Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 3078 Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 25574423 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А |
Контактна особа: |
Дворецька Катерина Віталіївна 380444624862 vch3078@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 листопада 2023 10:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2023 15:53 |
Очікувана вартість: | 37 065 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1111950 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар, що поставляється, без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття Товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 листопада 2023 10:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 листопада 2023 10:30 |
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, мішок спальний.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-22-000036 ● 29ff9159a33545fe8e68dd84a72c6d24
- Статус: завершено ● Дата: 27 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 грудня 2023 14:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.12.2023 No 362
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
31 UA-2023-11-07-003262-a 07.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-26 17:37:39
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі мішків спальних (ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Мегаполіс-КР» умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції.
3. Надати підтверджуючі документи, щодо виконання вимог пункту 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможцем ТОВ «Мегаполіс-КР» під час укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-28 13:35:54
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 26.12.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-03 10:37:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі мішків спальних (ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до підпункту 1 пункту 16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає сканований оригінал довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1.
Відповідно до підпункту 2 пункту 16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику до довідки, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно «додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником..».
З огляду на зазначене надайте посилання на назву самого файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) поданого учасником ТОВ «Мегаполіс-КР» в якому підтверджено виконання вимоги підпункту 2 пункту 16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання до зазначеної довідки документу на кожного працівника, в якому має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-05 16:11:25
Про надання пояснень
На виконання вимоги від 03.01.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 16:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС |
29 800 000,00
UAH з ПДВ
|
29 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР" |
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АнВа" |
32 742 000,00
UAH з ПДВ
|
32 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВОРКОЛЕНД" |
35 880 000,00
UAH з ПДВ
|
32 741 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС" |
36 897 600,00
UAH з ПДВ
|
34 000 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ |
34 404 000,00
UAH з ПДВ
|
34 404 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС #41781293 |
Відхилено |
29 800 000,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 16:31
|
ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР" #41743483 |
Переможець |
30 000 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 17:10
|
Державний контракт № 220 ВОЗ 2023.pdf | укладений |
30 листопада 2023 17:09
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мішок спальний | 20000 | штуки |
1 500,00
UAH з ПДВ
|