Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сіль технічна (код ДК 021:2015 – 14410000-8 Кам’яна сіль)
Очікувана вартість
7 207 900,00 UAH
UA-2023-11-03-012643-a ● 383830b1c56c478c8f315abd51f7fcc6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м Рівне, м Рівне вул Д.Галицького 25 |
Контактна особа: |
Муха Валентина Олександрівна +380362635165 RSHEU@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 14:45 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 14:45 |
Очікувана вартість: | 7 207 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 36 039,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14410000-8: Кам’яна сіль
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
861 тонни
Сіль технічна з антизлежувальною добавкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Данила Галицького 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 14410000-8 — Кам’яна сіль
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за партію Товару здійснюється Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування належних до сплати сум за банківськими реквізитами Постачальника, зазначених у Договорі, на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки Товару. Датою оплати вважається дата надходження коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 16:34 |
ТД сіль нова редакція.docx | |
09 листопада 2023 16:34 |
Проєкт сіль технічна нова редакція.docx | |
09 листопада 2023 16:34 |
Перелік змін.docx | |
03 листопада 2023 16:23 |
Проєкт сіль технічна.docx | |
03 листопада 2023 16:23 |
ТД сіль.docx |
09 листопада 2023 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 16:34 |
ТД сіль нова редакція.docx
|
|||
09 листопада 2023 16:34 |
Проєкт сіль технічна нова редакція.docx
|
|||
09 листопада 2023 16:34 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 листопада 2023 16:23 |
Проєкт сіль технічна.docx
|
|||
03 листопада 2023 16:23 |
ТД сіль.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-03-012643-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАВЕЛ УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:44852838
Дата подання: 08 листопада 2023 12:53
Щодо відповідності лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Пунктом 2 Розділу ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації визначено, якщо в наданих виробником документах про якість відсутні відомості про відповідність товару вимогам ДСТУ 8853:2019 або EN 16811-1:2016, а товар виробляється відповідно інших нормативних документів ніж зазначено, якість товару повинна бути додатково підтверджена «Сертифікатом відповідності» та «Протоколом сертифікаційних випробувань» замовленим Учасником закупівлі у відповідній установі що має сертифіковану або акредитовану лабораторією на території України. Наявність сертифікації або акредитації установи що проводила дослідження підтвердити відповідними документами: Скан-копію свідоцтва/сертифікату про сертифікацію або акредитацію «Визначення вимірювальних можливостей випробувальної лабораторії», копію свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, документи надаються з додатком, де вказано галузь (сертифікації або акредитації).
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності протоколи випробувань та сертифікати, що видані виключно лабораторією, системи керування вимірюваннями якої відповідають вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги із тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Наголошуємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є дискримінаційною, розрахована на учасників торгів, які мають в наявності протоколи випробувань та сертифікати, що видані виключно лабораторією, системи керування вимірюваннями якої відповідають вимогам ДСТУ ISO 10012:2005.Такі умови можуть бути усунені шляхом їх видалення Тендерної документації.
Отже, просимо усунути зазначені дискримінаційні вимоги із тендерної документації та виключити вимоги щодо надання копії свідоцтва про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Наголошуємо, що зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує суттєво коло учасників закупівлі, в тому числі і Скаржника.
Крім того, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 листопада 2023 15:59
Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни в частині усунення зазначених вимог
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ |
5 338 544,40
UAH з ПДВ
|
5 122 089,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЗИМУТ-ТРЕЙД" |
5 424 300,00
UAH з ПДВ
|
5 122 950,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕС ОЙЛ ЛОГІСТИК" |
6 346 431,00
UAH з ПДВ
|
5 940 899,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФІРМА КАРЕ" |
6 050 400,00
UAH з ПДВ
|
5 940 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "К.І. ХОЛДИНГ" |
6 888 000,00
UAH з ПДВ
|
6 242 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИП І КО" |
6 844 950,00
UAH з ПДВ
|
6 242 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
6 782 958,00
UAH з ПДВ
|
6 346 429,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РОСТ ТРЕЙДИНГ #39771951 |
Переможець |
5 122 089,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2023 11:53
|
ду 2 до договору ПО23-318.pdf | укладений |
26 грудня 2023 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2023 14:33
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 14:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 16:57
|
договір ПО23-318.pdf | укладений |
23 листопада 2023 16:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна фінансового призначення |
Номер договору про закупівлю: | ПО23-318 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
5 095 556,46
UAH (в тому числі ПДВ 849 259,41 UAH)
|
Причини розірвання договору: | взаємна згода сторін |