Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Пархомець +380412404706 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 281 134,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 212 811,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 106405 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору у розмірі 1 % від суми Договору здійснюється шляхом розміщення електронної банківської гарантії на веб-порталі Уповноваженого органу. Учасник-переможець зобов’язаний розмістити банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату за даним Договором відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконання робіт Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт форма КБ-2в (надалі форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат форма КБ-3 (надалі форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 листопада 2023 20:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 листопада 2023 20:03 |
ТД Хайча (зі змінами від 21.11.2023).pdf | |
21 листопада 2023 20:03 |
Перелік змін Хайча від 21.11.2023.pdf | |
13 листопада 2023 17:40 |
Перелік змін Хайча (від 13.11.2023).pdf | |
06 листопада 2023 17:11 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf | |
06 листопада 2023 17:11 |
Додаток №4 до тендерної документації.7z |
21 листопада 2023 20:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 листопада 2023 20:03 |
ТД Хайча (зі змінами від 21.11.2023).pdf
|
||||||
21 листопада 2023 20:03 |
Перелік змін Хайча від 21.11.2023.pdf
|
||||||
13 листопада 2023 17:40 |
Перелік змін Хайча (від 13.11.2023).pdf
|
||||||
06 листопада 2023 17:11 |
Додаток №3 до тендерної документації.pdf
|
||||||
06 листопада 2023 17:11 |
Додаток №4 до тендерної документації.7z
|
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000092 ● 266a5e8f581f456ca9bad74ec4086435
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 23:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
26. UA-2023-11-06-014738-a 06.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 13:43:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-014738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на власному веб-сайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-16 14:40:58
Відповідь на запит
1. Щодо питання яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Експертний звіт №_917_КД_2023_від_12_10_2023
- Зведений кошторисний розрахунок по обʼєкту;
- Розрахунок очікуваної вартості за предметом закупівлі.
Додатково також надаємо технічне завдання за предметом закупівлі.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-15 14:55:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ««Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-014738-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Надати обґрунтування щодо відсутності у тендерній документації вимог про підтвердження учасниками ступеня локалізації насосів та дизель-генератора встановлення яких передбачено Додатком 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-20 17:40:45
Відповідь на запит
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями, далі – Закон № 922-VIII) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальних громад.
В свою чергу, вимогами пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості) під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон). Згідно з вимогами п. 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а згідно підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Тобто, вищевказаною нормою визначено обов’язок для застосовування локалізації при здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі».
Поняття «локалізація» необхідно розглядати в розрізі дефініції замовника. Відтак, виходячи з визначення замовника в розумінні Закону № 922-VIII замовниками є суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону.
Повноваження замовника робіт Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації делеговано рішенням № 1152 від 26 січня 2022 року власником обʼєкту – Овруцькою міською радою, яка є первинним замовником будівництва в силу Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», відповідно до пп. 4 ч.1 ст. 1 якого передбачено, що замовник будівництва - фізична чи юридична особа, яка має у власності чи користуванні одну чи декілька земельних ділянок або у власності чи управлінні будівлю/споруду і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт.
Зазначене також узгоджується з відомостями з державного реєстру прав власності на нерухоме майно, відповідно до яких майно за типом «нежитлова будівля «Центр безпеки громадян»» за адресою «Житомирська обл., м. Овруцький р-н, с. Велика Хайча, вул. Овруцька, буд. 7б» знаходиться у власності територіальної громади міста в особі Овруцької міської ради Житомирської області.
Відповідно, виконувати функції балансоутримувача завершеного обʼєкту будівництва за предметом закупівлі та, відповідно, набувати право на майно у його складі, а також здійснювати фактичну експлуатацію такого об'єкта буде саме Овруцька міська рада Житомирської області.
Виходячи з вищевикладеного, Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при закупівлі за предметом робіт: «Капітальний ремонт нежитлової будівлі «Центр безпеки громадян» за адресою: вул. Овруцька, 7б в с. Велика Хайча, Коростенського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), наділений лише повноваженнями Замовника у розумінні ст.1 та ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі», та не є власником обʼєкту чи замовником будівництва (не має у власності чи користуванні земельної ділянки або у власності чи управлінні будівлі/споруди і має намір щодо виконання підготовчих та/або будівельних робіт).
Оскільки «локалізований» товар не набуватиметься Департаментом у власність, то відповідно вимоги Закону щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів визначених переліком пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону не застосовується.
Додатки:
1. Сканована копія відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, на 2 арк.;
2. Сканована копія рішення № 1152 від 26 січня 2022 року Овруцької міської ради, на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" |
21 267 467,08
UAH з ПДВ
|
21 267 467,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" #25327860 |
Переможець |
21 267 467,08
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 вересня 2024 14:49
|
Додаткова угода_2 від 24.09.2024 до Договору_1872-23.PDF | зміни до договору |
25 вересня 2024 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2024 15:43
|
Додаткова угода_1 від 19.09.2024 до Договору_1872-23.pdf | зміни до договору |
23 вересня 2024 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 16:22
|
Договір_1872-23 від 19.12.2023.pdf | укладений |
19 грудня 2023 16:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та термін дії Договору до 31.12.2025. Викласти пункт 2.1. розділу ІІ. "СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ" в новій редакції. Викласти абз. 4 пункту 16.3. розділу XVI. "ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН" в новій редакції. Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3 "Протокол погодження договоірної ціни" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3-1 "Протокол погодження договоірної ціни на 2023 рік" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Доповнити Договір Додатком №3-2 "Протокол погодження договоірної ціни на 2024 рік". Додаток №4 "План фінансування будівництва" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1872-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди Додаток №2 "Календарний графік виконання робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №3-2 "Протокол погодження договоірної ціни на 2024 рік" до Договору викласти в новій редакції, що додається. Додаток №4 "План фінансування будівництва" до Договору викласти в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | №1872-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |