Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Очікувана вартість
1 650 000,00 UAH
UA-2023-11-06-000289-a ● 01885db0cac54f9eb531fd6cb8967302
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький науково-дослідний експертно-криміналістичний центр МВС України |
Код ЄДРПОУ: | 25573056 |
Вебсайт: | http://ndekc.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Аваліані будинок 19 А |
Контактна особа: |
Тимофєєва Оксана Юріївна +380612650218 expert_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 листопада 2023 08:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 08:51 |
Очікувана вартість: | 1 650 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Рентгено-телевізійний інтроскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69068, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Аваліані 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Післяплата. Оплата здійснюється у розмірі 100% від загальної вартості Примірників ПЗ протягом 10 (десяти) робочих днів від дати підписання Акту приймання-передавання програмного забезпечення у повному обсязі, підписаного уповноваженими особами обох Сторін | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 08:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 08:46 |
Тендерна документація.docx | |
06 листопада 2023 08:46 |
Проект договору.docx | |
06 листопада 2023 08:46 |
протокол оголошення 200 .docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-06-000289-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НК СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41473161
Дата подання: 09 листопада 2023 09:42
Приклад (еквівалент) рентгено-телевізійної установки
В Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає, що: «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент». Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником.». У той же час в Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає такі вимоги до предмету закупівлі, яким відповідає тільки ОДНА рентгено-телевізійна установка, а саме XIS-5335S, виробництва компанії Astrophysics Inc. (США), що також підтверджується результатами закупівель, проведених в 2023 році обласними НДЕКЦ МВС України. На підтвердження виконання Замовником вимог, визначених в пункті 4 статті 22 Закону («Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…») та додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно статті 5 Закону («Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників»), ВИМАГАЄМО навести приклад або надати назву хоча б ще однієї дозволеної до продажі в Україні моделі рентгено-телевізійної установки, яка здатна відповідати вимогам, визначеним тендерною документацією!
Згідно відповіді іншого Замовника (Херсонського НДЕКЦ МВС) на аналогічну вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2023-11-01-005450-a.c1) отримана наступна відповідь: « …Щодо прохання навести до прикладу хоча б один еквівалентний товар, зазначаємо, що правильний аналіз ринку рентгено-телевізійних установок дозволяє легко визначити не менше двох моделей рентгено-телевізійних установок різних виробників, наприклад, Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333 тощо. Також повідомляємо, що Вам, як Учаснику не заборонено пропонувати Компактну рентгено-телевізійну установку, яка має кращі технічні характеристики за вказані у Додатку 2 до Тендерної документації.».
Нажаль, наведені у зазначеній відповіді приклади рентгено-телевізійних установок не відповідають окремим вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації вашого та інших обласних НДЕКЦ МВС, а саме по таким показникам:
- напруга генератора до 110 кВ (вимога - не менше 160 кВ);
- проникна здатність по сталі до 20 мм (вимога - не менше 39 мм);
- навантаження на конвеєр від 60 до 100 кг (вимога - не менше 165 кг),
крім цього VMI Spectrum 5333 має швидкість конвеєра 24 см/с (вимога – не більше 23 cм/с) та не звільнена від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування (вимога – повинна бути звільнена).
Вказані невідповідності є підставою для відхилення Замовником пропозицій з вищенаведеними як приклад обладнанням (п.п. 2) п. 3.1. розділ 5 Тендерної документації.
Просимо Замовника врахувати нашу інформацію щодо вказаних невідповідностей та виконати ВИМОГУ, визначену в першому абзаці цього звернення.
Розгорнути
Згорнути
Згідно відповіді іншого Замовника (Херсонського НДЕКЦ МВС) на аналогічну вимогу (ідентифікатор вимоги: UA-2023-11-01-005450-a.c1) отримана наступна відповідь: « …Щодо прохання навести до прикладу хоча б один еквівалентний товар, зазначаємо, що правильний аналіз ринку рентгено-телевізійних установок дозволяє легко визначити не менше двох моделей рентгено-телевізійних установок різних виробників, наприклад, Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333 тощо. Також повідомляємо, що Вам, як Учаснику не заборонено пропонувати Компактну рентгено-телевізійну установку, яка має кращі технічні характеристики за вказані у Додатку 2 до Тендерної документації.».
Нажаль, наведені у зазначеній відповіді приклади рентгено-телевізійних установок не відповідають окремим вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації вашого та інших обласних НДЕКЦ МВС, а саме по таким показникам:
- напруга генератора до 110 кВ (вимога - не менше 160 кВ);
- проникна здатність по сталі до 20 мм (вимога - не менше 39 мм);
- навантаження на конвеєр від 60 до 100 кг (вимога - не менше 165 кг),
крім цього VMI Spectrum 5333 має швидкість конвеєра 24 см/с (вимога – не більше 23 cм/с) та не звільнена від ліцензування відповідно до пункту 5 розділу 2 Переліку джерел іонізуючого випромінювання, діяльність по використанню яких звільняється від ліцензування (вимога – повинна бути звільнена).
Вказані невідповідності є підставою для відхилення Замовником пропозицій з вищенаведеними як приклад обладнанням (п.п. 2) п. 3.1. розділ 5 Тендерної документації.
Просимо Замовника врахувати нашу інформацію щодо вказаних невідповідностей та виконати ВИМОГУ, визначену в першому абзаці цього звернення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2023 15:27
Шановний Учасник закупівлі!
Розглянувши Ваше звернення, а саме прохання виконати вимогу, що визначена в першому абзаці Вашого звернення: «В Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає, що: «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент». Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником.». У той же час в Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає такі вимоги до предмету закупівлі, яким відповідає тільки ОДНА рентгено-телевізійна установка, а саме XIS-5335S, виробництва компанії Astrophysics Inc. (США), що також підтверджується результатами закупівель, проведених в 2023 році обласними НДЕКЦ МВС України. На підтвердження виконання Замовником вимог, визначених в пункті 4 статті 22 Закону («Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…») та додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно статті 5 Закону («Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників»), ВИМАГАЄМО навести приклад або надати назву хоча б ще однієї дозволеної до продажі в Україні моделі рентгено-телевізійної установки, яка здатна відповідати вимогам, визначеним тендерною документацією!»
повідомляємо Вам, що дані технічні характеристики та вимоги обумовлені цільовим використанням апаратів нашими працівниками, і для експлуатації в роботі підійде лише те обладнання, яке має технічні параметри не гірші за ті, що викладені в тендерній документації. Даним технічним вимогам здатні відповідати наступні моделі, які були розглянуті нами при формуванні вимог тендерної документації: XIS-5335S, XIS-5335, XIS-5335SD, Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333 тощо.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, оскільки в ній чітко визначене поняття еквіваленту, окрім того технічні характеристики мають допустимий діапазон з метою забезпечення можливості пропонувати краще обладнання, ніж це вимагається документацією. Радимо Вам більш детально ознайомитись з документацією, щоб пересвідчитись в факті відсутності дискримінації щодо потенційних учасників. Також наголошуємо, що Вам, як потенційному Учаснику, не заборонено пропонувати обладнання, що має кращі технічні характеристики ніж ті, що вказані у Додатку 4 до Тендерної документації.
Щодо Вашого твердження з приводу дозволеної до продажі в Україні моделі рентгено-телевізійної установки, повідомляємо Вам, що станом на сьогодні відсутні будь-які списки, переліки, документи, які на законодавчому та правовому рівні забороняють ввезення тих чи інших Товарів, окрім постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постанови КМУ № 1178 у редакції від 17.02.2023) тощо. Радимо Вам більш детально ознайомитись з тендерною документацією, де детальніше викладено вимоги щодо Товару, що закуповується.
Щодо включення установки в Перелік джерел іонізуючого випромінювання, Учаснику не забороняється вимогами тендерної документації включити Товар, що може бути запропонований до закупівлі, в даний перелік, пройшовши процедуру реєстрації в Державній інспекції ядерного регулювання України. Оскільки дана процедура не є безкоштовною, а відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 р. № 1718, джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі, ті, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування, підлягають державній реєстрації відповідно до Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, ми як Замовник, не розглядаємо витрат бюджетних коштів на проходження даної процедури, оскільки дані витрати має нести потенційний Учасник, як постачальник даного виду обладнання, оскільки саме Учасник найбільш зацікавлений в тому, що його обладнання зареєстроване та підлягає безпечній експлуатації на території України.
Зважаючи на вищевказане в Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Розглянувши Ваше звернення, а саме прохання виконати вимогу, що визначена в першому абзаці Вашого звернення: «В Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає, що: «Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати в редакції «або еквівалент». Всі технічні характеристики запропонованого Учасником товару повинні відповідати або бути кращими за характеристики, зазначені замовником.». У той же час в Таблиці 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовник визначає такі вимоги до предмету закупівлі, яким відповідає тільки ОДНА рентгено-телевізійна установка, а саме XIS-5335S, виробництва компанії Astrophysics Inc. (США), що також підтверджується результатами закупівель, проведених в 2023 році обласними НДЕКЦ МВС України. На підтвердження виконання Замовником вимог, визначених в пункті 4 статті 22 Закону («Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників…») та додержання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно статті 5 Закону («Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників»), ВИМАГАЄМО навести приклад або надати назву хоча б ще однієї дозволеної до продажі в Україні моделі рентгено-телевізійної установки, яка здатна відповідати вимогам, визначеним тендерною документацією!»
повідомляємо Вам, що дані технічні характеристики та вимоги обумовлені цільовим використанням апаратів нашими працівниками, і для експлуатації в роботі підійде лише те обладнання, яке має технічні параметри не гірші за ті, що викладені в тендерній документації. Даним технічним вимогам здатні відповідати наступні моделі, які були розглянуті нами при формуванні вимог тендерної документації: XIS-5335S, XIS-5335, XIS-5335SD, Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333 тощо.
Тендерна документація не містить дискримінаційних вимог, оскільки в ній чітко визначене поняття еквіваленту, окрім того технічні характеристики мають допустимий діапазон з метою забезпечення можливості пропонувати краще обладнання, ніж це вимагається документацією. Радимо Вам більш детально ознайомитись з документацією, щоб пересвідчитись в факті відсутності дискримінації щодо потенційних учасників. Також наголошуємо, що Вам, як потенційному Учаснику, не заборонено пропонувати обладнання, що має кращі технічні характеристики ніж ті, що вказані у Додатку 4 до Тендерної документації.
Щодо Вашого твердження з приводу дозволеної до продажі в Україні моделі рентгено-телевізійної установки, повідомляємо Вам, що станом на сьогодні відсутні будь-які списки, переліки, документи, які на законодавчому та правовому рівні забороняють ввезення тих чи інших Товарів, окрім постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015 №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», постанови Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності Постанови КМУ № 1178 у редакції від 17.02.2023) тощо. Радимо Вам більш детально ознайомитись з тендерною документацією, де детальніше викладено вимоги щодо Товару, що закуповується.
Щодо включення установки в Перелік джерел іонізуючого випромінювання, Учаснику не забороняється вимогами тендерної документації включити Товар, що може бути запропонований до закупівлі, в даний перелік, пройшовши процедуру реєстрації в Державній інспекції ядерного регулювання України. Оскільки дана процедура не є безкоштовною, а відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 р. № 1718, джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі, ті, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування, підлягають державній реєстрації відповідно до Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання, ми як Замовник, не розглядаємо витрат бюджетних коштів на проходження даної процедури, оскільки дані витрати має нести потенційний Учасник, як постачальник даного виду обладнання, оскільки саме Учасник найбільш зацікавлений в тому, що його обладнання зареєстроване та підлягає безпечній експлуатації на території України.
Зважаючи на вищевказане в Замовника відсутні підстави для задоволення даної вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-11-06-000289-a.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НК СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:41473161
Дата подання: 10 листопада 2023 21:24
Щодо обґрунтування наявності більш ніж однієї моделі, яка відповідає технічним вимогам
Дякуємо за відповідь на вимогу (Ідентифікатор вимоги: UA-2023-11-06-000289-a.c1).
Але Замовник не прийняв до уваги наш коментар щодо підстав для гарантованої дискваліфікації ним пропозиції учасників з рентгено-телевізійними установками Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333. Натомість Замовник до вказаних моделей додає ще XIS-5335, XIS-5335SD (Astrophysics Inc.), які також не відповідають вимогам Замовника за своїми технічними характеристиками.
Тобто, ще раз звертаємо Вашу увагу на то, що моделі які Замовник перерахував у відповіді, не відповідають технічнім параметрам, які встановлені самим Замовником. Зазначені моделі не відповідають таким параметрам, як напруга генератора, проникна здатність по сталі, навантаження на конвеєр, швидкість конвеєра.
Також Замовник вважає, що його вимога щодо відсутності обладнання у переліку звільнених від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України, не обмежує коло потенційних учасників і це проблема потенційного учасника, але чому тоді Замовник вимагає щоб Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист в довільній формі з підтвердженням інформації, що товар, запропонований Учасником звільнений від ліцензування. Та наводить, як приклад, обладнання VMI Spectrum 5333, яке не включене до цього переліку?
Тому, наполегливо, просимо Замовника виконати Вимогу щодо обґрунтування наявності більш ніж однієї моделі (взагалі бажано різних виробників обладнання), яка відповідає його технічним вимогам та звільнена від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України.
Розгорнути
Згорнути
Але Замовник не прийняв до уваги наш коментар щодо підстав для гарантованої дискваліфікації ним пропозиції учасників з рентгено-телевізійними установками Hi-SCAN 5030si, Hi-SCAN 5030C, VMI Spectrum 5333. Натомість Замовник до вказаних моделей додає ще XIS-5335, XIS-5335SD (Astrophysics Inc.), які також не відповідають вимогам Замовника за своїми технічними характеристиками.
Тобто, ще раз звертаємо Вашу увагу на то, що моделі які Замовник перерахував у відповіді, не відповідають технічнім параметрам, які встановлені самим Замовником. Зазначені моделі не відповідають таким параметрам, як напруга генератора, проникна здатність по сталі, навантаження на конвеєр, швидкість конвеєра.
Також Замовник вважає, що його вимога щодо відсутності обладнання у переліку звільнених від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України, не обмежує коло потенційних учасників і це проблема потенційного учасника, але чому тоді Замовник вимагає щоб Учасник в складі тендерної пропозиції надав лист в довільній формі з підтвердженням інформації, що товар, запропонований Учасником звільнений від ліцензування. Та наводить, як приклад, обладнання VMI Spectrum 5333, яке не включене до цього переліку?
Тому, наполегливо, просимо Замовника виконати Вимогу щодо обґрунтування наявності більш ніж однієї моделі (взагалі бажано різних виробників обладнання), яка відповідає його технічним вимогам та звільнена від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 листопада 2023 08:21
Шановний потенційний Учаснику!
Ще раз ретельно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Вказані у тендерній документації технічні характеристики Компактної рентгено-телевізійної установки повністю задовільняють вимоги Замовника, і були визначені згідно проведених впродовж минулого і поточного років тестувальних випробувань і оглядів ринку подібного устаткування в Україні.
Це дозволило нам як Замовнику, сформувати технічне завдання даної закупівлі, яке найбільше відповідає вдалому і професійному виконанню зобов’язань, покладених Законом на працівників науково-дослідних експертно-криміналістичних центрів МВС України.
Також ще раз нагадуємо, що Вам, як потенційному Учаснику не заборонено пропонувати Компактну рентгено-телевізійну установку, яка має кращі технічні характеристики, ніж вказані у Додатку 2 до Тендерної документації.
Тобто, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що, якщо моделі, які ви перерахували у вимозі UA-2023-11-06-000289-A.C2, відрізняються за технічними показниками з ттх даної Закупівлі в бік покращення, і ви бажаєте прийняти з ними участь, ми обов’язково розглянемо вашу пропозицію у відповідний термін і згідно до вимог Закону.
Також повідомляємо повторно, що вимога щодо відсутності обладнання у переліку звільнених від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України, не обмежує коло потенційних учасників, і є абсолютно законною. В даному випадку, виникає лише власне питання підготовленості потенційного учасника до постачання на ринок України. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 р. № 1718, джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі ті, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування, підлягають державній реєстрації відповідно до Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання.
Оскільки наразі на території України введено військовий стан в зв’язку з військовою агресією росії, бюджет формується з мінімальними витратами на закупівлі, і ми як Замовник не вважаємо за доцільне витрачати бюджетні кошти на проходження процедур реєстрації обладнання. Тому вважаємо, що дані витрати мають лягати на постачальників. Наголошуємо, що Вам не заборонена реєстрація Вашого обладнання згідно чинного законодавства країни, і якщо ви дійсно є постачальником даного типу товарів, Ви в першу чергу повинні бути зацікавлені в даній процедурі, оскільки це розширить коло Ваших потенційних клієнтів.
Ще раз ретельно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
Вказані у тендерній документації технічні характеристики Компактної рентгено-телевізійної установки повністю задовільняють вимоги Замовника, і були визначені згідно проведених впродовж минулого і поточного років тестувальних випробувань і оглядів ринку подібного устаткування в Україні.
Це дозволило нам як Замовнику, сформувати технічне завдання даної закупівлі, яке найбільше відповідає вдалому і професійному виконанню зобов’язань, покладених Законом на працівників науково-дослідних експертно-криміналістичних центрів МВС України.
Також ще раз нагадуємо, що Вам, як потенційному Учаснику не заборонено пропонувати Компактну рентгено-телевізійну установку, яка має кращі технічні характеристики, ніж вказані у Додатку 2 до Тендерної документації.
Тобто, ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що, якщо моделі, які ви перерахували у вимозі UA-2023-11-06-000289-A.C2, відрізняються за технічними показниками з ттх даної Закупівлі в бік покращення, і ви бажаєте прийняти з ними участь, ми обов’язково розглянемо вашу пропозицію у відповідний термін і згідно до вимог Закону.
Також повідомляємо повторно, що вимога щодо відсутності обладнання у переліку звільнених від ліцензування в Державній інспекції ядерного регулювання України, не обмежує коло потенційних учасників, і є абсолютно законною. В даному випадку, виникає лише власне питання підготовленості потенційного учасника до постачання на ринок України. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16 листопада 2000 р. № 1718, джерела іонізуючого випромінювання, у тому числі ті, діяльність з використання яких звільняється від ліцензування, підлягають державній реєстрації відповідно до Порядку державної реєстрації джерел іонізуючого випромінювання.
Оскільки наразі на території України введено військовий стан в зв’язку з військовою агресією росії, бюджет формується з мінімальними витратами на закупівлі, і ми як Замовник не вважаємо за доцільне витрачати бюджетні кошти на проходження процедур реєстрації обладнання. Тому вважаємо, що дані витрати мають лягати на постачальників. Наголошуємо, що Вам не заборонена реєстрація Вашого обладнання згідно чинного законодавства країни, і якщо ви дійсно є постачальником даного типу товарів, Ви в першу чергу повинні бути зацікавлені в даній процедурі, оскільки це розширить коло Ваших потенційних клієнтів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 08:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН” #23151836 |
Переможець |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 10:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 14:24
|
Видаткова накладна 109 від 15.12.23 | укладений |
19 грудня 2023 14:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 16:59
|
Зміни до річн. плану від 21.11. 2023 .doc | зміни до договору |
21 листопада 2023 16:53
|
Протокол планування 228 від 21.11.2023 _ копия _ копия _ копия _ копия _ копия _ копия.doc | зміни до договору |
21 листопада 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 13:40
|
Протокол змін КЕКВ 227 від 21.11.2023 .doc | зміни до договору |
21 листопада 2023 13:39
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 15:26
|
Договір №194-23 | укладений |
20 листопада 2023 15:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (рентгено-телевізійний інтроскоп ) (далі – Предмет закупівлі). Відповідно до пункту 10 Особливостей закупівлю Предмету закупівлі було проведено за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями. При публікації оголошення про проведення закупівлі була допущена технічна помилка . При вибору коду економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ) помилково вибрано код КЕКВ-2210 (предмети, матеріали, обладнання та інвентар), натомість потрібно було вказати код КЕКВ-3110 (придбання обладнання і предметів довгострокового користування). Враховуючи вищенаведене затвердити зміни щодо закупівлі Предмету закупівлі за кодом КЕКВ 3110 (придбання обладнання і предметів довгострокового користування). |
Номер договору про закупівлю: | 194-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 227 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до річного плану закупівель на 2023 рік Запорізького НДЕКЦ МВС щодо закупівлі за кодом ДК 021:2015 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (рентгено-телевізійний інтроскоп ) (далі – Предмет закупівлі). Відповідно до пункту 10 Особливостей закупівлю Предмету закупівлі необхідно провести за процедурою закупівлі відкриті торги з особливостями. При оприлюдненні річного плану закупівлі в електронній системі щодо Предмету закупівлі була допущена технічна помилка. При вибору коду економічної класифікації видатків бюджету (КЕКВ) помилково вибрано код КЕКВ-2210 (предмети, матеріали, обладнання та інвентар), натомість потрібно було вказати код КЕКВ-3110 (придбання обладнання і предметів довгострокового користування). Враховуючи вищенаведене необхідно внести відповідні зміни до річного плану закупівель від на 2023 рік Запорізького НДЕКЦ МВС від 02.11.23р |
Номер договору про закупівлю: | 194-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол 228 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |