Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Делініатори
Очікувана вартість
3 998 977,00 UAH
UA-2023-11-02-013737-a ● 1907200db3da4de5b61896b92f7daec7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр організації дорожнього руху" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Вікторія Денисенко 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 17:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 998 977,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 59 984,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення виконання зобов’язань учасника перед Замовником, у вигляді такого забезпечення, як гарантія, а саме: банківська гарантія (електронна банківська гарантія) (далі – Гарантія), оформлена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» та Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги». Гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження; реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”; умови, за яких надається право вимагати платіж – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 119 969,31 (сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот шістдесят дев’ять грн 31 коп.) грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. У випадку, якщо підписантом є не голова правління, то повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Повноваження особи, яка підписує гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику, вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху», 32955518, місцезнаходження: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062, фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054, р/р UA773204780000026008924434228 в АБ«УКРГАЗБАНК», вул. Єреванська, 1, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03087. У разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, гарантія вважається такою, що не відповідає умовам, які визначені замовником у тендерній документації. Також в складі документів тендерної пропозиції надається лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 119969.31 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На вимогу замовника переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору у вигляді електронного документу «електронна банківська гарантія» (далі – гарантія), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5 % (п’яти відсотків) від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Банківські реквізити замовника: Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху», 32955518, місцезнаходження: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062, фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054, р/р UA773204780000026008924434228 в АБ«УКРГАЗБАНК», вул. Єреванська, 1, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03087. Гарантія надається разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику-переможцю процедури закупівлі, завірену цим банком, і додається до договору про закупівлю. Також надається у складі довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття на забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених частиною 2 ст. 27 Закону, але не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк гарантує надати гарантію учаснику, як забезпечення виконання договору, у разі визнання учасника переможцем торгів, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1914 штуки
Делініатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2023 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2023 15:45 |
ТД у новій редакції.docx | |
09 листопада 2023 15:45 |
Проект договора.docx | |
09 листопада 2023 15:45 |
Зміни ТД учасникам.docx | |
02 листопада 2023 17:02 |
ТД.docx | |
02 листопада 2023 17:02 |
Проект договора.docx |
09 листопада 2023 15:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2023 15:45 |
ТД у новій редакції.docx
|
|||
09 листопада 2023 15:45 |
Проект договора.docx
|
|||
09 листопада 2023 15:45 |
Зміни ТД учасникам.docx
|
|||
02 листопада 2023 17:02 |
ТД.docx
|
|||
02 листопада 2023 17:02 |
Проект договора.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2023 12:51
Дата відповіді: 06 листопада 2023 09:54
Шановний Замовник, добрий день. При вивченні тендерної документації нами були виявлені невідповідності у технічних вимогах до предмету закупівлі, а саме: відповідно до додатку 2 делініатор повинен мати три світловідбиваючі полоси з плівки І-б класу, що має гарантійний термін експлуатації не менше 7 років. Однак при цьому Ви вимагаєте, щоб делініатор мав зображення герба м. Києва, виконане на плівці ORAFOL серії 6910 або еквівалент. Звертаємо Вашу увагу на те, що плівка ORAFOL серії 6910 за своїми технічними та якісними характеристиками відноситься до світлоповертальних матеріалів класу ІІІ, що мають значно вищі показники ніж плівка класу І-б та гарантійний термін експлуатації 10 років. Таким чином виникає колізія технічних вимог. Враховуючи все вищезазначене, просимо дати точне визначення того, плівка якого класу І-б (матеріал із середньою інтенсивністю світлоповертання) чи класу ІІІ (матеріал із дуже високою інтенсивністю світлоповертання) має бути застосована та внести відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником буде внесено відповідні зміни.
Щодо ТП
Дата подання: 06 листопада 2023 23:23
Дата відповіді: 09 листопада 2023 15:04
В ТД зазначено: Переможець торгів повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель цінову тендерну пропозицію (по формі, наведеній в Додатку № 6 до тендерної документації). Чи потрібно учасникам надаватти заповнену ТП?
Відповідь: Відповідно до п. 18 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної пропозиції передбачено надання тендерної пропозиції лише переможцем процедури закупівлі.
Відповідно до п. 37 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»: учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної пропозиції передбачено надання тендерної пропозиції лише переможцем процедури закупівлі.
Щодо додатків до договору
Дата подання: 06 листопада 2023 23:31
Дата відповіді: 09 листопада 2023 15:04
Чи потрібно учаснику надавати у складі ТП заповнені додатки до договору?
Відповідь: «Відповідно до п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації: Для учасників процедури закупівлі передбачено лише надання листа-згоди з проектом договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-02-013737-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 06 листопада 2023 23:36
Вимога
В технічному завдання вказано:
Сертифіковані відповідно до ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості»;
Паспорт на виріб виданий. виробником продукції;
В комплекті кріплення: гвинт оцинкований Ø 10×100 мм, дюбель нейлоновий Ø16×90 мм - 18 х 90 мм, шайба плоска оцинкована (М10 збільшена) зовнішній Ø 30 мм, внутрішній отвір Ø 10 мм, товщина – 1,5 - 2 мм (3 шт).
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги", мати гарантійний термін експлуатації не менше 7 років з дня встановлення. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості) або паспортів якості на кожне найменування із зазначенням повної назви, відповідність характеристикам, ДСТУ(ГОСТ, ТУУ і т.п.), тощо. Перевірка кожної партії поставки повинна проводитись згідно п.9 та п.10.2.6 ДСТУ 8751:2017.
Тобто, які саме сертифікати потрібно надавати у складі тендерної пропозиції? Сертифікат відповідно до ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості» або копії сертифікатів відповідності (якості) або паспортів якості на кожне найменування із зазначенням повної назви, відповідність характеристикам, ДСТУ(ГОСТ, ТУУ і т.п.), тощо. Просимо внести зміни до документації та визначити конкретно які сертифікати потрібно подавати у складі ТП.
Розгорнути
Згорнути
Сертифіковані відповідно до ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості»;
Паспорт на виріб виданий. виробником продукції;
В комплекті кріплення: гвинт оцинкований Ø 10×100 мм, дюбель нейлоновий Ø16×90 мм - 18 х 90 мм, шайба плоска оцинкована (М10 збільшена) зовнішній Ø 30 мм, внутрішній отвір Ø 10 мм, товщина – 1,5 - 2 мм (3 шт).
Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги", мати гарантійний термін експлуатації не менше 7 років з дня встановлення. Учасники закупівлі повинні надати копії сертифікатів відповідності (якості) або паспортів якості на кожне найменування із зазначенням повної назви, відповідність характеристикам, ДСТУ(ГОСТ, ТУУ і т.п.), тощо. Перевірка кожної партії поставки повинна проводитись згідно п.9 та п.10.2.6 ДСТУ 8751:2017.
Тобто, які саме сертифікати потрібно надавати у складі тендерної пропозиції? Сертифікат відповідно до ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості» або копії сертифікатів відповідності (якості) або паспортів якості на кожне найменування із зазначенням повної назви, відповідність характеристикам, ДСТУ(ГОСТ, ТУУ і т.п.), тощо. Просимо внести зміни до документації та визначити конкретно які сертифікати потрібно подавати у складі ТП.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 листопада 2023 15:47
У КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) уважно проаналізована вимога № UA-2023-11-02-013737-a.c1 від 06.11.2023 року (далі – Вимога) щодо змісту тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Делініатори)» за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції необхідно надати:
- скан-копію сертифіката відповідності (якості) на плівку світловідбиваючу, яка використовується у виготовлені делініаторів, який підтверджує відповідність плівки вимогам ДСТУ 4100:2021;
- скан-копію сертифіката TS EN ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості», виданого виробнику, запропонованого товару;
- копію паспорта на виріб виданий виробником продукції;
- надати копії сертифікатів відповідності (якості) які підтверджують відповідність ДСТУ 8751:2017 та/або паспортів якості із зазначенням повної назви, характеристикам, які підтверджують відповідність ДСТУ 8751:2017, тощо.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до вимог Додатку № 4 до тендерної документації учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції необхідно надати:
- скан-копію сертифіката відповідності (якості) на плівку світловідбиваючу, яка використовується у виготовлені делініаторів, який підтверджує відповідність плівки вимогам ДСТУ 4100:2021;
- скан-копію сертифіката TS EN ISO 9001:2015 «Системи менеджмента якості», виданого виробнику, запропонованого товару;
- копію паспорта на виріб виданий виробником продукції;
- надати копії сертифікатів відповідності (якості) які підтверджують відповідність ДСТУ 8751:2017 та/або паспортів якості із зазначенням повної назви, характеристикам, які підтверджують відповідність ДСТУ 8751:2017, тощо.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-013737-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 06 листопада 2023 23:40
Щодо невідповідностей в ТД
Шановний Замовнику! При вивченні ТД нами було виявлено невідповідності, а саме: Замовником вимагається :1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
1.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою:
№, дата договору Предмет договору Найменування та контактні дані контрагента*
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору;
- копії актів прийомки передач або копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (зазначеного учасником у даній довідці) та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону., проте відсутнє визначення Аналогічного договору. Ми як потенційний учасник маємо бажання прийняти участь у закупівлі, проте на стадії уточнень повинні чітко розуміти, що саме Замовник буде вважати за аналогічний договір. Просимо внести зміни у закупівлю, та визначити який саме договір буде вважатися аналогічним
Розгорнути
Згорнути
1.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору за формою:
№, дата договору Предмет договору Найменування та контактні дані контрагента*
Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- копію договору;
- копії актів прийомки передач або копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або позитивний лист-відгук від контрагента, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (зазначеного учасником у даній довідці) та відсутність пред’явлених позовів та претензій у зв’язку з неналежним виконанням зобов’язань.
Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону., проте відсутнє визначення Аналогічного договору. Ми як потенційний учасник маємо бажання прийняти участь у закупівлі, проте на стадії уточнень повинні чітко розуміти, що саме Замовник буде вважати за аналогічний договір. Просимо внести зміни у закупівлю, та визначити який саме договір буде вважатися аналогічним
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 листопада 2023 15:13
У КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) уважно проаналізована вимога № UA-2023-11-02-013737-a.a2 від 06.11.2023 року (далі – Вимога) щодо змісту тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Делініатори)» за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель – предметом закупівлі є «Делініатори». Тому, аналогічним буде вважатися договір на закупівлю делініаторів.
Так як у вимозі відсутні посилання на порушення законодавства Замовником - Ваша вимога підлягає відхиленню.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі закупівель – предметом закупівлі є «Делініатори». Тому, аналогічним буде вважатися договір на закупівлю делініаторів.
Так як у вимозі відсутні посилання на порушення законодавства Замовником - Ваша вимога підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-013737-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ОГОРОДНИК ІГОР ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2422905490
Дата подання: 10 листопада 2023 20:11
Вимога
Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі передбачено, що Товар, що є предметом закупівлі повинен мати три світловідбиваючі полоси білого кольору з плівки І-б класу(клас І-б - матеріал, що має оптичну систему із мікропризма, гарантія не менше 7 років) згідно ДСТУ 4100:2021, що має зображення герба міста Київ(верхня) виконані методом цифрового друку з ламінацією або шовкодруку на плівці ORAFOL серії 6710 або еквівалент, з цілісним отвором в верхній частині, про що Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної пропозиції скан-копію сертифіката відповідності (якості) на плівку світловідбиваючу, яка використовується у виготовлені делініаторів, який підтверджує відповідність плівки вимогам ДСТУ 4100:2021.
При вивченні технічних характеристик, ми звернулися до офіційного дистриб’ютера світлоповертаючої плівки Oralite в Україні за роз’ясненнями щодо властивостей плівки ORAFOL серії 6710, про що отримали відповідь,
«ТОВ Пластiкс-Україна як офiцiйний дистриб'ютор свiтлоповертаючої плівки Oralite iнформує, що плiвка cepiї Oralite 6710 не призначена для використання на полiмерних поверхнях (полiетилен, полiпропiлен та iншi). Серiя Oralite 6710 призначена для нанесения на металевi поверхнi, такi як алюмiнiй або оцинкована сталь. Для використання на полiмерних поверхнях рекомендуємо свiтлоповертаючу плiвку Oralite 5430.»
До відповіді додано фото вже встановлених Делініаторів в м. Києві, які встановлені минулого року, з якого бачимо, що дійсно плівка такого типу, яка була застосована, не призначена для виробів такого типу, та не спроможна відповідати заявленим вимогам Замовника, тобто гарантійному терміну-7 років.
Ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель- як максимальна економія, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням- тобто при використанні плівки цього типу- свідомо здійснюється порушення цих принципів, так як такий товар не може бути використаний протягом заявленого Замовником терміну- Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги", мати гарантійний термін експлуатації не менше 7 років з дня встановлення.
Врахуючи вищевикладене- вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши в Інформацієї про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики про необхідність використання свiтлоповертаючої плiвки Oralite 5430.
Розгорнути
Згорнути
При вивченні технічних характеристик, ми звернулися до офіційного дистриб’ютера світлоповертаючої плівки Oralite в Україні за роз’ясненнями щодо властивостей плівки ORAFOL серії 6710, про що отримали відповідь,
«ТОВ Пластiкс-Україна як офiцiйний дистриб'ютор свiтлоповертаючої плівки Oralite iнформує, що плiвка cepiї Oralite 6710 не призначена для використання на полiмерних поверхнях (полiетилен, полiпропiлен та iншi). Серiя Oralite 6710 призначена для нанесения на металевi поверхнi, такi як алюмiнiй або оцинкована сталь. Для використання на полiмерних поверхнях рекомендуємо свiтлоповертаючу плiвку Oralite 5430.»
До відповіді додано фото вже встановлених Делініаторів в м. Києві, які встановлені минулого року, з якого бачимо, що дійсно плівка такого типу, яка була застосована, не призначена для виробів такого типу, та не спроможна відповідати заявленим вимогам Замовника, тобто гарантійному терміну-7 років.
Ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить принципи здійснення публічних закупівель- як максимальна економія, ефективність та пропорційність; та запобігання корупційним діям і зловживанням- тобто при використанні плівки цього типу- свідомо здійснюється порушення цих принципів, так як такий товар не може бути використаний протягом заявленого Замовником терміну- Предмет закупівлі повинен відповідати вимогам ДСТУ 8751:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги", мати гарантійний термін експлуатації не менше 7 років з дня встановлення.
Врахуючи вищевикладене- вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши в Інформацієї про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики про необхідність використання свiтлоповертаючої плiвки Oralite 5430.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 листопада 2023 13:58
У КП «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) уважно проаналізована вимога № UA-2023-11-02-013737-a.a3 від 10.11.2023 року (далі – Вимога) щодо змісту тендерної документації на закупівлю «Код ДК 021:2015: 34920000-2 Дорожнє обладнання (Делініатори)» за результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до Вашої вимоги щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства, учасники можуть запропонувати еквівалент свiтлоповертаючої плівки будь-якого виробника, не гіршого по своїм характеристикам від наведених в Додатку № 4 до тендерної документації. Запропонована Вами свiтлоповертаюча плiвка Oralite 5430 має нижчі характеристики ніж наведені у стандарті ДСТУ 4100:2021 та гарантійний термін експлуатації 4 роки.
Також повідомляємо, що відповідно до наданого Вами фото у встановлених делініаторів відзначається виключно експлуатаційні пошкодження.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Відповідно до Вашої вимоги щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі повідомляємо, що відповідно до вимог чинного законодавства, учасники можуть запропонувати еквівалент свiтлоповертаючої плівки будь-якого виробника, не гіршого по своїм характеристикам від наведених в Додатку № 4 до тендерної документації. Запропонована Вами свiтлоповертаюча плiвка Oralite 5430 має нижчі характеристики ніж наведені у стандарті ДСТУ 4100:2021 та гарантійний термін експлуатації 4 роки.
Також повідомляємо, що відповідно до наданого Вами фото у встановлених делініаторів відзначається виключно експлуатаційні пошкодження.
Враховуючи вищевикладене, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-11-03-000016 • be49d59440e349d2933011beed5a0e4f
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-11-03
•
16:50
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Витрачання бюджетних коштів на некритичні потреби під час військового стану
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРИЗМА" |
3 870 108,00
UAH з ПДВ
|
3 870 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПРИЗМА" #41936417 |
Переможець |
3 870 108,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2023 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 13:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 13:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:58
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 12:25
|
Договір.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:24
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Делініатори | 1914 | штуки |
2 022,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 393/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Делініатори | 1914 | штуки |
2 022,00
UAH з ПДВ
|