Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54005, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, буд.7 |
Контактна особа: |
Дмитрук Сергій Миронович 380512472508 depgkh2023@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:27 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:27 |
Очікувана вартість: | 9 756 527,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 97 565,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (бюджетна установа). Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція супроводжується забезпеченням у формі електронної банківської гарантії (у формі електронного документу), оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. Гарантія повинна бути безвідкличною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі банківської гарантії, в тому числі, забороняється вимагати листи або інші документи за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 200 000,00 грн. (двісті тисяч гривень 00 коп.). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати формі та вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 року №2628 та з урахуванням умов викладених в Додатку 7 тендерної документації. Електронний документ може бути визнаний банківською гарантією, якщо він виданий із дотриманням вимог ЗУ "Про електронні документи та електронний документообіг" і ЗУ "Про електронні довірчі послуги" та дозволяє з достовірністю встановити особу гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи яка підписує гарантію повинні бути підтверджені відповідним документом Гаранта (доручення тощо). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути протягом строку дії тендерної пропозиції, але не менше ніж 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (відповідно до ст. 253 Цивільного кодексу України розраховується з наступного дня після дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій).
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 17:13 |
2.ТД - поточний ремонт дороги вул. Очаківська.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З наведеного вбачається, що обов’язок визначення способу підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації покладається на замовника.
Згідно з Технічними правилами ремонту та утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України затверджених Держжитлокомунгоспом України від 27.12.1994, в залежності від характеру, обсягів і періодичності робіт розрізняють капітальний та поточний ремонти, тобто, роботи з капітального та поточного ремонту не є тотожними.
З огляду на те, що предметом закупівлі є саме поточний ремонт дороги, замовником цілком обґрунтовано визначений спосіб підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та встановлено, що аналогічним за предметом закупівлі договором є договір саме з поточного ремонту.
При цьому, замовник не вважає таку вимогу дискримінаційною, а такою, що спрямована на дотримання принципу ефективності щодо обрання переможця серед найбільш кваліфікованих учасників ринку.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 14:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" |
8 790 630,00
UAH з ПДВ
|
8 790 630,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕФФЕКТ" |
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
9 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МИКОЛАЇВМАГІСТРАЛЬ» |
9 700 500,00
UAH з ПДВ
|
9 700 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" #34455332 |
Очікує рішення |
8 790 630,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 14:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 листопада 2023 12:46 |
Кінець періоду оскарження: | 05 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 05 грудня 2023 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | 23.11.2023 надійшла службова записка (348-сл), за підписом заступника начальника технічного відділу управління планування та тендерно-договірної роботи департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради щодо відсутності в технічному завданні тендерної документації робіт та матеріалів необхідних для якісного надання послуг з поточного ремонту дороги по вул. Очаківська в м. Миколаєві, внаслідок чого очікувана вартість предмета закупівлі визначена невірно. Також надане виправлене технічне завдання та відкориговану очікувану вартість предмета закупівлі. Згідно з примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість це розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів. Оскільки одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, то правильне визначення очікуваної вартості предмета закупівлі є важливим етапом планування та проведення процедури закупівлі. Згідно з ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план), також, відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМ України від 12.10.2022 № 1178, запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника. Згідно з приписами Закону та Особливостей, інформація про очікувану вартість предмета закупівлі, в обов’язковому порядку, повинна міститись як в річному плані закупівель так й в оголошенні про проведення відкритих торгів. З наведеного вбачається, що оприлюднення в річному плані закупівель та оголошенні про проведення відкритих торгів невірної інформації про очікувану вартість предмету закупівлі унеможливлює дотримання замовником принципів проведення закупівлі визначених Законом та є порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Після оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів, інформація про очікувану вартість предмета закупівлі не може бути змінена або відкоригована через обмеження встановленні електронною системою закупівель. |
24 листопада 2023 12:46
|
Електронний підпис |
24 листопада 2023 12:45
|
Рішення про відміну торгів 104-3.doc |