Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКП "Добробут-М" |
Код ЄДРПОУ: | 38335716 |
Місцезнаходження: | 78590, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче село Микуличин, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мироняк Мирослава Іванівна +380989678110 dobrobut_mykulychyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 15:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 08:30 |
Очікувана вартість: | 9 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату протягом 180 (сто вісімдесяти) днів після поставки Товару та підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару на підставі належним чином оформленої видаткової накладної. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 15:23 |
Додаток_5_Проeкт_договору.docx | |
02 листопада 2023 15:23 |
Додаток_4_Технiчнi_характеристики.docx | |
02 листопада 2023 15:23 |
Додаток_3_Пiдстави_для_вiдмови_в_участi_у_процедурi_закупiвлi_.docx | |
02 листопада 2023 15:23 |
Додаток_2_Квал_ф_кац_и_н__кпитер____.docx | |
02 листопада 2023 15:23 |
Додаток_1_Форма_Тендерна_пропозицiя.docx | |
02 листопада 2023 15:23 |
Тендерна документація (сміттєвоз).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-27-000010 ● a6f2045d72424f8c87477e72dfb99d0e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 листопада 2023 14:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.11.2023 № 84-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 27.11.2023 № 84-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-11-02-010715-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-27 15:02:41
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Сміттєвоз із заднім завантаженням (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-02-010715-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-30 10:31:42
пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Сміттєвоз із заднім завантаженням (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби)» надаємо пояснення на запит про надання пояснень щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?» надаємо наступні пояснення. Визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі здійснювалося Замовником з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами) в декілька етапів, таких як: визначення потреби в товарі (номенклатура, кількісні та якісні показники) з урахуванням запланованих поточних завдань; формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; аналіз ринку з використанням загальнодоступної інформації щодо ціни на товар, яка міститься у відкритих джерелах (зокрема в електронній системі закупівель "Prozorro"), а також інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій; визначення вимог до умов поставки товару і оплати з урахуванням фінансових можливостей Замовника; визначення очікуваної вартості предмета Закупівлі з урахуванням виду предмета Закупівлі, його розповсюдженості на ринку, порядку формування цін на нього. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено методом порівняння ринкових цін шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну та отримання комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання у відповідній сфері (постачальників конкретного товару).
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання Висновку про результати моніторингу закупівлі Сміттєвоз із заднім завантаженням (ДК 021:2015 код 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби) (UA-2023-11-02-010715-a) повідомляємо, що виконано заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" та відмінено торги.
2023-12-05 15:55:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 08:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" |
8 988 000,00
UAH з ПДВ
|
8 988 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" #45139354 |
Рішення скасоване |
8 988 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 18:08
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" #45139354 |
Очікує рішення |
8 988 000,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 18:08
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2023 18:24 |
Кінець періоду оскарження: | 12 грудня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 12 грудня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Виконано заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом скасування рішення про визначення переможця торгів ТОВ "ВІНТЕХСОЛЮШНС" та, відповідно, відмінено торги згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. |
01 грудня 2023 18:24
|
Електронний підпис |
01 грудня 2023 18:17
|
протокол 82.pdf |