Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ "ЦЕНТР МІКРОХІРУРГІЇ ОКА" |
Код ЄДРПОУ: | 05389534 |
Місцезнаходження: | 03126, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Наталія Юхимець +380507419610 notika_2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 12:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 37 398 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 186 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 11:57 |
ТД.docx | |
03 листопада 2023 11:57 |
Додаток 1 ФТП.docx | |
03 листопада 2023 11:57 |
Додаток 4 Договір.docx | |
03 листопада 2023 11:57 |
Додаток 3 КК.docx | |
03 листопада 2023 11:57 |
Додаток 2 ТХ.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-30-000031 ● 1b7f6e7a74f141558334ff6a939ab942
- Статус: завершено ● Дата: 05 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 листопада 2023 12:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
30.11.2023 № 345
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-11-03-005911-a 03.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-04 09:43:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Устаткування для операційних блоків Система хірургічна офтальмологічна, Система хірургічна офтальмологічна (передній і задній відрізок), Операційний офтальмологічний мікроскоп для операцій на задньому відрізку ока, Операційний офтальмологічний мікроскоп для операцій на передньому відрізку ока (33160000-9 Устаткування для операційних блоків)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-005911-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-07 09:39:20
Відповідь
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік».
Враховуючи, що хірургічне та діагностичне обладнання медичного закладу не оновлювалося протягом останніх 20 років, операційні мікроскопи зношені та потребують оновлення (самий новий 2006 р. виробництва). Єдиний апарат для виконання оперативних втручань на задньому відрізку ока, що знаходиться на балансі закладу, 2012 р. виробництва та значно зношений.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником враховувалась інформація про ціни на хірургічне обладнання, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах провідних виробників представлених в Україні, спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель «Prozorro».
Крім того, основними критеріями відбору були: наявність офіційного представництва в Україні яке забезпечує: ввезення, реєстрацію, сертифікацію обладнання; навчання роботі на обладнанні, забезпечення закладу «підмінним» обладнання у випадку ремонту; наявність сервісного центру (для монтажу обладнання, реалізації гарантійних зобов’язань з ремонту та сервісу на території України); постійне обслуговування обладнання з можливістю купівлі річного сервісного контракту, що включає в себе ТО та ремонт із заміною запчастин (в тому числі які швидко зношуються), аналог КАСКО. Такій контракт, через великі обсяги оперативних втручань, є економічно доцільним для закладу ніж ТО, ремонт та заміна дороговартісних запчастин в тому числі які швидко зношуються; досвід роботи хірургів закладу на обладнанні виробника; досвід роботи хірургів закладу на сучасному обладнанні виробника з використанням демо–версії (безкоштовне тимчасове отримання закладом сучасного обладнання для ознайомлення та надання медичної допомоги); наявність сучасних інноваційних технологій які знижують ризики виникнення ускладнень під час операцій та зменшують реабілітаційний період, можливість проведення ультразвукової факоемульсифікації за допомогою рукоятки з вбудованим датчиком тиску і з точним контролем рідинного обміну; виконання факоемульсифікації за допомогою рукоятки з ультразвуковими торсіонними коливаннями з робочою частотою не менше за 32 кГц, які можуть використовуватися самостійно, комбіновано або сумісно з традиційними ультразвуковими коливаннями; наявність системи візуалізації 3D, яка з’єднується з офтальмологічною системою і працюють як додаток до хірургічного мікроскопа під час хірургічної процедури; накладання хірургічних параметрів з офтальмологічної системи на дисплеї системи візуалізації 3D, під час проведення операції; максимальний термін гарантійного обслуговування; можливість поставки обладнання до кінця 2023 року.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-11-03-005911-a, визначено Замовником на підставі вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Указу Президента України №64/2022 від 24.02.2022 року «Про ведення воєнного стану в Україні» (зі змінами), наказу МОЗ України №374 від 24.02.2022 р. «Про затвердження Тимчасових заходів у закладах охорони здоров’я з метою забезпечення їх готовності для надання медичної допомоги постраждалим внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України», Медичною радою Київської міської клінічної офтальмологічної лікарні «Центр мікрохірургії ока» було прораховано середню очікувану вартість за устаткування для операційних блоків та затверджено протоколом Медичної ради від 01.08.2023 року та від 14.08.2023 року, що додаються.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь: Звертаємо Вашу увагу, що Постановою «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11 жовтня 2016 р. затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Зокрема п.п.1, п.4 рекомендовано з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Установа не відноситься до органу місцевого самоврядування та захід з опублікування носить рекомендаційний характер.
Крім того, Замовником оголошено процедуру «Відкриті торги з особливостями». Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами та доповненнями) визначено умови та порядок закупівель в умовах воєнного стану. Даними Особливостями також не зобов’язано Замовників оприлюднювати інформацію про доцільність та розрахунок очікуваної вартості процедури закупівлі.
Замовником враховано, що з 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан. Оскільки оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце виконання робіт та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі несе загрозу безпеці із врахуванням того, що власні веб-сайті не мають такого ступеня захищеності, як сайт Прозорро, отже вся інформація розміщується на сайті https://prozorro.gov.ua/tender.
З огляду на рекомендаційний характер цього пункту надаємо посилання на сторінки веб-сайтів, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості згідно предмету закупівлі:https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-03-005911-a .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАЙТ" |
37 390 000,00
UAH з ПДВ
|
37 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІСМАЙТ" #40056546 |
Переможець |
37 390 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 16:00
|
Договір..pdf | укладений |
24 листопада 2023 15:59
|