Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02002724 |
Вебсайт: | https://novavodolagacrl.com.ua |
Місцезнаходження: | 63202, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16 |
Контактна особа: |
Тетяна Коротецька +380955200354 vodolagacrltendert@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 9 270 934,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 354,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами актів форми КБ-2в, КБ-3 протягом 30 календарних днів за наявності фінансування | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 13:05 |
ТД_Реконструкція операційної .doc | |
03 листопада 2023 13:05 |
Додаток_ проект договору ___.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-12-000106 ● d7f6b40ce7804a82b1bf3e7b559256c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 10:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 11-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ UA-2023-11-03-007510-a 03.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 11:24:26
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.
2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?
3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміш іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 15:52:30
UA-2023-11-03-007510-a ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит. 1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством. Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року. На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору? Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається: - Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»; - Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року; - Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023; - Лист від 25.12.2023 №1267; - Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р. 3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту? Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога. Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.
UA-2023-11-03-007510-a
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит.
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.
Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року.
На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?
Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається:
- Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»;
- Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року;
- Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023;
- Лист від 25.12.2023 №1267;
- Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р.
3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?
Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога.
Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 12:59:53
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Поясніть позицію Замовника щодо включення переможцем ТОВ "АІСМ" до договірної ціни коштів на покриття ризиків, всіх учасників будівництва, під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12, у той час коли відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 09:46:32
пояснення на запит
До договірної ціни під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12 включені кошти на покриття ризиків, всіх учасників будівництва на підставі додатку 28 табл.3 п.2 Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Приведення умов Договору № 01/12 від 01 грудня 2023 року до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, шляхом зменшення у договірній ціні коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, пов’язаних з виконанням робіт, на загальну суму 140262,00 грн. (Сто сорок тисяч двісті шістдесят дві гривні 00 коп.) та суму ПДВ - 20 % - 28052,40 грн. (Двадцять вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 40 коп.). Вирішено скласти Додаткову угоду №2 від 12 березня 2024 року та внести зміни у наступні документи (додаються в форматі PDF): - Додаток № 1 - Договірна ціна, - Локальний кошторис, - Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, - Розрахунок загальновиробничих витрат.
2024-03-13 14:40:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю, умови якого не відповідають Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю, умови якого не відповідають Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.) • усунуто
За результатами моніторингу Замовником приведені умови договору про закупівлю від 01.12.2023 №01/12 до вимог Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, шляхом зменшення суми договору , зокрема кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва пов'язаних з виконанням робіт на суму 168 314,40 з урахуванням ПДВ.
2024-03-14 13:10:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АІСМ" |
8 867 917,20
UAH з ПДВ
|
8 867 917,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АІСМ" #43273238 |
Переможець |
8 867 917,20
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 08:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2024 15:51
|
дод.угода5.pdf | зміни до договору |
10 липня 2024 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 червня 2024 14:43
|
Дод угода 4.pdf | зміни до договору |
21 червня 2024 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 квітня 2024 11:54
|
Дод угода.3.pdf | зміни до договору |
03 квітня 2024 11:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:44
|
ДУ01_12Шугало.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 14:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2023 12:29
|
Договір 01.12.pdf | укладений |
05 грудня 2023 12:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти п.3.1,п.5.1,п.10.1. та Додаток 3 до Договору у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 01/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в п.5.1, п.10.1 та Додаток 3 і викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 01/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни в преамбулу Договору;Внести зміни до розділу Місцезнаходження та банківські реквізити сторін; Внести зміни до Додатку №2, Додатку №2; Додатку №3. |
Номер договору про закупівлю: | 01/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до розділу Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін і викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 01/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |