Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Квадрокоптери FPV- типу
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2023-11-03-011113-a ● cb44bb2ca4f34b1791a2502526568a08
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04051313 |
Вебсайт: | http://www.kovelrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, 73 |
Контактна особа: |
Геннадій Ющик +380335271717 kovelmat@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 13:42 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2023 13:42 |
Очікувана вартість: | 3 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 штуки
Квадрокоптери FPV- типу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45008, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2023
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Покупець здійснює 30% попередню оплату вартості товару в 5-ти денний термін з моменту виписки рахунку шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Покупця на розрахунковий рахунок Продавця. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Повний розрахунок проводиться Покупцем за фактично отриманий товар за умови наявності бюджетних асигнувань на рахунку виконавчого комітету міської ради в межах затвердженого кошторису протягом 7 (семи) банківських днів після отримання товару. При цьому враховується пріоритетність здійснення видатків органом Казначейства, що визначається постановою КМУ від 09.06.2021р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Будь-які збитки або витрати, завдані Продавцю такою затримкою, Покупцем не відшкодовуються | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 листопада 2023 11:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 листопада 2023 11:25 |
Додаток 6 від 09.11.2023р..docx | |
10 листопада 2023 11:25 |
ТД - Квадрокоптери FPV -типу 09.11.2023р..doc | |
10 листопада 2023 11:25 |
Протокол № 49 від 09.11.2023р.pdf |
10 листопада 2023 11:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 листопада 2023 11:25 |
Додаток 6 від 09.11.2023р..docx
|
|||
10 листопада 2023 11:25 |
ТД - Квадрокоптери FPV -типу 09.11.2023р..doc
|
|||
10 листопада 2023 11:25 |
Протокол № 49 від 09.11.2023р.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення невідповідностей у Додатку №4 Технічна специфікація
Дата подання: 08 листопада 2023 13:23
Дата відповіді: 10 листопада 2023 09:59
Доброго дня. Просимо дати уточнення та усунути невідповідності у Додатку №4 Технічна специфікація з приводу інформації про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
- параметри п.1 та п.9 містять ідентичну інформацію (Emax ECO II Series 2306 1300KV або еквівалент не гіршої якості);
- встановлений радіопередавач TBS Team BlackSheep Crossfire Nano, а у параметрах п.6 вказано радіозв’язок 915 ERLS, або еквівалент не гіршої якості, що є різними конкурентними моделями. Просимо надати чітку відповідь та усунути невідповідності у Додатку №4, який саме тип управління TBS чи ERLS ви розглядаєте в процедурі закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Усунення невідповідностей у Додатку №4 Технічна специфікація
Дата подання: 08 листопада 2023 21:09
Дата відповіді: 10 листопада 2023 09:59
Вітаємо.
У Технічній специфікації міститься ряд неточностей, які впливають на якість результату закупівлі і готового виробу та взагалі ставлять під сумнів його можливість належним чином виконувати необхідні завдання.
Тому, просимо дати уточнення та усунути невідповідності про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, а ми в свою чергу прокоментуємо і допоможемо це зробити на базі свого досвіду, щоб це працювало ефективно.
Отже щоб дрон на рамі 7 дюймів літав належним чином і ніс корисне навантаження +- 1,5кг, був ефективним і практичним у застосуванні просимо врахувати наступне.
1) Уточнити щодо радіопередавача (TBS чи ERLS) так є дублювання щодо радіозв'язку у заголовку характеристик і в самих пунктах вимог (п.6). Наша рекомендація обрати саме звязок по ERLS оскільки він є більш гнучким у налаштуванні і зміні частот від протидії роботи реб та є більш доступним по ціні що допоможе зекономити бюджетні кошти. Тобто, прибрати інформацію про TBS на початку тексту бо вона там немає сенсу (якщо саме кінцеві користувачі не будуть наполягати на TBS).
2) Далі йдемо конкретно по пунктам тех специфікації і коментуємо чи пункт підходить під поставлену задачу:
п.1. Ок
п.2. Розмір 2306 моторів які вказані малі для такої рами 7 дюймів і максимум зможуть підняти 800грам, їх потрібно замінити на більші. Мотори мають бути 2806.5 або більше (2807,2808) з показником не більше 1350kv.
п.3. Ok
п.4. Ok
п.5. Розмір пропеллерів вказаний завеликий, такий розмір буде перекривати майже весь огляд відео з камери для оператора і плече крила важке для розкручування мотора, що вплине на роботу і швидкість. Пропелери мають бути 7ʼʼ так само як і рама самого дрона. Відповідно 7037 або 7040.
п.6. Ок
п.7. Ок
8. Батарея достатньо щоб була 6s1p 4000mah 10C Li-ion, оптимальна для 7ʼʼ дронів за параметром вага/ефективність. Смислу ставити більш дорогу і більш тяжку батарею немає сенсу. Краще на цю вагу додати корисного навантаження для виконання завдання.
9. Прибрати, задвоєно з п.1
Також, в кінці слід прибрати «пульт для налаштування камери», це теж не має сенсу, оскільки дрон налаштовується оператором на компі, а пульти і окуляри привязуються до відповідного виробу кожен раз під задачу. І один пульт може виконати завдань на усіх 150 квадрокоптерах. Тому сенсу під кожен дрон окремий пульт немає абсолютно.
Також необхідно внести уточнення, бо в переліку параметрів вказано батарею, а в переліку комплектації ні. То не дуже ясно чи вона має входити в цінову пропозицію чи ні.
Дякуємо за терпіння і просимо з розумінням віднестись до коментаря адже усім нам необхідно щоб ці вироби як найшвидше потрапили користувачам і максимально ефективно виконувіали завдання, а не пилились в кутку як непрацюючий брухт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Зміни доТД
Дата подання: 09 листопада 2023 11:06
Дата відповіді: 10 листопада 2023 10:01
Шановний Замовник! В п. 1 розділу 5 Тендерної документації просимо додати до тендерної документації можливість надання пропозиції на Товар, який не підпадає під оподаткування, адже літальні апарати відповідно до ПКУ, які передаються відповідним органам не підлягають оподаткуванню ПДВ. А також, виправити в Специфікації до Договору "ПДВ 20%" на можливість вказувати "без ПДВ".
2) Просимо надати конкретні строки поставки, адже в тендерній документації прописано строк до 15 грудня 2023 року, а в Договорі- не пізніше 10 робочих днів з дня підписання Договору .
3) Також просимо надати роз'яснення щодо терміну дії тендерної пропозиції, адже в Тендерній документації-90 днів, а в Додатку № 2 до Документації -120 днів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Цінова пропозиція учасників - неплатників ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Ваші зауваження будуть враховані в новій редакції тендерної документації.
Цінова пропозиція учасників - неплатників ПДВ розглядатиметься як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 14:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАНТЕЛС УКРАЇНА" |
1 933 200,00
UAH з ПДВ
|
1 898 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЗПЕКАПРО" |
2 625 000,00
UAH з ПДВ
|
1 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Жало" |
2 189 100,00
UAH з ПДВ
|
2 144 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХАВТОФАРТ ПІВДЕНЬ" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 158 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУП ІНТРЕЙД" |
2 490 000,00
UAH з ПДВ
|
2 189 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПАНТЕЛС УКРАЇНА" #44907085 |
Переможець |
1 898 888,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2023 17:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 08:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:36
|
Додаткова угода №1 від 22.12.2023 р. до Договору №264-1 від 30.11.2023р..pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:35
|
ТОВ (1).pdf.crdownload | зміни до договору |
28 грудня 2023 18:35
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 14:59
|
Договір №264-1 від 30.11.2023р..pdf | укладений |
05 грудня 2023 14:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару |
Номер договору про закупівлю: | 264/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |