Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
21 281 134,80 UAH
UA-2023-11-06-014738-a 72eef572b3ea43fe96dbc656f17f0752
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслана Пархомець

+380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Руслана Пархомець
+380412404706
tender2@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 листопада 2023 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 21 281 134,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 212 811,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 106405 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11150, Україна, Житомирська область, Коростенський район, с. Велика Хайча, вул. Овруцька, 7б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 листопада 2023 17:11

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 106405 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.
Вимоги до документу: Електронна банківська гарантія завантажується в електронну систему закупівель, безпосередньо Учасником через електронний майданчик. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 106 405,00 грн. (Сто шість тисяч чотириста п'ять гривень 00 копійок). Гарантія надається у відповідності до Додатку 8 до тендерної документації. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. Реквізити: розрахунковий рахунок Замовника: р/р UA 918201720355109049002091523, відкритий в органах Казначейської служби України. Замовник: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації Юридична та фактична адреса: 10014 м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 12.
21 листопада 2023 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 20:03
ТД Хайча (зі змінами від 21.11.2023).pdf
21 листопада 2023 20:03
Перелік змін Хайча від 21.11.2023.pdf
13 листопада 2023 17:40
Перелік змін Хайча (від 13.11.2023).pdf
06 листопада 2023 17:11
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
06 листопада 2023 17:11
Додаток №4 до тендерної документації.7z
21 листопада 2023 20:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2023 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2023 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2023 20:03
ТД Хайча (зі змінами від 21.11.2023).pdf
13 листопада 2023 17:40
ТД Хайча (зі змінами від 13.11.2023).pdf
06 листопада 2023 17:11
Тендерна документація.pdf
21 листопада 2023 20:03
Перелік змін Хайча від 21.11.2023.pdf
13 листопада 2023 17:40
Перелік змін Хайча (від 13.11.2023).pdf
06 листопада 2023 17:11
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
06 листопада 2023 17:11
Додаток №4 до тендерної документації.7z

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2023-11-07-000016 • ae136cda98ef4a77bb8c741e71c935c0
Автор звернення: Бритавська Катерина Сергіївна
Дата створення звернення: 2023-11-07 17:59
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Ремонт ніяк не впливає на статистику знищеного ворога. Чому ці кошти мають іти на ремонт, а не на наших захисників, які відважно знищують щодня ворога на нашій землі. Нашій армії для ефективності потрібні дрони, автомобілі, а не ремонти в тилу. Скасуйте тендер і спрямуйте гроші на ЗСУ!!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-29-000092 ● 266a5e8f581f456ca9bad74ec4086435
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2024 23:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2023-11-06-014738-a 06.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-13 13:43:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-014738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-16 14:40:58

Відповідь на запит

1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_917_КД_2023_від_12_10_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-15 14:55:59

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-014738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів та дизель-генератора встановлення яких передбачено Додатком 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-20 17:40:45

Відповідь на запит

Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
В свою чергу, вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону № 922-VIII замовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Повноваження замовника робіт Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано рішенням № 1152 від 26 січня 2022 року власником обʼєкту – Овруцькою міською радою, яка є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Зазначене також узгоджується з відомостями з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, відповідно до яких майно за типом «нежитлова будівля «Центр безпеки громадян»» за адресою «Житомирська обл., м. Овруцький р-н, с. Велика Хайча, вул. Овруцька, буд. 7б» знаходиться у власності територіальної громади міста в особі Овруцької міської ради Житомирської області.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Овруцька міська рада Житомирської області.
Виходячи з вищевикладеного, Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при закупівлі за предметом робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), наділений лише повноваженнями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт).
Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, то відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовується.
Додатки:
1. Сканована копія відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, на 2 арк.;
2. Сканована копія рішення № 1152 від 26 січня 2022 року Овруцької міської ради, на 1 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 21 лютого 2024
Кінцевий строк оскарження: 27 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" 21 267 467,08
UAH з ПДВ
21 267 467,08
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 грудня 2023 17:21
Електронний підпис
10 грудня 2023 09:56
Електронний підпис
10 грудня 2023 09:55
Витяг-832101-Лисюк-2023-04-10.pdf
08 грудня 2023 13:31
Електронний підпис
06 грудня 2023 15:58
Електронний підпис
06 грудня 2023 15:25
Електронний підпис
06 грудня 2023 15:14
Електронний підпис
06 грудня 2023 14:35
Електронний підпис
06 грудня 2023 14:35
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:35
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:35
Ліцензія АВК№ 0143137.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:35
Лист-погодження.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 12.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 11.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 10.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 9.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 8.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 7.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 6.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 5.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 4.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 3.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 2.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ДЦ частина 1.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
Довідка Лисюк ОМ.pdf.p7s.p7s
06 грудня 2023 14:34
Довідка Лисюк ОМ.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ГЛ №0811П від 08.11.2023р..pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ISO 45001-2018. IDT_compressed.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ISO 14001-2015. IDT.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
ISO 9001-2015 ДСТУ ISO_compressed.pdf.p7s
06 грудня 2023 14:34
248.imd.p7s
25 листопада 2023 21:06
Електронний підпис
25 листопада 2023 21:05
Електронний підпис
25 листопада 2023 21:03
Електронний підпис
25 листопада 2023 21:03
Електронний підпис
25 листопада 2023 21:02
1601_ДОНСТРОЙ_Гарантія_24_11_2023.7z
25 листопада 2023 21:02
ISO 45001-2018. IDT_compressed.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ISO 14001-2015. IDT.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ISO 9001-2015 ДСТУ ISO_compressed.pdf.p7s (1).p7s
25 листопада 2023 21:02
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
Ліцензія АВК№ 0143137.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
Лист-погодження.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 11.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 10.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 9.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 8.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 7.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 6.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 5.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 4.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 3.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 2.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 1.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
Довідка ТОВ ДОНСТРОЙ.pdf.p7s.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
Довідка Лисюк ОМ.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ГЛ №0811П від 08.11.2023р..pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ВЕДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
248.imd.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
1601_ДОНСТРОЙ_Гарантія_24_11_2023.7z
25 листопада 2023 21:02
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf
25 листопада 2023 21:02
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf.p7s.p7s
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 12.pdf
25 листопада 2023 21:02
ДЦ частина 12.pdf.p7s.p7s.p7s
21 листопада 2023 18:44
Електронний підпис
21 листопада 2023 18:44
Електронний підпис
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 1.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 4.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 9.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 2.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 3.pdf
21 листопада 2023 18:44
248.imd
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 6.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 9.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 1.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 10.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 2.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 11.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 4.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 8.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 6.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 10.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 5.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 7.pdf
21 листопада 2023 18:44
248.imd.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 7.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 3.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 5.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 11.pdf
21 листопада 2023 18:44
ДЦ частина 8.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
21 листопада 2023 18:44
Дозвільна документація.pdf
21 листопада 2023 18:44
Ліцензія АВК№ 01:43137.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
Ліцензія АВК№ 01:43137.pdf
21 листопада 2023 18:44
ISO 9001-2015 ДСТУ ISO_compressed.pdf
21 листопада 2023 18:44
ISO 45001-2018. IDT_compressed.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ВЕДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ISO 45001-2018. IDT_compressed.pdf
21 листопада 2023 18:44
Довідка податкового органу.pdf
21 листопада 2023 18:44
ISO 14001-2015. IDT.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
1601_ДОНСТРОЙ_Гарантія_13_11_2023.7z
21 листопада 2023 18:44
ISO 9001-2015 ДСТУ ISO_compressed.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
Довідка ТОВ ДОНСТРОЙ.pdf.p7s.p7s
21 листопада 2023 18:44
ISO 14001-2015. IDT.pdf
21 листопада 2023 18:44
Довідка Лисюк ОМ.pdf.p7s.p7s
21 листопада 2023 18:44
Довідка ТОВ ДОНСТРОЙ.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ГЛ №0811П від 08.11.2023р..pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
Довідка Лисюк ОМ.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
Довідка ТОВ ДОНСТРОЙ.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
ГЛ №0811П від 08.11.2023р..pdf
21 листопада 2023 18:44
Лист-погодження.pdf
21 листопада 2023 18:44
ВЕДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf
21 листопада 2023 18:44
Довідка ТОВ ДОНСТРОЙ.pdf
21 листопада 2023 18:44
Лист-погодження.pdf.p7s
21 листопада 2023 18:44
Довідка Лисюк ОМ.pdf
21 листопада 2023 18:44
БГ.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
Переможець 21 267 467,08
UAH з ПДВ
06 грудня 2023 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 16:29

Вимога про усунення невідповідностей

Після розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 37 та пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку № 0811П 4 від 08.11.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У п. 3 даної Довідки зазначається про наявність працівника Нетименко В. А. за посадою «Інженер з охорони праці». Водночас, Учасником надається Наказ № 04-К від 03.01.2022 про призначення відповідальним за стан охорони праці на підприємстві головного інженера Нетименко В. А.. У свою чергу, відповідно до норм ст. 13 Закону України «Про охорону праці», за стан охорони праці на підприємстві відповідає саме його керівник, забезпечуючи функціонування системи управління охороною праці. Для цього, зокрема, ним створюються відповідні служби та призначаються посадові особи, відповідальні за розв’язання конкретних питань охорони праці. Відповідно, законодавством не передбачено покладення відповідальності за стан охорони праці на підприємстві на інших осіб, окрім керівника. Як наслідок, вищевказаний Наказ № 04-К від 03.01.2022 не може вважатися документом, що підтверджує наявність в Учасника Інженера з охорони праці або іншої особи, яка виконує його функції. Окрім того, у складі пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують прийняття Нетименко В. А. на посаду головного інженера. Таким чином, Учасником не було підтверджено наявність обов’язкових працівників для виконання робіт згідно вимог Форми 3 Додатку № 1 до тендерної документації. 2. У складі документів пропозиції Учасником надано Відомість № 0811П 2 від 08.11.2023 про обладнання, матеріально-технічні бази та технології, які необхідні для виконання робіт. У п. 25 таблиці вказаних відомостей зазначається про наявність Каменерізного верстату DIAM SK-800/2.2 арт 600027, однак відповідно до бухгалтерської Довідки про балансову вартість основних засобів ТОВ «Донстрой» станом на 24.01.2022, найменування та марка даного обладнання – «Каменерізний верстат DIAM SK-900/2.2 арт 600027». Також, у п. 65 повідомляється про наявність Свердлильних машин серії GTM DK-SCY-182, проте згідно вищезазначеної бухгалтерської довідки, найменування серії даного обладнання – «GTM DK-SCY-102». У п. 103 Відомостей зазначається про наявність Автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5т марки КАМАЗ-5511, однак, відповідно до наданих підтверджуючих документів, марка даної машини - «КАМАЗ-55111». Підсумовуючи зазначене, у вказаній частині тендерної пропозиції Учасника наявні невідповідності умовам Форми 1 Додатку № 1 до тендерної документації. 3. У графі 1 «Найменування замовника будівництва, юридична адреса, телефон» наданої Учасником Довідки № 1011П від 10.11.2023 про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначено поштовий індекс юридичної адреси замовника будівництва, який не відповідає індексу, що вказаний у реквізитах наданого аналогічного договору № 60 від 24.12.2019. Окрім того, у графі «Найменування аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)» Учасником допущено помилку при зазначенні адреси обʼєкту будівництва, а саме «Лугвнської області» замість «Луганської області». Таким чином, у даній частині пропозиції Учасника вбачається наявність невідповідностей вимогам Форми 4 Додатку № 1 до тендерної документації. 4. Відповідно до умов п. 1 розділу ІІІ тендерної документації,пПід час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто пропозиція у будь-якому випадку повинна містити кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до умов тендерної документації. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify.Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис на офіційному веб-порталі Центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При перевірці підпису Замовником має відображатись інформація про: П.І.Б. підписувача, РНОКПП підписувача, назву організації (установи) підписувача, Код ЄДРПОУ, посаду підписанта, час підпису, ким виданий сертифікат, серійний номер, тип носія особистого ключа, алгоритм підпису, тип підпису та сертифікат. За результатом перевірки накладеного електронного підпису Учасника, було встановлено, що тип підпису «Удосконалений», а у даних про підпис відсутня інформація щодо посади підписанта, що не відповідає вказаним умовам тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Згідно з умовами ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2023 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ"
#25327860
21 267 467,08
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2024 14:49
Додаткова угода_2 від 24.09.2024 до Договору_1872-23.PDF зміни до договору
25 вересня 2024 14:48
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2024 15:43
Додаткова угода_1 від 19.09.2024 до Договору_1872-23.pdf зміни до договору
23 вересня 2024 15:42
Електронний підпис укладений
19 грудня 2023 16:22
Договір_1872-23 від 19.12.2023.pdf укладений
19 грудня 2023 16:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 31.12.2025. Викласти пункт 2.1. розділу ІІ. "СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ" в новій редакції. Викласти абз. 4 пункту 16.3. розділу XVI. "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН" в новій редакції. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 "Протокол погодження договоірної ціни" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3-1 "Протокол погодження договоірної ціни на 2023 рік" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Доповнити Договір Додатком №3-2 "Протокол погодження договоірної ціни на 2024 рік". Додаток №4 "План фінансування будівництва" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №1872-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3-2 "Протокол погодження договоірної ціни на 2024 рік" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №4 "План фінансування будівництва" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: №1872-23
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML