Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області |
Код ЄДРПОУ: | 21376790 |
Місцезнаходження: | 18016, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Нижня Горова, буд. 82 |
Контактна особа: |
Лариса Вікторівна Шелудякова +380472504608 lorka@2upost.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 12:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 22 757 143,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 113 785,72 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 12:31 |
ТД_будівництво укриття ЗОШ21.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-29-000010 ● ce8132e2a2b04c11bf451295e0978742
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 лютого 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
29.02.2024 № 17-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА
Додаток
до наказу №17-з від 29.02.2024
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області UA-2023-11-03-006763-a
03.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:18:04
Питання для надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-006763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Поясніть позицію Замовника стосовно не надання учасником ПП "Ріалбуд" в складі тендерної пропозиції та під час виправлення невідповідностей, встановлених Замовником до п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, копій правовстановлюючих документів договірного характеру на автогрейдер SDIG G 9220 .
3. Поясність позицію Замовника стосовно, прийняття на усунення невідповідності договору № 07/560 від 20.11.2023 на надання послуг з гамма-спектрометричні (радіаційні) дослідження будівельних матеріалів, укладеного учасником ПП "Ріалбуд" з Державною установою «Сумський обласний центр контролю та профілактики охорони Міністерства охорони здоров’я України» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-06 23:52:35
Пояснення замовника
На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 ім. Ю.Г. Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82, в м. Черкаси (Код за ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-006763-a, надаємо наступні пояснення:
1) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи — розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону зі змінами від 26.06.2021 можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Разом з тим, Законом України від 16.08.2022 № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 37. Відповідно до пункту 37 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Отже, в сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Закон України «Про публічні закупівлі» є загальним нормативно-правовим актом, а Особливості – спеціальним. Відповідно до пункту 2 Особливостей терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі», постановах Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82 в м. Черкаси», а також даними експертного звіту (позитивного) № 0246-4299-23/УЕГ/А від 08 вересня 2023 та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 23 855 583,00 грн. за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 22 757 143,20грн.
2) Звертаємо увагу, що запитувана Вами інформація щодо автогрейдера SDIG G9220 відсутня в складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд». Разом з тим, у довідці про наявність будівельних машин і механізмів ПП «Ріалбуд» від 23.11.2023 року №133/11 (файл «Довідка про наявність будівельних машин та мехінізмів.pdf») міститься інформація про автогрейдер SDLG G9220. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» міститься договір надання послуг №07/11 від 07.11.2023 року (файл «Договір надання послуг грейдера та бульдозера.pdf»), укладений з ПП «ЕФЕКТ», щодо надання послуг технікою, зокрема автогрейдер SDLG G9220, реєстр .номер 34037 ВА (св. про реєстр. ОМ №143111) та відповідне свідоцтво про реєстрацію машини (файл «Реєстраційні документи на техніку ПП ЕФЕКТ.pdf») на автогрейдер SDLG G9220 серії ОМ №143111 ПП «ЕФЕКТ».
3) Відповідно абз.3 п.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробовувальну лабораторію контролю, що є упоноважною на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки. Учасник має надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробовувальної лабораторії в учасника в якій зазначити її назву та адресу (компетентність випробовувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством); - надати документ, що підтверджує право власності випробовувальною лабраторією, або копію договору на надання послуг з раділогічних дослуджень будівельних матеріалів випробовувальною лабраторією;
У зв’язку з чим, ПП «Ріалбуд» надано довідку від 23.11.2023 року №134/11 (файл «Довідка про наявність виролбовувальної лабораторії.pdf») про наявність залученої випробувальної лабораторії ДУ «СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФ1ЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ», яка компетентна у сфері радіологічних випробувань будівельних матеріалів згідно атестата про акредитацію, який зареєстрований у Реєстрі 19 жовтня 2021 року за №20627. А також, надано документ, що підтверджує надання відповідних послуг цією ж лабораторією, а саме - договір на надання послуг від 20.11.2023 року №07/560 (файл «договір лабораторія.pdf»), укладений з ДУ «СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФ1ЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» на виконання гамма-спектрометричних (радіаційних) досліджень будівельних матеріалів. Тобто, надані ПП «Ріалбуд» документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, 6 повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зазначена невідповідність (відповідно абз.3 п.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації – інформація про наявність власної чи залученої випробовувальної лабораторії контролю, що є упоноважною на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки з наданням документа (-тів) про відповідність випробовувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації/атестації випробовувальної лабораторії на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки) не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, відповідно до п.43 Особливостей, підлягає усуненню.
Аналогічної правової позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово своїми рішеннями встановлювала, що ненадання учасниками на виконання вимог тендерної документації відповідних сертифікатів (документів) є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а отже є невідповідністю, в зв’язку з чим замовники зобов’язані були надавати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, ненадання можливості виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин Комісією кваліфікувалося як порушення чинного законодавства замовниками, а саме вимоги пункту 43 чинної редакції Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону (аналогічне рішення № 6207-р/пк-пз від 09.05.2023, аналогічне рішення № 7364-р/пк-пз від 25.05.2023).
Таким чином Замовником, у випадку ненадання учаснику здійснити усунення невідповідностей, мало б місце порушення вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право відповідного учасника закупівлі виправити невідповідності у своїй тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
З урахуванням зазначеного вище, керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, Замовником 22.11.2023 року було правомірно надано можливість ПП «Ріалбуд» на усунення невідповідностей до 23 листопада 2023 17:50.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" |
22 731 121,20
UAH з ПДВ
|
22 731 121,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "Ріалбуд" #36432040 |
Переможець |
22 731 121,20
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2023 13:03
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 17:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2024 15:29
|
додаткова угода 5 Ріалбуд .pdf | зміни до договору |
09 серпня 2024 15:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2024 16:47
|
ДОДАТКОВА УГОДА 4 РІАЛБУД.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2024 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 червня 2024 16:33
|
ДУ 3 договір 66.pdf | зміни до договору |
12 червня 2024 16:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:37
|
IMG_20231229_ДУ №2 Ріал Буд.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:26
|
ДУ 1_14.12.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2023 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 15:16
|
Укриття.pdf | укладений |
08 грудня 2023 15:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Реквізити викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони керуючись положеннями п.1 ст.651 і ст.654 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, з урахуванням підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), в зв’язку з перенесенням робіт Замовника на 2024 рік, уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до договору підряду № 06 від 08.12.2023р. (надалі – Договір) про наступне:: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору є твердою та становить 22 731 121,20 грн., в т. ч. з ПДВ 3 788 520,20 грн., в т.ч.: - фінансування 2023 року – 0,00грн., - фінансування 2024 року - 22 731 121,20 грн., в т. ч. з ПДВ 3 788 520,20 грн.». 2. Викласти Додаток №7 (план фінансування робіт) до Договору в новій редакції (додається). 3. Решта умов Договору, не передбачені цією Додатковою угодою, залишається незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 4. Дана Додаткова угода набуває чинності з дати підписання і діє протягом дії Договору. 5. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі і зі зміною кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, а також необхідністю перенесення фінансування витрат Замовника на 2025 рік, викладення в новій редакції п.3.1., п. 11.1 Договору, а також наступних додатків до Договору: Додаток №1: договірна ціна, Додаток №2: Локальний кошторис на будівельні роботи, Додаток №3: підсумкова відомість ресурсів, Додаток №5: зведений кошторисний розрахунок; Додаток №6: графік виконання робіт; Додаток №7: план фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною фінансування (кошторисних призначень) Замовника на 2024 рік, внесення змін до п.3.1 Договору, а також викладення Додатку № 7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною фінансування (кошторисних призначень) Замовника на 2024 рік, внесення змін до п.3.1 Договору, а також викладення Додатку № 7 до Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |