Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Протигази
Очікувана вартість
1 154 120,00 UAH
UA-2023-11-03-006432-a ● 08dc5293262d41db84b34b716793517b
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , м. Київ обл., ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Руденко Максим 2385491 m.rudenko@metro.kyiv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 12:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 154 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації. Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція та умови надання забезпечення тендерної пропозиції (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
671 штуки
Протигаз фільтрувальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 жовтня 2024
ДК 021:2015: 35814000-3 — Протигази
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за партію товару здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) календарних днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 13:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 13:24 |
Повідомлення учасникам.doc | |
15 листопада 2023 13:24 |
ТД зі змінами.doc | |
15 листопада 2023 13:24 |
Додаток 2 зі змінами.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 1.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 3.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 4.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 5.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 6.doc | |
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 7.doc |
15 листопада 2023 13:25 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 листопада 2023 13:24 |
Повідомлення учасникам.doc
|
|||
15 листопада 2023 13:24 |
ТД зі змінами.doc
|
|||
15 листопада 2023 13:24 |
Додаток 2 зі змінами.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 1.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 3.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 5.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 6.doc
|
|||
03 листопада 2023 12:16 |
Додаток 7.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 03 листопада 2023 15:49
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:20
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2023 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-9 – ТУ 7821-099-00149392-2007 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-9 був розроблений за завданням Міністерства Оборони рф в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-9 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту РФ ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-9 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У вимогах Замовника до предмета закупівлі, відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Відповідно до підпункту 7.1.1 пункту 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.1 пункту 5 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника (далі – Технічна специфікація), зокрема, в графі «Країна походження товару****» таблиці, де **** - зазначається учасником країна походження товару. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Зазначення Російської Федерації та/або Республіки Білорусь не допускається.
Разом з цим, підпунктом 1.17 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено, що у разі зазначення учасником країною походження товару Російську Федерацію або Республіку Білорусь, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
Технічною специфікацією до предмета закупівлі встановлено сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції, зокрема, вимог щодо умов поставки та гарантійних зобов’язань.
Крім цього зазначаємо, що згідно з підпунктом 1.7 пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідальність за достовірність інформації наданої в складі тендерної пропозиції несе учасник.
Тому, враховуючи викладене, Замовником максимально вжито заходів щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження.
Відповідно до підпункту 7.1.1 пункту 7 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 5.1 пункту 5 «Підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання технічної специфікації, складеної учасником за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом Додатка 2 до тендерної документації Замовника (далі – Технічна специфікація), зокрема, в графі «Країна походження товару****» таблиці, де **** - зазначається учасником країна походження товару. Країною походження товару вважається країна, в якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Зазначення Російської Федерації та/або Республіки Білорусь не допускається.
Разом з цим, підпунктом 1.17 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено, що у разі зазначення учасником країною походження товару Російську Федерацію або Республіку Білорусь, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена.
Технічною специфікацією до предмета закупівлі встановлено сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції, зокрема, вимог щодо умов поставки та гарантійних зобов’язань.
Крім цього зазначаємо, що згідно з підпунктом 1.7 пункту 1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, відповідальність за достовірність інформації наданої в складі тендерної пропозиції несе учасник.
Тому, враховуючи викладене, Замовником максимально вжито заходів щодо не допущення закупівлі протигазів сумнівної якості та походження.
Щодо захисних властивостей протигазу
Дата подання: 03 листопада 2023 15:53
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:22
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, чому в Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" не зазначено переліку речовин (в першу чергу їхнього типу та класу) від яких має захищати протигаз фільтрувальний!?
Відповідь: В технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) в описі до предмета закупівлі визначено, що товар призначений для захисту від попадання до органів дихання, в очі і на обличчя людини отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів.
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Дата подання: 03 листопада 2023 15:56
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:27
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, чому в Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Ви не вимагаєте ЖОДНИХ ДОКУМЕНТІВ, для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме щоб учасники процедури закупівлі надали Вам Сертифікат експертизи зразка, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 2.3 розділу 2 Проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами, які надаються разом з товаром (партією товару), перелік яких зазначено в Специфікації (Додаток 1) до Договору.
Приймаючи до уваги, що технічна специфікація до предмета закупівлі встановлює сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції (за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом технічної специфікації до предмета закупівлі Замовника), та враховується під час укладання договору поставки та складання специфікації, що є його невід’ємною частиною (додатком), зокрема, підпунктом 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» визначено перелік документів, якими супроводжується товар (партія товару).
Приймаючи до уваги, що технічна специфікація до предмета закупівлі встановлює сукупність основних технічних та інших умов до закупівлі та постачання товару, відповідність яким підтверджується учасником в тендерній пропозиції (за інформацією (умовами, вимогами), формою та змістом технічної специфікації до предмета закупівлі Замовника), та враховується під час укладання договору поставки та складання специфікації, що є його невід’ємною частиною (додатком), зокрема, підпунктом 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» визначено перелік документів, якими супроводжується товар (партія товару).
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 03 листопада 2023 15:59
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:29
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання протигазу (маски фільтру) має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: У підпункті 2.1 пункту 2 «Комплектність товару» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що кожна одиниця товару комплектується, зокрема, лицьовою частиною (захисна маска) – _________ (МП-04 або еквівалент, зазначається учасником).
Учасник повинен запропонувати захисну маску відповідно до вимоги встановленої Замовником, яка повинна забезпечувати надійне використання протигазу для захисту за функціональним призначенням, що визначено в описі до предмета закупівлі.
Учасник повинен запропонувати захисну маску відповідно до вимоги встановленої Замовником, яка повинна забезпечувати надійне використання протигазу для захисту за функціональним призначенням, що визначено в описі до предмета закупівлі.
Щодо відповідності державним стандартам
Дата подання: 03 листопада 2023 16:02
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:34
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка, чому в Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" немає жодної згадки та посилання на відповідність протигазу стандарту ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017!?
Відповідь: В графі «Посилання на нормативний, технічний або інший документ**» таблиці технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено технічний регламент засобів індивідуального захисту, де ** - або еквівалент (під еквівалентом розуміється можливість посилання учасником в технічній специфікації на інший(і) та/або додатковий(і) чинний(і) в Україні технічний(і) регламент(и), ніж зазначений в технічній специфікації до предмета закупівлі Замовника, та/або нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару вимогам зазначеного Замовником технічного регламенту, але в будь-якому випадку сфера застосування зазначеного учасником технічного(их) регламенту(ів) та/або нормативного(их) документа(ів) повинна поширюватись на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником).
Разом з цим, відповідно до підпункту 6.1.9 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 4.8 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником (надається у разі посилання учасником в технічній специфікації на нормативний(і) документ(и), а не на технічний регламент).
Разом з цим, відповідно до підпункту 6.1.9 пункту 6 «Інші вимоги» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпунктом 4.8 пункту 4 «Інші вимоги» Додатку 4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ» до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання листа, складеного у довільній формі, із зазначенням інформації щодо документа(ів) (наказу(ів)), який(і) підтверджує(ють) включення нормативного(их) документа(ів), зазначеного(их) учасником в технічній специфікації, до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару, що пропонується до постачання, вимогам технічного регламенту, зазначеного Замовником, а також щодо поширення сфери застосування цього(их) нормативного(их) документа(ів) на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником (надається у разі посилання учасником в технічній специфікації на нормативний(і) документ(и), а не на технічний регламент).
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 03 листопада 2023 16:22
Дата відповіді: 06 листопада 2023 14:35
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка, яким саме документом Учасник даної закупівлі має підтвердити захисні властивості фільтру від Бойових отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази) ? Сертифікатом ЯКОСТІ ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ чи протоколами випробувань на дані Бойові отруйні речовини?
Відповідь: У підпункті 4.4 пункту 4 «Умови поставки» розділу «Технічні та інші умови» технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що товар (партія товару) супроводжується:
- паспортом-формуляром – 1 шт на 1 ящик;
- інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації або технічним описом та інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації – 1 шт на 1 партію товару;
- копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: ______________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.
- паспортом-формуляром – 1 шт на 1 ящик;
- інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації або технічним описом та інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації – 1 шт на 1 партію товару;
- копією висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: ______________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.
Щодо захисних властивостей протигазу
Дата подання: 06 листопада 2023 20:37
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:13
Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K, AX і SX.
— Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником.
— Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником.
— Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником.
— Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником.
— Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання.
— Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником.»
Таким чином просимо Вас у відповідності до п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 уточнити тип небезпечних хімічних речовин та клас захисту фільтру протигазового!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) в описі до предмета закупівлі визначено, що товар призначений для захисту від попадання до органів дихання, в очі і на обличчя людини отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів.
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Дата подання: 06 листопада 2023 20:43
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:17
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засобів індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Таким чином просимо Вас внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме: - Сертифікат експертизи зразка; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 5 Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 №771, (далі – ТР) засоби індивідуального захисту (далі – ЗІЗ) повинні відповідати суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я, встановленим у додатку ІІ до цього ТР, які застосовуються для таких ЗІЗ.
Пунктами 38 і 39 ТР визначено, що інформація про дотримання суттєвих вимог щодо безпеки та охорони здоров’я, встановлених у додатку ІІ до цього ТР, зазначаються у декларації про відповідність, яка містить відомості, визначені у відповідних процедурах оцінки відповідності (у т.ч. і про документи, які є результатами проведення цих процедур).
Товар, що є предметом цієї закупівлі, відноситься до ЗІЗ, які захищають користувачів від ризиків ІІІ категорії, визначених у додатку І ТР. Пунктом 49 ТР для ЗІЗ ІІІ категорії передбачено 2 процедури оцінки відповідності вимогам, встановленим у цьому ТР: за модулем В і модулем С2 або за модулем В і модулем D. На підставі результатів обраної виробником процедури оцінки відповідності складається декларація про відповідність, що обов’язково містить інформацію про проведення експертизи зразка (модуль В) та виданий сертифікат про експертизу зразка.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 4.4 пункту 4) передбачено, що «товар (партія товару) супроводжується … копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: ______________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.»
Тобто, у разі зазначення учасником ТР в таблиці технічної специфікації: під час поставки товар буде супроводжуватись декларацією про відповідність, яка свідчитиме про відповідність товару вимогам, встановленим у додатку ІІ цього ТР, та може бути провірена Замовником (за необхідністю).
У разі посилання учасником в технічній специфікації на нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару вимогам зазначеного Замовником ТР: товар під час поставки буде супроводжуватись сертифікатом(ами) відповідності зазначеному(им) учасником нормативному(им) документу(ам). Це відповідає вимогам статті 11_1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та пункту 37 цього ТР. Сертифікат(и) відповідності також може(уть) бути провіреним(и) Замовником у разі необхідності.
Таким чином, внесення змін у тендерну документацію шляхом встановлення додаткової вимоги щодо надання сертифіката експертизи зразка є недоцільним.
Пунктами 38 і 39 ТР визначено, що інформація про дотримання суттєвих вимог щодо безпеки та охорони здоров’я, встановлених у додатку ІІ до цього ТР, зазначаються у декларації про відповідність, яка містить відомості, визначені у відповідних процедурах оцінки відповідності (у т.ч. і про документи, які є результатами проведення цих процедур).
Товар, що є предметом цієї закупівлі, відноситься до ЗІЗ, які захищають користувачів від ризиків ІІІ категорії, визначених у додатку І ТР. Пунктом 49 ТР для ЗІЗ ІІІ категорії передбачено 2 процедури оцінки відповідності вимогам, встановленим у цьому ТР: за модулем В і модулем С2 або за модулем В і модулем D. На підставі результатів обраної виробником процедури оцінки відповідності складається декларація про відповідність, що обов’язково містить інформацію про проведення експертизи зразка (модуль В) та виданий сертифікат про експертизу зразка.
Замовником у Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 4.4 пункту 4) передбачено, що «товар (партія товару) супроводжується … копією(ями) документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару вимогам документу(ів), зазначеного(их) в таблиці цієї технічної специфікації: ______________, діючого(их) на дату поставки товару.
Примітка: зазначається учасником вид документу(ів), що підтверджує(ють) відповідність товару: декларація(ї) відповідності та/або декларація(ї) про відповідність та/або сертифікат(и) відповідності.»
Тобто, у разі зазначення учасником ТР в таблиці технічної специфікації: під час поставки товар буде супроводжуватись декларацією про відповідність, яка свідчитиме про відповідність товару вимогам, встановленим у додатку ІІ цього ТР, та може бути провірена Замовником (за необхідністю).
У разі посилання учасником в технічній специфікації на нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару вимогам зазначеного Замовником ТР: товар під час поставки буде супроводжуватись сертифікатом(ами) відповідності зазначеному(им) учасником нормативному(им) документу(ам). Це відповідає вимогам статті 11_1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та пункту 37 цього ТР. Сертифікат(и) відповідності також може(уть) бути провіреним(и) Замовником у разі необхідності.
Таким чином, внесення змін у тендерну документацію шляхом встановлення додаткової вимоги щодо надання сертифіката експертизи зразка є недоцільним.
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 06 листопада 2023 20:48
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:19
Відповідно до СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» а саме п. 6.1.2.3 «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». З чого випливає, що основні складові протигазу (маска та фільтр) між собою мають бути сумісними, а відтак мають мати одинакові різьбові з'єднання, тобто відповідати або міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7") або стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм). Відповідно до Вашого останнього роз'яснення, а також Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" Ви не конкретизуєте різьбове з'єднання складових протигазу. З метою забезпечення сумісності складових протигазу, а відтак герметичності ЗІЗОД, просимо Вас привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства зазначивши різьбове з'єднання маски та фільтру.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Різьбове з’єднання складових протигазу (захисна маска та ФПК) визначено пунктом 6.1.2.3 СОУ МНС 75.2-00013528-002:2010 «ФІЛЬТРУВАЛЬНІ ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ ОРГАНІВ ДИХАННЯ НАСЕЛЕННЯ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ», а саме: «Фільтри та лицьові частини ЗІЗОД повинні мати стандартні нарізеві з’єднання відповідно до ДСТУ EN 148-1 або ГОСТ 8762». ПОСТАЧАЛЬНИК, користуючись наведеними вище нормативними документами, буде пропонувати ЗАМОВНИКУ товар, у якому основні складові протигазу (захисна маска та ФПК) мають бути сумісними між собою, тобто - мають одинакові різьбові з'єднання, які відповідають вимогам міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7").
Щодо відповідності державним стандартам ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017
Дата подання: 06 листопада 2023 20:51
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:21
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)". Таким чином просимо Вас до Додатку 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" внести зміни зазначивши у вимогах відповідність протигазу стандарту ДСТУ EN 136:2003 та ДСТУ EN 14387:2017.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В графі «Посилання на нормативний, технічний або інший документ**» таблиці технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) Замовником зазначено Технічний регламент засобів індивідуального захисту (далі – ТР), а в примітках до символів (зірочок), зазначених в таблиці технічної специфікації до предмета закупівлі Замовника, зазначено, що «** - або еквівалент (під еквівалентом розуміється можливість посилання учасником в технічній специфікації на інший(і) та/або додатковий(і) чинний(і) в Україні технічний(і) регламент(и), ніж зазначений в технічній специфікації до предмета закупівлі Замовника, та/або нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару вимогам зазначеного Замовником технічного регламенту, але в будь-якому випадку сфера застосування зазначеного учасником технічного(их) регламенту(ів) та/або нормативного(их) документа(ів) повинна поширюватись на товар, що закуповується Замовником та пропонується до постачання учасником)».
Можливість зазначення у технічній специфікації нормативного(их) документа(ів), відповідність якому(им) надає презумпцію відповідності товару вимогам зазначеного Замовником ТР, передбачена для учасників на виконання вимог статті 11_1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та пункту 37 цього ТР.
Разом з тим, складники товару (протигазу фільтрувального) не можуть відповідати лише одному національному стандарту, який міститься у «Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771», що затверджений наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021 №281-21.
Враховуючи вищезазначене, Замовником буде внесено уточнюючі зміни у Додаток 2 до тендерної документації.
Можливість зазначення у технічній специфікації нормативного(их) документа(ів), відповідність якому(им) надає презумпцію відповідності товару вимогам зазначеного Замовником ТР, передбачена для учасників на виконання вимог статті 11_1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та пункту 37 цього ТР.
Разом з тим, складники товару (протигазу фільтрувального) не можуть відповідати лише одному національному стандарту, який міститься у «Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771», що затверджений наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021 №281-21.
Враховуючи вищезазначене, Замовником буде внесено уточнюючі зміни у Додаток 2 до тендерної документації.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 06 листопада 2023 20:56
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:23
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, перелік документів які Ви вимагаєте лише на етапі поставки НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ із зазначенням захисних властивостей від БОР типу зарин, зоман, іприт та ін.! Даний документ може бути оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, лише у випадку позитивних результатів випробувань на БОР, які проводились в одній із "Визначених лабораторій Організацією із заборони хімічної зброї" (OPCW Designated Laboratories), яка акредитована ОЗХЗ та має всі необхідні дозволи та доступу до оригінальних БОР (зарин, зоман, іприт та ін.) для проведення такого роду випробувань. Повідомляємо Вам, що згідно із інформацією офіційного сайту Організації із заборони хімічної зброї станом на 31 липня 2021 р. таких лабораторій всього 23 у 20 державах світу, з них ЖОДНОЇ в Україні та Сербії! Враховуючи вищенаведену інформацію, а також з метою недопущення недобросовісних постачальників просимо Вас зазначити у технічних вимогах до закупівлі надання Сертифікату якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначається, що: «товар призначений для захисту від попадання до органів дихання, в очі і на обличчя людини отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів.».
У підпункті 4.4 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що «товар (партія товару) супроводжується:
- паспортом-формуляром – 1 шт на 1 ящик;
- інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації або технічним описом та інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації – 1 шт на 1 партію товару;..»
Відповідно до пункту 10 додатку ІІ до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (далі – ТР) інструкції, які повинні бути надані разом із засобами індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), крім найменування та адреси виробника, мають містити інформацію про значення будь-яких маркувань та ризик, від якого ЗІЗ призначений захищати. Також пунктом 34 додатку ІІ до ТР, передбачено, що ЗІЗ, які забезпечують захист від речовин та сумішей, небезпечних для здоров’я, та від шкідливих біологічних агентів, мають містити відомості про конкретні характеристики засобу, які разом з інструкціями дають можливість навченому та кваліфікованому користувачеві правильно застосувати ЗІЗ. Такими відомостями є нанесене на складник товару (фільтрувально-поглинаючу коробку) маркування фільтрів, які використовуються для захисту від спеціально визначених газів та пари, визначених виробником (із зазначенням назв хімічних речовин і відповідної максимальної концентрації, від якої захищає фільтр).
У підпункті 4.4 пункту 4 Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що «товар (партія товару) супроводжується:
- паспортом-формуляром – 1 шт на 1 ящик;
- інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації або технічним описом та інструкцією/настановою з/по/стосовно експлуатації – 1 шт на 1 партію товару;..»
Відповідно до пункту 10 додатку ІІ до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (далі – ТР) інструкції, які повинні бути надані разом із засобами індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), крім найменування та адреси виробника, мають містити інформацію про значення будь-яких маркувань та ризик, від якого ЗІЗ призначений захищати. Також пунктом 34 додатку ІІ до ТР, передбачено, що ЗІЗ, які забезпечують захист від речовин та сумішей, небезпечних для здоров’я, та від шкідливих біологічних агентів, мають містити відомості про конкретні характеристики засобу, які разом з інструкціями дають можливість навченому та кваліфікованому користувачеві правильно застосувати ЗІЗ. Такими відомостями є нанесене на складник товару (фільтрувально-поглинаючу коробку) маркування фільтрів, які використовуються для захисту від спеціально визначених газів та пари, визначених виробником (із зазначенням назв хімічних речовин і відповідної максимальної концентрації, від якої захищає фільтр).
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 06 листопада 2023 21:00
Дата відповіді: 09 листопада 2023 20:30
Шановний Замовнику, інформація щодо контрафактних протигазів надана Вам на основі загальнодоступної інформації, в тому числі офіційних сайтів органів державної влади - http://sfs.gov.ua/media-tsentr/operativni-novini/350448.html , а також авторитетних вітчизняних новинних ресурсів - ( https://censor.net/ua/photo_news/3085797/vykryto_posadovyh_osib_pidpryyemstva_yaki_pidrobyly_dokumenty_dlya_uchasti_v_tenderah_schob_postavyty ). В результаті здійснених перевірок та обшуків правоохоронними органами (в.т.ч. за участі Генеральної прокуратури України), були відкриті кримінальні провадження по факту спричинених матеріальних збитків державі в особливо великих розмірах. Тому просимо Вас розглянути можливість щодо заміщення контрафактних протигазів на сучасні ЗІЗОД від надійних та добросовісних постачальників. На сьогоднішній день на ринку України, серед засобів індивідуального захисту органів дихання, достатньо потужно присутні виробники ЗІЗОД європейських та американських компаній. Також українськими виробниками спільно з іноземними підприємствами налагоджене виробництво сучасних засобів індивідуального захисту, хоч і з ціною дещо вищою ніж контрафактні протигази по 1000-1500 грн./шт. Необхідно усвідомити, що сучасні ЗІЗОД із широким класом захисту, які забезпечують вимоги чинного законодавства у сфері ЦЗ, не можуть коштувати дешевше ніж 3500-4500 грн./шт. Наша компанія забезпечує сучасними протигазами установи та організації після визнання інспекторами з техногенної безпеки закуплених протигазів ГП-7 держструктурами не придатними для використання та такими, що не виконують вимоги "Припису про усунення порушень законодавства у сфері цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки". Закупівля Протигазів ГП-7 несе за собою не тільки фінансові ризики (спричинить недоцільне використання державних коштів) але й випадку використання таких протигазів за призначенням, в сучасних умовах воєнного стану, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами, а відтак до кримінальної відповідальності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно наявної інформації протигази ГП-7 виробляються в Україні. До комплектації протигазів ГП-7 входять і маска, і фільтрувальна коробка. Вітчизняні виробники протигазів надають сертифікати відповідності на даний товар і висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до документів виробників товару «Протигаз ГП-7 ДСТУ EN 136:2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробовування, маркування», ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування» зазначаються українські підприємства. Фільтрувальні елементи в цілому захищають від отруйних речовин промислового значення, і протигази, що є предметом закупівлі, планується використовувати в цивільному призначенні та при виникненні надзвичайних ситуацій промислового значення (випари, викиди). Те, що зазначені протигази мають широкий спектр захисту, в тому числі від бойових отруйних речовин, дає можливість використання протигазів для захисту під час виникнення надзвичайних ситуаціях, у тому числі і військового характеру.
Звертаємо Вашу увагу, що в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено посилання на виробника товару, країну походження товару та передбачена можливість постачання протигазів, які є еквівалентом протигазу ГП-7, та відповідає визначеним технічним вимогам.
Запевняємо Вас, що наше підприємство цілком і повністю дотримується принципів здійснення публічних закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що в технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) зазначено посилання на виробника товару, країну походження товару та передбачена можливість постачання протигазів, які є еквівалентом протигазу ГП-7, та відповідає визначеним технічним вимогам.
Запевняємо Вас, що наше підприємство цілком і повністю дотримується принципів здійснення публічних закупівель.
Щодо захисних властивостей протигазу
Дата подання: 10 листопада 2023 18:44
Дата відповіді: 13 листопада 2023 17:23
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка фільр від впливу органічних, простих неорганічних газів і парів, діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, аміаку та органічних похідних аміаку, твердих і рідких, радіоактивних та токсичних частинок і мікроорганізмів (пил, дими, тумани, масляні тумани, бактерії, віруси, спори, а також ензими) захищати немає? Фільтр має захищати лише від отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів!?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В технічній специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) в описі до предмета закупівлі визначено, що товар призначений для захисту від попадання до органів дихання, в очі і на обличчя людини отруйних речовин (зарин, зоман, іприт, V-гази), радіоактивних парів, аерозолів і бактеріальних (біологічних) засобів.
Щодо підтвердження відповідності ТТХ
Дата подання: 10 листопада 2023 18:53
Дата відповіді: 13 листопада 2023 17:25
Шановний Замовнику повідомляємо Вам, що у зв'язку з вступом в дію нового Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р., такий документ як Сертифікат відповідності з 21.08.2019 р. органами з оцінки відповідності вже більше не видається. А тому кінцевими документами процедури оцінки відповідності продукції, що відноситься до третьої категорії ризику за TP ЗІЗ – є сертифікат експертизи зразка (aбo сертифікат зразка, aбo сертифікат про експертизу зразка) та декларація про відповідність технічному регламенту. Таким чином просимо Вас внести зміни у тендерну документації зазначивши перелік загальнообов'язкових документів для підтвердження відповідності технічним, якісним, характеристикам предмета закупівлі, а саме: - Сертифікат експертизи зразка; - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; - Декларацію про відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №771 від 21.08.2019 р.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У разі посилання учасником в технічній специфікації на нормативний(і) документ(и), що включений(і) до переліку нормативних документів, відповідність яким надає презумпцію (або є доказом, або може сприйматись як доказ) відповідності товару вимогам зазначеного Замовником Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (далі – ТР): товар під час поставки буде супроводжуватись сертифікатом(ами) відповідності зазначеному(им) учасником нормативному(им) документу(ам). Можливість зазначення у технічній специфікації нормативного(их) документа(ів), відповідність якому(им) надає презумпцію відповідності товару вимогам зазначеного Замовником ТР, передбачена для учасників на виконання вимог статті 11_1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та пункту 37 цього ТР. У разі посилання учасником на ТР в таблиці технічної специфікації: під час поставки товар буде супроводжуватись декларацією про відповідність, яка свідчитиме про відповідність товару вимогам, встановленим у додатку ІІ цього ТР, обов’язково міститиме інформацію про проведення експертизи зразка (модуль В) та виданий сертифікат про експертизу зразка. Зазначена інформація може бути перевірена Замовником (за необхідністю).
Таким чином, внесення змін у тендерну документацію шляхом встановлення додаткових вимог є недоцільним.
Таким чином, внесення змін у тендерну документацію шляхом встановлення додаткових вимог є недоцільним.
Щодо різьбового з'єднання протигазу
Дата подання: 10 листопада 2023 19:13
Дата відповіді: 13 листопада 2023 17:29
З метою загальнообов'язкового дотримання всіма Учасниками Вашої вимоги щодо різьбового з'єднання протигазу, яка була вказана у Вашому останньому роз'ясненню, а саме що "основні складові протигазу (захисна маска та ФПК) мають бути сумісними між собою, тобто - мають одинакові різьбові з'єднання, які відповідають вимогам міжнародному стандарту ДСТУ EN148-1:2004 (Різьба Rd 40*1/7")" просимо дане формулювання включити в Додаток 2 до тендерної документації "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Основні складники протигазу фільтрувального (лицьова частина (захисна маска) та фільтрувально-поглинаюча коробка) мають бути сумісними між собою для забезпечення надійного захисту користувача, тому у технічну специфікацію (Додаток 2 до тендерної документації) будуть внесені уточнюючі зміни.
Щодо підтвердження захисту від Бойових отруйних речовин (ЗAPИНУ, ЗOМAНУ, V-ГAЗІВ ТA IПPИТУ)
Дата подання: 10 листопада 2023 19:26
Дата відповіді: 13 листопада 2023 17:37
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що затребуваний Вами перелік документів - паспорт-формуляр та інструкція/настанова стосовно експлуатації або технічним описом НЕ ПІДТВЕРДЯТЬ Вам захист від Бойових отруйних речовин (далі - БОР) типу зарин, зоман, іприт та ін.! В даному випадку необхідно вимагати що найменше Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ, або ж сам протокол випробувань із зазначенням захисних властивостей від БОР! Тобто, Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ - це документ оформлений ВИРОБНИКОМ ФІЛЬТРУ, в якому зазначаються і детально описуються захисні властивості фільтру за результатами випробувань на Бойові отруйні речовини із зазначенням часу захисної дії від отруйних речовин, в першу чергу, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії (до прикладу таких як зарин, зоман, іприт та ін.)! Окрім цього даний документ має бути завірений підписом та печаткою виробника(!), що означає, що саме ВИРОБНИК ФІЛЬТРУ гарантує захисні властивості його продукції від Бойових отруйних речовин Загальноотруйної, Задушливої, Нервово-паралітичної та Шкірно-наривної дії. Такий підхід раціональний та об'єктивний, оскільки унеможливить свідомі маніпуляції зі сторони недобросовісних учасників, а відтак недопустить введення Замовника воману. Невідповідність фільтру затребуваним технічним вимогам, внаслідок свідомих маніпуляцій недобросовісних учасників, може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами у випадку використання такої продукції за призначенням у разі застосування зброї масового ураження проти України в сьогоднішніх умовах воєнного стану. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо Вас додати у перелік документів тендерної документації "Сертифікат якості ВИРОБНИКА ФІЛЬТРУ на Бойові отруйні речовини типу зарин, зоман, іприт та ін."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Паспорт-формуляр, а також інструкція/настанова з/по/стосовно експлуатації (технічний опис та інструкція/настанова з/по/стосовно експлуатації) є документами виробника, що, відповідно до пункту 10 додатку ІІ до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (далі – ТР), повинні бути надані разом із засобами індивідуального захисту (далі – ЗІЗ), та містити інформацію про значення будь-яких маркувань та ризик, від якого ЗІЗ призначений захищати. Також, пунктом 34 додатку ІІ до ТР, передбачено, що ЗІЗ, які забезпечують захист від речовин та сумішей, небезпечних для здоров’я, та від шкідливих біологічних агентів, мають містити відомості про конкретні характеристики засобу (назви хімічних речовин, відповідну максимальну концентрацію, від якої захищає фільтр), які разом з інструкціями дають можливість навченому та кваліфікованому користувачеві правильно застосувати ЗІЗ.
Щодо заміщення контрафактних протигазів
Дата подання: 10 листопада 2023 19:37
Дата відповіді: 13 листопада 2023 17:42
Шановний Замовнику, в чергове наголошуємо Вам, що всі протигази ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, які закуповуються в Україні за державний кошт через систему Прозорро – або списані (так звані «зняті зі зберігання») протигази ще радянського виробництва з підробними документами та перевулканізованими датами виробництва на лицевих частинах та фільтрувальних коробках, або протигази, які нелегально ввезені на митну територію України з рашиської федерасії (контрабанда). В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження. Хочемо Вам також наголосити, що Сертифікат експертизи зразка (сертифікат експертизи типу), декларація про відповідність вимогам технічного регламенту, висновок ДержСЕС не є документом, що підтверджує походження виробу, а лише вказує на те, що зразок, який був наданий для дослідження, відповідає вимогам вітчизняних та міжнародних нормативних актів. Від так просимо Вас не ігнорувати факт контрафактних протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно наявної інформації протигази ГП-7, як єдиний товар, виробляються в Україні. До комплектації протигазів ГП-7 входять і маска, і фільтрувально-поглинаюча коробка. Вітчизняні виробники протигазів надають сертифікати відповідності на даний товар і висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Відповідно до документів виробників товару «Протигаз ГП-7 ДСТУ EN 136-2003 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробовування, марковання», ДСТУ EN 14387:2006 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри скомбіновані. Вимоги, випробування, маркування» зазначаються українські підприємства.
Ще раз звертаємо увагу, що технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) містить найменування товару «протигаз фільтрувальний», перелік речовин, від яких цей товар має захищати користувачів, а також технічні та інші умови, яким товар має відповідати. Замовник не обмежує учасників постачанням якогось конкретного типу протигазів, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Виробника товару та країну походження товару, в якій товар був повністю виготовлений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України, зазначає (окрім російської федерації та/або республіки білорусь) сам учасник під час підготовки тендерної пропозиції.
Ще раз звертаємо увагу, що технічна специфікація (Додаток 2 до тендерної документації) містить найменування товару «протигаз фільтрувальний», перелік речовин, від яких цей товар має захищати користувачів, а також технічні та інші умови, яким товар має відповідати. Замовник не обмежує учасників постачанням якогось конкретного типу протигазів, дотримуючись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Виробника товару та країну походження товару, в якій товар був повністю виготовлений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України, зазначає (окрім російської федерації та/або республіки білорусь) сам учасник під час підготовки тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОТНИЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА |
1 127 280,00
UAH з ПДВ
|
1 127 280,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОТНИЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА #2937910109 |
Рішення скасоване |
1 127 280,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 10:04
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВОРОТНИЧЕНКО СВІТЛАНА АНАТОЛІЇВНА #2937910109 |
Відхилено |
1 127 280,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2023 10:05
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій