Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (канати сталеві)
Очікувана вартість
1 572 360,00 UAH
UA-2023-11-06-007814-a ● 442afb6cd7b440b19098da51fc37cef8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Шахта "Надія" |
Код ЄДРПОУ: | 00178175 |
Місцезнаходження: | 80086, Україна , Львівська обл., Сокальский район, село Сілець |
Контактна особа: |
Новікова Олена Юріївна 380324934360 nad.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2023 06:00 |
Очікувана вартість: | 1 572 360,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 861,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1420 метри
Канат Ø 39,5 мм ГЛ-В-Ж-Н-Р-1770 ГОСТ 7668-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
1000 метри
Канат Ø 30,5 мм ГЛ-В-Н-Р-1770 ГОСТ 3077-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Попередня оплата, в розмірі 50% вартості відповідного Товару (згідно заявки/замовлення), перераховується Замовником на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Дата виставлення рахунку | Остаточна оплата, в розмірі 50%, по факту готовності відповідного Товару до відвантаження, перераховується Замовником на рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати виставлення рахунку. | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 12:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 12:45 |
Перелік змін.docx | |
08 листопада 2023 12:45 |
+ТД (нова редакція) Канати 07.11.2023.doc | |
06 листопада 2023 13:40 |
Обгрунтування.docx | |
06 листопада 2023 13:39 |
+ТД Канати 06.11.2023.doc |
08 листопада 2023 12:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 листопада 2023 12:45 |
Перелік змін.docx
|
||||||
08 листопада 2023 12:45 |
+ТД (нова редакція) Канати 07.11.2023.doc
|
||||||
06 листопада 2023 13:40 |
Обгрунтування.docx
|
||||||
06 листопада 2023 13:39 |
+ТД Канати 06.11.2023.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прошу Вас переглянути та погодити "Гарантійний строк на Товар ( п.4.7 в проекті договру)
Дата подання: 06 листопада 2023 15:30
Дата відповіді: 07 листопада 2023 15:01
"Гарантія : ПрАТ «Стальканат» як завод-виробник гарантує, що всі відвантажені Ресурси за своїми якісними характеристиками відповідають вимогам нормативного документа, згідно якого вони випущені, (що підтверджується випробуваннями та сертифікатом якості, що додається до кожного каната) і що вони не матимуть виробничих дефектів.
Умови зберігання, транспортування та переміщення на Ресурс регламентуються нормативними документами, згідно з якими воно випущено, а також рекомендаціям заводу-виробника (зазначені у сертифікатах якості). Вимоги з питань якості та кількості розглядаються Постачальником протягом 8 місяців з дати навішування, але не пізніше ніж 12 місяців з дати їх поставки. Гарантійні зобов'язання не поширюються на випадки, коли вихід з ладу продукту обумовлений порушенням рекомендацій заводу-виробника, а також зневаги до норм стандартів згідно з якими вона виготовлена.
Виїзд представників заводу, згідно з офіційним зверненням, Покупця є обов'язковим.
У разі неможливості прибуття представників заводу всі питання вирішуються шляхом офіційного листування або іншим зручним для Сторін способом."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, ми розглянемо можливість щодо внесення зміни до тендерної документації (проекту договору).
Питання що до проекту договору
Дата подання: 07 листопада 2023 11:12
Дата відповіді: 07 листопада 2023 15:07
В редакції Замовника В редакції Постачальника
3.6.Постачальник на підставі претензії в погоджений термін, але не більше 5 діб від моменту складання акту невідповідності, робить за свій рахунок заміну невідповідного асортименту, заміну неякісного товару, усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку Товару, поставленого з нестачею. 3.6. Постачальник на підставі претензії в погоджений термін, але не більше 20 діб від моменту підписання уповноваженими представниками Сторін двостороннього рекламаційного акту, робить за свій рахунок заміну невідповідного асортименту, заміну неякісного товару, усуває виявлені дефекти або здійснює допоставку Товару, поставленого з нестачею.
4.7. Гарантійний строк на Товар: протягом 12 календарних місяців з моменту підписання видаткової та/або товарно-транспортної накладної. 4.7. Гарантійний строк на Товар визначено згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника.
6.2.За несвоєчасну поставку Товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк Товару. 6.2. За несвоєчасну поставку Товару Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується штраф, від суми непоставленого в строк Товару, за кожний день прострочення.
6.3.За постачання Товару неналежної якості Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний Товар. 6.3.За постачання Товару неналежної якості Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 20% від вартості поставленого неякісного Товару, при цьому власними силами і засобами замінює неякісний Товар. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний Товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується.
6.6.Постачальник зобов’язаний відшкодувати Замовнику суму ПДВ за податковою накладною, яка не зареєстрована Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 180 календарних днів з дати її складання, або зареєстрована пізніше ніж через 60 календарних днів з дати списання коштів з банківського рахунка Постачальника.
У разі несвоєчасного надання Замовнику розрахунку коригування до податкової накладної, що підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних Замовником в терміни передбачені ст. 120¹ Податкового кодексу України (ПКУ), Постачальник відшкодовує Замовнику штраф у сумі понесених штрафних санкцій Замовником відповідно до ст. 120¹ ПКУ.
У випадку, якщо органами податкової служби (шляхом складання податкового повідомлення – рішення, акту перевірки, довідки, внесення коригувань до облікової картки Замовника як платника податку, іншим способом) та/чи рішенням (постановою) суду буде зменшено податковий кредит Замовника на ціну товарів, придбаних у Постачальника, донараховані Замовнику податки, збори, обов’язкові платежі, нараховані штрафні санкції за порушення податкового законодавства чи судом буде прийняте рішення про стягнення на користь держави доходу, отриманого в результаті операції, що визнана недійсною/ нікчемною, та, це буде пов’язано з:
- анулюванням (відміною) державної реєстрації Постачальника;
- анулюванням Постачальника із реєстру платників податку на додану вартість (в тому числі анулювання свідоцтва платника ПДВ);
- господарськими відносинами Постачальника та/або його контрагентів з підприємствами, які мають ознаки фіктивності, що зафіксовано в актах перевірки органів державної податкової служби чи рішенні (постанові) суду;
- неналежним чином ведення бухгалтерського та/або податкового обліку, несвоєчасним, неналежним чином, не в повному обсязі поданням в податкові органи обов’язкової податкової звітності;
- встановленням податковим органом чи судом недійсності (в тому числі нікчемності) угоди, що підписана між Замовником та Постачальником чи Постачальником та його контрагентом;
- стягненням на користь держави всього отриманого Замовником по недійсній/нікчемній угоді, що підписана між Постачальником та Замовником,
Постачальник зобов’язаний протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати направлення йому Замовником відповідної Претензії про відшкодування збитків оплатити грошові кошти в розмірі, що дорівнює сумі, на яку Замовнику зменшено податковий кредит з ПДВ, зменшені податкові витрати, донараховані податки, збори, обов’язкові платежі, нараховані штрафні санкції, стягнено на користь держави отримане по угоді, що визнана недійсною/нікчемною (далі Виплата), тощо.
У випадку невиконання Постачальником своїх зобов’язань, що зазначені в даному пункті договору, Замовник має право на стягнення суми Виплат в судовому порядку. 6.6. У випадку, якщо внаслідок порушення Постачальником встановлених чинним законодавством вимог до форми, порядку заповнення, надання та/або реєстрації податкової накладної або розрахунку коригування до податкової накладної, Покупець остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в податковій накладній, Постачальник зобов'язаний відшкодувати Покупцю всі пов'язані з таким порушенням збитки.
6.7.У випадку, якщо акт (дії) органа податкової служби чи рішення суду (на підставі яких виникли зобов’язання по Виплаті) в подальшому будуть визнані незаконними і відмінені (повністю або частково), Замовник зобов’язується повернути Постачальнику отримані від нього в якості Виплати грошові кошти в відповідній сумі (пропорційно, в залежності від того, в якій частині акт/дії/ рішення визнані незаконними, відмінені, змінені). При цьому, якщо з Замовника фактично були утримані в бюджет суми донарахованих податків, зборів, штрафних санкцій, то повернення Постачальнику грошових коштів здійснюється лише після їх фактичного отримання Замовником із бюджету та тільки в розмірі суми, поверненої з бюджету. 6.7. Виключити.
6.8.Постачальник несе відповідальність, в тому числі в разі нанесення збитків Замовнику, за надання недостовірних даних стосовно необхідності зміни ціни Товару (Продукції) та відповідно ціни Договору та суми розрахунків, що може бути встановлено у ході перевірки контролюючими органами. 6.8. Виключити.
6.9. 6.9. За порушення строку внесення оплати за Товар відповідно до умов цього Договору Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми невиконаного грошового зобов'язання, за кожний день прострочення та несе відповідальність, передбачену ст. 625 ЦК України.
7.1. Цей Договір укладається Сторонами в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами), внаслідок військової агресії російської федерації проти України. Сторони підтверджують, що військовий стан в Україні та/або військові дії на території Сторін цього Договору не є підставою для застосування обставин форс-мажору та звільнення від обов’язку виконання своїх зобов’язань за цим Договором. 7.1. Цей Договір укладається Сторонами в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами), внаслідок військової агресії російської федерації проти України. Сторони підтверджують, що військовий стан в Україні та/або військові дії на території Сторін цього Договору не є підставою для застосування обставин форс-мажору та звільнення від обов’язку виконання своїх зобов’язань за цим Договором, крім випадків настання конкретних подій/обставин, що унеможливлюють виконання Договору. У такому разі Постачальник та Замовник зобов’язані зробити максимально можливі (розумні) кроки реалізації Договору або погодити розірвання Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення, ми розглянемо Ваші зауваження щодо внесення зміни до тендерної документації (проекту договору) . Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, буде розміщено та відображено в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2023 06:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
1 551 840,00
UAH з ПДВ
|
1 551 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" #44437592 |
Переможець |
1 551 840,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2024 12:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 13:01
|
Дог.№192 від 24.11.2023.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:59
|