Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
44 237 504,00 UAH
UA-2023-11-04-000438-a ● 6dfa13d7d64040a2b6cf1be382bd09ed
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ІНФРАСТРУКТУРИ КАЛИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43979138 |
Місцезнаходження: | 08623, Україна , Київська обл., селище міського типу Калинівка, вулиця Центральна, будинок 57 |
Контактна особа: |
Бадічко Юлія Василівна +380962401164 ykb43979138@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 листопада 2023 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 44 237 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 221 187,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається за з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 221 187 грн. 52 коп., *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія та/або електронна банківська гарантія, PDF або Word з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 221187.52 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати не більше 3% вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA698201720344291006100061760 в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО 820172 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція Калинівської амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням споруд цивільного захисту (укриття) та Медичного центру допомоги учасникам бойових дій по вул. Центральна 86, смт. Калинівка Фастівського району Київської області за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08623, Україна, Київська область, Фастівський р-н, селище міського типу Калинівка, вул. Центральна, будинок 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2023 15:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2023 15:43 |
ТД роботи_Амбулаторія_Калинівка_03.11.23.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 09 листопада 2023 01:33
Дата відповіді: 12 листопада 2023 00:44
Доброго дня! Шановний Замовник, у пункті 5.2 розділу 3 тендерної документації вимагається підтвердити наявність "інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації (надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію дійсного кваліфікаційного сертифікату та копію страхового полісу та копію договору страхування" .
Звертаємо Вашу увагу на то, що кваліфікаційний сертифікат є підтвердженням кваліфікації кошторисника і для його отримання не обов'язково мати диплом що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника, кошторисник може мати і іншу освіту тому вищезазначенна вимога щодо обов'язкової наявнасті для кошторисника диплома з кваліфікацією інженера-будівельника є дискримінаційною. Просимо видалити вимогу обов'язкової наявності у інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації диплому, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 (далі – Наказ №26) затверджено Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників 1. Доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями такого змісту: Базова професія ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК повинен мати повну вищу освіту ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст). Набрання чинності наказу №26 відбулось 01.02.2014 року. Приміткою №1 встановлено, що до введення в дію цих КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ інженер-проектувальник, який в установленому законодавством порядку отримав кваліфікаційний сертифікат, може отримати категорію згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації. Даними зміною №8 визначено різні види спеціалізації інженера-проектувальника, в тому числі окремо виділено спеціалізацію інженера проектувальника з кошторисної документації. Постановою Кабінету міністрів України від 24 травня 1997 р. № 507 було затверджено Перелік НАПРЯМІВ та спеціальностей, за якими здійснюється ПІДГОТОВКИ фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, який втратив дію та на заміну якого затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 ПЕРЕЛІК ГАЛУЗЕЙ знань і СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ, за якими здійснюється ПІДГОТОВКА здобувачів вищої освіти. Для будівництва затверджено шифр і найменування галузі знань* - «19 Архітектура та будівництво» та Код і найменування спеціальності - 191 Архітектура та містобудування; 192 Будівництво та цивільна інженерія; 193 Геодезія та землеустрій; 194 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології. Кваліфікація: інженер-будівельник є освітнім рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі народного господарства. Виходячи із вищезазначеного, Тендерна документація складена у відповідності до норм діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, оскільки містить норми діючого законодавства щодо кваліфікації інженера-проектувальника в частині наявності повної ВИЩОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст) з кваліфікацією інженер-будівельник.
Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП.
Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 (далі – Наказ №26) затверджено Зміну № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників 1. Доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями такого змісту: Базова професія ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК повинен мати повну вищу освіту ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст). Набрання чинності наказу №26 відбулось 01.02.2014 року. Приміткою №1 встановлено, що до введення в дію цих КВАЛІФІКАЦІЙНИХ ВИМОГ інженер-проектувальник, який в установленому законодавством порядку отримав кваліфікаційний сертифікат, може отримати категорію згідно з кваліфікаційними вимогами за умови підтвердження досвіду виконання відповідних робіт та підвищення кваліфікації. Даними зміною №8 визначено різні види спеціалізації інженера-проектувальника, в тому числі окремо виділено спеціалізацію інженера проектувальника з кошторисної документації. Постановою Кабінету міністрів України від 24 травня 1997 р. № 507 було затверджено Перелік НАПРЯМІВ та спеціальностей, за якими здійснюється ПІДГОТОВКИ фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, який втратив дію та на заміну якого затверджено Постановою Кабінету міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 ПЕРЕЛІК ГАЛУЗЕЙ знань і СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ, за якими здійснюється ПІДГОТОВКА здобувачів вищої освіти. Для будівництва затверджено шифр і найменування галузі знань* - «19 Архітектура та будівництво» та Код і найменування спеціальності - 191 Архітектура та містобудування; 192 Будівництво та цивільна інженерія; 193 Геодезія та землеустрій; 194 Гідротехнічне будівництво, водна інженерія та водні технології. Кваліфікація: інженер-будівельник є освітнім рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі народного господарства. Виходячи із вищезазначеного, Тендерна документація складена у відповідності до норм діючого законодавства та не містить дискримінаційних умов, оскільки містить норми діючого законодавства щодо кваліфікації інженера-проектувальника в частині наявності повної ВИЩОЇ ОСВІТИ ВІДПОВІДНОГО НАПРЯМКУ ПІДГОТОВКИ (магістр, спеціаліст) з кваліфікацією інженер-будівельник.
Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП.
Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі.
Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.
Невідповідність
Дата подання: 09 листопада 2023 15:23
Дата відповіді: 11 листопада 2023 23:53
Доброго дня! Шановний Замовник, у п.4 «Інша інформація» розділу 5 «8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації». Згідно тендерної документації Примірний договір про закупівлю робіт (договір підряду) - є Додаток 2. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з абзацом 2 частини 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Норма на яку, Ви посилаєтесь, не несе в собі ніякого юридичного наслідку при поданні учасниками тендерної пропозиції, оскільки в пункті 8 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено наступне: «8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, ВВАЖАЄТЬСЯ ТАКИМ, ЩО ЗГОДЖНИЙ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації.». В той же час, подавати учасникам по даному пункту жодного документу не потрібно. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року, затверджено перелік формальних помилок (далі – Наказ №710). Пунктом 2 Наказу №710 встановлено, що до формальних помилок/описок належить помилка, зроблена по закупівлі під час оформлення тексту документа, в тому числі заміна цифри (цифр), що не впливає на закупівлю та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, дану описку віднесено до формальної помилки, про що складений відповідний протокол. Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП. Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність
критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі. Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.
Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Норма на яку, Ви посилаєтесь, не несе в собі ніякого юридичного наслідку при поданні учасниками тендерної пропозиції, оскільки в пункті 8 частини 4 розділу V Тендерної документації встановлено наступне: «8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, ВВАЖАЄТЬСЯ ТАКИМ, ЩО ЗГОДЖНИЙ З ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ, викладеним у Додатку 3 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в п. 4 Розділу ІІІ до цієї тендерної документації.». В той же час, подавати учасникам по даному пункту жодного документу не потрібно. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №710 від 15.04.2020 року, затверджено перелік формальних помилок (далі – Наказ №710). Пунктом 2 Наказу №710 встановлено, що до формальних помилок/описок належить помилка, зроблена по закупівлі під час оформлення тексту документа, в тому числі заміна цифри (цифр), що не впливає на закупівлю та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, дану описку віднесено до формальної помилки, про що складений відповідний протокол. Також слід зазначити, що закупівля проводиться в рамках Програми з відновлення України, на підставі укладеної рамкової фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком «Програма з відновлення України», яка укладена 09 грудня 2020 року, та яка ратифікована Законом України від 14 липня 2021 року №1645-IX.
За даною програмою встановлено, що Мінрегіон/Група управління та підтримки Програми при Мінрегіоні розробляє примірну Тендерну документацію та Примірний договір у її складі, яка після погодження відповідною Робочою групою при Мінрегіоні надається для використання в роботі Замовниками. Підготовка тендерної документації по даній закупівлі створюється Замовником за примірним зразком, що розроблений Мінрегіоном/ГУПП. Тендерна документація Замовника перед початком тендеру повинна отримати схвалення Робочою групою Мінрегіону на відповідність критеріям ЄІБ. Замовник після схвалення Робочою групою Мінрегіону тендерної документації на відповідність
критеріям ЄІБ проводить процедуру закупівлі. Результати розгляду та оцінки тендерних пропозицій учасників повинні бути надісланими до Європейського інвестиційного банку для інформування та для проведення Еx-post аудиту Європейським інвестиційним банком у порядку, встановленому у п. 6.1. Посібника із закупівель. Ex-post аудит означає розгляд оцінки, її результатів та вибору підрядника, коментування та надання запиту Замовнику для отримання пояснень. Європейський інвестиційний банк (далі – ЄІБ) залишає за собою право відкликати своє фінансування договорів, Еx-post аудит яких виявить порушення. Відповідно до статті 6 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII та з урахуванням Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком, ратифікованої Законом України від 14 липня 2021 року № 1645-ІХ, у разі розбіжностей між положеннями Керівництва із закупівель ЄІБ та національним законодавством, перевагу матимуть положення Керівництва із закупівель ЄІБ, зокрема викладені у Посібнику із закупівель. Виходячи із вищезазначеного, внесення змін до Тендерної документації, потребує повторного погодження нової редакції Тендерної документації по даній закупівлі, що займає невизначений час на таку процедуру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" |
39 029 306,39
UAH з ПДВ
|
39 029 306,39
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 |
Рішення скасоване |
39 029 306,39
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 19:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 грудня 2023 21:14
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" #23979469 |
Очікує рішення |
39 029 306,39
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 19:49
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 03 січня 2024 20:40 |
Кінець періоду оскарження: | 14 січня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 14 січня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю на підставі підпунктів 1 та 2 пункту 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі робіт та неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. |
Документи:
03 січня 2024 20:40
|
Електронний підпис |
03 січня 2024 20:40
|
Протокол про відміну закупівлі |