Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Очікувана вартість
35 929 964,60 UAH
UA-2023-11-03-012865-a ● f26bd1e2ffd6463cabcf9ef66709fffe
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26279382 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., КОРОСТЕНЬ, вул. Грушевського, буд. 22 |
Контактна особа: |
Шукан Наталія Анатоліївна +380977070701 shukannatalia84@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 16:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:03 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:03 |
Очікувана вартість: | 35 929 964,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 179 649,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул. Залізнична, 21»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт може проводитись поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснення їх приймання-передавання на підставі типових форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» та № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат». Поетапна оплата здійснюється Замовником лише за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Оплата здійснюється Замовником після приймання передавання робіт протягом 10 робочих днів з моменту отримання коштів з джерел фінансування. Замовник має право затримати остаточні розрахунки до усунення недоліків, виявлених під час приймання робіт. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 16:40 |
ТД..docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток № 2.docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток № 3Технічна специфікація (роботи).xls | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток №3 Технічна специфікація (відомість ресурсів).xls | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток № 4 проєкт Договору.docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток 5.docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток 6.docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток № 7.docx | |
03 листопада 2023 16:40 |
Додаток 2 до Договору.docx | |
03 листопада 2023 16:39 |
Додаток № 1.docx | |
03 листопада 2023 16:39 |
Додаток 3 до Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовано кваліфікаційного критерію №1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
Дата подання: 07 листопада 2023 15:54
Дата відповіді: 08 листопада 2023 15:29
Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення стосовно Додатку № 1 до тендерної документації, а саме кваліфікаційного критерію №1 “Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”. Спосіб підтвердження кваліфікаційного критерію передбачає надання Учасником довідки за формою 1 на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, проте не було зазначено наявність яких саме найменувань матеріально-технічної бази, зокрема в частині, машин та механізмів, автомобілів та техніки має підтвердити Учасник. Даний вид робіт передбачає обов’язкову наявність позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проєктом, Додаток до даного звіту містить чітку інформацію щодо того, які саме машини, механізми та обладнання є необхідними під час виконання робіт, що є предметом закупівлі. Просимо внести зміни до Додатку № 1 до тендерної документації із зазначенням переліку найменувань матеріально-технічної бази, які має підтвердити Учасник?
Також просимо роз’яснити, чи повинен учасник подавати в складі тендерної документації договори оренди машин та механізмів, автомобілів та техніки або інформувати про наявність субпідряників, яких планується залучити для виконання робіт з використанням відповідних машин та механізмів, автомобілів та техніки, якщо вартість такої оренди або вартість виконання робіт з використанням відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій є менша ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідь на перше питання. Для формування Учасником переліку необхідного обладнання та матеріально-технічної бази Замовником оприлюднено Локальний кошторис та Відомість ресурсів, наведені у Додатку № 3 до тендерної документації, в яких містяться всі вичерпні дані згідно чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Згідно Кошторисних норм України: п. 5.4 Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання;
п. 5.9 При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Відповідь на друге питання. Надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасники закупівлі здійснюють у довідці за формою відповідно до п.1. Додатку № 1 до тендерної документації. В даному додатку вказано, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Документальне підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази в частині, машин та механізмів, автомобілів, техніки, які будуть залучені до виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, стосується всієї матеріально-технічної бази, вказаної у Відомості ресурсів, наданої Учасником в тендерній пропозиції.
Згідно Кошторисних норм України: п. 5.4 Нормативний час роботи будівельних машин та механізмів визначається на підставі КНУ РЕКН та обсягів робіт, які пропонуються до виконання;
п. 5.9 При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.
Відповідь на друге питання. Надання інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасники закупівлі здійснюють у довідці за формою відповідно до п.1. Додатку № 1 до тендерної документації. В даному додатку вказано, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Документальне підтвердження наявності в Учасника матеріально-технічної бази в частині, машин та механізмів, автомобілів, техніки, які будуть залучені до виконання робіт на об’єкті, що є предметом закупівлі, стосується всієї матеріально-технічної бази, вказаної у Відомості ресурсів, наданої Учасником в тендерній пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-03-012865-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", Код ЄДРПОУ:25587934
Дата подання: 28 листопада 2023 15:03
ВИМОГА НА РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
ВИМОГА
на відміну рішення щодо визнання переможця та намір укласти договір про закупівлю «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул.Залізнична, 21» (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
на відміну рішення щодо визнання переможця та намір укласти договір про закупівлю «Будівництво захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційне укриття) подвійного призначення на території Коростенського міського ліцею №8 Житомирської області за адресою: м. Коростень, вул.Залізнична, 21» (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 листопада 2023 17:53
Добрий день. У відповідь на Вашу вимогу роз’яснюємо: згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону, та вказує в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Крім того, зазначено, що замовники самостійно визначають перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційним вимогам, з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства загалом.
Замовником не вимагалося зазначення в довідці наявності, перелічення всього переліку матеріально технічної бази. Замовник у встановлених критеріях не обмежував учасників ані мінімальним зазначеним кількості матеріально-технічної бази та працівників, ані максимальним (повним) зазначенням кількості матеріально технічної бази та працівників. Надання даних довідок свідчить про наявну можливість виконання Договору та засвідчує наявність в учасника матеріально технічної бази та працівників, що і вимагалося замовником згідно тендерної документації. Учасником ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» було підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації наявність техніки, обладнання та працівників, яке необхідне для виконання договору. Документи відповідали критеріям, які були самостійно у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» встановлені замовником у тендерній документації та є достатнi та відповідними до вимог Замовника, вказанi довiдки заповнено з урахуванням встановленої форми, та вказано усю необхідну інформацію.
Замовником не вимагалося зазначення в довідці наявності, перелічення всього переліку матеріально технічної бази. Замовник у встановлених критеріях не обмежував учасників ані мінімальним зазначеним кількості матеріально-технічної бази та працівників, ані максимальним (повним) зазначенням кількості матеріально технічної бази та працівників. Надання даних довідок свідчить про наявну можливість виконання Договору та засвідчує наявність в учасника матеріально технічної бази та працівників, що і вимагалося замовником згідно тендерної документації. Учасником ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» було підтверджено у відповідності до вимог тендерної документації наявність техніки, обладнання та працівників, яке необхідне для виконання договору. Документи відповідали критеріям, які були самостійно у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі» встановлені замовником у тендерній документації та є достатнi та відповідними до вимог Замовника, вказанi довiдки заповнено з урахуванням встановленої форми, та вказано усю необхідну інформацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-03-012865-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА", Код ЄДРПОУ:25587934
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
31 347 134,00
UAH з ПДВ
|
31 347 134,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОБУД-ІНВЕСТ.К" |
33 863 879,95
UAH з ПДВ
|
33 863 879,95
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" |
34 746 966,00
UAH з ПДВ
|
34 444 414,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ"ТБС-XXI" |
34 844 415,34
UAH з ПДВ
|
34 444 415,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВІЗО ХЕЛА" |
35 859 569,47
UAH з ПДВ
|
35 859 569,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" #20425612 |
Відхилено |
31 347 134,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 13:56
|
ТОВ "ТЕХНОБУД-ІНВЕСТ.К" #38947041 |
Відхилено |
33 863 879,95
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 17:26
|
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" #39871335 |
Переможець |
34 444 414,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 09:07
|
Договір № 56 від 04.12.2023.pdf | укладений |
05 грудня 2023 08:50
|