Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Очікувана вартість
489 102 943,60 UAH
UA-2023-11-02-011807-a ● 55e4845631ac4560b34b991937ae2dba
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Євгеній Осадчий +0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:51 |
Очікувана вартість: | 489 102 943,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 891 029,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4891029.43 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Харківська та Луганська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3509132.9 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 березня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені Постачальником та прийняті Представником Замовника комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника належним чином оформлених документів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
кваліфікаційний критерій
Дата подання: 06 листопада 2023 15:38
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:49
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування;
Питання: чи буде відповідати кваліфікаційному критерію наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та кількох холодильних камер в загальній площі не менш ніж 500 кв.м.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та холодильних камер в загальній площі не менш ніж 500 кв.м. буде відповідати вимогам Оголошення.
кваліфікаційний критерій
Дата подання: 06 листопада 2023 15:38
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:49
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. складських та/або інших приміщень з холодильною камерою не менше ніж 500 кв.м, які учасник використовує для ведення господарської діяльності та зберігання продуктів харчування;
Питання: чи буде відповідати кваліфікаційному критерію наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та окремого холодильного складу в загальній площі не менш ніж 500 кв.м.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність в учасника складських та/або інших приміщень загальною кількістю не менше ніж 2 000 кв.м. та окремого холодильного складу в загальній площі не менш ніж 500 кв.м. буде відповідати вимогам Оголошення.
кваліфікаційний критерій
Дата подання: 06 листопада 2023 15:38
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:50
Відповідно до п.п. 12.3. Оголошення встановлено кваліфікаційний критерій: наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявність вантажного автотранспорту в кількості не менше ніж 20 одиниць для перевезення вантажу, з яких мінімум дві вантажівки – рефрижератори, для перевезення замороженої продукції – учаснику необхідно надати у складі пропозиції скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування вантажним автотранспортом (копію документа про право власності або користування).
Прошу роз’яснити чи буде надання Договору перевезення вантажів (надання логістичних послуг) та свідоцтв про реєстрацію ТЗ перевізника належним виконанням вимог тендерної документації ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У складі пропозиції учасник повинен надати скановану довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що дають можливість виконати умови договору про закупівлю. Крім того, учаснику необхідно надати у складі пропозиції підтвердження права користування вантажним автотранспортом (копію документа про право власності або користування). Документи, які учасник буде надавати (завантажувати) у складі пропозиції для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій рекомендується позначати як конфіденційні.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 12:13
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:50
Підпунктом 3 пункту 12.3. зазначено, що Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період. Чи вірно надати цей звіт за третій квартал?
Відповідь: Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Останній звітній період до дати Оголошення – звітність за третій квартал.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 12:13
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:50
У підпункті 7 пункту 12.3. вимагається надати скановану у довільній формі довідку, в якій необхідно зазначити інформацію - учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
Просимо пояснити, якщо у договорі, що був укладений раніше із Замовником, в пункті: «Зобов`язання постачальника» був пункт про забов`язання сплатити санкції і постачальник їх відповідно виконав, чи достатньо надати у довільній формі довідку, де зазначити фразою, що він виконав всі зобов`язання? Також правильно ми розуміємо , що якщо не було виконано зобов`язань, а саме не оплачено санкції, то тільки тоді подається інформація про сплату або щодо сплати в майбутньому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає довідку у довільній формі та повинен зазначити, що учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки, відповідно до статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 12:14
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:51
Оголошенням вимагається у пункті 4 підтвердження фінансової спроможності, але весь пункт складається із незрозумілих підпунктів, що визначені косим шрифтом і не зрозуміло до кого і чого вони відносять, що не дає змогу структурувати вимоги цього пункту.
Так починається вимога із такої фрази «Для юридичних осіб», потім зазначено «Фінансова спроможність визначається» дві крапки - а, потім для фізичних осіб – підприємців, потім знову зазначено «Фінансова спроможність» дві крапки для фізичних осіб.
Потім абзац: В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2 %, для розрахунку показника доходу за 2022 рік також враховується сума значень рядка 01 «Обсяг доходу за податковий (звітний) місяць, що оподатковується за ставкою 2 відсотки доходу» за кожен місяць 2022 року в якому такий учасник перебував на вказаній системі оподаткування.
Крім того у вимогах до фізичних осіб йдеться про лоти, які відсутні у даній процедурі.
Просимо пояснити до кого має відношення цей абзац, про який саме розрахунок йдеться мова, а також просимо структурувати вимогу цього пункту для уникнення маніпуляцій як збоку учасників так і збоку Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надавати відповідні документи, тому в Оголошені зазначено перелік документів для юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надавати відповідні документи, тому в Оголошені зазначено перелік документів для юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 12:14
Дата відповіді: 07 листопада 2023 22:52
Пунктом 9.1. Оголошення передбачена умова внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Наказом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 затверджено форму та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (надалі - Наказ).
Абзацом 13 пункту 1 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції передбачено надання відомостей про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності).
Питання: у разі заповнення поля банківської гарантії Учасника «відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою» чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції скановану копію такого договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Забезпечення пропозиції подається у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Разом з тим, учасник може додатково надавати договір, відповідно до якого видається гарантія банком.
Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Разом з тим, учасник може додатково надавати договір, відповідно до якого видається гарантія банком.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 07 листопада 2023 20:57
Дата відповіді: 08 листопада 2023 17:58
У пп3 п 12.3 Оголошення, зазначено про необхідність подання у складі пропозиції, зокрема, оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189).
Необхідно зазначити, що наразі діє Форма Податкового розрахунку в редакції наказу Міністерства фінансів № 113 від 02.03.2023.
Просимо внести зміни у Оголошення з метою уникнення непорозумінь під час розгляду пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Набрав чинності наказ ДПС України від 02.03.2023 № 113 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4" (далі – Наказ №113), яким внесені зміни до форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року №4, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 року за №111/26556 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року №189). За оновленою формою Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску подається платниками єдиного внеску починаючи зі звітності за ІІІ квартал 2023 року. У зв’язку з цим, учасникам необхідно завантажити до пропозиції оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в чинній редакції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:43737377
Дата подання: 03 листопада 2023 15:51
Ціна
Вимагаємо збільшити граничні ціни на наступні товари у зв’язку з підвищенням їх вартості, так як ціна у постачальників вища, ніж очікувана вартість предмету закупівлі:
Буряк столовий свіжий
Картопля свіжа
Оливки без кісточки
Часник свіжий
Капуста червоноголова свіжа
Вишня заморожена
Картопля фрі заморожена
Кукурудза заморожена
Полуниця заморожена
Крупа кукурудзяна
Хрін
Сода харчова
Куряча тушка заморожена
Свинина, лопатка без кістки заморожена
Свинина, печінка заморожена
Яловичина, лопатка заморожена без кістки
Телятина, задня частина заморожена без кістки
Варення з малини індивідуального пакування
Варення з полуниці індивідуального пакування
Варення плодово-ягідне індивідуального пакування
Повидло яблучне індивідуального пакування
Йогурт з добавками від 1,5 %
Йогурт натуральний від 1,5 %
Апельсин
Авокадо
Сухарі
Хліб тривалого зберігання
Свинина, стегно заморожене
Свинина, стегно охолоджене
Розгорнути
Згорнути
Буряк столовий свіжий
Картопля свіжа
Оливки без кісточки
Часник свіжий
Капуста червоноголова свіжа
Вишня заморожена
Картопля фрі заморожена
Кукурудза заморожена
Полуниця заморожена
Крупа кукурудзяна
Хрін
Сода харчова
Куряча тушка заморожена
Свинина, лопатка без кістки заморожена
Свинина, печінка заморожена
Яловичина, лопатка заморожена без кістки
Телятина, задня частина заморожена без кістки
Варення з малини індивідуального пакування
Варення з полуниці індивідуального пакування
Варення плодово-ягідне індивідуального пакування
Повидло яблучне індивідуального пакування
Йогурт з добавками від 1,5 %
Йогурт натуральний від 1,5 %
Апельсин
Авокадо
Сухарі
Хліб тривалого зберігання
Свинина, стегно заморожене
Свинина, стегно охолоджене
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 22:14
Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування” та залишаються без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:18
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору містить положення щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробувань Представникам Замовника.
У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим.
Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим.
Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 22:15
Абзацом 5 пункту 2.3. розділу II проєкту Договору визначено: “Про час та місце відбору харчових продуктів для проведення випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів, зазначаючи у листі-запрошенні загальний об’єм (розмір) партії, повне найменування харчових продуктів, перелік військових частин (установ, закладів) із зазначенням кількості харчових продуктів, що планується до постачання”.
Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів.
Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення.
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишається без змін.
Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів.
Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення.
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:18
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
У пункті 3.2. проекту договору містить положення "заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки".
Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Розгорнути
Згорнути
Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 22:15
Проведеним опитуванням начальників продовольчих служб 117 військових частин під час аудиту процесу закупівлі Міністерством оборони України послуг з організації харчування, продуктів харчування, продовольчих наборів та води питної на 2023 рік встановлено, що мінімальний термін подачі Представником Замовника заявки на постачання харчових продуктів (на 7 днів) Постачальнику повинен складати 7 днів до початку тижня.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:19
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору містить положення про заміну продуктів харчування, які поставлені з порушеннями, протягом 24 годин.
Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин.
Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин.
Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 22:15
Включення до абзацу 1 пункту 4.3., абзацу 1 пункт 4.5., пункту 8.5.5., пункту 9.3.4. та пункт 9.3.6. проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування.
Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин.
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин.
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:19
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору містить наступне положення "акт про порушення передається Представником Замовника Представнику Постачальника під підпис або надсилається на електронну адресу Постачальника та впродовж трьох діб Постачальник повинен підтвердити або спростувати факти порушень. У разі ненадання відповіді, порушення вказані в акті вважаються підтвердженими Постачальником".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк.
З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк.
З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 22:16
Питання значної відстані між військовими частинами та постачальником не впливає на порядок відправлення документів шляхом використання електронної пошти. Оскільки, проект договору містить інші положення які передбачають відправлення документів електронною поштою (наприклад надання військовими частинами заявки на постачання продуктів харчування) та наявність яких в умовах договорів учасниками не заперечувалася.
Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору.
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору.
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 15:35
Щодо проекту договору
Зазначений в останньому абзаці пункту 2.3., а також в пунктах 4.3, 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6. проекту договору про закупівлю тендерної документації строк переміщення та заміни неякісного харчового продукту (24 години) визначено без урахування п. 4.1. розділу IV Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340, з наступними змінами і доповненнями. При забезпеченні потреб в продуктах харчування військових частин за віддаленими маршрутами необхідно, щоб строк заміни продуктів передбачав можливість перерв для відпочинку та харчування водіїв не менше 45 хв протягом кожних 4 год 30 хв керування.
При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин.
Розгорнути
Згорнути
При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 22:53
Включення до останнього абзацу пункту 2.3. та в пунктах 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування.
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 15:35
Щодо проекту договору
Зазначені в п.3.2. проекту договору про закупівлю тендерної документації строки подання Постачальнику представником Замовника заявки на постачання продуктів харчування:
• за 7 діб до поставки,
• за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту,
– передбачають можливість вчинення постачальником дій з формування комплекту продуктів згідно заявки і підготовки супровідних документів на товар та його транспортування до військових частин.
Проте зазначені строки очевидно не передбачають достатнього часу на вжиття постачальником контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», включаючи відповідність харчових продуктів чинним стандартам та вимогам Описів харчових продуктів, безпечністю, придатністю та якістю харчових продуктів (у тому числі правил маркування та етикетування), особливо у разі зміни асортименту замовленої продукції за 5 днів до дати поставки.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строки подання представником замовника заявок на постачання продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні:
• за п'ятнадцять діб до поставки.
• за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання (без зміни асортименту продукції)
Розгорнути
Згорнути
• за 7 діб до поставки,
• за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання, а також у разі зміни асортименту,
– передбачають можливість вчинення постачальником дій з формування комплекту продуктів згідно заявки і підготовки супровідних документів на товар та його транспортування до військових частин.
Проте зазначені строки очевидно не передбачають достатнього часу на вжиття постачальником контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», включаючи відповідність харчових продуктів чинним стандартам та вимогам Описів харчових продуктів, безпечністю, придатністю та якістю харчових продуктів (у тому числі правил маркування та етикетування), особливо у разі зміни асортименту замовленої продукції за 5 днів до дати поставки.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строки подання представником замовника заявок на постачання продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні:
• за п'ятнадцять діб до поставки.
• за 5 днів до поставки, у разі зміни кількості необхідних комплектів продуктів та/або місць постачання (без зміни асортименту продукції)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 22:54
Аналізом виконання попередніх договорів на закупівлю продуктів харчування встановлено, що учасники відповідних процедур закупівель та в подальшому постачальники за укладеними договорами не були безпосередніми виробниками продуктів харчування. Вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів є характерним елементом діяльності безпосереднього виробника продуктів харчування. В зв’язку з чим посилання учасників на такі обставини як необхідність вжиття контрольних заходів за якістю постачання харчових продуктів не є обґрунтованим, оскільки учасники (постачальники) здійснювали поставку продуктів харчування до військових частин вже з наявним сертифікатом якості товарів, виданих саме виробниками.
При цьому умова щодо надання заявки за 15 днів унеможливлює здійснити розрахунки щодо фактичної кількості військовослужбовців, які харчуватимуться впродовж наступних 22 днів (надання заявки за 15 днів + 7 днів харчування). Зазначене твердження ґрунтується на проведеному аналізі стану виконання договорів, проблемних питань щодо їх виконання (у тому числі шляхом проведення опитування посадових осіб військових частин відповідальних за організацію продовольчого забезпечення).
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
При цьому умова щодо надання заявки за 15 днів унеможливлює здійснити розрахунки щодо фактичної кількості військовослужбовців, які харчуватимуться впродовж наступних 22 днів (надання заявки за 15 днів + 7 днів харчування). Зазначене твердження ґрунтується на проведеному аналізі стану виконання договорів, проблемних питань щодо їх виконання (у тому числі шляхом проведення опитування посадових осіб військових частин відповідальних за організацію продовольчого забезпечення).
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 15:36
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Зазначені в підпункті 9.3.5. пункту 9.3. Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору про закупівлю розміри штрафних санкцій при порушенні умов договору щодо термінів (строків) постачання харчових продуктів, постачання не в повному обсязі замовленої кількості продуктів харчування визначених заявками:
• штраф у розмірі 100 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів;
• пеня у розмірі 0,1% від вартості недопоставлених харчових продуктів;
• штраф у розмірі 7 % від вартості непоставлених понад 30 днів продуктів харчування,
– з урахуванням розміру штрафних санкцій, що покладаються на замовника згідно Розділу ІX «Відповідальність сторін» проекту договору, є порушенням балансу інтересів сторін договору та вимог ч.2 ст. 5 Господарського кодексу України, що визначає рівність усіх суб'єктів права власності рівними перед законом в якості однієї з конституційних основ правового господарського порядку в Україні.
Враховуючи вказане, просимо усунути зазначене порушення та змінити розмір відповідних штрафних санкцій з урахуванням зазначених нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити їх на рівні:
• штраф у розмірі 20 % від вартості недопоставлених або несвоєчасно поставлених харчових продуктів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 22:54
Включення Замовником умов до проєктів договорів щодо розміру штрафних санкцій у розмірі 100% від непоставлених продуктів харчування обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Застосування вказаних штрафних санкцій обумовлено необхідністю забезпечення неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців.
Підпункт 9.3.5. договору залишається без змін.
Застосування вказаних штрафних санкцій обумовлено необхідністю забезпечення неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців.
Підпункт 9.3.5. договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 15:37
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
У відповідності з першим абзацом пункту 9.4. проекту договору про закупівлю, сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків, передбачених законодавством України та Договором.
Вважаємо, що вказане положення пункту 9.4. проекту договору про закупівлю не відображає закладений в договорі механізм забезпечення військових частин комплектами продуктів харчування з урахуванням положень статті 193 Господарського кодексу України з огляду на наступне.
При порушенні постачальником строків поставки харчових продуктів, представник замовника включає недопоставлені у попередньому періоді продукти харчування до актуалізованих заявок на постачання продуктів харчування на наступний період.
Таким чином, довезення постачальником недопоставленої кількості продуктів харчування, в тому числі швидкопсувних, призведе до подвійної поставки аналогічного товару у наступному безперервному періоді харчування в межах строку договору, та їх подвійної оплати замовником.
Стаття 193 Господарського кодексу України передбачає, що застосування господарських санкцій до суб'єкта, який порушив зобов'язання, не звільняє цього суб'єкта від обов'язку виконати зобов'язання в натурі, крім випадків, коли інше передбачено законом або договором, або управнена сторона відмовилася від прийняття виконання зобов'язання.
Враховуючи вищевказане, просимо усунути зазначене порушення та забезпечити внесення відповідних змін до першого абзацу п.9.4. проекту договору про закупівлю:
«9.4. Сплата неустойки (штрафу, пені) і відшкодування збитків, завданих неналежним виконанням обов’язків, не звільняють Сторони від виконання зобов’язань за Договором, крім випадків:
- включення представником Замовника недопоставлених продуктів харчування до Заявки на постачання продуктів харчування на період харчування, що є наступним за періодом, у якому Постачальник допустив порушення щодо кількості поставлених продуктів харчування, або
- надання представником Замовника листа Постачальнику про відсутність необхідності довезення продуктів харчування у наступних періодах харчування з урахуванням фактичних потреб представника Замовника.»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 22:55
Під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України та для неухильного виконання постачальниками умов договорів щодо належної поставки продуктів харчування та унеможливлення зриву харчування військовослужбовців абзац перший пункту 9.4. договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-011807-a.b10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 15:37
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Пункт 8.5.7. проекту договору передбачає можливість заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів одночасно за наявності трьох умов:
1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника;
2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості;
3) заміни не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів.
Оскільки різниця в ціні, як і ризики щодо неотримання згоди представника Замовника на відповідну заміну, вже покладені на Постачальника, вважаємо, що третя умова щодо здійснення узгодженої із представником Замовника заміни харчових продуктів (не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою), носить необґрунтовано обмежувальний та дискримінаційний характер.
Дискримінаційний характер зазначеного обмеження підтверджується також тим, що в діючій редакції проекту договору на закупівлю представник Замовника не обмежений в кількості позицій, які можуть бути уточнені (змінені) представником Заявника за поданою заявкою із Каталогу продуктів у відповідності з п.3.2. проекту договору.
З огляду на вказане, просимо усунути зазначене порушення та виключити з проекту договору дискримінаційне обмеження щодо обсягу заміни відсутніх у Постачальника замовлених харчових продуктів не більше ніж за двома позиціями за відповідною заявкою із Каталогу продуктів, у разі:
1) письмової згоди на таку заміну представника Замовника;
2) покладення різниці в ціні на Постачальника, у випадку заміни на харчові продукти дорожчої вартості.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 22:56
Пункт 8.5.7 проєкту договору викладений з метою попередження ризиків безпідставної заміни продуктів харчування Постачальником без повідомлення Представника Замовника, а також з метою зобов’язання Постачальника, у випадку заміни харчових продуктів меншої вартості на дорожчі, відшкодувати різницю у їх вартості відповідно до вимог п.3.3 проєкту договору.
Пункт 8.5.7. проекту договору залишається без змін.
Пункт 8.5.7. проекту договору залишається без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 16:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" |
488 471 299,68
UAH з ПДВ
|
368 458 954,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
484 260 340,20
UAH з ПДВ
|
370 564 434,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Бі Сі Ейч Інтер Трейд Груп" |
489 102 943,60
UAH з ПДВ
|
371 968 087,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" |
408 463 069,56
UAH з ПДВ
|
381 091 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" |
414 779 508,78
UAH з ПДВ
|
381 091 820,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" |
414 779 508,78
UAH з ПДВ
|
381 091 832,94
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕРСІОР" |
415 726 974,66
UAH з ПДВ
|
397 935 670,86
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром" |
429 517 866,96
UAH з ПДВ
|
400 041 150,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ МАРІНТАЛЬ ГРУП" |
430 395 150,18
UAH з ПДВ
|
400 041 150,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" |
456 889 103,58
UAH з ПДВ
|
406 357 589,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "КОДИНКА" |
442 150 745,40
UAH з ПДВ
|
442 150 745,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5" |
465 311 022,54
UAH з ПДВ
|
465 311 022,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДТРАК» |
489 102 943,60
UAH з ПДВ
|
489 102 943,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНУСКРИПТ" |
489 102 943,60
UAH з ПДВ
|
489 102 943,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ШМАЛЬЧЕНКО ІВАН ВАСИЛЬОВИЧ" #3259703092 |
Відхилено |
368 458 954,50
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 19:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 17:39
|
ФОП "ШЕВЧЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" #3722002633 |
Відхилено |
370 564 434,24
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2023 18:09
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2023 19:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Бі Сі Ейч Інтер Трейд Груп" #43972516 |
Відхилено |
371 968 087,40
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2023 17:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2023 18:10
|
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" #44638778 |
Відхилено |
381 091 800,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2023 17:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 листопада 2023 17:21
|
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" #43439316 |
Відхилено |
381 091 820,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 18:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 грудня 2023 17:27
|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "АГРОПРОДПРОМ-СЕРВІС"" #38557764 |
Відхилено |
381 091 832,94
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2023 17:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 18:19
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕРСІОР" #44842149 |
Відхилено |
397 935 670,86
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 20:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 грудня 2023 17:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Міт Пром" #44189514 |
Переможець |
400 041 150,60
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2023 16:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 грудня 2023 12:57
|
Укладений договір
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 3509132.9 | комплект |
114,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/29 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 3051361.11183 | комплект |
114,00
UAH з ПДВ
|