янчева О., 2а», де він став переможцем, а саме файл «8 Документи, що підтверджують фінансову спроможність Учасника.rar» то ми побачим іншу фінансову звітність за ІІІ квартал 2023 року. В ній зазначено, що:
рядок 2000, Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за звітний період складає 11354,5 тис. грн., що не відповідає вимогам тендерної документації по нашій закупівлі закупівлю UA-2023-11-07-008931-a на «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.»
.
Дивна річ. Перший звіт малого підприємства за 9 місяців 2023р. був доставлений до Центру обробки електронних звітів Держстату України 20.10.2023 о 15:18:14, згідно ПКУ.
Но перед виправленням помилок, коли ми повідомляли Замовника про невідповідність фінансової спроможності, вийшов витік інформації, яка дійшла до Учасника та він спішному порядку відкоригував свою звітність. Причому лише у рядку 2000 Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг), та 2050 Собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) на 4000 тис. грн. Абсолютно однаково, щоб не змінювати фінансові результати рядок 2290. Просто збільшив на 4000 тис. грн. щоб увійти у необхідні вимоги по фінансовій спроможності.
Також прошу звернути увагу, що при звірянні наданих документів по двом останнім тендерам Учасника: закупівлю UA-2023-11-07-008931-a на «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» та UA-2023-10-18-005369-a на «Капітальний ремонт амбулаторії, розташованої за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, с. Курісове, вул. Янчева О., 2а» є невідповідність у Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Де під одним і тим же номером та датою наказу працівники Дяченко С.В. та Вдовенко Р.С. приймаються на посаду то виконавця робіт то головного інженера.
У тендері UA-2023-10-18-005369-a на «Капітальний ремонт амбулаторії, розташованої за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, с. Курісове, вул. Янчева О., 2а» Вдовенко Р.С. – виконроб, згідно наказу №01/7-17 від 05.07.2017р., а Дяченко С.В. – головний інженер, згідно наказу №01/09-23 від 14.09.2023р.
А у тендері UA-2023-11-07-008931-a на «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» Вдовенко Р.С. – головний інженер, згідно наказу №01/7-17 від 05.07.2017р., а Дяченко С.В. – виконроб, згідно наказу №01/09-23 від 14.09.2023р.
Це свідчить про недостовірність наданої інформації та/або фальсифікації документів.
Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З метою перевірки достовірності інформації Учасника щодо фінансових ресурсів вимагаємо від замовника звернутися до органів Державної податкової служби із запитом щодо перевірки достовірності даних, зазначених Приватне підприємство "ДІСК-ПІВДЕНЬ" (код ЄДРПОУ 36611683) у звіті за ІІІ квартал 2023 року.
Також просимо звернути вашу увагу, що наша компанія є офіційним учасником та партнером Організації роботодавців «ОБЛАСНА СПІЛКА БУДІВЕЛЬНИКІВ ПІВДНЯ УКРАЇНИ».
Замовником 24.11.2023 було зроблено запит до Державної податкової Служби України та до Головного управління ДПС в Одеській області щодо отримання інформації про достовірність даних у фінансових звітах, наданих учасником ПП «ДІСК-ПІВДЕНЬ» на підтвердження вимог частини 4 Додатку 3 до Тендерної документації, а саме підтвердження наявності фінансової спроможності. На сьогоднішній день Замовник не отримав відповіді на направлені листи.
Після отримання відповіді від вищезазначених структур, Замовником буде прийнято рішення про подальший перехід торгів та можливість укладення договору з учасником, якого визначено переможцем закупівлі. У разі наявності інформації про невідповідність даних та/або шахрайські дії в частині підтвердження фінансової спроможності, Замовником буде скасовано рішення про визначення переможцем ПП «ДІСК-ПІВДЕНЬ».
Щодо невідповідності даних при звірянні наданих документів учасником ПП «ДІСК-ПІВДЕНЬ» по двом останнім тендерам Учасника: закупівлю UA-2023-11-07-008931-a на «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» та UA-2023-10-18-005369-a на «Капітальний ремонт амбулаторії, розташованої за адресою: 67512, Одеська область, Березівський район, с. Курісове, вул. Янчева О., 2а», а саме «…є невідповідність у Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації. Де під одним і тим же номером та датою наказу працівники Дяченко С.В. та Вдовенко Р.С. приймаються на посаду то виконавця робіт то головного інженера.» повідомляємо, що Замовник перевіряє документи, надані в рамках закупівлі, яку проводить безпосередньо він сам.
Відповідно до частини 2 додатку 3 до Тендерної документації: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника інженерно - технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати: - копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Учасником ПП «ДІСК-ПІВДЕНЬ» у складі тендерної пропозиції надано накази №01/7-17 від 05.07.2017 на головного інженера Вдовенка Р.С. та №01/09-23 від 14.09.2023 на виконроба Дяченка С.В., чим виконано вимоги Тендерної документації, а тому у Замовника відсутні причини для відхилення пропозиції даного учасника у цій частині.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000185 ● cc45f69e18de4f3280c600efa820a7e7
- Статус: завершено ● Дата: 02 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 09:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-07-008931-a 07.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 17:18:08
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-008931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-16 14:36:00
Відповідь на запит
1. Очікувана вартість за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» обґрунтовується позитивним експертним звітом від 17 серпня 2023р. №16-0356/01-23 (в редакції зі змінами від 25.09.2023) та Зведеним кошторисним розрахунком. Файли додаються.
Технічні та якісні характеристики вищевказаного предмету закупівлі, обґрунтовуються проектно-кошторисною документацією, затвердженою наказом директора Комунального підприємства «КУРОРТ-СЕРВІС» Сергіївської селищної ради від 19.08.2023р. №11. Файл додається.
Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 25 липня 2023 № 770 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» було наявне у розмірі 90 000 000,00 грн. Файл додається.
2. На виконання умов підпункту 6.1 пункту 6 розділу VI тендерної документації переможцем процедури закупівлі надано забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме - електронну банківську гарантію від 30.11.2023 № G1123/2761, яка завантажена на веб-портал Прозорро (файли «g11232761.zip» та «g11232761.zip.p7s») (файли додаються)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-18 10:31:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Капітальний ремонт 9-ти поверхового житлового будинку по вул. Чорноморська, 23, смт Сергіївка Білгород-Дністровського району Одеської області, пошкодженого в результаті ракетного удару, завданого 01.07.2022 р.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-008931-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника ПП «Діск-Південь» на відповідність вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 3 тендерної документації щодо надання документів (копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника, зокрема з Ласінським Петром Григоровичем?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-22 14:58:54
Відповідь на запит 2
Замовником у підпункті 2.1. пункту 2 додатку 3 тендерної документації було зазначено кількість та посади працівників, які обов’язково включаються до довідки про наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Інженерно-технічні працівники:
Головний інженер або інша особа яка здійснює технічне керівництво на об'єкті – не менше 1 особи;
Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт – не менше 1 особи;
Майстер – не менше 2 осіб;
Інші працівники:
Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – не менше 7 осіб;
Робітники – не менше 30 осіб.
Учасник ПП «Діск-Південь» надав у своїй тендерній пропозиції інформацію про наявність працівника за посадою, яка не вимагалася Замовником, а саме зазначив про наявність начальника дільниці Ласінського Петра Григоровича.
Під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції даного учасника на відповідність вимогам підпункту 2.1 пункту 2 додатку 3 тендерної документації щодо надання документів (копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника, зокрема з Ласінським Петром Григоровичем, було виявлено, що ім’я начальника дільниці Ласінського у наказі на призначення не відповідало імені, зазначеному у довідці та дипломі на даного працівника. При цьому, посада, прізвище та по-батькові даного працівника відповідало усім наданим документам. З урахуванням відсутності вимоги у тендерній документації щодо надання такого працівника, Замовником було визначено таку помилку формальною, так як така помилка в імені працівника у довідці/наказі не впливає та не заперечує наявність кваліфікованого працівника відповідної посади та напрямку підготовки (освіти) у учасника.
Замовником було враховано наявність такого працівника у учасника, але не надано 24 години на усунення такої невідповідності, так як була відсутня вимога щодо такого працівника у тендерній документації, а визначальним для замовника є саме наявність працівників, визначених у тендерній документації, які є необхідними для повного та якісного виконання робіт згідно з нормативними документами у сфері будівництва та відповідно до технічного завдання Замовника
Додатково, Законом передбачено, що допущення Учасником формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх пропозицій.
З огляду на вищезазначене та у урахуванням того, що Замовником не було встановлено вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції працівника за посадою «Начальник дільниці», а посада, прізвище та по-батькові начальника дільниці відповідало усім наданим документам, дану невідповідність було визначено як формальну помилку, так як вона не впливала на зміст тендерної пропозиції.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІСК-ПІВДЕНЬ" |
74 304 450,00
UAH з ПДВ
|
73 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
74 459 996,62
UAH з ПДВ
|
73 709 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДІСК-ПІВДЕНЬ" #36611683 |
Переможець |
73 550 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 17:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2023 15:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2024 14:14
|
2КЦБ23 ДУ5 від 15.11.2024.PDF | зміни до договору |
15 листопада 2024 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 16:58
|
Договірна ціна.imd | укладений |
04 грудня 2023 16:58
|
Договірна ціна Сергіївка.pdf | укладений |
04 грудня 2023 16:58
|
2К ЦБ 23 Сергіївка ПП ДІСК-ПІВДЕНЬ 01 12 23.PDF | укладений |
04 грудня 2023 16:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з коригуванням проекту та відповідно до абз. 2 пункту 18.3. розділу 18 «Внесення змін у Договір і його розірвання», Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно (зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника) на 19 404 916,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу 3. «Ціна договору», викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна договору визначається на підставі Договірної ціни (Додаток №1 до договору) і становить 54 145 084,00 грн (П’ятдесят чотири мільйони сто сорок п’ять тисяч вісімдесят чотири грн 00 коп.), у тому числі ПДВ – 9 024 180,67 грн (Дев’ять мільйонів двадцять чотири тисячі сто вісімдесят грн 67 коп.). 2. Фінансування за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету (КПКВК 3111360) на 2024 рік, відповідно до Постанови КМУ від 05 березня 2024 р. № 247 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії», зменшити на 19 404 916,00 грн та встановити у розмірі – 40 645 084,00 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 2К/ЦБ/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |