Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 25829550 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Ганна Павлівна 380956832837 prochytanska@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
07 листопада 2023 10:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 10:49 |
Обгрунтування 1ПС 23 ТН від 31 10 23.PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000093 ● 4f83ec181d034d5e882812ac5d82d5de
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 23:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-11-07-003945-a 07.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-30 16:12:11
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Здійснення технічного нагляду при будівництві об'єкта (Код 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-07-003945-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо наявності підстав для проведення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання саме ТОВ «Технаглядбуд» (код 41097976).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-01 10:29:26
Відповідь на запит.
1. Бюджетне призначення відповідно до Постанови КМУ від 19 червня 2023 р. № 617 «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» (зі змінами) було наявне у повному обсязі. (додається без додатку ДСК)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про архітектурну діяльність», Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. № 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури», Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (зі змінами).
Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 4.32.1. Настанови з визначення вартості будівництва (Зміна 2) кошти на здійснення технічного нагляду в розмірі 1,5 % від підсумку глав 1 – 9 ЗКР включаються окремими рядками до глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» ЗКР.
Орієнтовні підсумки глав 1-9 застосовано з таблиці «Очікувана вартість будівництва укриттів ІІ-го ступеню для захисту автотрансформаторів та відповідальних будівель підстанцій НЕК «Укренерго» (є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах).
2. У Замовника постала необхідність у закупівлі технічного нагляду при будівництві об’єкта із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками для забезпечення безперебійної, безперервної стійкої та надійної роботи об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за будь-яких умов.
Приналежність цього об’єкта до об’єкта критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури підтверджується витягом з переліку об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури для їх будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів з їх захисту, погодженим Міненерго, що є інформацією з грифом «для службового користування» і не підлягає розміщенню на загальнодоступних ресурсах.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністерства енергетики України від 21.03.2023 №19/ДСК/7-ДСК, інформація, що міститься в технічних та інших вимогах до закупівлі, зокрема назва об’єкту, його місцезнаходження, завдання на проектування та технічне завдання, є інформацією з грифом «Для службового користування» тобто не підлягає розголошенню. Відповідно, інформація відноситься до вразливої, критичної інформації, оприлюднення якої може завдати шкоди або ж суперечить нормам законодавства, керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» і Законом України «Про національну безпеку України».
Розміщення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, який є загальнодоступним ресурсом, по-перше, буде нести загрозу національній та громадській безпеці і порядку, а також безпеці об’єктів енергетичної інфраструктури та об’єктів електроенергетики, а, по-друге, є порушенням чинного законодавства по роботі з документами, що містять інформацію з грифом «для службового користування», що унеможливлює проведення відкритих торгів, так як Замовник не може оприлюднити основні дані та документи, необхідні для проведення закупівлі.
Враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення виконання Постанови КМУ від 27.12.2022 №1482 «Про реалізацію експериментального проекту щодо будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури в умовах воєнного стану» (додається) замовник прийняв рішення про застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 13 пункту 13 Особливостей, так як здійснюється закупівля товарів, робіт та послуг для/з будівництва, ремонту та інших інженерно-технічних заходів із захисту об’єктів критичної інфраструктури паливно-енергетичного сектору критичної інфраструктури за основними технічними показниками, погодженими Міненерго, і укладення договору без застосування відкритих торгів
3. З метою дотримання принципів закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі», та з метою визначення найбільш економічно вигідної пропозиції для здійснення технічного нагляду, було надіслано запити та запрошено для ознайомлення з технічним завданням та обговорення можливого укладення договорів, та з метою отримання цінових пропозицій, 7 профільних компаній, що мають досвід виконання робіт з технічного нагляду (листи додаються).
В подальшому проведено зустріч з потенційними виконавцями, що надали позитивну відповідь щодо можливості виконання робіт, усі представники ознайомились з технічним завданням та підписали документи про нерозголошення інформації, що має гриф «Для службового користування». За результатами зустрічі 3 компанії надали свої цінові пропозиції (додаються), на підставі яких було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію ТОВ «Технаглядбуд» та укладено договір на здійснення технічного нагляду.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Технаглядбуд" #41097976 |
Переможець |
2 818 772,13
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2023 10:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2024 15:05
|
1ПС 23 ТН від 31 10 23.pdf | укладений |
07 листопада 2023 10:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку зі збільшенням обсягів робіт після отримання позитивного експертного звіту та затвердження проектної документації на будівництво Об’єкта, з урахуванням виведеного коефіцієнту співвідношення, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), відповідно до пунктів 2.3 та 2.4. розділу «Ціна робіт за Договором» Договору, Сторони дійшли згоди збільшити вартість робіт на 11 726 271,46 грн та у зв’язку з цим викласти пункт 2.1. розділу «Ціна робіт за Договором» у наступній редакції: «2.1. Ціна Робіт за цим Договором становить 14 545 043,59 грн (Чотирнадцять мільйонів п'ятсот сорок п'ять тисяч сорок три грн 59 коп.), у т.ч. ПДВ - 2 424 173,93 грн. ПДВ додається та включається до ціни Робіт у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ станом на дату підписання Актів приймання виконаних Робіт.» 2. Протокол узгодження договірної ціни (Додаток 2), Календарний план (Додаток 3) та план фінансування (Додаток 4) викласти у новій редакції, що додається. 3. Відповідно до пункту 10.2. розділу 10. «Строк дії договору», Сторони домовились пункт 1.3. розділу «Предмет договору» та пункт 10.1. розділу 10. «Строк дії договору», викласти у наступній редакції: «1.3. Строк виконання Робіт: роботи виконуються з дати підписання Договору до «31» травня 2025 року. 10.1. Цей Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до «31» травня 2025 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Замовником своїх фінансових зобов’язань за цим Договором.» |
Номер договору про закупівлю: | 1ПС/23/ТН |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |