Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"" |
Код ЄДРПОУ: | 40444061 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а |
Контактна особа: |
Алла Раскопіна +380509460790 alla.raskopina@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 18:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 2 580 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 71 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,76% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком 8.1 до цієї тендерної документації, що є її складовою, та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42140000-2: Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи
реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації − не вимагається.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 18:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 18:23 |
Додаток №6 до ТД (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
02 листопада 2023 18:23 |
Додаток №5 до ТД (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
02 листопада 2023 18:23 |
Додаток №7 до тендерної документації_товари_18.05.xlsx | |
02 листопада 2023 18:23 |
ТД_ВТзО(А)_УГВС23Т-277_привод інжектора_02.11.23.docx | |
02 листопада 2023 18:23 |
Додаток №4 до ТД Тип дог поставка за графіком_без еколог..docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-26-000001 ● ff81473ffe7042389eedca35a5ce6da1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 лютого 2024 12:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.02.2024 № 4-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 23.02.2024 № 4-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-11-02-014409-a 02.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-28 09:52:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі « УГВ-Сервіс 23Т-277_Привод інжектора; 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2023-11-02-014409-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо ціни товару, цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, та яке буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-03-04 15:02:32
НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
У прикріплених документах надаються Пояснення з інформацією на Запит від 28.02.2024 Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів, проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (також – Особливості) щодо закупівлі «УГВ-Сервіс 23Т-277_Привод інжектора; 42140000-2 Зубчасті колеса, зубчасті передачі та приводні елементи − за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-11-02-014409-a.
- Пояснення ДАСУ_УГВ-Сервіс_23Т-277_Привод інжектора.docx
- Пояснення ДАСУ_УГВ-Сервіс_23Т-277_Привод інжектора.pdf
- Пояснення ДАСУ_УГВ-Сервіс_23Т-277_Привод інжектора.pdf.p7s
- Додаток №1_Частина#1.1.1._Дефектні акти.7z
- Додаток №2_Частина#1.1.2._Тех.документація Інжектора_до Приводу.pdf
- Додаток №3_Частина#1.2._ОВ.7z
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 березня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 березня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" |
2 579 994,00
UAH з ПДВ
|
2 579 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВК ЕНЕРДЖІ" #38261016 |
Переможець |
2 579 994,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2024 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 12:29
|
Договір УГВС368_43-23 від 01.12.2023 ТОВ ІВК ЕНЕРДЖІ_ВТ23Т-277.pdf | укладений |
01 грудня 2023 12:27
|
БГ 115717_GL-60_3 від 24.11.2023 ТОВ Івк Енерджі.pdf | укладений |
01 грудня 2023 12:27
|