Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 31184407 |
Вебсайт: | http://slobozhanska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 52021, Україна , Дніпропетровська обл., с. Степове, вул. Центральна, 7 |
Контактна особа: |
Олег Коновал +380970808545 kp.kk.gospodar.ssr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 листопада 2023 09:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 08:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 13:43 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2023 13:43 |
Очікувана вартість: | 232 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42120000-6: Насоси та компресори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової накладної протягом 30 днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2023 10:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2023 09:54 |
ТД насос.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
ТД насос.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
ДОДАТОК 4.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
ДОДАТОК 4.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУdocx.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУdocx.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
Додаток 2 до тендерної документації Грундфос.docx | |
03 листопада 2023 09:54 |
Додаток 2 до тендерної документації Грундфос.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
З приводу першого питання : "Заміна насоса що експлуатуатається на даний час" - не зовсім зрозуміло запитання.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-13-000036 ● 18ed5d06346249fa9861c4d0361cbd45
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 грудня 2023 16:53 |
12.12.2023 № 225
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/13979-2023 від 04.12.2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
Від 12.12.2023 № 225
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2023-11-03-001946-a 03.11.2023 Комунальне підприємство "Керуюча компанія "Господар" Слобожанської селищної ради" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-22 14:39:36
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Придбання обладнання (каналізаційний насос Grundfos SEG 40.32.250В «або еквівалент»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-001946-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922 передбачено, що замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує 15% у 2023 році. Підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону зазначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до наступних товарів, зокрема: насоси; насоси для рідин, що є предметом закупівлі згідно оголошення та тендерної документації Замовника.
Просимо пояснити, яким чином Замовником при складанні тендерної документації дотримано вимоги пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону № 922 та пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861?
Водночас просимо надати посилання на пункти у тендерній документації.
3. Просимо надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-25 13:09:33
На виконання Запиту Східного офісу Держаудитслужби
Доброго дня! Дякуємо за Ваш запит. Відповідно до Вашого запиту при проведенні моніторингу закупівлі «Придбання обладнання (каналізаційний насос Grundfos SEG 40.32.250В «або еквівалент»)» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-03-001946-a) було виявлено недотримання вимог щодо пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону № 922 та пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861, тому Замовником було вирішено розірвати Договір №ПОКН-2 від 27.11.2023року та у подальшому відмінити процедури у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель згідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей , тому відповідна процедура буде проводитись ще раз відповідно до вимог затверджених законодавством.
Оплата за товар по Договору №ПОКН-2 від 27.11.2023року ще не відбулася, тому що строк поставки товару відповідно до Додаткової угоди №2 від 15.12.2023року був подовжений до 29.12.2023 року (включно). Наразі дія Договору буде припинена у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
"Здійснити заходи щодо усунення виявлених шляхом припинення зобов`язань за Договором від 27.11.2023 № ПОКН-2 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. " На виконання Бюджетного кодексу України за період 2023 року, було припинено зобов’язання за Договором від 27.11.2023 № ПОКН-2 відповідно до Додаткової угоди №3 від 27 грудня 2023 року, на час здійснення та очікування висновку про результати моніторингу закупівлі. Відповідно до висновку Держаудитслужби та на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель публікуємо Протокол №01-М/24 від 08.01.2024 року та Додаткову угоду №3 від 27.12.2023 року.
2024-01-10 12:11:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 922.) • усунуто
усунуто
2024-01-11 14:20:58
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2023 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СТОРГОМ" |
230 000,04
UAH з ПДВ
|
223 100,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВЕНТ-СЕРВІС" |
224 120,00
UAH з ПДВ
|
224 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СТОРГОМ" #41634330 |
Переможець |
223 100,04
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2024 12:07
|
ПРотокол та додаткова угода про розірвання.pdf | укладений |
10 січня 2024 12:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:40
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
18 грудня 2023 12:30
|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2023 13:33
|
Д№ПОКН2від27112023.pdf | укладений |
27 листопада 2023 13:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни п 2.1. договору та викласти в наступній редакції: «2.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару: до 29 грудня 2023 р, включно.» Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | ПОКН-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 листопада 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
223 100,04
UAH (в тому числі ПДВ 37 183,34 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку Держаудитслужби та на виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель публікуємо Протокол №01-М/24 від 08.01.2024 року та Додаткову угоду №3 від 27.12.2023 року. 1. Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору №ПОКН-2 від «27» листопада 2023 року (далі — Договір) з моменту підписання Сторонами цієї Додаткової угоди. |