Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21 (Коригування)
Очікувана вартість
24 126 478,99 UAH
UA-2023-11-06-015518-a f57ab44020664648a131ea34335ebe17
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ВК Української МР Закупівля

380457220682 valenta2009@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Української міської ради
Код ЄДРПОУ: 24884653
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Контактна особа: ВК Української МР Закупівля
380457220682
valenta2009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21 (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська область, Українка, Українка, пл. Т.Шевченка, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2023  —  30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

06 листопада 2023 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-11-000186 ● 579c46ab61e940b0a32f4874747e9764
  • Статус: завершено ● Дата: 02 травня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024 09:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


11.01.2024 № 4

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2023-11-06-015518-a 06.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:16:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-015518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТ» (код ЄДРПОУ 35456735) з яким укладено договір підряду на капітальне будівництво від 06.11.2023 № 364 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-17 15:08:48

Пояснення

Доводимо до Вашого відому, що відповідно до підпункту 1 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23 упродовж останніх 40 днів по даній закупівлі здійснювалась комплексна перевірка Північним офісом аудиту Державної аудиторської служби без попереднього моніторингу на майданчику, а в процесі офлайн . 23 січня 2024 року очікуємо висновок за результатами перевірки. Враховуючи підпорядкування Північного офісу аудиту Державній аудиторській службі повідомляємо, що всі документи завірені належним чином, обгрунтування та пояснення передані аудиторам Північного офісу аудиту.
Виконавчим комітетом Української міської ради від було прийняте рішення про розробку проектно-кошторисної документації на нове будівництво на території Української міської територіальної громади для забезпечення безпеки цивільного населення та організації навчального процесу в закладах освіти. Відповідно до даного рішення було укладено договір з проектною організацією на виготовлення проектно-кошторисної документації на «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщеннями подвійного призначення за адресою: Київська обл., Обухівський р-н, Українська територіальна громада, м. Українка, вул. Юності,21». Після розробки проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного висновку №7-096-23-ЕП/КО від 06.06.2023р. (копію додаємо) та затвердженням його Рішенням Виконавчого комітету Української міської ради №159 від 07.06.2023р. (додаємо), Замовник уклав договір на «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщеннями подвійного призначення за адресою: Київська обл., Обухівський р-н, Українська територіальна громада, м. Українка, вул. Юності,21». В процесі реалізації будівництва виникла необхідність у коригуванні об’ємів, додаткових роботах, тощо, тому Замовник здійснив комплексне коригування виготовленої вищезазначеної проектно-кошторисної документації (посилання дійсне до 31.01.2024: https://gofile.me/7buti/ECsX28fSf) відповідно до технічного завдання (додаємо) та отримав позитивний висновок експертизи з поміткою – «коригування» ( додаємо).
Враховуючи, що в попередньо-укладеному договорі від 20.06.2023р. №177 (UA-2023-06-20-015078-a) Замовником була вказана тверда ціна, договір був розірваний за угодою двох сторін, а на підставі нової експертизи укладений новий договір від 06.11.2023р. №364 (UA-2023-11-06-015518-a), який відповідно до вимог чинного законодавства реалізовувався упродовж календарного графіку.

Під час виконання Договору на виконання робіт, що розпочалися в липні 2023 р. виникли додаткові обсяги та види робіт, які не враховані в первинній проектній-кошторисній документації, через те, що це було технічно неможливо (візуально не можна було визначити до початку будівельних робіт). Підрядник, згідно вимог чинного законодавства, поставив до відома Замовника про обставини, що перешкоджають виконанню зобов’язань за Договором. Дані факти були розглянуті представниками Замовника та Підрядника за участю авторського і технічного нагляду на спільних нарадах, а також заслухані на засіданні тимчасової контрольної комісії з питань контролю законності при виборі підрядника, заключення з ним договору виконання будівельних робіт, дотримання вимог проектно-кошторисної документації при будівництві захисних споруд цивільного захисту та найпростіших укриттів в місті Українка. Визначено необхідність виконання додаткових будівельних робіт, які були не враховані у початковій проектно-кошторисній документації, бо без їх виконання неможливе завершення будівництва об’єкта. Види та обсяги робіт на додаткові роботи, зазначені у дефектних актах, які були подані Підрядником Замовнику за участю представників технічного та авторського нагляду. Для можливості реалізації проекту в повному обсязі виникла необхідність в коригуванні проектно-кошторисної документації.
В листопаді 2023 року в проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщеннями подвійного призначення за адресою: Київська обл., Обухівський р-н, Українська територіальна громада, м. Українка, вул. Юності,21. Коригування» були внесені відповідні зміни. На підставі Експертного звіту №7-265-23-ЕП/КО від 31.10.2023 р., проведеного ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза»

Замовником було підписано Договір від 06.11.2023 № 364 з виконавцем робіт ТОВ «БК «ЕЛІТ», який розпочав початкові роботи з будівництва укриття за попереднім договором від 15.06.2023 № 177 шляхом підписання невід’ємного додатку до договору від 06.11.2023 № 364 - гарантійного листа про виконання та завершення робіт у 2023 році, що є необхідним і важливим для Української міської територіальної громади. Замовник не мав змоги і часу для проведення нової закупівлі та вибору нової підрядної організації, враховуючи кінець бюджетного року. Обмеження у часі не дало б змоги в короткий термін, новому виконавцю, вивчити проектну документацію, ознайомитися з виконаними роботами та реалізованими проектними рішеннями, продовжити виконання будівельних робіт після попереднього виконавця.
Додаємо посилання на публікацію на сайті https://ukrainska-gromada.gov.ua де оприлюднено зазначену інформацію, що відповідає вимогам чинного законодавства.
Очікувана вартість та терміни виконання будівельних робіт по даній закупівлі визначена згідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, в установленому порядку відповідно до чинного законодавства. Робочий проект «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21» розроблений ТОВ «БМБ Проджект» від 07.06.2023р. (тривалість будівництва становить 8 міс.) (додаємо). Враховуючи термінову необхідність виконання відповідно до Протоколу засідання оперативного штабу Ради оборони Київської області від 08 травня 2023 року №196, рішення двадцять восьмої (позачергової) сесії восьмого скликання другого пленарного засідання Української міської ради «Про затвердження проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21» від 07.06.2023р. №159 (додаємо), відповідно до п.4, п.13 Особливостей Замовником прийнято рішення укладання договору без використання електронної системи закупівель, оскільки є неможливим дотримання строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та виконання протокольного доручення Ради оборони №196 (додаємо) .
На підставі вищевикладеного, для закупівлі «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21» замовник застосовує підпункт 4 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (зі змінами) та здійснює закупівлю робіт шляхом укладення договору про закупівлю з Підрядником без застосування відкритих торгів/ електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Враховуючи терміновість виконання даних робіт задля забезпечення безпеки цивільного населення та найскорішого відновлення навчального процесу Замовник скористався нормою закону та визначив дане будівництво, як «нагальна потреба». У зв’язку з чим був здійснений моніторинг будівельних компаній через систему Прозоро та в телефонному режимі було запропоновано взяти участь у переговорах для виконання даних робіт. Варто зауважити, що ЖОДНА будівельна компанія не зацікавилась даною пропозицією керуючись різними аргументами. Враховуючи це Виконавчим комітетом Української міської ради був надісланий лист на 12 електронних адрес різних будівельних компаній: обраних рандомно та компаніям, які вже працювали на території Української територіальної громади з пропозицією виконати запитувані роботи за короткий термін, про що були отримані відповіді більш ніж 8 компаній, з яких лише ТОВ «БК «ЕЛІТ» надало лист гарантію, що погоджується виконати дані роботи (листи-гарантії виконавця робіт додаємо). Після того, відбулася зустріч у приміщенні малого залу з потенційними виконавцями даних робіт, де вони мали змогу ознайомитись із робочим проектом. Після чого був укладений договір та всі невід’ємні додатки до нього. До повноваження уповноваженої особи не входить вибір контрагентів для заключення прямих договір, уповноважена особа відповідно до процедури закупівель працює на електронному майданчику Прозоро та веде протокольну діяльність. Втім, зважаючи на великі суми (ціна договору) уповноваженою особою і було прийняте рішення провести моніторинг будівельних компаній. Законом «Про публічні закупівлі» не забороняється самостійний вибір виконавців робіт Замовником. Під час здійснення публічних закупівель, без використання електронної системи закупівель замовники повинні відповідно до Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням, та за результатами їх здійснення за умови, що вартість закупівлі становить або перевищує 50 тис. гривень, оприлюднювати в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-19 14:58:54

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-015518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів щодо підтвердження виникнення об’єктивних документально підтверджених обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2023 № 1 до договору підряду на капітальне будівництво від 06.11.2023 № 364 укладеного із ТОВ «Будівельна компанія «Еліт».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-22 13:21:46

Пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво укриття (сховища) цивільного захисту з приміщенням подвійного призначення за адресою: Київська область Обухівський район м. Українка вул. Юності, 21» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-015518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення, інформацію та документи щодо підтвердження виникнення об’єктивних документально підтверджених обставин для укладання додаткової угоди від 28.12.2023 № 1 до договору підряду на капітальне будівництво від 06.11.2023 № 364 укладеного із ТОВ «Будівельна компанія «Еліт». Відповідно до п.п.4, п.19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Замовник скористався даною нормою відповідно до чинного законодавства та уклав додаткову угоду №1 від 28.12.2023 до договору №364 від 06.11.2023 у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження. Враховуючи відставання від календарного плану виконання будівельних робіт Підряднику було надано претензію про відшкодування коштів за умовами договору у вигляді штрафу, який підрядник сплатив вчасно. Замовник зваживши всі «за» та «проти» вбачає у доцільності продовження робіт підрядною організацією, оскільки заміна підрядної організації потягне за собою наслідки у вигляді затримки завершення робіт у часі. Окрім того, із незавершених робіт залишається фарбування тамбурів, які погано сохнуть через погодні умови із позначкою «-», роботи з благоустрою у вигляді встановлення урн, лавок, посіву трави та нагортання валів, поклейки тактильних наклейок для безпечного пересування людей з інвалідністю, пуско-налагоджувальних робіт системи вентиляції, влаштування огорожі генератора та влаштування сходового маршу до спортивного майданчику. Зважаючи на весь обсяг вже виконаних робіт, невиконані роботи складають менше 10% та виконуються інтенсивно, навіть з врахуванням посиленої мобілізації чоловіків. Крім того, взявши до уваги лист №214 від 27.12.2023р. від ТОВ БК «Еліт» (додаємо) та врахувавши його в роботі Замовником було прийнято рішення продовжити термін дії договору та календарний графік робіт.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 07 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БК "ЕЛІТ"
#35456735
Переможець 24 126 478,99
UAH з ПДВ
06 листопада 2023 19:13

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2024 10:49
Додаткова угода №2...pdf зміни до договору
07 травня 2024 10:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 11:33
Додаткова угода №1 до Дог.364.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 11:33
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:32
Частина 7.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 6.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 5.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 4.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 3.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 2.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13
Частина 1.PDF укладений
06 листопада 2023 19:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 364
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML