Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 ім. Ю.Г. Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82, в м. Черкаси (Код за ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)»
Очікувана вартість
22 757 143,20 UAH
UA-2023-11-03-006763-a f2583ce68d754eb5927918629e9c0bd8
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Вікторівна Шелудякова

+380472504608 lorka@2upost.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21376790
Місцезнаходження: 18016, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Нижня Горова, буд. 82
Контактна особа: Лариса Вікторівна Шелудякова
+380472504608
lorka@2upost.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 листопада 2023 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2023 00:00
Очікувана вартість: 22 757 143,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 113 785,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 ім. Ю.Г. Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82, в м. Черкаси (Код за ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18016, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул.Нижня Горова б.82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 листопада 2023 12:31

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, сформована відповідно до вимог Постанови НБУ№639 від 15.12.2004. Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628. Гарантія обов’язково повинна містити інформацію про підстави неповернення Учаснику забезпечення тендерної пропозиції, а саме: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Вищевказаний перелік підстав неповернення забезпечення тендерної пропозиції є виключним. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: в термін дії тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття надається відповідна довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, про що учасником має бути наданий лист в довільній формі.

Сума забезпечення: 100000 UAH
03 листопада 2023 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2023 12:31
ТД_будівництво укриття ЗОШ21.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-02-29-000010 ● ce8132e2a2b04c11bf451295e0978742
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 лютого 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 лютого 2024 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

29.02.2024 № 17-з

Маріуполь

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024.

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу №17-з від 29.02.2024
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області UA-2023-11-03-006763-a
03.11.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-03-04 15:18:04

Питання для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-006763-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Поясніть позицію Замовника стосовно не надання учасником ПП "Ріалбуд" в складі тендерної пропозиції та під час виправлення невідповідностей, встановлених Замовником до п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, копій правовстановлюючих документів договірного характеру на автогрейдер SDIG G 9220 .
3. Поясність позицію Замовника стосовно, прийняття на усунення невідповідності договору № 07/560 від 20.11.2023 на надання послуг з гамма-спектрометричні (радіаційні) дослідження будівельних матеріалів, укладеного учасником ПП "Ріалбуд" з Державною установою «Сумський обласний центр контролю та профілактики охорони Міністерства охорони здоров’я України» після кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-03-06 23:52:35

Пояснення замовника

На Ваш запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 ім. Ю.Г. Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82, в м. Черкаси (Код за ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-006763-a, надаємо наступні пояснення:
1) Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначені Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому, відповідно до пункту 27 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» роботи — розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. У пункті 4 Розділу I Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 ) встановлено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини 1 статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Роботами у розумінні Закону зі змінами від 26.06.2021 можуть вважатися: окремо розроблення проєктної документації на об’єкти будівництва; будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації разом. У розумінні зміненого Закону окремими предметами закупівель робіт можуть виступати: придбання розроблення проєктної документації на об’єкт; безпосередньо закупівля будівництва об’єкта; будь-які супутні будівництву послуги, що включені до його кошторисної вартості, якщо їхня вартість не перевищує вартості будівництва; роботи з будівництва об’єктів з розробленням проєктної документації. Разом з тим, Законом України від 16.08.2022 № 2526-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» та Розділ X «Прикінцеві та перехідні положення» доповнено пунктом 37. Відповідно до пункту 37 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Отже, в сфері публічних закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Закон України «Про публічні закупівлі» є загальним нормативно-правовим актом, а Особливості – спеціальним. Відповідно до пункту 2 Особливостей терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України «Про публічні закупівлі», постановах Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник керувався наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», і у відповідності до «Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що встановлюють порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за допомогою програмного комплексу АВК-5, з урахуванням вимог нормативних документів у сфері будівництва, з урахуванням ринкових цін на якісні будівельні матеріали, що можуть застосовуватися при виконанні будівельних робіт та відповідно до проектної документації за робочим проектом «Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 21 ім.Ю.Г.Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82 в м. Черкаси», а також даними експертного звіту (позитивного) № 0246-4299-23/УЕГ/А від 08 вересня 2023 та зведеним кошторисним розрахунком на роботи, які і є предметом даної закупівлі. Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники мають керуватися даними кошторисного розрахунку на об’єкт будівництва. Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати.
Зведений кошторисний розрахунок – це кошторисний документ, який визначає повну вартість будівництва, враховуючи кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати. Очікувана вартість робіт розрахована шляхом використання зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва склала 23 855 583,00 грн. за виключенням суми глави 10 та глави 12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ і склала таким чином 22 757 143,20грн.

2) Звертаємо увагу, що запитувана Вами інформація щодо автогрейдера SDIG G9220 відсутня в складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд». Разом з тим, у довідці про наявність будівельних машин і механізмів ПП «Ріалбуд» від 23.11.2023 року №133/11 (файл «Довідка про наявність будівельних машин та мехінізмів.pdf») міститься інформація про автогрейдер SDLG G9220. Крім того, у складі тендерної пропозиції ПП «Ріалбуд» міститься договір надання послуг №07/11 від 07.11.2023 року (файл «Договір надання послуг грейдера та бульдозера.pdf»), укладений з ПП «ЕФЕКТ», щодо надання послуг технікою, зокрема автогрейдер SDLG G9220, реєстр .номер 34037 ВА (св. про реєстр. ОМ №143111) та відповідне свідоцтво про реєстрацію машини (файл «Реєстраційні документи на техніку ПП ЕФЕКТ.pdf») на автогрейдер SDLG G9220 серії ОМ №143111 ПП «ЕФЕКТ».

3) Відповідно абз.3 п.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробовувальну лабораторію контролю, що є упоноважною на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки. Учасник має надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробовувальної лабораторії в учасника в якій зазначити її назву та адресу (компетентність випробовувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством); - надати документ, що підтверджує право власності випробовувальною лабраторією, або копію договору на надання послуг з раділогічних дослуджень будівельних матеріалів випробовувальною лабраторією;
У зв’язку з чим, ПП «Ріалбуд» надано довідку від 23.11.2023 року №134/11 (файл «Довідка про наявність виролбовувальної лабораторії.pdf») про наявність залученої випробувальної лабораторії ДУ «СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФ1ЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ», яка компетентна у сфері радіологічних випробувань будівельних матеріалів згідно атестата про акредитацію, який зареєстрований у Реєстрі 19 жовтня 2021 року за №20627. А також, надано документ, що підтверджує надання відповідних послуг цією ж лабораторією, а саме - договір на надання послуг від 20.11.2023 року №07/560 (файл «договір лабораторія.pdf»), укладений з ДУ «СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФ1ЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ» на виконання гамма-спектрометричних (радіаційних) досліджень будівельних матеріалів. Тобто, надані ПП «Ріалбуд» документи повністю відповідають вимогам тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, 6 повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зазначена невідповідність (відповідно абз.3 п.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації – інформація про наявність власної чи залученої випробовувальної лабораторії контролю, що є упоноважною на проведення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки з наданням документа (-тів) про відповідність випробовувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації/атестації випробовувальної лабораторії на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки) не є інформацією (та/або документом) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та помилкою, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, відповідно до п.43 Особливостей, підлягає усуненню.
Аналогічної правової позиції дотримується Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка неодноразово своїми рішеннями встановлювала, що ненадання учасниками на виконання вимог тендерної документації відповідних сертифікатів (документів) є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, а отже є невідповідністю, в зв’язку з чим замовники зобов’язані були надавати учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому, ненадання можливості виправити наведені вище невідповідності протягом 24 годин Комісією кваліфікувалося як порушення чинного законодавства замовниками, а саме вимоги пункту 43 чинної редакції Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону (аналогічне рішення № 6207-р/пк-пз від 09.05.2023, аналогічне рішення № 7364-р/пк-пз від 25.05.2023).
Таким чином Замовником, у випадку ненадання учаснику здійснити усунення невідповідностей, мало б місце порушення вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право відповідного учасника закупівлі виправити невідповідності у своїй тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
З урахуванням зазначеного вище, керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, Замовником 22.11.2023 року було правомірно надано можливість ПП «Ріалбуд» на усунення невідповідностей до 23 листопада 2023 17:50.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 20 березня 2024
Кінцевий строк оскарження: 26 березня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "Ріалбуд" 22 731 121,20
UAH з ПДВ
22 731 121,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

27 листопада 2023 20:42
Електронний підпис
27 листопада 2023 20:37
МВС Горбач 24.11.23.rar
27 листопада 2023 20:37
Довідка ПП. docx.pdf
27 листопада 2023 20:37
Витяг-1800728-Горбач-2023-11-24.pdf
27 листопада 2023 20:37
Витяг-1800728-Горбач-2023-11-24.pdf.p7s
27 листопада 2023 20:37
Довідка.zip
27 листопада 2023 20:37
Довідка(1).zip
23 листопада 2023 15:42
Електронний підпис
23 листопада 2023 15:39
Атестат Суми+сфера.pdf
23 листопада 2023 15:38
договір лабораторія.pdf
10 листопада 2023 23:25
Електронний підпис
10 листопада 2023 21:14
Електронний підпис
10 листопада 2023 21:12
Фінзвіт 2022.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Техпаспорта 0104-о.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Свідоцтва працівників.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Свідоцтво Камаз 55111_.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Субпідряд.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Свідоцтва 0104-п.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Свідоцтв ШЕУ.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:12
Пропозиція.rar.p7s
10 листопада 2023 21:12
Проєкт договору.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Панасенко.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
ПаспортГорбач.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Накази робітники.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Лист-згода санкції.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Мусієнко.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Ліцензія АВК.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Лист згода ціна.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Лист витрати забезпеч.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Лист ТОВ.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
Дозвіл.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:11
ДЦ.rar.p7s
10 листопада 2023 21:11
кошторис.zip.p7s
10 листопада 2023 21:10
Договір укриття_48.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:10
Договір укриття_49.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:10
договір оренди 0104-о.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:10
Договір ДС ПРом.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:10
Довідка довкілля.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Довідка Мт база.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Довідка досвід.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
ГЛ якість робіт.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Дов Працівники.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
ГЛ ціна нижче очікуван.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
ГЛ зміни умов договору.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
ГЛ 90 днів.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Відгук.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:09
Акімов.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:07
ГЛ достов інформ.pdf.p7s
10 листопада 2023 21:05
Договір укриття_49.pdf
10 листопада 2023 21:05
Свідоцтв ШЕУ.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ достов інформ.pdf
10 листопада 2023 21:05
Пропозиція.rar
10 листопада 2023 21:05
ГЛ включен всіх робіт до ДЦ.pdf
10 листопада 2023 21:05
Договір ДС ПРом.pdf
10 листопада 2023 21:05
Лист витрати забезпеч.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ 90 днів.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ розрахунки в нац валюті.pdf
10 листопада 2023 21:05
Договір надання послуг_1107.pdf
10 листопада 2023 21:05
кошторис.zip
10 листопада 2023 21:05
Мусієнко.pdf
10 листопада 2023 21:05
Договір надання послуг_0104-п.pdf
10 листопада 2023 21:05
Лист ТОВ.pdf
10 листопада 2023 21:05
Договір укриття_48.pdf
10 листопада 2023 21:05
ДЦ.rar
10 листопада 2023 21:05
Дов Працівники.pdf
10 листопада 2023 21:05
Свідоцтва працівників.pdf
10 листопада 2023 21:05
Свідоцтва 0104-п.pdf
10 листопада 2023 21:05
Проєкт договору.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ якість робіт.pdf
10 листопада 2023 21:05
Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ ціна нижче очікуван.pdf
10 листопада 2023 21:05
Акімов.pdf
10 листопада 2023 21:05
Панасенко.pdf
10 листопада 2023 21:05
договір оренди 0104-о.pdf
10 листопада 2023 21:05
Накази робітники.pdf
10 листопада 2023 21:05
Лист-згода санкції.pdf
10 листопада 2023 21:05
Довідка Мт база.pdf
10 листопада 2023 21:05
Довідка довкілля.pdf
10 листопада 2023 21:05
Фінзвіт 2022.pdf
10 листопада 2023 21:05
Свідоцтво Камаз 55111_.pdf
10 листопада 2023 21:05
ПаспортГорбач.pdf
10 листопада 2023 21:05
Лист згода ціна.pdf
10 листопада 2023 21:05
36281 ПП РІАЛБУД p7s.7z
10 листопада 2023 21:05
Довідка досвід.pdf
10 листопада 2023 21:05
Техпаспорта 0104-о.pdf
10 листопада 2023 21:05
Відгук.pdf
10 листопада 2023 21:05
Субпідряд.pdf
10 листопада 2023 21:05
Дозвіл.pdf
10 листопада 2023 21:05
ГЛ зміни умов договору.pdf
10 листопада 2023 21:05
Ліцензія АВК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Ріалбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "Ріалбуд"
#36432040
Переможець 22 731 121,20
UAH з ПДВ
24 листопада 2023 13:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 17:50

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: « Будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №21 ім. Ю.Г. Іллєнка Черкаської міської ради Черкаської області по вул. Нижня Горова, 82, в м. Черкаси (Код за ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-03-006763-a Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ПП «Ріалбуд», у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ПП «Ріалбуд», а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно до п. 5.1.1. частини 5 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник подає як частину своєї тендерної пропозиції документи, що підтверджують його кваліфікацію, а саме наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій підтверджується шляхом подання довідки з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації про найменування будівельних машин і механізмів (обов’язково вказати марки та моделі на будівельні машини і механізми), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. У довідці необхідно зазначити інформацію про наявність: - Автогрейдерів – не менше 2 одиниць; - Автомобілі бортові, в/п не менше 3 т – не менше 1 одиниці; - Автонавантажувачі, в/п не менше 2 т – не менше 1 одиниці; - Бульдозери – не менше 2 одиниць; - Екскаватори – не менше 2 одиниць; - Котки дорожні масою до 8 т – не менше 1 одиниці; - Котки дорожні масою до 13 т – не менше 1 одиниці; - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність від 6,3 т – не менше 1 одиниці. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію машин на всі будівельні машини і механізми, що визначені змістом довідки, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах будівельними машинами і механізмами, визначеними змістом довідки, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію цих машин. Учасником ПП "Ріалбуд" у складі тендерної пропозиції надані дві довідки вих. №122/11 від 07.11.2023 року про наявність будівельних машин і механізмів, які містять суперечливу одна одній інформацію, а також надані копії договорів оренди та надання послуг технікою. Для правильного та однозначного розуміння Замовником наданої учасником ПП «Ріалбуд» інформації про наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій з відповідним документальним підтвердженням, з визначеним та чітким переліком будівельних машин і механізмів, що будуть використовуватись при виконанні робіт, які є предметом закупівлі, необхідно надати можливість на усунення таких невідповідностей. На виправлення вказаних невідповідностей Учаснику ПП "Ріалбуд" надати виправлену або нову довідку з переліком будівельних машин і механізмів, які будуть використовуватись при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням інформації про найменування будівельних машин і механізмів (обов’язково вказати марки та моделі на будівельні машини і механізми), кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан. У довідці необхідно зазначити інформацію про наявність: - Автогрейдерів – не менше 2 одиниць; - Автомобілі бортові, в/п не менше 3 т – не менше 1 одиниці; - Автонавантажувачі, в/п не менше 2 т – не менше 1 одиниці; - Бульдозери – не менше 2 одиниць; - Екскаватори – не менше 2 одиниць; - Котки дорожні масою до 8 т – не менше 1 одиниці; - Котки дорожні масою до 13 т – не менше 1 одиниці; - Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність від 6,3 т – не менше 1 одиниці. На підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасник має надати копії свідоцтв про реєстрацію машин на всі будівельні машини і механізми, що визначені змістом виправленої або нової довідки, або копії правовстановлюючих документів договірного характеру, що підтверджують законні підстави користування учасником на договірних засадах будівельними машинами і механізмами, визначеними змістом виправленої або нової довідки, разом з копіями свідоцтв про реєстрацію цих машин. 2. Відповідно абз.3 п.6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен мати власну чи залучену випробовувальну лабораторію контролю, що є упоноважною на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки. Учасник має надати: - довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробовувальної лабораторії в учасника в якій зазначити її назву та адресу (компетентність випробовувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством); - надати документ, що підтверджує право власності випробовувальною лабраторією, або копію договору на надання послуг з раділогічних дослуджень будівельних матеріалів випробовувальною лабраторією; - документ (-ти) про відповідність випробовувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджєу сферу акредитації/атестації випробовувальної лабораторії на провдення досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки. Учасником ПП "Ріалбуд" у складі тендерної пропозиції надано довідку від 07.11.2023 р. №122/5 про наявність залученої випробувальної лабораторії ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД». А також, у складі тендерної пропозиції надано атестат про акредитацію Незалежної випробувальної лабораторії ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД», який зареєстрований у Реєстрі 19 серпня 2020 року за №20102, що дійсний лише до 28 травня 2022 року та додаток до атестата про акредитацію № 2Т102 від 29 травня 2017 року «СФЕРА АКРЕДИТАЦІЇ Незалежна випробувальна лабораторія ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТОМКОМПЛЕКСПРИЛАД»». Разом з тим, надано лист Національного агентства з акредитації України від 14.03.2022 року №1-4/2-647 про те, що НААУ прийнято рішення щодо продовження терміну чинності атестатів про акредитацію на один рік, дія яких закінчується під час воєнного стану для ООВ, які подали заявку на повторну оцінку згідно існуючих процедур (наказ НААУ від 14.03.2022 р.). Отже, Учасником надано не дійсний атестат випробувальної лабораторії та додаток до атестата про акредитацію з іншим номером. На усунення даної невідповідності учасник ПП "Ріалбуд" повинен надати довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть випробовувальної лабораторії в учасника в якій зазначити її назву та адресу (компетентність випробовувальної лабораторії має бути підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством) та документ, що підтверджує право власності випробовувальною лабораторією, або копію договору на надання послуг з радіологічних досліджень будівельних матеріалів випробовувальною лабораторією, а також документ (-ти) про відповідність випробовувальної лабораторії вимогам чинного законодавства України, що підтверджує сферу акредитації/атестації випробовувальної лабораторії на провадження досліджень будівельних матеріалів за показниками радіаційної безпеки.

Документи

24 листопада 2023 13:04
Довідка НАЗК
24 листопада 2023 13:03
Електронний підпис
17 листопада 2023 14:53
Електронний підпис
11 листопада 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 листопада 2023 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Ріалбуд"
#36432040
22 731 121,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 листопада 2023 13:04
Довідка НАЗК
24 листопада 2023 13:03
Електронний підпис
17 листопада 2023 14:53
Електронний підпис
11 листопада 2023 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2024 15:29
додаткова угода 5 Ріалбуд .pdf зміни до договору
09 серпня 2024 15:27
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2024 16:47
ДОДАТКОВА УГОДА 4 РІАЛБУД.pdf зміни до договору
06 серпня 2024 16:45
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2024 16:33
ДУ 3 договір 66.pdf зміни до договору
12 червня 2024 16:27
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:37
IMG_20231229_ДУ №2 Ріал Буд.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:30
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2023 14:26
ДУ 1_14.12.pdf зміни до договору
15 грудня 2023 14:20
Електронний підпис укладений
08 грудня 2023 15:16
Укриття.pdf укладений
08 грудня 2023 15:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони керуючись положеннями п.1 ст.651 і ст.654 Цивільного Кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України, з урахуванням підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості), в зв’язку з перенесенням робіт Замовника на 2024 рік, уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до договору підряду № 06 від 08.12.2023р. (надалі – Договір) про наступне:: 1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору є твердою та становить 22 731 121,20 грн., в т. ч. з ПДВ 3 788 520,20 грн., в т.ч.: - фінансування 2023 року – 0,00грн., - фінансування 2024 року - 22 731 121,20 грн., в т. ч. з ПДВ 3 788 520,20 грн.». 2. Викласти Додаток №7 (план фінансування робіт) до Договору в новій редакції (додається). 3. Решта умов Договору, не передбачені цією Додатковою угодою, залишається незмінними і Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 4. Дана Додаткова угода набуває чинності з дати підписання і діє протягом дії Договору. 5. Дана Додаткова угода складена при повному розумінні Сторонами її умов та термінології українською мовою у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі і зі зміною кошторисних призначень Замовника на 2024 рік, а також необхідністю перенесення фінансування витрат Замовника на 2025 рік, викладення в новій редакції п.3.1., п. 11.1 Договору, а також наступних додатків до Договору: Додаток №1: договірна ціна, Додаток №2: Локальний кошторис на будівельні роботи, Додаток №3: підсумкова відомість ресурсів, Додаток №5: зведений кошторисний розрахунок; Додаток №6: графік виконання робіт; Додаток №7: план фінансування робіт
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною фінансування (кошторисних призначень) Замовника на 2024 рік, внесення змін до п.3.1 Договору, а також викладення Додатку № 7 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною фінансування (кошторисних призначень) Замовника на 2024 рік, внесення змін до п.3.1 Договору, а також викладення Додатку № 7 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML