Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
21 381 006,00 UAH
UA-2023-11-03-010112-a b0c01aad9db043a2be32d8adf8ff90b8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гніздовська Софія Анатоліївна

+380938578804 sofiia.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сокільницька сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04369682
Місцезнаходження: 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1
Контактна особа: Гніздовська Софія Анатоліївна
+380938578804
sofiia.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 21 381 006,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 905,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81130, Україна, Львівська область, с. Сокільники, вул. Садова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 14:41

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 листопада 2023 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 14:41
Тендерна документація Водойма.docx
03 листопада 2023 14:41
Додаток 3. проект_договору.doc
03 листопада 2023 14:41
додаток 2. технічне завдання Водойма.docx
03 листопада 2023 14:41
Додаток 1. кваліфікація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не на часі?
Дата подання: 04 листопада 2023 17:04
Дата відповіді: 07 листопада 2023 10:48
Невже саме зараз потрібно займатись благоустроєм озер. У вас війна вже закінчилась? Чи ви нажратись не можете і тому треба вкрасти всі гроші до яких ви можете дотянутись?
Відповідь: Добрий день!
Ця закупівля проводиться з метою здійснення підсилення дороги та берегоукріплення зі сторони вул. Садова. Ці роботи важливо виконати, оскільки в протилежному випадку дорогу розмиє і вона буде зруйнована.
Вартість цих робіт буде залежати від тендерної пропозиції учасника-переможця, але орієнтовно на них припадає 15% від вартості всіх робіт.
Усі інші роботи, які описані у технічному завданні (які стосуються благоустрою), будуть виконуватися тоді, коли буде «на часі», а не зараз.
Якщо ви потенційний підрядник, то запрошуємо до участі у закупівлі.
комусь війна, а комусь заробітки!!!
Дата подання: 06 листопада 2023 08:39
Дата відповіді: 07 листопада 2023 11:00
Виділіть краще ці гроші на ЗСУ.. Наші хлопці вмирають.. а ви тендер виставляєте на 21 мільйон.. Сокільники дають приклад..... Мало виставили тендерів на дороги?? мільйони...
Відповідь: Добрий день!
Ця закупівля проводиться з метою здійснення підсилення дороги та берегоукріплення зі сторони вул. Садова. Ці роботи важливо виконати, оскільки в протилежному випадку дорогу розмиє і вона буде зруйнована.
Вартість цих робіт буде залежати від тендерної пропозиції учасника-переможця, але орієнтовно на них припадає 15% від вартості всіх робіт.
Усі інші роботи, які описані у технічному завданні (які стосуються благоустрою), будуть виконуватися тоді, коли буде «на часі», а не зараз.

Звертаємо вашу увагу, що оголошення закупівлі на «21 мільйон» не означає, що ці кошти будуть одразу оплачені підряднику. По-перше, строк завершення робіт поки встановлений до 31.12.2024р. І цей строк може бути ще продовжений. Тому ті роботи, які найближчим часом виконувати недоцільно – виконуватись не будуть. І відповідно оплачуватись теж не будуть. Крім цього, умовами договору не передбачено авансування, а лише оплата за роботи, які фактично будуть виконані.
Якщо у вас є претензії стосовно того, що Сокільницька сільська рада не виділяє кошти на ЗСУ, то, мабуть, ви написали свій коментар, але з іншими закупівлями, які проводить Сокільницька сільська рада, ви не ознайомлювалися.
не на часі.
Дата подання: 07 листопада 2023 12:26
Дата відповіді: 08 листопада 2023 13:10
Добрий день, Якщо фактичний обсяг робіт буде складати тільки 15% від вартості завдання, тоді вам необхідно скасувати цей тендер і потім створити новий тендер на противаварійні роботи. тому що зараз у відповідності до тендерного завдання підрядники мають надати кошторис на весь перелік робіт.
Відповідь: Добрий день!
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі проектної документації на будівництво, яка затверджена Експертним звітом. Замовник не може самостійно коригувати чи видозмінювати проекту документацію, яку розробляв проектант.
При цьому, при оголошенні закупівлі замовник дотримувався Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Згідно із п.4 Порядку встановлено, що «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281…».
Тому предмет закупівлі визначено за об’єктом, а не за якоюсь його частиною.
Щодо назви об’єкта та предмета закупівлі повідомляємо, що вона повністю відповідає тій назві об’єкта, яка зазначена в Експертному звіті.
Варіант оголошення тендеру, який ви описуєте, - це виготовлення нової проектно-кошторисної документації (з іншою назвою і з включенням до неї окремих робіт) та проходження цією ПКД експертизи. А це додаткові витрати.
Отже, ми не можемо перейменовувати назву об’єкта, і проводимо закупівлю на підставі тої проекно-кошторисної документації, яка у нас є. Виконання робіт буде поетапне. В першу чергу будуть виконані роботи з берегоукріплення та підсилення берегу. Усе інше (благоустрій) буде виконуватися тоді, коли це буде об’єктивно доцільним. Або договір буде розірвано і та частина робіт взагалі не буде виконуватися.
Не на часі
Дата подання: 07 листопада 2023 12:27
Дата відповіді: 08 листопада 2023 13:13
І тоді у вас тендер повинен називатись не "покращення умов...." а "протиаварійні роботи...".
Відповідь: У відповіді на попереднє запитання ми пояснили чому така назва закупівлі.
Предмет закупівлі робіт і його назва визначається не з уподобань замовника чи громадськості, а враховуючи назву об’єкта будівництва.
Назва об’єкта будівництва визначена у проектно-кошторисні документації і Експертному звіті.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-03-010112-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:36153279
Дата подання: 07 листопада 2023 13:51
Змінити ТЗ на назву робіт
Змвнити перелік та вартість робіт у відповідності до переліку що фактично буде виконуватись
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2023 13:19
Добрий день!
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі проектної документації на будівництво, яка затверджена Експертним звітом. Замовник не може самостійно коригувати чи видозмінювати проектну документацію, яку розробляв проектант.
При цьому, при оголошенні закупівлі замовник дотримувався Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Згідно із п.4 Порядку встановлено, що «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281…».
Тому предмет закупівлі визначено за об’єктом, а не за якоюсь його частиною.
Щодо назви об’єкта та предмета закупівлі повідомляємо, що вона повністю відповідає тій назві об’єкта, яка зазначена в Експертному звіті.
Варіант оголошення тендеру, який ви описуєте, - це виготовлення нової проектно-кошторисної документації (з іншою назвою і з включенням до неї окремих робіт) та проходження цією ПКД експертизи. А це додаткові витрати.
Отже, ми не можемо перейменовувати назву об’єкта, і проводимо закупівлю на підставі тої проекно-кошторисної документації, яка у нас є. Виконання робіт буде поетапне. В першу чергу будуть виконані роботи з берегоукріплення та підсилення дороги. Усе інше (благоустрій) буде виконуватися тоді, коли це буде об’єктивно доцільним. Або договір буде розірвано і та частина робіт взагалі не буде виконуватися.

Документи подані скаржником

07 листопада 2023 13:51
1111.JPG

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-11-03-010112-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕГРАЛ", Код ЄДРПОУ:36153279
Технічне завдання не відповідає відповідям Замовника стосовно задач виконання робіт та обсягам виконання робіт
У відповіді яку я отримав сьогодні 07 листопада на своє питання стосовно доцільності робіт з покращення екологічного стану існуючого озера Замовник данного виду робіт написав, що фактично буде виконуватись тільки приблизно 15% ВІД ФАКТИЧНОГО ОБСЯГУ РОБІТ ЗГІДНО З ТЗ. І роботи, що передбачаються до виконання відносяться до протиаварійних. Таким чином на нашу думку ТЗ як і мета цього тендеру вказані неправильно. Замовник повинен зменшити обсяги робіт до протиаварійних. І відповідно зменшити і час виконання та відкоригувати всі документи тендеру.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

07 листопада 2023 13:45
1111.JPG

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-11-29-000002 ● a4e794f4b8554d58bb083e5eabbfbad2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 листопада 2023 16:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

29.11.2023 № 303

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.11.2023 № 303.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-03-010112-a, 03.11.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-12-06 15:41:58

Запит про надання пояснень

Дата: 06.12.2023

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-03-010112-a, яка проводилась Сокільницькою сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).

За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, відповідно до норм вищевказаного пункту Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-12-11 10:26:39

Пояснення на запит

1. ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування».
ОБГРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ ТА БЮДЖЕТНИХ ПРИЗНАЧЕНЬ: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті. При цьому, усіх коштів для оплати робіт у замовника немає. Об’єкт перехідний. Також замовник не планує найближчим часом виконувати роботи з благоустрою, які передбачені проектною документацією по цьому об’єкту.
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до господарських потреб замовника, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації. Обов’язком замовника є утримання в належному стані інфраструктури населеного пункту. Водночас, цей обов’язок виконується з урахуванням того, що в державі запроваджено воєнний стан. Частина робіт, які виконувати фінансово недоцільно – не виконуватимуться. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.

2. ПОСИЛАННЯ НА САЙТ: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1699861094/
3. ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ПІД ЧАС УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ: На виконання вимог пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) учасник-переможець, КП «ВЕКТОР», під час укладення договору про закупівлю надав копію та скан-копію наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора.
Додатки:
- Експертний звіт
- Відомість обсягів робіт
- Відомість ресурсів
- Зведений кошторисний розрахунок
- Копія Наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора КП «ВЕКТОР».

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог, які викладені у Висновку моніторингу за результатами закупівлі «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (UA-2023-11-03-010112-a) повідомляємо, що Сокільницькою сільською радою було вжито наступні заходи для усунення порушень: 1. Вчинено відповідні дії щодо розірвання Договору №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України. На підтвердження надаємо вам скан-копію листа-звернення, який ми направили підряднику КП «ВЕКТОР» щодо дострокового розірвання договору. Повідомляємо, що станом на 26.12.2023 року замовник ще не отримав відповіді від КП «ВЕКТОР» стосовно розірвання договору. Інформація про припинення зобов’язань за Договором №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. 2. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з приводу порядку розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення щодо їх кваліфікації з метою недопущення в подальшому потенційних помилок.

2023-12-26 16:30:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 19 грудня 2023
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КП ВЕКТОР 19 219 114,00
UAH з ПДВ
19 219 114,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 грудня 2023 08:32
Електронний підпис
01 грудня 2023 08:31
Лист
30 листопада 2023 12:45
Електронний підпис
30 листопада 2023 12:44
Договірна ціна
30 листопада 2023 12:39
Договірна ціна, кошториси
16 листопада 2023 16:37
Електронний підпис
16 листопада 2023 16:30
Витяг-1766918-ПЕТРІВ-2023-11-16.pdf
16 листопада 2023 16:30
Витяг-1766918-ПЕТРІВ-2023-11-16.pdf.p7s
16 листопада 2023 16:30
Довідка переможця.jpg
16 листопада 2023 16:30
Довідка.zip
15 листопада 2023 16:10
Електронний підпис
15 листопада 2023 16:08
Лист оренда.jpg
15 листопада 2023 16:08
Лист.jpg
15 листопада 2023 15:37
Електронний підпис
15 листопада 2023 15:35
Довідка аналогічний досвід.jpg
15 листопада 2023 15:35
Аналогічний договір 2.rar
15 листопада 2023 15:35
Аналогічний договір 1.rar
15 листопада 2023 15:35
Офат наказ про призначення.jpg
15 листопада 2023 15:35
Акт прийому передачі.jpg
15 листопада 2023 15:35
15. Витяг з ЄДР.pdf
15 листопада 2023 15:35
4.1 Договір оренди ТЗ.pdf
10 листопада 2023 18:31
Електронний підпис
10 листопада 2023 18:26
26. Акт обстеження об_єкта.jpg
10 листопада 2023 18:26
17. Ліцензія.pdf
10 листопада 2023 18:26
15. Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2023 18:26
14. Статут.pdf
10 листопада 2023 18:26
13. Протокол Директор.jpg
10 листопада 2023 18:26
6. Накази працівники.rar
10 листопада 2023 18:26
5. Довідка про працівників.jpg
10 листопада 2023 18:26
4.2 Свідоцтва на транспорт.rar
10 листопада 2023 18:26
4.1 Договір оренди ТЗ.pdf
10 листопада 2023 18:26
4. Довідка МТБ.jpg
10 листопада 2023 18:26
3. Проєкт договору.pdf
10 листопада 2023 18:26
1. Гарантійний лист строк.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП ВЕКТОР

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
КП ВЕКТОР
#30873486
Переможець 19 219 114,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2023 14:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2023 16:16

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! У складі вашої тендерної пропозиції наявні невідповідності, які полягають у наступному: І. Відповідно до п.1 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Для підтвердження своєї відповідності цьому критерію ви повинні були надати: 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані: назва, марка, кількість обладнання та матеріально-технічної бази; правова підстава користування - власне, орендоване, інше, (із зазначенням найменування орендодавця (надавача послуг) тощо); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується разом з актами прийому-передачі або копії чинних договорів про надання послуг або інші цивільно-правові договори, які укладені відповідно до чинного законодавства; 1.3. Наявність власної автомобільної техніки підтверджується скан-копіями свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або бухгалтерською довідкою в якій відображено основні засоби підприємства\товариства. У складі тендерної пропозиції ви надали Договір оренди техніки від 20.07.2023 року, укладений із ФОП Петрів В.П. До цього договору не надано акту прийому-передачі. Також ви надали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на КАМАЗ 5511, КАМАЗ 53213, автомобіль ГАЗ 33023. Власником цих транспортних засобів є МП «Вектор», а ваша назва – Колективне підприємство «ВЕКТОР» (КП «Вектор»). Для усунення невідповідностей просимо надати: 1) акту прийому-передачі до Договору оренди від 20.07.2023р. 2) Документи, які підтверджують ваше право власності або користування транспортними засобами КАМАЗ 5511, КАМАЗ 53213, автомобіль ГАЗ 33023 (надати або відповідний договір, на підставі якого користуєтеся обладнанням або чинні свідоцтва про реєстрацію ТЗ, які б підтверджували ваше право власності на них). ІІ. Згідно із вимогою п.2.1. таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації ви повинні були надати Інформаційну довідку учасника закупівлі у довільній табличній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації (інженерно-технічних та робітників), які мають необхідні знання та досвід із зазначенням ПІБ, посади, з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або Скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника або цивільно-правовий договір разом з копією паспорт працівника). У довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (Вих.№15/11/23 від 10.11.2023 року) ви зазначали про наявність у вас водія бульдозера Офата Віктора Володимировича, проте щодо цього робітника не надано ні наказу про призначення/прийняття на роботу, ні Скан-копії трудової книжки, ні цивільно-правового договору разом з копією паспорту працівника. Для усунення невідповідностей просимо надати: 1) Відповідний документ, який б підтверджував наявність у вас робітника, водія бульдозера Офата Віктора Володимировича, а саме: копію наказу про призначення/прийняття на роботу або Скан-копію трудової книжки (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника) або цивільно-правовий договір разом з копією паспорт працівника. ІІІ. Відповідно до п.3 таблиці 1 додатку №1 до тендерної документації був встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»: 3.1. Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічних договорів (не менше двох). Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній), який містить схожі види робіт. 3.2. Для підтвердження відповідності учасник надає: • довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та реквізитів договору. Скан-копію аналогічних договорів разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та акт форми КБ-2), а також фотокопії об’єктів. У складі тендерної пропозиції ви не надали жодного документу для підтвердження вашої відповідності цьому кваліфікаційному критерію. Для усунення невідповідностей вам потрібно надати: 1) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовника (із зазначенням його найменування, адреси, та контактного телефону) предмету договору, обсягу та реквізитів договору. 2) Скан-копію аналогічних договорів разом із копіями документів, що підтверджують повне виконання робіт (довідки про вартість виконаних робіт КБ-3 та акт форми КБ-2), 3) а також фотокопії об’єктів. Документи, які ви завантажите до тендерної пропозиції повинні відповідати вимогам тендерної документації.

Документи

16 листопада 2023 14:37
Довідка НАЗК
16 листопада 2023 14:37
Електронний підпис
16 листопада 2023 14:28
протокол розгляду.pdf
11 листопада 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2023 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП ВЕКТОР
#30873486
19 219 114,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2023 14:37
Довідка НАЗК
16 листопада 2023 14:37
Електронний підпис
16 листопада 2023 14:28
протокол розгляду.pdf
11 листопада 2023 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2024 16:45
Додаткова угода № 2 укладений
22 січня 2024 16:43
Електронний підпис укладений
19 січня 2024 14:51
Озеро фінансування.PDF зміни до договору
19 січня 2024 14:48
Електронний підпис укладений
04 грудня 2023 14:21
договір Озеро Садова.PDF укладений
04 грудня 2023 14:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу робіт у зв’язку із тим, що роботи по об’єкту не будуть виконуватися з огляду на наявний висновок моніторингу по закупівлі UA-2023-11-03-010112-а та обов’язком замовника вжити заходів щодо подальшого розірвання договору.
Номер договору про закупівлю: ОЗ-САД/1223
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 1 739 624,00
UAH
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, у зв’язку з вимогою, яка визначена Висновком моніторингу даної закупівлі.