Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мішок спальний
Очікувана вартість
37 065 000,00 UAH
UA-2023-11-07-003262-a e77397c48531488785cefe181ef1f7e5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворецька Катерина Віталіївна

380444624862 vch3078@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3078 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 25574423
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, Київ, вул. Нижньоюрківська буд. 8 - А
Контактна особа: Дворецька Катерина Віталіївна
380444624862
vch3078@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 листопада 2023 10:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2023 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2023 12:00
Початок аукціону: 17 листопада 2023 15:53
Очікувана вартість: 37 065 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1111950 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 штуки
Мішок спальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 грудня 2023
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що поставляється, без порушень строків або вимог щодо якості (комплектності) Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати прийняття Товару на склад Замовника, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Виконавця та Замовника на відповідній видатковій накладній Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Гарантія надається за формою, наведеною в Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Сума забезпечення: 1111950 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі
Вимоги до документу: Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції* з відміткою проведення операції обслуговуючим банком, що підтверджує надання учасником забезпечення виконання договору. * Платіжна інструкція, оформлена в довільній формі, обов'язково повинна містити такі реквізити: 1) номер, дату складання; 2) найменування платника, код платника та номер його рахунку; 3) найменування банку платника; 4) найменування отримувача, код отримувача та номер його рахунку; 5) найменування банку отримувача; 6) суму словами та цифрами; 7) призначення платежу: «Забезпечення виконання договору, UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X*» *Зазначити унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 8) підпис платника. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 відсотки від вартості договору про закупівлю.
07 листопада 2023 10:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2023 10:30
2. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, мішок спальний.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно документації
Дата подання: 08 листопада 2023 11:29
Дата відповіді: 08 листопада 2023 12:19
Шановний замовник! ТД вимагає надання висновку ДСЕЕ на виріб, але с 01.10.23 вони скасовані, отже взяли участь можуть тільки ті компанії, які їх вже мають, так як отримати зараз їх не можливо, що в свою чергу створює не рівні умови участі в процедурі. Просимо прибрати вимогу щодо надання висновків ДСЕЕ
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до оголошення, у разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-12-22-000036 ● 29ff9159a33545fe8e68dd84a72c6d24
  • Статус: завершено ● Дата: 27 березня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2023 14:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

22.12.2023 No 362

Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»,
зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на
період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його
припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 року No 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну
аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року No 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до
переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення
моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель


з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі

Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі

Уповноваженого органу
31 UA-2023-11-07-003262-a 07.11.2023

виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-26 17:37:39

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі мішків спальних (ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Мегаполіс-КР» умов пункту 12 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді оригіналу платіжної інструкції.
3. Надати підтверджуючі документи, щодо виконання вимог пункту 5 оголошення про проведення спрощеної закупівлі переможцем ТОВ «Мегаполіс-КР» під час укладання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-28 13:35:54

Про надання пояснень

На виконання вимоги від 26.12.2023 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-03 10:37:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі мішків спальних (ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-07-003262-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до підпункту 1 пункту 16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник надає сканований оригінал довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі і директор, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до закупівлі, за формою Таблиці 1.
Відповідно до підпункту 2 пункту 16 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учаснику до довідки, в якій зазначається інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно «додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником..».
З огляду на зазначене надайте посилання на назву самого файлу (із зазначенням номеру сторінки у файлі) поданого учасником ТОВ «Мегаполіс-КР» в якому підтверджено виконання вимоги підпункту 2 пункту 16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі в частині надання до зазначеної довідки документу на кожного працівника, в якому має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-05 16:11:25

Про надання пояснень

На виконання вимоги від 03.01.2024 «Про надання пояснень» повідомляємо наступне.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 18 січня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2023 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС 29 800 000,00
UAH з ПДВ
29 800 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР" 30 000 000,00
UAH з ПДВ
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "АнВа" 32 742 000,00
UAH з ПДВ
32 370 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВОРКОЛЕНД" 35 880 000,00
UAH з ПДВ
32 741 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС" 36 897 600,00
UAH з ПДВ
34 000 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ 34 404 000,00
UAH з ПДВ
34 404 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 листопада 2023 11:11
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:11
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:10
Вимоги згідно ст.17.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Банківська гарантія.zip
16 листопада 2023 11:10
Відомості про учасника.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Довідка інформація ст.236.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Довідка про засновника.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Витяг ПДВ.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Виписка банку.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Договір з МО.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Повноваження директора.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Рішення 4.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Лист з кодом доступу.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
наказ_1-к від 29.09.2021.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Сертифікати ISO.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
опис.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Видаткові накладні.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Довідка про працівників.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Статут.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Штатний розпис.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Лист згода обробки даних.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
Гарантійний лист товар.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Рішення 1.PDF.p7s
16 листопада 2023 11:10
протокол випробуваньу.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Технічні вимоги.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Гарантійний лист.pdf.p7s
16 листопада 2023 11:10
Лист роз'яснення.pdf.p7s

Публічні документи

16 листопада 2023 11:47
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:47
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:46
5. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
16 листопада 2023 11:35
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:35
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:34
Гарантія 115674-Т-1995.rar
16 листопада 2023 11:34
Протокол Академтест.pdf
16 листопада 2023 11:34
Протокол ремінна МС.pdf
16 листопада 2023 11:34
Лист що висновку ДСЕЕ.pdf
16 листопада 2023 11:34
Гарантія 115674-Т-1995.rar
16 листопада 2023 11:34
1. Довідка щодо доручення.pdf
16 листопада 2023 11:34
Довідка не резидент рос.фед.pdf
16 листопада 2023 11:34
6. Гарантійний лист.pdf
16 листопада 2023 11:34
Сертифікат відповідності.pdf
16 листопада 2023 11:34
Погоджені технічні вимоги.pdf
16 листопада 2023 11:34
Протокол МС Черкаси.pdf

Публічні документи

15 листопада 2023 23:29
Електронний підпис
15 листопада 2023 23:29
Електронний підпис
15 листопада 2023 23:23
Технічні вимоги.pdf
15 листопада 2023 23:23
BG 3465.zip
15 листопада 2023 23:23
BG 3465.zip
15 листопада 2023 23:23
Документи зг.додатку №1.pdf

Публічні документи

15 листопада 2023 18:26
Електронний підпис
15 листопада 2023 18:17
Цінова.pdf
15 листопада 2023 18:16
17.3 Лист-відгук.PDF
15 листопада 2023 18:16
2.4 витяг з єдр.pdf
15 листопада 2023 18:16
16.1 документи робітники.pdf
15 листопада 2023 18:16
13 міце проживання.pdf
15 листопада 2023 18:16
11 відсутність санкцій.pdf
15 листопада 2023 18:16
15.1 Договір оренди Пелепей_.pdf
15 листопада 2023 18:16
12 довідка бенефіціари.pdf
15 листопада 2023 18:16
15 МТБ.pdf
15 листопада 2023 18:16
14 походження товару.pdf
15 листопада 2023 18:16
Врахування норм.pdf
15 листопада 2023 18:16
2.3.1 модельний статут.pdf
15 листопада 2023 18:16
6 гарантій лист санкці.pdf
15 листопада 2023 18:16
5 Витяг ПДВ.pdf
15 листопада 2023 18:16
2.3 Уставні.pdf
15 листопада 2023 18:16
10 захист довкілля.pdf
15 листопада 2023 18:16
9 ліцензування.pdf
15 листопада 2023 18:16
16 довідка працівники.pdf
15 листопада 2023 18:16
2 Повноваження керівника.pdf
15 листопада 2023 18:16
7 лист погодження договір.pdf
15 листопада 2023 18:16
2.5 паспорт.pdf
15 листопада 2023 18:16
технічна специфікація.pdf
15 листопада 2023 18:16
лист щодо висновка дсее.pdf
15 листопада 2023 18:16
сертифікати якості.pdf
15 листопада 2023 18:16
Zgoda na obr pers dan.7z
15 листопада 2023 18:16
Nakaz_Davydchuk.7z
15 листопада 2023 18:16
Vytyag pro bankivsku licenziyu.7z
15 листопада 2023 18:16
Guarantee.7z
15 листопада 2023 18:16
Lyst pidtverdgennya.7z
15 листопада 2023 18:16
Dovirenist Davydchuk.7z
15 листопада 2023 18:16
Certificate_rating_ua.7z
15 листопада 2023 18:16
Lyst pro bankivsku licenziyu.7z

Публічні документи

16 листопада 2023 11:48
Електронний підпис
16 листопада 2023 11:43
10. код ІПН директора.pdf
16 листопада 2023 11:43
11. Рішення (правочин).pdf
16 листопада 2023 11:43
12. обробка перс даних.pdf
16 листопада 2023 11:43
13. витяг ПДВ.pdf
16 листопада 2023 11:43
14. лист платника податку.pdf
16 листопада 2023 11:43
15. ГЛ санкції.pdf
16 листопада 2023 11:43
17. інформація про учасника.pdf
16 листопада 2023 11:43
19. ст 236 ГКУ.pdf
16 листопада 2023 11:43
22. ГЛ щодо ввезення товару.pdf
16 листопада 2023 11:43
23. щодо МТБ.pdf
16 листопада 2023 11:43
26.2 видаткова накладна _3.pdf
16 листопада 2023 11:43
26.3 видаткова накладна _196.pdf
16 листопада 2023 11:43
26.4 видаткова накладна _197.pdf
16 листопада 2023 11:43
27.5 видаткова накладна _2976.pdf
16 листопада 2023 11:43
28. щодо працівників.pdf
16 листопада 2023 11:43
29. наказ_штатний розпис.pdf
16 листопада 2023 11:43
32. ГЛ захист довкілля.pdf
16 листопада 2023 11:43
33. Протокол випробувань.pdf
16 листопада 2023 11:43
34. документы на матеріали.7z
16 листопада 2023 11:43
38. технічна специфікація.pdf
16 листопада 2023 11:43
5. Статут.pdf
16 листопада 2023 11:43
6. опис Статут.pdf
16 листопада 2023 11:43
7. щодо коду доступу.pdf
16 листопада 2023 11:43
8. виписка ТОВ.pdf
16 листопада 2023 11:43
9. паспорт директора.pdf
16 листопада 2023 11:43
9.1 копія паспорту.pdf
16 листопада 2023 11:43
BG 3460 (3).zip
16 листопада 2023 11:43
довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "АнВа"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВОРКОЛЕНД"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 3465.zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА-ТЕКС"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee.7z

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ ТМ СТИЛЬ ТЕКСТИЛЬ

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

BG 3460 (3).zip

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕКСТРЕЙД ЛЛС
#41781293
Відхилено 29 800 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2023 16:31
ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР"
#41743483
Переможець 30 000 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2023 14:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2023 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАПОЛІС-КР"
#41743483
30 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2024 17:12
Електронний підпис укладений
30 листопада 2023 17:10
Державний контракт № 220 ВОЗ 2023.pdf укладений
30 листопада 2023 17:09

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Мішок спальний 20000 штуки 1 500,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2023 — 30 грудня 2023
Сума оплати за договором: 30 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 000 000,00 UAH)