Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електромонтажні роботи (Послуга з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8)
Очікувана вартість
430 228,81 UAH
UA-2023-11-03-012213-a ● 9329a856a80c4d40b2e72f259e424bd5
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області "Музична школа" |
Код ЄДРПОУ: | 02223170 |
Місцезнаходження: | 09600, Україна , Київська обл., смт Рокитне, вул. Першотравнева, 8 |
Контактна особа: |
Давиденко Юлія Олександрівна +380456252351 rokytnemsh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:38 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:38 |
Очікувана вартість: | 430 228,81 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 151,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 12906.86 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 12906.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09601, Україна, Київська область, Рокитне, вул. Першотравнева, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2023 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2023 12:55 |
IMG_0002.pdf | |
06 листопада 2023 12:55 |
ТД пож. сигналізація.docx | |
03 листопада 2023 15:57 |
додаток_5-б_опитувальник_фізичноі__особи.xls | |
03 листопада 2023 15:57 |
додаток_5-а_опитувальник_юридичноі__особи.xls |
06 листопада 2023 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2023 12:55 |
IMG_0002.pdf
|
|||
06 листопада 2023 12:55 |
ТД пож. сигналізація.docx
|
|||
03 листопада 2023 15:57 |
додаток_5-б_опитувальник_фізичноі__особи.xls
|
|||
03 листопада 2023 15:57 |
додаток_5-а_опитувальник_юридичноі__особи.xls
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-03-012213-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 07 листопада 2023 22:04
Дискримінаційна вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає Постанові №852
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації, згідно п.1.2 наявна дискримінаційна вимога, яка суперечить чинному законодавству України, а саме Постанові КМУ №852 від 23.11.2016 року "ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення".
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - надати копії свідоцтва право власності або договорів оренди на офісні та складські приміщення.
Відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Тобто, згідно п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року жодного слова а відповідно вимоги про наявність в ліцензіату складських приміщень не йде!!! Тобто Ліцензіат, для виконання робіт протипожежного призначення, а саме Послуги з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8) не зобовязаний мати складське(і) приміщення.
Даною дискримінаційною вимогою ви порушуєте вимоги п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року та навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі - надати копії свідоцтва право власності або договорів оренди на офісні та складські приміщення.
Відповідно до Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року
п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами.
Тобто, згідно п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року жодного слова а відповідно вимоги про наявність в ліцензіату складських приміщень не йде!!! Тобто Ліцензіат, для виконання робіт протипожежного призначення, а саме Послуги з встановлення системи протипожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях Комунального закладу Рокитнянської селищної ради Білоцерківського району Київської області «Музична школа» за адресою: Київська область, Білоцерківський район, смт. Рокитне, вул. першотравнева, 8) не зобовязаний мати складське(і) приміщення.
Даною дискримінаційною вимогою ви порушуєте вимоги п.6 Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року та навмисно обмежуєте кількість потенційних учасників процедури закупівлі.
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2023 10:57
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюються замовником та можуть включати важливу для нього матеріально технічну базу.
Номер вимоги: UA-2023-11-03-012213-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "МЕЛЬНИЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2981105119
Дата подання: 07 листопада 2023 22:26
Вимога до учасників процедури закупівлі, яка не відповідає чинному законодавству України та визнана неодноразовими рішеннями АМКУ, як дискримінаційна.
Шановний Замовнику процедури закупівлі в Додатку 1 тендерної документації, згідно п.1.2 наявна дискримінаційна вимога, яка суперечить чинному законодавству України. А саме ви вимагаєте від учасників - на зазначених у довідці працівників (керівника та виконавців робіт) надати копії посвідчень та протоколів або витягів з протоколів для проходження навчання з "Загального курсу з Охорони праці"
Доводимо до вашого відома, що відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та пере-вірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі тру-дової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Норми «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетни-ми установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловжи-ванням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може місти-ти іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників проце-дури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі заку-півлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
У якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію сторінок Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року п.п.14-15 розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної при-датності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіще-ння про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10).
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги, яка була визнанна як дискримінаційною великою кількістю рішень постійно діючою комісією АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Доводимо до вашого відома, що відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12.05) встановлює порядок навчання та пере-вірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі тру-дової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання.
Норми «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» є обов'язковими для виконання усіма центральними, місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, бюджетни-ми установами та суб'єктами господарювання (далі - підприємства) незалежно від форми власності та видів діяльності.
Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», розділу 5. Навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб.
п.5.1. Перелік посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці (додаток 3), під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, навчаються згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб (додаток 4).
Згідно додатку 3 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевір-ки знань з питань охорони праці» (копія додатку 3 додається як доказ до скарги) «Переліку посад посадових осіб, які проходять навчання і перевірку знань з питань охорони праці» електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики відсутні!!!
Електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики не відносяться до категорії посадових осіб, а є виключно електротехнічним (оперативно-ремонтним) та електротехнологічним персоналом.
Виходячи з вищезазначеної інформації проходження навчання з «Загального курсу з охорони праці» для електромонтера ОПС та налагоджувальника КВП та автоматики не вимагається жодним чинним нормативним документом з Охорони праці, а відповідно не може вимагатися Замовником в своїх вимогах тендерної документації.
Тобто Замовник вимагаючи надання Учасниками в тендерній пропозиції Протоколи/ витяги з протоколів та посвідчення з охорони праці (загальний курс) на кожного (всіх) працівників, які зазначені в довідці, порушує норми чинного законодавства України.
Звертаємо Вашу увагу, що вищезазначена вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлена вимога порушує права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловжи-ванням та добросовісна конкуренція серед Учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо проходження навчання «Загального курсу з охорони праці» для всіх працівників Учасника, якими є зрозуміло і електромонтер ОПС та налагоджувальник КВП та автоматики є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону.
Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретні вимоги, щодо проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, щодо проходження навчання для посадових осіб та виконавців, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свої правила.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом не-дискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з ч.4 статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може місти-ти іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замов-ник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога до Учасників проце-дури закупівлі, яку зазначив Замовник в своїй тендерній документації не передбачена чин-ним законодавством України.
Ч.4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити ви-мог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації вищезазначеної вимоги порушую-ть вимоги ч.4 статті 5 та ч.4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасни-ків, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі заку-півлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
У якості доказу(ів) надаємо:
- скан-копію сторінок Постанови КМУ №852 від 23.11.2016 року п.п.14-15 розділ «Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної при-датності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіще-ння про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень»;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05) з обов’язковим додатком 3;
- скан-копію сторінок Наказу №15 від 26.01.2005 року «Типове положення про поря-док проведення навчання і перевірки знань з питань Охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), з обов’язковим додатком 4;
- рішення колегії АМКУ №6061 від 29.09.2022р. (питання №1);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №8);
- рішення колегії АМКУ №6894 від 22.11.2022р. (питання №5);
- рішення колегії АМКУ №7182 від 06.12.2022р. (питання №2);
- рішення колегії АМКУ №6448 від 25.10.2022р. (питання №10).
Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом видалення даної незаконної вимоги, яка була визнанна як дискримінаційною великою кількістю рішень постійно діючою комісією АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2023 10:58
Шановний Учасник, Замовник здійснює закупівлю за порядком та процедурою закупівлі передбаченою Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX) з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», документи які надаються на підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію встановлюються замовником та можуть включати важливу для нього інформацію щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-11-03-012213-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Юлком-Сервіс, Код ЄДРПОУ:34856197
Дата подання: 25 листопада 2023 11:20
Дата подання: 25 листопада 2023 11:20
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2023 16:31
Рішення від 28.11.2023 № 19105.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2023 16:30
Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2023 № 19751.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2023 12:34
Рішення від 07.12.2023 № 19751.pdf
Дата публікації: 12 грудня 2023 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник зобовя'зується виконати рішення органу оскарження
Номер скарги: UA-2023-11-03-012213-a.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТОП ФАЄР", Код ЄДРПОУ:42082117
Дата подання: 19 грудня 2023 15:01
Дата подання: 19 грудня 2023 15:01
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП "Юлком-сервіс"
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ПП "Юлком-сервіс"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 21 грудня 2023 17:41
рішення від 21.12.2023 №20631.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2023 17:40
Інформація про резолютивну частину рішення №21104.pdf
Дата публікації: 29 грудня 2023 12:01
рішення від 28.12.2023 №21104.pdf
Дата публікації: 02 січня 2024 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник зобов'язується виконати рішення органу оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 15:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" |
357 003,73
UAH з ПДВ
|
357 003,73
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Юлком-Сервіс |
408 796,30
UAH з ПДВ
|
408 796,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
357 003,73
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2023 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2023 15:27
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Рішення скасоване |
357 003,73
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 11:57
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Рішення скасоване |
408 796,30
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 11:57
|
|
ТОВ "ТОП ФАЄР" #42082117 |
Відхилено |
357 003,73
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 14:57
|
|
ПП Юлком-Сервіс #34856197 |
Відхилено |
408 796,30
UAH з ПДВ
|
03 січня 2024 14:59
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій