Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОТОС" |
Код ЄДРПОУ: | 31819571 |
Місцезнаходження: | 31160, Україна , Хмельницька обл., Старокостянтинівський р-н, село Миролюбне |
Контактна особа: |
Андрій Дячук +380976987232 ab071277daa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 576 350,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 881,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 14:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 14:18 |
Тендерна документація. Трактор з додатковим обладнанням ПРОТОС.docx | |
02 листопада 2023 14:18 |
Тендерна документація. Трактор з додатковим обладнанням ПРОТОС.docx | |
02 листопада 2023 14:18 |
Проект договору Трактор.docx | |
02 листопада 2023 14:18 |
Проект договору Трактор.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-23-000091 ● 9bdef7956a9c4f749a830939529637b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 січня 2024 17:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.01.2024 № 12
Львів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, доручення державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 23.01.2024 № 12.
Витяг з переліку
закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-02-008859-a, 02.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-25 16:29:48
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-11-02-008859-a, яка проведена Комунальним підприємством «ПРОТОС» Миролюбненської сільської ради Хмельницького району Хмельницької області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (з долученням відповідного документального підтвердження) ?
Згідно з вимогами пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті.
При цьому, підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як великовантажні мототранспортні засоби, мототранспортні засоби спеціального призначення, вантажоперевізні транспортні засоби, машини спеціального призначення різні, причепи та напівпричепи та інше.
Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861).
Зокрема, відповідно до пункту 4 Порядку №861 ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі, підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації, на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України.
Крім того, відповідно до пункту 13 Порядку №861 учасник, з яким укладено договір про закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, одночасно з передачею товару надає замовнику підготовлену виробником товару фактичну калькуляцію собівартості такого товару, що оприлюднюється замовником в електронній системі закупівель разом із звітом про виконання договору про закупівлю.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до умов укладеного за результатами проведеної закупівлі договору від 22.11.2023 передбачено придбання трактора SOLIS 105 4 WD з кабіною, з кондиціонером в комплекті з додатковим обладнанням: напівпричіп тракторний 2НТС-3,2, відвал снігоочисний 1,9 м з джойстиком, косарка роторна Z-178 – 1,65 м. 824-314.
За умовами вищевказаного договору товар повинен бути поставлений впродовж 15 календарних днів з дати подачі заявки від Замовника, в усному чи письмовому вигляді, покупець оплачує товар протягом 30 календарних днів з дня поставки товару.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Яким чином Замовником досліджено відповідність вищевказаного товару особливостям локалізації, визначеним у пункті 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону ?
3. Надати посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (вказати ID щодо підтвердження ступеня локалізації вищевказаного товару).
4. Надати інформацію про стан виконання сторонами договору від 22.11.2023 зобов’язань щодо поставки товару та його оплати відповідно до умов договору (з долученням відповідних підтверджуючих документів).
5. Надати інформацію про виконання постачальником вимог пункту 13 Порядку №861 щодо надання при передачі товару Замовнику підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару (з відповідним документальним підтвердженням).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-05 16:01:18
Відповідь Замовника
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОТОС»
МИРОЛЮБНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ)
УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ
«05» лютого 2024 р. №20 с.Миролюбне
Присутні:
Уповноважена особа
Порядок денний:
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі ДК 021:2015: 16700000-2 — Трактори (трактор SOLIS 105 (або еквівалент) в комплекті з додатковим обладнанням) (далі - Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформацію, документи).
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором UA-2023-11-02-008859-a
Щодо першого питання порядку денного:
На перше питання моніторингу повідомляємо, що згідно частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 із змінами (далі – Особливості) закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник самостійно та виходячи з наявної потреби визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Трактор Solis 105 4 WD з додатковим обладнанням за своїми технічними та якісними характеристиками відповідає виробничим потребам замовника, забезпечує можливість виконання поставлених перед замовником завдань, та в
цілому, вимогам Замовника. Зазначену потребу розраховано з урахуванням, в тому числі, необхідності забезпечення максимальної надійності, його ремонтопридатності та доступності технічного сервісу, безпечності та економічності його експлуатації. Трактор Solis 105 4 WD оснащений потужним дизельним мотором Mitsubishi 4WD 4105ELT японського виробництва з 4 циліндрами, водяним охолодженням і прямим уприскуванням. Наявність опалювальної кабіни дає можливість здійснювати різноманітні види робіт протягом усіх сезонів, повний привід а також рульовий механізм з гідропідсилювачем значно підвищують маневреність, прохідність і полегшують керування трактором Solis 105 4 WD.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій тощо щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. Замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (далі – Методика), зокрема визначення потреби в товарах згідно предмету закупівлі , а також з метою забезпечення безперебійної роботи у сфері благоустрою населених пунктів, надання якісних послуг у сфері поводження з побутовими відходами та з метою забезпечення діяльності пов’язаної з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров’я людини, зокрема на території, що є зоною відповідальності КП «Протос».
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації в мережі інтернет, системі електронних закупівель, методом порівняння ринкових цін, отриманих комерційних пропозицій відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, шляхом моніторингу середньоринкових цін, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціну товару, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, та відповідно до комерційної пропозиції постачальників.
Так на електронну адресу КП «Протос» надійшла одна комерційна пропозиція:
- ТОВ «МІНІ-АГРО-ТЕХ» - Трактор SOLIS 105 з кондиціонером - 1 279 700, 00 грн; Причіп 3,2 т – 198 000 грн; Відвал гідравлічний поворот, гідравлічний підйом – 58 000 грн; Сінокосарка 1,65 м (Польща) – 51 500 грн. Загальна вартість - 1 587 200 грн. (Додаток: Комерційна пропозиція Протос.docx)
Крім того, проведено моніторинг закупівель інших замовників тракторів з аналогічними технічними характеристиками (без додаткового обладнання) у системі Prozorro (UA-2023-03-14-009170-a очікувана вартість 1 334 975,00 грн з ПДВ).
Моніторинг мережі системи інтернет:
Компанія «Тракторний стан» (https://t27.com.ua) - Трактор Solis 105 – 1 300 000 грн, Косарка трав'яна роторна 1,65 м (Польща, Tad-Len) – 52 000 грн, Причіп тракторний самоскидний 2птс-4,5 – 239 016 грн, Відвал передній поворотний гідравлічний – 34 042 грн; загальна вартість – 1 625 058 грн.
Компанія «MINI-FERMER» (https://minifermer.com/) - Трактор Solis 105 з кондиціонером – 1 201 706 грн., косарка роторна "Мотор Січ КРН-2С" - 67 500 грн., Причіп тракторний 2НТС-3.2 EVRO – 212 000 грн., відвал YTO-804, 854 гідроповоротний тракторний – 95 000 грн.; загальна вартість – 1 576 206 грн.
Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі і запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання, Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
Замовником здійснено пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації, в тому числі: інформації про ціни на ідентичні товари, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, на сайтах виробників та/або постачальників товарів даної категорії. Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками. Крім того, згідно Методики замовник під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врахував умови оплати, строки та місце поставки товару.
Щодо другого питання моніторингу повідомляємо, що ступінь локалізації визначався Замовником наступним чином:
Вартість обладнання, виготовленого в Україні / Вартість обладнання, виготовленого за кордоном * 100 %
До вартості обладнання виготовленого в Україні включена планова вартість причепа та вартість відвалу згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО». До вартості обладнання, виготовленого за кордоном включено планова вартість трактора та роторної косарки згідно комерційної пропозиції ТОВ «МІНІ-АГРО».
Таким чином, розрахунок локалізації мав наступний вигляд:
(198 000 грн + 58 000 грн) / (1 279 700, 00 грн + 51 500 грн) * 100% = 19,23%
Щодо третього питання моніторингу повідомляємо, що у Замовника відсутнє посилання на стрічку Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації
Щодо четвертого питання моніторингу повідомляємо, що договір сторонами виконано. Постачальник здійснив поставку товару в повному обсязі. Оплата у розмірі 100% здійснена 04 грудня 2024 року (Додаток: Платіжна інструкція.pdf).
Щодо п’ятого питання моніторингу повідомляємо, що Постачальником, на виконання вимог пункту 13 Порядку №861, при передачі товару Замовнику не надано підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару.
Щодо другого питання порядку денного:
Прийняте рішення про оприлюднення відповідних пояснень через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа Анна КОЗАЧУК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-02-05 09:55:32
Прохання про продовження терміну на надання пояснень
У зв'язку з увільненням особи, що займалась організацією та проведенням закупівлі за ІD: UA-2023-11-02-008859-a - Дячука Андрія Анатолійовича, директора комунального підприємства «Протос» сільської ради, від роботи з 14 грудня 2023 року у зв’язку з призовом на військову службу осіб із числа резервістів в особливий період зі збереженням місця роботи, посади до дня звільнення з військової служби.закупівлі, згідно розпорядження сільського голови Миролюбненської сільської ради від 13.12.2023 №66/2023-рк, просимо надати додатковий час на опрацювання питань та надання відповіді щодо моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2024-01-23-000091)
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для усунення порушень, виявлених в результаті моніторингу закупівлі UA-2023-11-02-008859-a уповноваженою особою вжиті наступні заходи: - оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю. - протягом І кварталу 2024 року заплановано участь у навчаннях, тренінгах з метою підвищення кваліфікації та недопущення подальших порушень Законодавства щодо планування, організації та проведення публічних закупівель.
2024-02-21 13:41:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Крім того, встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 при розгляді тендерної пропозиції учасника та порушення пункту 13 Порядку №861 внаслідок ненадання постачальником Замовнику при поставці товару фактичної калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України).)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЬВІВ-АГРОТЕХ" |
1 575 450,00
UAH з ПДВ
|
1 575 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЬВІВ-АГРОТЕХ" #36738948 |
Переможець |
1 575 450,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2024 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2023 13:14
|
Договір.pdf | укладений |
29 листопада 2023 13:10
|