Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сокільницька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04369682 |
Місцезнаходження: | 81130, Україна , Львівська обл., Сокільники, вул. Січових Стрільців, 1 |
Контактна особа: |
Гніздовська Софія Анатоліївна +380938578804 sofiia.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 14:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 381 006,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 905,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 14:41 |
Тендерна документація Водойма.docx | |
03 листопада 2023 14:41 |
Додаток 3. проект_договору.doc | |
03 листопада 2023 14:41 |
додаток 2. технічне завдання Водойма.docx | |
03 листопада 2023 14:41 |
Додаток 1. кваліфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ця закупівля проводиться з метою здійснення підсилення дороги та берегоукріплення зі сторони вул. Садова. Ці роботи важливо виконати, оскільки в протилежному випадку дорогу розмиє і вона буде зруйнована.
Вартість цих робіт буде залежати від тендерної пропозиції учасника-переможця, але орієнтовно на них припадає 15% від вартості всіх робіт.
Усі інші роботи, які описані у технічному завданні (які стосуються благоустрою), будуть виконуватися тоді, коли буде «на часі», а не зараз.
Якщо ви потенційний підрядник, то запрошуємо до участі у закупівлі.
Ця закупівля проводиться з метою здійснення підсилення дороги та берегоукріплення зі сторони вул. Садова. Ці роботи важливо виконати, оскільки в протилежному випадку дорогу розмиє і вона буде зруйнована.
Вартість цих робіт буде залежати від тендерної пропозиції учасника-переможця, але орієнтовно на них припадає 15% від вартості всіх робіт.
Усі інші роботи, які описані у технічному завданні (які стосуються благоустрою), будуть виконуватися тоді, коли буде «на часі», а не зараз.
Звертаємо вашу увагу, що оголошення закупівлі на «21 мільйон» не означає, що ці кошти будуть одразу оплачені підряднику. По-перше, строк завершення робіт поки встановлений до 31.12.2024р. І цей строк може бути ще продовжений. Тому ті роботи, які найближчим часом виконувати недоцільно – виконуватись не будуть. І відповідно оплачуватись теж не будуть. Крім цього, умовами договору не передбачено авансування, а лише оплата за роботи, які фактично будуть виконані.
Якщо у вас є претензії стосовно того, що Сокільницька сільська рада не виділяє кошти на ЗСУ, то, мабуть, ви написали свій коментар, але з іншими закупівлями, які проводить Сокільницька сільська рада, ви не ознайомлювалися.
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі проектної документації на будівництво, яка затверджена Експертним звітом. Замовник не може самостійно коригувати чи видозмінювати проекту документацію, яку розробляв проектант.
При цьому, при оголошенні закупівлі замовник дотримувався Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Згідно із п.4 Порядку встановлено, що «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281…».
Тому предмет закупівлі визначено за об’єктом, а не за якоюсь його частиною.
Щодо назви об’єкта та предмета закупівлі повідомляємо, що вона повністю відповідає тій назві об’єкта, яка зазначена в Експертному звіті.
Варіант оголошення тендеру, який ви описуєте, - це виготовлення нової проектно-кошторисної документації (з іншою назвою і з включенням до неї окремих робіт) та проходження цією ПКД експертизи. А це додаткові витрати.
Отже, ми не можемо перейменовувати назву об’єкта, і проводимо закупівлю на підставі тої проекно-кошторисної документації, яка у нас є. Виконання робіт буде поетапне. В першу чергу будуть виконані роботи з берегоукріплення та підсилення берегу. Усе інше (благоустрій) буде виконуватися тоді, коли це буде об’єктивно доцільним. Або договір буде розірвано і та частина робіт взагалі не буде виконуватися.
Предмет закупівлі робіт і його назва визначається не з уподобань замовника чи громадськості, а враховуючи назву об’єкта будівництва.
Назва об’єкта будівництва визначена у проектно-кошторисні документації і Експертному звіті.
Вимоги про усунення порушення
Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі проектної документації на будівництво, яка затверджена Експертним звітом. Замовник не може самостійно коригувати чи видозмінювати проектну документацію, яку розробляв проектант.
При цьому, при оголошенні закупівлі замовник дотримувався Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Згідно із п.4 Порядку встановлено, що «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону ЗА ОБ’ЄКТАМИ будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281…».
Тому предмет закупівлі визначено за об’єктом, а не за якоюсь його частиною.
Щодо назви об’єкта та предмета закупівлі повідомляємо, що вона повністю відповідає тій назві об’єкта, яка зазначена в Експертному звіті.
Варіант оголошення тендеру, який ви описуєте, - це виготовлення нової проектно-кошторисної документації (з іншою назвою і з включенням до неї окремих робіт) та проходження цією ПКД експертизи. А це додаткові витрати.
Отже, ми не можемо перейменовувати назву об’єкта, і проводимо закупівлю на підставі тої проекно-кошторисної документації, яка у нас є. Виконання робіт буде поетапне. В першу чергу будуть виконані роботи з берегоукріплення та підсилення дороги. Усе інше (благоустрій) буде виконуватися тоді, коли це буде об’єктивно доцільним. Або договір буде розірвано і та частина робіт взагалі не буде виконуватися.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-29-000002 ● a4e794f4b8554d58bb083e5eabbfbad2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 листопада 2023 16:15 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.11.2023 № 303
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 29.11.2023 № 303.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-03-010112-a, 03.11.2023. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-06 15:41:58
Запит про надання пояснень
Дата: 06.12.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2023-11-03-010112-a, яка проводилась Сокільницькою сільською радою (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За нормами пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Так, відповідно до норм вищевказаного пункту Особливостей №1178 переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 10:26:39
Пояснення на запит
1. ОЧІКУВАНА ВАРТІСТЬ визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі проектної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом ««Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування».
ОБГРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ ТА БЮДЖЕТНИХ ПРИЗНАЧЕНЬ: розмір витрат залежить від вартості об’єкта будівництва, яка зазначена в Експертному звіті. При цьому, усіх коштів для оплати робіт у замовника немає. Об’єкт перехідний. Також замовник не планує найближчим часом виконувати роботи з благоустрою, які передбачені проектною документацією по цьому об’єкту.
ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до господарських потреб замовника, з огляду на специфіку предмета закупівлі та зазначені в тендерній документації. Обов’язком замовника є утримання в належному стані інфраструктури населеного пункту. Водночас, цей обов’язок виконується з урахуванням того, що в державі запроваджено воєнний стан. Частина робіт, які виконувати фінансово недоцільно – не виконуватимуться. Технічне завдання на закупівлю розроблене на основі затвердженої проектної документації на будівництво. Відповідно до п.5.1. КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» встановлено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовник на виконання зазначеної норми надав відомість обсягів робіт та відомість ресурсів до неї без цін.
2. ПОСИЛАННЯ НА САЙТ: https://sokilnyky-rada.gov.ua/news/1699861094/
3. ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА-ПЕРЕМОЖЦЯ ПІД ЧАС УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ: На виконання вимог пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) учасник-переможець, КП «ВЕКТОР», під час укладення договору про закупівлю надав копію та скан-копію наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора.
Додатки:
- Експертний звіт
- Відомість обсягів робіт
- Відомість ресурсів
- Зведений кошторисний розрахунок
- Копія Наказу № 1/12 від 27.12.2018р. про призначення директора КП «ВЕКТОР».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, які викладені у Висновку моніторингу за результатами закупівлі «Покращення екологічного стану та умов експлуатації існуючого водоймища по вул. Садовій в с. Сокільники Пустомитівського району Львівської області» (Капітальний ремонт) Коригування (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (UA-2023-11-03-010112-a) повідомляємо, що Сокільницькою сільською радою було вжито наступні заходи для усунення порушень: 1. Вчинено відповідні дії щодо розірвання Договору №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України. На підтвердження надаємо вам скан-копію листа-звернення, який ми направили підряднику КП «ВЕКТОР» щодо дострокового розірвання договору. Повідомляємо, що станом на 26.12.2023 року замовник ще не отримав відповіді від КП «ВЕКТОР» стосовно розірвання договору. Інформація про припинення зобов’язань за Договором №ОЗ-САД/1223 від 01.12.2023 року буде оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу згідно із вимогами чинного законодавства. 2. Уповноваженій особі проведено роз’яснювальну роботу з приводу порядку розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення щодо їх кваліфікації з метою недопущення в подальшому потенційних помилок.
2023-12-26 16:30:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КП ВЕКТОР |
19 219 114,00
UAH з ПДВ
|
19 219 114,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КП ВЕКТОР #30873486 |
Переможець |
19 219 114,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2023 14:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 листопада 2023 16:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 16:45
|
Додаткова угода № 2 | укладений |
22 січня 2024 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2024 14:51
|
Озеро фінансування.PDF | зміни до договору |
19 січня 2024 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2023 14:21
|
договір Озеро Садова.PDF | укладений |
04 грудня 2023 14:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягу робіт у зв’язку із тим, що роботи по об’єкту не будуть виконуватися з огляду на наявний висновок моніторингу по закупівлі UA-2023-11-03-010112-а та обов’язком замовника вжити заходів щодо подальшого розірвання договору. |
Номер договору про закупівлю: | ОЗ-САД/1223 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 739 624,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | За взаємною згодою сторін, у зв’язку з вимогою, яка визначена Висновком моніторингу даної закупівлі. |