Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди – найпростіше укриття) в Одеському спеціальному закладі дошкільної освіти «Ясла-садок» №248 компенсуючого типу Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 69)
Очікувана вартість
4 960 593,34 UAH
UA-2023-11-02-009417-a 64ec70f403984f82a91e49e7fd61d080
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина Русланівна

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина Русланівна
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди – найпростіше укриття) в Одеському спеціальному закладі дошкільної освіти «Ясла-садок» №248 компенсуючого типу Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 69)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

02 листопада 2023 14:47
протокол доручень.pdf
02 листопада 2023 14:43
експертний звіт.pdf
02 листопада 2023 14:43
лист заклада.pdf
02 листопада 2023 14:43
обгрунтування.pdf
02 листопада 2023 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-01-22-000001 ● 69e4098d006641db95a1dfccfca38894
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2024 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.01.2024 № 7-з

Хмельницький

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 22.01.2024 № 7-з

Витяг з переліку закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№з/п
Звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,відповідальна за здійснення моніторингу
4. UA-2023-11-02-009417-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-01-23 09:27:00

Про надання пояснень (інформації, документів)

У межах проведення моніторингу закупівлі «45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (капітальний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди – найпростіше укриття) в Одеському спеціальному закладі дошкільної освіти «Ясла-садок» №248 компенсуючого типу Одеської міської ради за адресою: м. Одеса, Французький бульвар, 69)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-009417-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів):
1) Яким чином та на підставі яких документів Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
2) Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
3) Яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕЙСІК БУД», з яким укладений договір від 31.10.2023 № 248-У-КР без використання електронної системи закупівель?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-01-25 14:52:32

Відповідь Замовника на вимогу.

1) ПИТАННЯ: Яким чином та на підставі яких документів Комунальною установою «Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси» (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено очікувану вартість предмета закупівлі?
Відповідь: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікувана вартість предмета закупівлі було визначено на підставі розробки проектної документації на капітальний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди - найпростіше укриття) в Одеському спеціальному закладі дошкільної освіти «Ясла-садок» №248 компенсуючого типу Одеської міської радиза адресою: м. Одеса, Французький бул., 69 розробленої Фізичною-особою підприємцем Горбовим Олегом Любомирович (2998712298) згідно з Договором № П-248 від 13.07.2023 (скан-копія договору додається) та експертного звіту (позитивний) №1153/09/23-ЕК від 18 жовтня 2023 року. Експертний звіт опубліковано 02.11.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-02-009417-a.
2) ПИТАННЯ: Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель.
Відповідь: Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: згідно з підпунктом 4 пункту 13 постанови від 12.10.2022 № 1178: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обґрунтування опубліковано 02.11.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-02-009417-a.
3) ПИТАННЯ: яким чином та за якими критеріями Замовником здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та обрано для їх виконання ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕЙСІК БУД», з яким укладений договір від 31.10.2023 № 248-У-КР без використання електронної системи закупівель?
Відповідь: Замовником було проведено моніторинг ринку. Серед можливих потенційних виконавців робіт, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕЙСІК БУД» запропонувало нижчу ціну на виконання вищезазначених робіт.
Окрім того, ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕЙСІК БУД» є надійним підрядником, який на протязі 2022-2023 років співпрацює з закладами освіти, сума укладених договорів понад 30 млн. грн.
Також, оцінка можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, проводилася згідно наданих комерційних пропозицій (листування з можливими потенційними виконавцями робіт додається).
Вибір було здійснено за принципом максимальної економії та ефективності.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 січня 2024
Кінцевий строк оскарження: 13 лютого 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам до укладання договорів відповідно до норм законодавства встановлено порушення вимог абзацу 1 пункту 17 Особливостей, статті 884 ЦКУ та пункту 103 Загальних умов.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БЕЙСІК БУД»,
#44861161
Переможець 4 960 593,34
UAH з ПДВ
02 листопада 2023 14:37

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2024 10:26
Електронний підпис укладений
02 листопада 2023 14:44
договір.pdf укладений
02 листопада 2023 14:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 4 960 593,34
UAH (в тому числі ПДВ 826 765,56 UAH)