Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт фасаду Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, с. Катюжанка, вул. Біла, буд.60
Очікувана вартість
12 862 922,40 UAH
UA-2023-11-03-013514-a ● 8ca705b7a8424a598450c45283dd6ef7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:42 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:42 |
Очікувана вартість: | 12 862 922,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 128 629,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду Катюжанського опорного ліцею Димерської селищної ради за адресою: Київська обл., Вишгородський р-н, с. Катюжанка, вул. Біла, буд.60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07313, Україна, Київська область, с. Катюжанка, вул. Біла, буд. 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Відповідно до проекту договору | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 листопада 2023 16:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 листопада 2023 16:54 |
Додаток 4.PDF | |
08 листопада 2023 16:54 |
ТД (нова редакія).PDF | |
08 листопада 2023 16:54 |
Перелік змін.PDF | |
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 3.PDF | |
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 2.PDF | |
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 6.PDF | |
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 1.PDF | |
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 5.PDF |
08 листопада 2023 16:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 листопада 2023 16:54 |
Додаток 4.PDF
|
|||
08 листопада 2023 16:54 |
ТД (нова редакія).PDF
|
|||
08 листопада 2023 16:54 |
Перелік змін.PDF
|
|||
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 3.PDF
|
|||
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 2.PDF
|
|||
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 6.PDF
|
|||
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 1.PDF
|
|||
03 листопада 2023 18:22 |
Додаток 5.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
фінансова спроможність
Дата подання: 07 листопада 2023 14:17
Дата відповіді: 08 листопада 2023 15:50
1. У розділі 4 додатку 4 є такі дві вимоги «Учасник повинен надати підтвердження, що його фінансова спроможність є такою, що відповідає критерію, за умови:
- якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні чотири календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не меншим ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі згідно пункту 3.1 цієї документації
- якщо очікувана вартість закупівлі менше 75 млн. грн., то середньорічний доход за останні чотири календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен бути не меншим ніж 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі
З відси питання: який середньорічний доход за останні чотири календарні роки (без урахування періоду дії військового стану) повинен бути 30% чи 50%?
2. У розділі 4 додатку 4 ще є вимога:
«Також учасник у складі пропозиції повинен надати наступні документи:
Довідку в довільній формі про те, що я розмір середньорічного отриманого доходу (середне арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки (без врахування періоду дії військового стану) становить менше ніж 50% від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника.
Якщо учасник не був виконавцем (підрядником) за договорами укладеними з замовником – інформація про це зазначається у довідці в довільній формі.»
Виходячи з перелічених перших двох вимог нашого першого питання та цієї вимог, виникає питання:
Виходячи з чого потрібно розраховувати Показники:
2.1) виходячи з щорічного валового доходу підприємства (брати із рядку «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», Звіту про фінансові результати) ?
2.2) Чи з оборотних коштів (брати із рядку "I. Рух коштів у результаті операційної діяльності Надходження:", Звіту про рух грошових коштів) ?
Адже це два зовсім різних поняття.
3. У розділі 3 додатку 4 є вимога:
«Учасник надає інформаційну довідку про виконання учасником не менше 2 аналогічних договорів протягом останніх чотирьох календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості предмета закупівлі згідно пункту 3.1 цієї документації»
Виходячи з перелічених перших двох вимог нашого першого питання, вимоги яку ми вказали у нашому другому питанні та цієї вимоги, виникає питання:
що значить фраза «без врахування періоду дії військового стану», тобто в усіх випадках показники потрібно вказувати за період до 24 лютого 2022 року? Чи 2022 рік також входить до розрахунків?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Оскільки очікувана вартість закупівлі менше ніж 75 млн грн. то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
Щодо другого питання повідомляємо наступне. Потрібно розраховувати Показники: виходячи з щорічного валового доходу підприємства (брати із рядку «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», Звіту про фінансові результати.
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Щодо вартісних показників до тендерної документації буде внесено зміни, щодо періоду - 2022 рік не входить до розрахунків.
Щодо першого питання повідомляємо наступне. Оскільки очікувана вартість закупівлі менше ніж 75 млн грн. то мінімальний розмір середньорічного доходу за останні 4 календарні роки без урахування періоду дії військового стану повинен становити не менше ніж 30% очікуваної вартості предмета закупівлі;
Щодо другого питання повідомляємо наступне. Потрібно розраховувати Показники: виходячи з щорічного валового доходу підприємства (брати із рядку «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)», Звіту про фінансові результати.
Щодо третього питання повідомляємо наступне. Щодо вартісних показників до тендерної документації буде внесено зміни, щодо періоду - 2022 рік не входить до розрахунків.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-03-013514-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БК КИЇВ ФАСАД", Код ЄДРПОУ:39702029
Дата подання: 07 листопада 2023 16:03
Щодо наявності дискримінаційних вимог
Шановний замовнику!
Вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо наявності виконання учасником «не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі згідно пункту 3.1. цієї документації».
Дану вимогу вважаємо такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які мають значний досвід у будівництві об’єктів різної складності, але з меншими вартісними показниками. Також, вважаємо, що для підтвердження відповідної кваліфікаційної вимоги достатньо фактичної наявності такого досвіду, а не періоду його набуття, безпосередньо зазначеної кількості договорів та чітко визначених вартісних показників виконаних договорів.
Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Вилучити обмеження щодо вартісних показників аналогічних договорів.
2. Вилучити обмеження щодо кількості аналогічних договорів.
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо наявності виконання учасником «не менше 2 виконаних аналогічних договорів протягом останніх 4 календарних років без урахування періоду дії військового стану із вартістю кожного договору не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі згідно пункту 3.1. цієї документації».
Дану вимогу вважаємо такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які мають значний досвід у будівництві об’єктів різної складності, але з меншими вартісними показниками. Також, вважаємо, що для підтвердження відповідної кваліфікаційної вимоги достатньо фактичної наявності такого досвіду, а не періоду його набуття, безпосередньо зазначеної кількості договорів та чітко визначених вартісних показників виконаних договорів.
Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо Вас внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1. Вилучити обмеження щодо вартісних показників аналогічних договорів.
2. Вилучити обмеження щодо кількості аналогічних договорів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 листопада 2023 15:51
Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2023-11-03-013514-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 19 листопада 2023 23:41
визначення переможцем пропозиції яка підлягала відхиленню
Учасником ,пропозиція якого визначена переможцем закупівлі ,не ивиконано вимоги тендерної документації (ст.16 Закону)а саме-Додадку 4 п.1-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання ,матеріально-технічної бази та технологій ,а саме Таблиця А перелік мінімально-необхідного обладнання ,що мають бути залучені для виконання робіт: п.3-молоток відбійний пневматичний ,при роботі від пересувних компресорних станцій.,п.4.-компресор пересувний з двигуном електричного згоряння. Учасником надано довідку про наявність матеріально технічної бази (довідка додається до Вимоги),в якої указано наявність власного огбладнання- компресор Dnipro M AC-20 (https://instrument.in.ua/kompressor-vozdushnyy-dnipro-m-ac-20/- посилання на обладнання) та компресор Циклон 206-24 (https://miol.com.ua/ru/p/270-miol-kompressor_ciklon_206-24_bonus_shlang_filtr_remkomplekt.html-посилання на обладнання),які є електричними ресиверними компресорами а не компресорами з двигуном внутрішнього згоряння.
Окрім того,Вимогами що до підтвердження обладнання тендерною документацією встановлено- п.1.2. Додатку 4 .: Учасник ,що до обладнання ,яке зазначене ним у Довідці про наявності обладнання,матеріфально-технічної бази та технологій( довідка на виконання п.1.1. Таблиці 1 додатку 4),в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи,наявність яких передбачено чинним законодавством.
Так як,на виконання вимоги Таблиці А п.4. учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції -п.4 - компресор з двигуном внутрішнього згоряння,який відноситься до машин,механізмів,устаткування підвищенної небезпеки.(Постанова КМУ від 03.02.2021 р.,№77 "Про затвердження переліку машин,механізмів ,устаткування підвищенної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ".
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БК"КИЇВ ФАСАД" та відхилити пропозицію ТОВ "БК" КИЇВ ФАСАД" відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей,так як Учасник не виправив впродовж 24 годин невідповідності в інформації та/або документах що подані ним у складі пропозиції та таку ,яка не відповідає п.2 статті 16 Закону .
Розгорнути
Згорнути
Окрім того,Вимогами що до підтвердження обладнання тендерною документацією встановлено- п.1.2. Додатку 4 .: Учасник ,що до обладнання ,яке зазначене ним у Довідці про наявності обладнання,матеріфально-технічної бази та технологій( довідка на виконання п.1.1. Таблиці 1 додатку 4),в складі своєї пропозиції надає чинні наступні документи: а) дозвільні документи,наявність яких передбачено чинним законодавством.
Так як,на виконання вимоги Таблиці А п.4. учасник повинен був надати у складі своєї пропозиції -п.4 - компресор з двигуном внутрішнього згоряння,який відноситься до машин,механізмів,устаткування підвищенної небезпеки.(Постанова КМУ від 03.02.2021 р.,№77 "Про затвердження переліку машин,механізмів ,устаткування підвищенної небезпеки та внесення змін до деяких постанов КМУ".
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "БК"КИЇВ ФАСАД" та відхилити пропозицію ТОВ "БК" КИЇВ ФАСАД" відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей,так як Учасник не виправив впродовж 24 годин невідповідності в інформації та/або документах що подані ним у складі пропозиції та таку ,яка не відповідає п.2 статті 16 Закону .
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2023 14:07
Доброго дня!
- щодо першого порушеного питання зазначаємо, що пункт 23 Довідки про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій від 17.11.2023 №17/11-2023/5 що надана Учасником у складі Тендерної пропозиції, містить інформацію щодо наявності в Учасника мінімально-необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, а саме: наявність власного Компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння марки Gis GS25 Twin 1.
- щодо другого порушеного питання зазначаємо, що Постановою від 03.02.2021 року №77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України встановлено, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 – діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Зокрема, п. 5 Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Групою А, визначено обладнання, що експлуатується (застосовується) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази, зокрема але не виключно, яке зазначене у Технічному регламенті, що працює під тиском.
Слід наголосити, що підпунктом 10 пункту 2 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском Затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 року №27 визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на: «обладнання, що містить оболонки і деталі машин, для яких розміри, вибір матеріалу і конструкції визначаються насамперед вимогами щодо достатньої міцності, стабільності та стійкості до статичних і динамічних виробничих впливів або іншими пов’язаними з виробництвом критеріями, для яких тиск не є суттєвим фактором. До таких приладів можна віднести: двигуни, зокрема турбіни і мотори внутрішнього згоряння; парові машини, газові і парові турбіни, турбогенератори, компресори, насоси, привідні пристрої;».
- щодо першого порушеного питання зазначаємо, що пункт 23 Довідки про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій від 17.11.2023 №17/11-2023/5 що надана Учасником у складі Тендерної пропозиції, містить інформацію щодо наявності в Учасника мінімально-необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для виконання робіт, а саме: наявність власного Компресора пересувного з двигуном внутрішнього згоряння марки Gis GS25 Twin 1.
- щодо другого порушеного питання зазначаємо, що Постановою від 03.02.2021 року №77 Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України встановлено, що на період дії воєнного стану машини, механізми, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 2-9 групи А переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 – діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
Зокрема, п. 5 Переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки Групою А, визначено обладнання, що експлуатується (застосовується) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази, зокрема але не виключно, яке зазначене у Технічному регламенті, що працює під тиском.
Слід наголосити, що підпунктом 10 пункту 2 Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском Затвердженого Постановою КМУ від 16.01.2019 року №27 визначено, що вимоги цього Технічного регламенту не поширюються на: «обладнання, що містить оболонки і деталі машин, для яких розміри, вибір матеріалу і конструкції визначаються насамперед вимогами щодо достатньої міцності, стабільності та стійкості до статичних і динамічних виробничих впливів або іншими пов’язаними з виробництвом критеріями, для яких тиск не є суттєвим фактором. До таких приладів можна віднести: двигуни, зокрема турбіни і мотори внутрішнього згоряння; парові машини, газові і парові турбіни, турбогенератори, компресори, насоси, привідні пристрої;».
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-05-000004 • 827c01db9a77466c865ef1b57f06a5d8
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-05
•
16:25
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Недоцільне використання коштів під час дефіциту бойового спорядження на війні
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-11-04-000011 • bf5f85476c174c858344366fbab104df
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-04
•
08:43
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Фасади не на часі. Це недоцільна витрата коштів під час війни. Гроші мають іти на армію. Ремонти тільки після нашої перемоги. Гроші на ЗСУ!!!
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВ ФАСАД" |
11 939 500,15
UAH з ПДВ
|
11 195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Українська будівнича компанія |
12 439 991,64
UAH з ПДВ
|
11 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК КИЇВ ФАСАД" #39702029 |
Переможець |
11 195 000,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 20:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2024 11:03
|
ДУ 3 до договору 198-23.PDF | зміни до договору |
05 грудня 2024 10:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 14:55
|
ДУ №2 до Договору 198-23.pdf | зміни до договору |
23 лютого 2024 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:19
|
ДУ 1 до договору 198-23.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 11:18
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 11:19
|
198-23.PDF | укладений |
04 грудня 2023 11:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 198-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 198-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 198-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |