Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Контактна особа: |
Яна Лобігер +380577019788 yana.lobiger@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 13:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 6 251 637,06 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 62 516,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник має право стягнути забезпечення виконання договору про закупівлю, наданого контрагентом, шляхом направлення банку відповідної вимоги для отримання коштів або шляхом неповернення забезпечення у вигляді грошових коштів у наступних випадках: 1) у разі прострочення контрагентом на строк 60 і більше календарних днів своїх зобов'язань за договором; 2) у разі якщо прострочення контрагентом своїх зобов’язань за договором становить менше 60 календарних днів або у разі неналежного виконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за договором щодо якості або комплектності товарів, робіт або послуг, при цьому контрагент не сплатив штрафи та пені чи не відшкодував завдані збитки протягом 5 робочих днів з дня отримання претензії Товариства щодо невиконання та/або неналежне виконання Контрагентом зобов’язань за договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 13:52 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
03 листопада 2023 13:52 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості товари_18.05.xlsx | |
03 листопада 2023 13:52 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
03 листопада 2023 13:52 |
УВАГА! ОБОВ’ЯЗКОВО ДЛЯ УЧАСТІ!.docx | |
03 листопада 2023 13:52 |
ТД_УГПГФ 23П-147.docx | |
03 листопада 2023 13:52 |
Додаток 4 Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дякуємо Вам за питання.
У відповідь повідомляємо: підтвердити вказану кваліфікацію працівника дипломом замість посвідчення - недостатньо.
Відповідно до вимог пп. 2.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник має надати: 2.2. Копії чинних посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) про навчання з охорони праці працівників робочих професій, а саме:
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- електрозварник ручного зварювання не менше 4 розряду.
Тобто, тендерною документацією вимагаються копії чинних посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) про навчання з охорони праці, для підтвердження кваліфікації та проходження навчання з охорони праці працівників робочих професій.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-17-000036 ● d60f512f0c16464b9f86ff37b84aeba4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2024 18:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2024 № 5-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
17.01.2024 № 5-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2023-11-03-008626-a, 03.11.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-23 16:53:21
Запит про надання пояснення
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 6 251 637,06 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-03-008626-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Яким чином переможцем ТОВ «ТТ 2006» забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 8 розділ 1), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-25 12:12:24
Пояснення на запит Державної аудиторської служби
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами, далі – Особливості) по предмету закупівлі №УГПГФ 23П-147_45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту підвального приміщення нежитлової будівлі літ.IV-3 (адміністративна будівля, інв.№ 330012010004)), ідентифікатор закупівлі №UA-2023-11-03-008626-a, надаю таку інформацію:
Яким чином переможцем ТОВ «ТТ 2006» забезпечено виконання вимоги тендерної документації (пункт 8 розділ 1), в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю?
Під час укладання договору, ТОВ «ТТ 2006» було надано забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії (№3954-23Г від 11.12.2023р.) в розмірі 5% від загальної вартості договору, у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації.
Додатки:
1. Банківська гарантія з додатками №3954-23Г від 11.12.2023р.;
2. Зміни від 18.12.2023р. №1 до банківської гарантії №3954-23Г з додатками від 11.12.2023р.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" |
6 249 996,00
UAH з ПДВ
|
6 249 996,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТТ 2006" #34391269 |
Переможець |
6 249 996,00
UAH з ПДВ
|
06 грудня 2023 17:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2023 18:38
|
Договір № 1289 04 23 ТОВ ТТ 2006.pdf | укладений |
15 грудня 2023 18:33
|