Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
3 700 000,00 UAH
UA-2023-11-07-004159-a f688ed1325054b27aa8bcd2f2cec6f8e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Ганна Павлівна

380956832837 prochytanska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Ганна Павлівна
380956832837
prochytanska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2023  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

07 листопада 2023 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2023 10:55
Обгрунтування 3ПС 23 ТН від 31 10 23.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-23-000031 ● b9538049214c47c985f1b7dc72fc574c
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 січня 2024 12:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.01.2024 № 8

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1 UA-2023-11-07-004159-a 07.11.2023 Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-30 10:41:39

Питання до пояснення

Питання у файлі

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-01 10:37:01

Відповідь на запит.

1. Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 19 червня 2023 р. № 617 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (зі змінами) було наявне у повному обсязі. (додається без додатку ДСК)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 4.32.1. Настанови з визначення вартості будівництва (Зміна 2) кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР включаються окремими рядками до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР.
Орієнтовні підсумки глав 1-9 застосовано з таблиці «Очікувана вартість будівництва укриттів ІІ-го ступеню для захисту автотрансформаторів та відповідальних будівель підстанцій НЕК «Укренерго» (є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах).

2. Відповідно до п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Дана закупівля здійснювалась шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів або переговорної процедури закупівель, а саме на підставі підпункту 13 пункту 13 Особливостей.
Враховуючи вищезазначене, та з урахуванням листа Головного управління контррозвідувального забезпечення об’єктів критичної інфраструктури та протидії фінансуванню тероризму Департаменту захисту національної державності Служби безпеки України від 05.05.2023 №5/7/2-12477ДСК щодо нерозповсюдження інформації, зокрема шляхом оприлюднення на офіційних веб-сайтах Служб відновлення та розвитку інфраструктури в областях, відомостей про об’єкти критичної інфраструктури та інших загальнодоступних джерелах інформації, Замовником не оприлюднювалось обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим, не порушувались вимоги Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

3. У Замовника постала необхідність у закупівлі технічного нагляду при будівництві об’єкта із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками для забезпечення безперебійної, безперервної стійкої та надійної роботи об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за будь-яких умов.
Приналежність цього об’єкта до об’єкта критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури підтверджується витягом з переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту, погодженим Міненерго, що є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства енергетики України від 21.03.2023 №19/ДСК/7-ДСК, інформація, що міститься в технічних та інших вимогах до закупівлі, зокрема назва об’єкту, його місцезнаходження, завдання на проектування та технічне завдання, є інформацією з грифом «Для службового користування» тобто не підлягає розголошенню. Відповідно, інформація відноситься до вразливої, критичної інформації, оприлюднення якої може завдати шкоди або ж суперечить нормам законодавства, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» і Законом України «Про національну безпеку України».
Розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, який є загальнодоступним ресурсом, по-перше, буде нести загрозу національній та громадській безпеці і порядку, а також безпеці об’єктів енергетичної інфраструктури та об’єктів електроенергетики, а, по-друге, є порушенням чинного законодавства по роботі з документами, що містять інформацію з грифом «для службового користування», що унеможливлює проведення відкритих торгів, так як Замовник не може оприлюднити основні дані та документи, необхідні для проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення виконання Постанови КМУ від 27.12.2022 №1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури в умовах воєнного стану» (додається) замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 13 пункту 13 Особливостей, так як здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго, і укладення договору без застосування відкритих торгів
4. З метою дотримання принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», та з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції для здійснення технічного нагляду, було надіслано запити та запрошено для ознайомлення з технічним завданням та обговорення можливого укладення договорів, та з метою отримання цінових пропозицій, 7 профільних компаній, що мають досвід виконання робіт з технічного нагляду. (Листи додаються).
В подальшому проведено зустріч з потенційними виконавцями, що надали позитивну відповідь щодо можливості виконання робіт, усі представники ознайомились з технічним завданням та підписали документи про нерозголошення інформації, що має гриф «Для службового користування». За результатами зустрічі 3 компанії надали свої цінові пропозиції, на підставі яких було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію Консорціуму «Південна інжинірингова компанія» та укладено договір на здійснення технічного нагляду.
Комерційні пропозиції учасників додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 13 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 17 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Консорціум "ПІВДЕННА ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ"
#44375238
Переможець 3 700 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2023 10:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2024 14:48
3ПС 23 ТН від 31 10 23.PDF укладений
07 листопада 2023 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку зі збільшенням обсягів робіт після отримання позитивного експертного звіту та затвердження проектної документації на будівництво Об’єкта, з урахуванням виведеного коефіцієнту співвідношення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), відповідно до пунктів 2.3 та 2.4. розділу «Ціна робіт за Договором» Договору, Сторони дійшли згоди збільшити вартість робіт на 16 955 339,00 грн та у зв’язку з цим викласти пункт 2.1. розділу «Ціна робіт за Договором» у наступній редакції: «2.1. Ціна Робіт за цим Договором становить 20 655 339,00 грн (Двадцять мільйонів шістсот п'ятдесят п'ять тисяч триста тридцять дев'ять грн 00 коп.), у т.ч. ПДВ – 3 442 556,50 грн. ПДВ додається та включається до ціни Робіт у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ станом на дату підписання Актів приймання виконаних Робіт.» 2. Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний план (Додаток 3) та план фінансування (Додаток 4) викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10.«Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції: «1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «30» червня 2025 року. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «30» червня 2025 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.»
Номер договору про закупівлю: 3ПС/23/ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML