Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КІВЕРЦІВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ КІВЕРЦІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38850219 |
Вебсайт: | https://kivcentr.pmsd.org.ua |
Місцезнаходження: | 45200, Україна , Волинська обл., Ківерцівський р-н, місто Ківерці, вулиця Квітнева, будинок 3А |
Контактна особа: |
Кондратюк Ольга Анатоліївна +380505137061 kivcentr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Тендерна документація
03 листопада 2023 14:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-18-000012 ● 4abbec7b379c431b8778be17b89d00b5
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 січня 2024 11:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2023-11-03-009440-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-19 13:23:31
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (Автомобіль спеціалізований санітарно-транспортний (автомобіль для надання первинної медичної допомоги жителям громад та внутрішньопереміщеним особам)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-009440-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар (комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання, а саме: ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" (код ЄДРПОУ 37706964), з яким укладений договір від 30.10.2023 № 36-10-2023 без використання електронної системи закупівель?
4. Враховуючи те, що строк дії за договором про закупівлю товарів в умовах воєнного стану від 30.10.2023 № 36-10-2023 встановлено до 31.12.2023 (строк поставки не пізніше 30.11.2023) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо), зокрема й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-24 16:27:02
Відповідь на запит
Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2023-11-03-009440-a органом державного фінансового контролю було оприлюднено рішення про початок моніторингу за ідентифікатором: № UA-M-2024-01-18-000012 17.01.2024 р. через електронну систему закупівель надіслано запит замовнику на пояснення (далі — Запит) щодо Закупівлі. Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту:
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін на товар (комерційні пропозиції від потенційних учасників, прайси, листування з учасниками ринку), посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Згідно розпорядження Ківерцівської міської ради №177 від 05.10.2023 року «Про внесення змін до показників бюджету Ківерцівської міської територіальної громади на 2023 рік» виділено кошти на придбання 15 автомобілів для надання якісної первинної медичної допомоги жителям громади та ВПО в сумі 20 418 000,00 грн, (в тому числі: 19 568 000,00 грн. на закупівлю автомобілів та 850 000,00 грн. для оплати пенсійного збору та плати за реєстрацію авто).
Відповідно до наказу генерального директора КП «Ківерцівський ЦПМД» «Про внесення змін до кошторису та плану використання бюджетних коштів на 2023 рік» за №200/ОД від 06.10.2023р. фахівцю з публічних закупівель Кондратюк О.А. доручено організувати та провести закупівлю 15 автомобілів згідно характеристик наведених у додатку до даного наказу на суму 19 568 000,00 грн.
Беручи до уваги наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами), здійснюючи аналіз ринку використовували загальнодоступну інформацію, щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься в відкритих джерелах, у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", зокрема:
https://mitsubishi-motors.com.ua/l200
https://haval-ukraine.com/car/great-wall-wingle-7/
https://www.toyota.ua/new-cars/hilux
https://auto.ria.com/uk/newauto/marka-great-wall/model-wingle/generation-vii-pokolenie/
Враховуючи, що предметом закупівлі є автомобіль спеціалізований, під час визначення очікуваної вартості предмету закупівлі було враховано вимогу пп. 2 п. 6 1 розд. X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, щодо локалізації предмету закупівлі, яка у 2023 році повинна становити не менше 15 відсотків.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Закупівля Автомобілів спеціалізованих санітарно-транспортних (автомобіль для надання первинної медичної допомоги жителям громад та внутрішньопереміщеним особам) за кодом ДК 021:2015 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби в кількості 15 штук (UA-2023-11-03-009440-a ) була здійснена без використання електронної системи закупівель на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей та є неконкурентною.
Так як, вимоги Постанови № 710 «Про ефективне використання державних коштів» стосуються саме конкурентних процедур закупівель, то обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до закупівлі UA-2023-11-03-009440-a не оприлюднювалось.
Проте, за посиланням https://kivcentr.pmsd.org.ua/wp-content/uploads/2023/10/obhruntuvannia-2.pdf міститься обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке було оприлюднене до процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Автомобілів спеціалізованих санітарно-транспортних (автомобіль для надання первинної медичної допомоги жителям громад та внутрішньопереміщеним особам) за кодом ДК 021:2015 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби в кількості 15 штук Ідентифікатор закупівлі - (UA-2023-10-06-010556-a). Дана закупівля була автоматично відмінена електронною системою закупівель “23”жовтня 2023року, внаслідок неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах. Таким чином були наявні підстави для укладення прямого договору відповідно до пункту 13 Особливостей.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх надання, а саме: ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" (код ЄДРПОУ 37706964), з яким укладений договір від 30.10.2023 № 36-10-2023 без використання електронної системи закупівель?
Для пошуку потенційних постачальників здійснювався аналіз аналогічних договорів, які були укладені та виконані в нашому регіоні. Було здійснено пошук в мережі інтернет та проведено обдзвонювання потенційних продавців, однією з основних критеріїв була вимога щодо локалізації та спеціалізації предмету закупівлі.
З отриманих комерційних пропозицій, пропозиція ТОВ "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" була найбільш економічно вигідною. Підприємством надано пакет документів, які підтверджують відповідність встановленим вимогам які були визначені у тендерній документації до відміненої закупівлі, запропонований товар є в переліку локалізованих товарів на сайті "Prozorro".
4. Враховуючи те, що строк дії за договором про закупівлю товарів в умовах воєнного стану від 30.10.2023 № 36-10-2023 встановлено до 31.12.2023 (строк поставки не пізніше 30.11.2023) просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі тощо), зокрема й щодо здійснених розрахунків.
Договір поставки №36/10/2023 від 30.10.2023 року виконаний в повному обсязі та в зазначений у договорі термін.
На підтвердження виконання договору поставки №36/10/2023 від 30.10.2023 року надаємо копії акту приймання-передачі транспортних засобів, видаткової накладної, рахунку на оплату та платіжної інструкції.
До пояснення долучаємо копії наступних документів:
• розпорядження №177 від 05.10.2023р.
• наказ №200 від 06.10.2023р.
• службова записка;
• акту приймання-передачі транспортних засобів;
• видаткової накладної;
• рахунок на оплату;
• платіжна інструкція.
• Комерційна пропозиція ТОВ"БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК"
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БОГДАН-АВТО ЛУЦЬК" #37706964 |
Переможець |
19 568 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2023 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 15:18
|
Калькуляція.pdf | укладений |
26 січня 2024 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 14:23
|
Протокол.pdf | укладений |
03 листопада 2023 14:21
|
Договір №36 10 2023 Богдан.pdf | укладений |
03 листопада 2023 14:21
|
Обгрунтування.pdf | укладений |
03 листопада 2023 14:21
|