Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Авторський нагляд за роботами
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2023-11-06-012684-a 82612a0f922e4d73b38d52432be49311
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Чорнобай

+380577280271 kpmkpv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 30990215
Вебсайт: http://www.mkpv.com.ua/
Місцезнаходження: 61072, Україна , Харківська обл., місто Харків, вул.Тобольська, будинок 38
Контактна особа: Руслан Чорнобай
+380577280271
kpmkpv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Авторський нагляд на об'єкті: "Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2024  —  30 червня 2024
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

06 листопада 2023 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-15-000007 ● 6e855199e06e4a4fb104431feb8829d1
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 січня 2024 10:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.01.2024 №2-З

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 12.01.2024 №2-З

Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2023-11-06-012684-a 06.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-15 17:10:42

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Авторський нагляд за роботами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-012684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА «ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ» (код 22620387), з яким укладений договір від 23.10.2023 №2024/32 АН без використання електронної системи закупівель?
4. Надати договір від 23.10.2023 №2024/32 АН з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього.
5. Надати пояснення щодо неоприлюднення разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-18 16:56:42

На виконання Запиту Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) від 15 січня 2024 надання пояснення

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі інформую наступне, що за предметом закупівлі Авторський нагляд на об'єкті: "Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області" технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Комунального підприємства «Муніципальна компанія поводження з відходами» Харківської міської ради (службова записка) та норм чинного законодавства і визначені у Договорі № 2024/32-АН від 23.10.2023 на підставі ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом».
Щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, інформую, що розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі обгрунтовуючого розрахунку, складеного на підставі узгодженого із замовником плану-графіку відвідувань об’єкта будівництва, кількості спеціалістів, часу їх перебування на об’єкті та погодженої вартості одного людинодня для здійснення робіт, що передбачено у Договорі № 2024/32-АН від 23.10.2023 відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» (Накази Мінрозвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 та № 67 від 30.04.2022). (Відповідні документи надаються)
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель. Щодо необхідності здійснення закупівлі робіт на Авторський нагляд на об'єкті: "Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області", шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель, інформую, що відповідно до пункту 11 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості), та визначеної суми очікуваної вартості (1 450 000,00 грн.) яка відповідно до «робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.».
(Відповідні документи надаються)
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА «ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ» (код 22620387), з яким укладений договір від 23.10.2023 №2024/32 АН без використання електронної системи закупівель?
Щодо вибору виконавця саме ТОВ «ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА «ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ (код 22620387) з яким укладений договір №2024/32-АН від 23.10.2023 без використання електронної системи закупівель, то інформую, що лише ТОВ «Інститут будівництва» Інженерної Академії України має виключне право на авторський нагляд на весь період будівництва об’єкту: Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області, відповідно до листа від ТОВ «Інститут будівництва» Інженерної Академії України та Договору про передачу права авторського нагляду № ПП.22-АН від 11.01.2022. (Відповідні документи надаються)
4. Надати договір від 23.10.2023 №2024/32 АН з усіма невід’ємними частинами (додатками) та додатковими угодами до нього. Надається з Додатками та Додатковою угодою з додатками
5. Надати пояснення щодо неоприлюднення разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю, а також обґрунтування підстави для здійснення закупівлі. Щодо неоприлюднення разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договору про закупівлю, пояснюю наступне, що відповідно до вимог пункту 11 Особливостей з посиланням на пункт 38 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон) «38. Установити, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Замовники можуть не публікувати інформацію про своє місцезнаходження та/або місцезнаходження постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг, якщо поширення такої інформації несе ризики для безпеки замовника та/або постачальників (виконавців робіт та надавачів послуг).» було внесено інформацію до річного плану закупівель та оприлюднено Звіт про договір про закупівлю.
Щодо обгрунтування підстави для здійснення закупівлі, пояснюю наступне, що дана закупівля не здійснена відповідно до пункту 13 Особливостей, або до пункту 9 Особливостей.
Також хочу зазначити, що відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), (далі – Постанова № 710), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто замовникам, які належать до розпорядників бюджетних коштів (перелік яких визначено згідно з Єдиним реєстром розпорядників бюджетних коштів) та до суб’єктів господарювання державного сектору економіки (згідно з реєстром, розміщеним на офіційному вебсайті Фонду державного майна України), потрібно оприлюднювати інформацію, визначену пунктом 4-1 Постанови № 710.
Однак, виходячи зі змісту пункту 4-1 Постанови № 710, вимоги щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками бюджетних коштів, оскільки їх немає у переліку цього пункту Постанови № 710.
Замовник - КП «МКПВ» ХМР не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки. Таким чином вимоги законодавства щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не стосуються КП «МКПВ» ХМР.
КП «МКПВ» ХМР не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки суб’єктами господарювання державного сектора економіки є суб’єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб’єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 % чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб’єктів (частина друга статті 22 Господарського кодексу України). З цього приводу доцільно вказати про відсутність інформації щодо КП «МКПВ» ХМР у Реєстрі (переліку) суб'єктів господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об'єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків, розміщеному на офіційному вебсайті Фонду державного майна України (https://www.spfu.gov.ua/ua/content/spf-subekti-gospodaruvannya.html).
КП «МКПВ» ХМР згідно із Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини першої статті 2 Закону).
КП «МКПВ» ХМР відповідно до Бюджетного кодексу України не є ані головним розпорядникам бюджетних коштів, ані розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня (пункт 18, пункт 47 частини першої статті 2 та стаття 22 Бюджетного кодексу України). Згідно з пунктом 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МУНІЦИПАЛЬНА КОМПАНІЯ ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ є одержувачем бюджетних коштів: суб'єкт господарювання, який не має статусу бюджетної установи, уповноважений головним розпорядником бюджетних коштів (Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради) на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти місцевого бюджету, у випадках розподілу бюджетних асигнувань за відповідними рішеннями Харківської міської ради. На підтвердження цього, КП «МКПВ» ХМР надає посилання з Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на офіційному веб-сайті Державної казначейської служби України: https://www.treasury.gov.ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv.
Разом з тим зазначаємо, що для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планував використовувати і не використовує бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами) (далі - Особливості). Так, Замовником згідно із Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором такого електронного поля: «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)». Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 14:27:01

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Авторський нагляд за роботами» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-06-012684-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
Враховуючі зазначену норму закону, просимо надати документальне підтвердження (зведений кошторисний розрахунок тощо), що послуги з авторського нагляду включені до кошторисної вартості робіт та вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт.
2. Оскільки відповідно до пункту 3.2.1. ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом» авторський нагляд – це контроль, який здійснюється автором проекту об'єкта будівництва, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими ними особами, просимо надати документальне підтвердження, що ТОВ «ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА «ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ» може здійснювати авторський нагляд на об’єкті «Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області».

Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-26 16:29:52

На виконання Запиту Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.) від 15 січня 2024 надання пояснення

На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Враховуючі зазначену норму закону, просимо надати документальне підтвердження (зведений кошторисний розрахунок тощо), що послуги з авторського нагляду включені до кошторисної вартості робіт та вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Щодо даного питання інформую, що вартість послуг авторського нагляду не перевищує вартості самих робіт на об'єкті: "Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області". На теперішній час будівництво триває.
Автором проекту є Товариство з обмеженою відповідальністю «Діпрокомунбуд», що підтверджується експертним звітом.
Роботи з авторського нагляду входять до загальної вартості робіт за об'єктом, що підтверджується витягом із проекту (зведеними кошторисними розрахунками), а отже вважаються роботами.
Надати у повному обсязі зведений кошторисний розрахунок не видається можливим через значний обсяг даних, які підлягають завантаженню на електронний ресурс. (Відповідні документи надаються).
2. Оскільки відповідно до пункту 3.2.1. ДСТУ-Н Б А.2.2-11:2014 «Настанова щодо проведення авторського нагляду за будівництвом» авторський нагляд – це контроль, який здійснюється автором проекту об'єкта будівництва, іншими розробниками затвердженого проекту або уповноваженими ними особами, просимо надати документальне підтвердження, що ТОВ «ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА «ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ» може здійснювати авторський нагляд на об’єкті «Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області». Щодо даного питання інформую, що авторський нагляд на об’єкті «Нове будівництво комплексу з переробки твердих побутових відходів з системою збору, утилізації полігонного газу та виробництва електричної енергії у м.Дергачі Харківської області» здійснюється відповідно до Договору про передачу права авторського нагляду №ПП.22-АН від 11.01.2022. (Відповідні документи надаються).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 03 лютого 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ІНСТИТУТ БУДІВНИЦТВА " ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ УКРАЇНИ
#22620387
Переможець 1 450 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2023 15:54

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2024 17:10
Dok_0008.pdf зміни до договору
18 січня 2024 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 3.1. Розділу 3 Договору та до Додатку №1, №2, №3 Договору
Номер договору про закупівлю: 2024/32-АН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML