Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 05492309 |
Місцезнаходження: | 04075, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Федора Максименка, буд. 26 |
Контактна особа: |
Олена Пономарьова +380968381513 lena.kulishova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 18:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 51 920 030,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 557 600,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом завіреним підписом уповноваженої особи банку-гаранта та печаткою такого банку-гаранта (у разі наявності) (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі наявності) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України. У разі відсутності банківської гарантії або не підтвердження банківської гарантії кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованою електронною печаткою (у разі наявності), подана учасником тендерна пропозиція відхиляється замовником. Електронна банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897) та відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» від 14.12.2020 №2628 (Зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897). Розмір забезпечення тендерної пропозиції 250 000,00 грн. (Двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання. Тендерна пропозиція, у складі якої не буде електронної банківської гарантії згідно вимог тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: КНП «КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) Юр.адреса: 04075, м.Київ, вул.Федора Максименка, 26 e.mail: hospitalwar2@ukr.net ЄДРПОУ 05492309 Банк.реквізити: IBAN UA 723226690000026001302273162 ТВБВ «10026/0157 філії - Головного управління по м.Києву та Київській області АТ «Ощадбанк», МФО 322669 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 250000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 18:42 |
ТД будівля ЦО.doc | |
03 листопада 2023 18:42 |
u_145_СД_ВОБ.xls |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-07-08-000016 ● b96e3a20e64741089f3e4ee0cf04be2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 липня 2024 16:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.07.2024 № 169
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В.о. начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-03-013574-a 03.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-09 17:48:05
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є капітальний ремонт будівлі ЦО КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-03-013574-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) , пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII.
Пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 % (на момент оголошення закупівлі). Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема, дизель-генераторні установки, насоси та компресори, насоси, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин.
Відповідно до Додатку 2 до ТД у «Відомості обсягів робіт» Замовником передбачено придбання товару з переліку локалізованого товару, а саме: «Дизель-генератор 400/230В, 50Гц, 182кВА (146кВт)», «Установка насосна каналізаційна Grundfos Sololift2», «Насос каналізаційний SEV80.80.13.4.50.D», «Циркуляційний насос MAGNA 1 25-120 Grundfos».
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861).
Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
- Чому Замовником не встановлено вимогу у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником з урахуванням вартісних меж, які визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності?
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність пропозицію ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН», установленим вимогам у пункті 2 розділу 3 Додатку 1 до ТД щодо надання документів, які підтверджують повноваження особи Учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-12 16:20:16
відповідь
Відповідь на запит про надання інформації
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 09.07.2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЦО КНП "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, 26 У ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-03-013574-a) та надаємо наступні пояснення.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту Капітальний ремонт будівлі ЦО КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: м. Київ, вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва, який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом, що додається. Відповідно статті 70 Бюджетного кодексу України, рішень Київської міської ради від 24 грудня 2020 року № 23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 08 грудня 2022 року № 5828/5869 «Про бюджет міста Києва на 2023 рік», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 13 січня 2023 року № 16 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки у 2023 році», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 21 липня 2022 року № 582 «Про деякі питання виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єктів територіальної громади міста Києва на період дії воєнного стану та забезпечення контролю за їх виконанням», розпорядження Київської міської військової адміністрації від 06 березня 2023 року № 120 «Про перерозподіл видатків міста Києва, передбачених Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2023 рік нам як замовнику, було передбачено видатки для фінансування робіт по об’єкту Капітальний ремонт будівлі ЦО КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: м. Київ, вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва. Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації. Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі. Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та необхідність виконання робіт з Капітальний ремонт будівлі ЦО КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: м. Київ, вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КНП МЦРПД являється саме одержувачем бюджетних коштів. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КНП МЦРПД не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КНП МЦРПД не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.
3. Згідно з абзацом 3 пункту 3 Особливостей № 1178 під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, крім підпункту 4 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII. Пунктом 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році – 15 % (на момент оголошення закупівлі). Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. При цьому, підпунктом 2 пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема, дизель-генераторні установки, насоси та компресори, насоси, насоси для рідин, відцентрові насоси та підіймачі рідин. Відповідно до Додатку 2 до ТД у «Відомості обсягів робіт» Замовником передбачено придбання товару з переліку локалізованого товару, а саме: «Дизель-генератор 400/230В, 50Гц, 182кВА (146кВт)», «Установка насосна каналізаційна Grundfos Sololift2», «Насос каналізаційний SEV80.80.13.4.50.D», «Циркуляційний насос MAGNA 1 25-120 Grundfos». Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: - Чому Замовником не встановлено вимогу у тендерній документації щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником з урахуванням вартісних меж, які визначені абзацом першим пункту 6¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922-VIII, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності? Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі - Порядок) передбачає, що ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації на підставі поданої виробником заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Разом з тим, Постанова №861 виокремлює умови за яких відповідний товар може бути включено до такого переліку:
- Наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі,
- На території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема, вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України,
- Виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування,
- Виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності,
- виробники колісних транспортних засобів мають сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні.
Відповідність зазначеним вимогам підтверджується шляхом декларування виробником під його відповідність достовірності інформації, тобто без надання підтвердних документів, але пункт 13-1 Постанови №861 зобов’язує замовника встановити у тендерній документації вимоги щодо документального підтвердження під час участі у закупівлі : щодо надання учасником процедури закупівлі сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника.
Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ, що є предметом закупівлі, та підтверджується УПОВНОВАЖЕНИМ ОРГАНОМ у порядку (Порядок підтвердження ступеня локалізації у виробництві), встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті
Так, проаналізувавши зміст тендерної документації, Замовником було встановлено факт не зазначення вимог щодо підтвердження локалізації у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 13-1 Порядку під час складання тендерної документації.
Замовником будуть здійснені заходи щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від 2 серпня 2022 р. №861 та проведене відповідне навчання уповноваженої особи у цьому напрямку.
4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником перевірено на відповідність пропозицію ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН», установленим вимогам у пункті 2 розділу 3 Додатку 1 до ТД щодо надання документів, які підтверджують повноваження особи Учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю?
Відповідно до пунктів 1 та 2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації Інша інформація (для УЧАСНИКІВ - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) Інші документи від Учасника: Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про особу (осіб) Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю. Документи, що підтверджують повноваження особи Учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю (протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи/рішення/розпорядження/наказ про призначення (вступ) на посаду/довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю тощо).
Учасник ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» на підтвердження повноважень особи Учасника процедури закупівлі уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та укладення (підписання) договору про закупівлю надав Наказ № 03/03/23-К від 02.03.2023 р. «По особовому складу» (про призначення директора), Рішення одноособового учасника №03/01 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» від 02.03.2023 року, Довідку вих. № 10/11/23-7 від 10.11.2023 року з інформацією, що особою Учасника, уповноваженою представляти інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме: підписувати документи тендерної пропозиції та на укладення (підписання) договору про закупівлю є директор ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» Неборак Юрій Петрович. Відповідно до даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань станом на момент подачі пропозиції Неборак Юрій Петрович є одноособовим власником та директором ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН». Таким чином учасник ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» виконав вимоги пунктів 1 та 2 розділу 3 Додатку 1 до Тендерної документації в повному обсязі. Відповідно до п. 3 розділу 6 Тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати інформацію про право підписання договору про закупівлю. На виконання вказаної умови Тендерної документації та для підтвердження повноважень директора на укладення договору Учасник ТОВ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» під час укладення договору надав Рішення учасника №17/11 ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН» від 17.11.2024 року про надання дозволу на вчинення правочину. (Скан-копія додається).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-23 15:24:13
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД (Технічна специфікація до предмета закупівлі), Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі, зокрема із зазначенням видів, об’ємів та обсягів робіт (файл: «u_145_СД_ВОБ.xls») згідно якого, Замовником передбачено «зворотні матеріали» у кількості – 4,08054 т.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" вимогам Додатку 2 до ТД в частині врахування у розрахунках до договірної ціни зворотних матеріалів у кількості – 4,08054 т?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-26 14:30:36
відповідь
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 23.07.2024 року щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ БУДІВЛІ ЦО КНП "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЗА АДРЕСОЮ: ВУЛИЦЯ ФЕДОРА МАКСИМЕНКА, 26 У ОБОЛОНСЬКОМУ РАЙОНІ МІСТА КИЄВА)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-03-013574-a) та надаємо наступні пояснення.
1. Відповідно до вимог Додатку 2 до ТД (Технічна специфікація до предмета закупівлі), Замовником визначено технічні, якісні та кількісні характеристики щодо предмета закупівлі, зокрема із зазначенням видів, об’ємів та обсягів робіт (файл: «u_145_СД_ВОБ.xls») згідно якого, Замовником передбачено «зворотні матеріали» у кількості – 4,08054 т.
Зважаючи на викладене, прошу надати обґрунтовані пояснення та документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником установлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" вимогам Додатку 2 до ТД в частині врахування у розрахунках до договірної ціни зворотних матеріалів у кількості – 4,08054 т?
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту «Капітальний ремонт будівлі ЦО КНП "Київський міський клінічний госпіталь ветеранів війни" за адресою: м. Київ, вулиця Федора Максименка, 26 у Оболонському районі міста Києва», який пройшов комплексну експертизу, про що отримано експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проектом.
Відповідно до п. 3.19 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281 « У випадках, коли проектними рішеннями передбачено розбирання конструкцій (металевих, залізобетонних, дерев’яних тощо), знесення будівель та споруд, внаслідок чого виникає можливість одержання комплектів, виробів та матеріалів, придатних для повторного застосування, або провадиться супутнє будівництву добування окремих матеріалів (камінь, гравій, ліс тощо), за підсумком локальних кошторисів на розбирання, знесення будівель і споруд та інші роботи ДОВІДКОВО наводяться зворотні суми, що враховують реалізацію таких матеріальних ресурсів. У випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.»
Відповідно до п. 4.6. Додатку 2 до Тендерної документації «Договірна ціна розраховується відповідно до кошторисних норм «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281.»
Таким чином сума зворотних матеріалів наведена ДОВІДКОВО та не враховуються у загальному підсумку вартості кошторисного розрахунку, не впливає на ціну пропозиції учасника.
Окрім того реалізація таких матеріалів є неможливою, що є прямою підставою для не врахування зворотних матеріалів у локальних кошторисах. Металобрухт, який отриманий під час демонтажу дверей, систем водопостачання, каналізації, основного та резервного електропостачання, опалення та вентиляції може набути статусу "зворотних матеріалів" лише у разі списання таких матеріалів з балансу підприємства. Проте на момент проведення процедури закупівлі усі ці матеріали перебували (і досі перебувають) на балансі КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). Це унеможливлює набуття цих матеріалів статусу "зворотних матеріалів" в розумінні кошторисних розрахунків. ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" як учасник закупівлі був повідомлений про цей факт під час ознайомлення з будівельним майданчиком.
Усі матеріали, що отримані внаслідок демонтажу, були передані на склад КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) як балансоутримувача, про що складені відповідні акти прийому-передачі демонтованого обладнання.
Відсутність у Договірній ціні ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" зворотних матеріалів у кількості – 4,08054 т. не впливає на суму цінової пропозиції учасника, відповідає фактичним умовам проведення будівельних робіт на об’єкті будівництва (реалізація таких матеріалів є неможливою), відповідає Додатку 2 до Тендерної документації та кошторисним нормам «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. №281, адже ця інформація вказана ДОВІДКОВО.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір № 83 від 20.11.2024 року розірвано 06.08.2024. З технічних причин відповідні документи буде підвантажено пізніше.
2024-08-06 16:33:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" |
51 654 769,97
UAH з ПДВ
|
51 654 769,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА ІНДАСТРІАЛ КОНСТРАКШН" #41363848 |
Переможець |
51 654 769,97
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 серпня 2024 17:28
|
дод угода 4_будівля ЦО.pdf | укладений |
07 серпня 2024 17:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2024 15:12
|
ДУ2_83_АльфаІндастріалКонстракшн.pdf | зміни до договору |
24 червня 2024 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 червня 2024 12:22
|
ДУ1_83_АльфаІндастріалКонстракшн.pdf | зміни до договору |
19 червня 2024 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 18:52
|
Локальний кошторис 2.pdf | укладений |
23 листопада 2023 18:50
|
Локальний кошторис 1.pdf | укладений |
23 листопада 2023 18:50
|
83(20.11.23)_ТОВ_Альфа_Індастріал_Констракшн(повний).pdf | укладений |
23 листопада 2023 18:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни в частині реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у зв'язку з коригуванням плану фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 83 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |