Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16
Очікувана вартість
9 270 934,00 UAH
UA-2023-11-03-007510-a 58e7ce3125f34db6826e84e00367cbd1
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Коротецька

+380955200354 vodolagacrltendert@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02002724
Вебсайт: https://novavodolagacrl.com.ua
Місцезнаходження: 63202, Україна , Харківська обл., Харківський район, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16
Контактна особа: Тетяна Коротецька
+380955200354
vodolagacrltendert@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2023 14:00
Очікувана вартість: 9 270 934,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 46 354,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63202, Україна, Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, будинок 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання Сторонами актів форми КБ-2в, КБ-3 протягом 30 календарних днів за наявності фінансування Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 13:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

03 листопада 2023 13:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 13:05
ТД_Реконструкція операційної .doc
03 листопада 2023 13:05
Додаток_ проект договору ___.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-12-000106 ● d7f6b40ce7804a82b1bf3e7b559256c5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2024 10:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

12.02.2024 № 11-з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 12.02.2024
№ 11-з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОВОДОЛАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ" НОВОВОДОЛАЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ UA-2023-11-03-007510-a 03.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-21 11:24:26

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.
2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?

3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміш іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-02-26 15:52:30

UA-2023-11-03-007510-a ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит. 1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a. Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством. Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів. Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів». Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року. На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору? Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається: - Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»; - Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року; - Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023; - Лист від 25.12.2023 №1267; - Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р. 3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту? Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва. Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога. Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.

UA-2023-11-03-007510-a
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) Замовником надається пояснення на запит.
1. Надайте інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-11-03-007510-a.

Відповідно до пункту 41 Постанови КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету.
Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник є комунальним підприємством.
Згідно Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів Замовник є одержувачем бюджетних коштів.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Вищезазначене, також підтверджується Рішенням Харківського окружного адміністративного суду по справі №520/14195/21 від 18.01.2022 року.

На підставі викладеного, Замовником не оприлюднювалось на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі.

2. Прошу надати документально підтвердженні об’єктивні обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору?
Документальним підтвердженням об’єктивних обставини, що спричинили внесення змін до істотних умов договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.12.2023 №1 до основного договору надається:
- Гарантійний лист ТОВ «АІСМ»;
- Протокол №1 технічної наради від 12 грудня 2023 року;
- Лист ТОВ «АІСМ» №12 від 25.12.2023;
- Лист від 25.12.2023 №1267;
- Лист ТОВ «ІНОВАЦІЙНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АСПО-1» від №27/12-23-1 від 27 грудня 2023р.

3. Поясніть, чому за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «АІСМ», Замовником оприлюднено повідомлення з Вимогою про усунення невідповідностей, в якому поміж іншого зазначено, що «для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у додатку 1 до ТД, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі, які Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва, у той час, коли пунктом 43 Особливостей зазначено надання документів, зокрема: «крім випадків та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже не можуть вважатися помилками та невідповідністю у поданих документах у розумінні зазначеного пункту?

Відповідно до вимог додатку 1 тендерної документації не передбачено надання у складі тендерної пропозиції підтверджуючі розрахунки коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва.
Замовником при підготовці повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей які виявлено в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АІСМ» у тендерній пропозиції, була помилково зазначена вказана вимога.
Уповноваженою особою складено протокол №22/11 від 22 листопада 2023 року про допущення технічної помилки.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-02-28 12:59:53

питання для пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з реконструкції операційної на 2 поверсі у нежитловій будівлі літери В-3 Комунального некомерційного підприємства «Нововодолазька центральна лікарня» Нововодолазької селищної ради під розміщення ангіографу OPTIMA IGS 330 за адресою: Харківська область, смт Нова Водолага, вул. Амосова Миколи, 16 (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-03-007510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Поясніть позицію Замовника щодо включення переможцем ТОВ "АІСМ" до договірної ціни коштів на покриття ризиків, всіх учасників будівництва, під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12, у той час коли відповідно до пункту 5.31 розділу V Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 визначено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) за динамічної договірної ціни не враховуються?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-04 09:46:32

пояснення на запит

До договірної ціни під час укладання договору від 01.12.2023 №01/12 включені кошти на покриття ризиків, всіх учасників будівництва на підставі додатку 28 табл.3 п.2 Кошторисних норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», яка затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Приведення умов Договору № 01/12 від 01 грудня 2023 року до вимог Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021року № 281 з дотриманням положень Господарського та Цивільного кодексів України, шляхом зменшення у договірній ціні коштів на покриття ризику всіх учасників будівництва, пов’язаних з виконанням робіт, на загальну суму 140262,00 грн. (Сто сорок тисяч двісті шістдесят дві гривні 00 коп.) та суму ПДВ - 20 % - 28052,40 грн. (Двадцять вісім тисяч п’ятдесят дві гривні 40 коп.). Вирішено скласти Додаткову угоду №2 від 12 березня 2024 року та внести зміни у наступні документи (додаються в форматі PDF): - Додаток № 1 - Договірна ціна, - Локальний кошторис, - Розрахунок прямих витрат і загальновиробничих витрат, - Розрахунок загальновиробничих витрат.

2024-03-13 14:40:59


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 06 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 21 березня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю, умови якого не відповідають Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення Замовником законодавства під час укладання договору про закупівлю, умови якого не відповідають Кошторисним нормам України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.) • усунуто

За результатами моніторингу Замовником приведені умови договору про закупівлю від 01.12.2023 №01/12 до вимог Кошторисних норми України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, шляхом зменшення суми договору , зокрема кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва пов'язаних з виконанням робіт на суму 168 314,40 з урахуванням ПДВ.

2024-03-14 13:10:24

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "АІСМ" 8 867 917,20
UAH з ПДВ
8 867 917,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 листопада 2023 18:17
Довідка 3.pdf
23 листопада 2023 18:17
Довідка.zip
23 листопада 2023 18:17
Довідка.PDF
23 листопада 2023 18:17
Довідка о не судимості.pdf
23 листопада 2023 18:15
Довідка 2.PDF
21 листопада 2023 18:11
Наказ.PDF.p7s
21 листопада 2023 18:11
Довідка про працівників.PDF.p7s
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 3ч.PDF.p7s
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 2ч.PDF.p7s
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 1ч.PDF.p7s
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 3ч.PDF
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 2ч.PDF
21 листопада 2023 18:11
Аналогічний договір 1ч.PDF
21 листопада 2023 18:11
Наказ.PDF
21 листопада 2023 18:11
Матеріально-технічна база.PDF
21 листопада 2023 18:11
Договірна ціна, розрахунок.PDF
21 листопада 2023 18:11
Довідка про працівників.PDF
12 листопада 2023 14:05
Електронний підпис
12 листопада 2023 14:05
Електронний підпис
12 листопада 2023 14:01
Довідка про субпідрядників.PDF
12 листопада 2023 14:01
Довідки.PDF
12 листопада 2023 14:01
Кошторис 1 частина.pdf
12 листопада 2023 14:01
Інша інформація.PDF
12 листопада 2023 14:01
Кваліфікаційні критерії.PDF
12 листопада 2023 14:01
Кошторис 2 частина.pdf
12 листопада 2023 14:01
Довідка про працівників.PDF
12 листопада 2023 14:01
Уставні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АІСМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АІСМ"
#43273238
Переможець 8 867 917,20
UAH з ПДВ
23 листопада 2023 08:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 листопада 2023 15:01

Вимога про усунення невідповідностей

-Згідно пункту 1 розділу 3 ТД Учасником надано Наказ №2 від 01 листопада 2023р. «Про затвердження Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях». Проте, наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель відсутній. -Згідно до додатку 1 до ТД для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни складеної станом в поточних цінах на дату оголошення закупівлі. Перелічені документи Учасником надані, але не надано договірну ціну, яка містить витрати на покриття ризику всіх учасників будівництва. -Згідно додатку 2 ТД Учасником надано довідку в довільній формі щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази вих.№17 від 07.11.2023р., але довідка надана не в повному обсязі. -Згідно пункту 2 додатку 2 до ТД Учасником надана довідка вих.№18 від 07.11.2023р. в довільній формі щодо кількості працівників, які будуть залучені при виконанні робіт, проте згідно наданого Календарного графіку виконання робіт Учасником недостатньо надано працівників кожної окремої кваліфікації /спеціальності, які будуть залучені при виконанні робіт. -Згідно пункту 3 додатку 2 до ТД Учасником надано дану інформацію про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, але по Договору №51/2021 від 03.09.2021р. з КНП міська лікарня №30, вартістю 1280201,42 грн. не надано в повному обсязі сканкопії оригіналів актів приймання виконаних будівельних робіт (форми-КБ-2в.)

Документи

23 листопада 2023 08:49
Довідка НАЗК
23 листопада 2023 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2023 08:47
протокол визн86.pdf
20 листопада 2023 16:33
Електронний підпис
20 листопада 2023 16:31
протокол.pdf
13 листопада 2023 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2023 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АІСМ"
#43273238
8 867 917,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 листопада 2023 08:49
Довідка НАЗК
23 листопада 2023 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2023 08:47
протокол визн86.pdf
20 листопада 2023 16:33
Електронний підпис
20 листопада 2023 16:31
протокол.pdf
13 листопада 2023 14:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2024 15:51
дод.угода5.pdf зміни до договору
10 липня 2024 15:50
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2024 14:43
Дод угода 4.pdf зміни до договору
21 червня 2024 14:41
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2024 11:54
Дод угода.3.pdf зміни до договору
03 квітня 2024 11:52
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2023 14:44
ДУ01_12Шугало.pdf зміни до договору
28 грудня 2023 14:39
Електронний підпис укладений
05 грудня 2023 12:29
Договір 01.12.pdf укладений
05 грудня 2023 12:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти п.3.1,п.5.1,п.10.1. та Додаток 3 до Договору у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.5.1, п.10.1 та Додаток 3 і викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 01/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в преамбулу Договору;Внести зміни до розділу Місцезнаходження та банківські реквізити сторін; Внести зміни до Додатку №2, Додатку №2; Додатку №3.
Номер договору про закупівлю: 01/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін і викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 01/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML