Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукти харчування та сушені продукти різні (15890000-3) (продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік)
Очікувана вартість
453 462 083,80 UAH
UA-2023-11-02-007267-a ● f890997256964f928e532c89a9c385cb
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ) |
Код ЄДРПОУ: | 00034022 |
Вебсайт: | https://www.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6 |
Контактна особа: |
Євгеній Осадчий +0444547422 e.osadchyi@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 13:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 14:21 |
Очікувана вартість: | 453 462 083,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 534 620,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії, яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язання банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 Оголошення, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 Оголошення та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4534620.83 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 3 відсотки вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Одеська область
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3253422.9 комплект
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2024
—
31 березня 2024
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Договором проводяться шляхом оплати за фактично постачені Постачальником та прийняті Представником Замовника комплекти продуктів за умови надходження коштів з Державного бюджету України, передбачені на зазначені цілі, протягом 30 календарних днів з дня надходження до Замовника належним чином оформлених документів. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 13:24
Дата відповіді: 07 листопада 2023 21:32
Підпунктом 3 пункту 12.3. зазначено, що Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період. Чи вірно надати цей звіт за третій квартал?
Відповідь: Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску має бути поданий за останній звітний період до дати Оголошення. Останній звітній період до дати Оголошення – звітність за третій квартал.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 13:24
Дата відповіді: 07 листопада 2023 21:33
У підпункті 7 пункту 12.3. вимагається надати скановану у довільній формі довідку, в якій необхідно зазначити інформацію - учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки.
Просимо пояснити, якщо у договорі, що був укладений раніше із Замовником, в пункті: «Зобов`язання постачальника» був пункт про забов`язання сплатити санкції і постачальник їх відповідно виконав, чи достатньо надати у довільній формі довідку, де зазначити фразою, що він виконав всі зобов`язання? Також правильно ми розуміємо , що якщо не було виконано зобов`язань, а саме не оплачено санкції, то тільки тоді подається інформація про сплату або щодо сплати в майбутньому?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник надає довідку у довільній формі та повинен зазначити, що учасник процедури закупівлі виконав або не виконав всі зобов’язання за раніше укладеним договором (договорами) з Замовником /не співпрацював з Замовником. У разі не виконання зобов’язань за договором (договорами), надати інформацію стосовно сплати або щодо зобов’язання сплатити відповідні зобов’язання та відшкодувати завдані збитки, відповідно до статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 13:25
Дата відповіді: 07 листопада 2023 21:38
Оголошенням вимагається у пункті 4 підтвердження фінансової спроможності, але весь пункт складається із незрозумілих підпунктів, що визначені косим шрифтом і не зрозуміло до кого і чого вони відносять, що не дає змогу структурувати вимоги цього пункту.
Так починається вимога із такої фрази «Для юридичних осіб», потім зазначено «Фінансова спроможність визначається» дві крапки - а, потім для фізичних осіб – підприємців, потім знову зазначено «Фінансова спроможність» дві крапки для фізичних осіб.
Потім абзац: В разі, якщо учасник закупівлі в будь-якому періоді починаючи з 1 квітня 2022 року був платником єдиного податку третьої групи 2 %, для розрахунку показника доходу за 2022 рік також враховується сума значень рядка 01 «Обсяг доходу за податковий (звітний) місяць, що оподатковується за ставкою 2 відсотки доходу» за кожен місяць 2022 року в якому такий учасник перебував на вказаній системі оподаткування.
Крім того у вимогах до фізичних осіб йдеться про лоти, які відсутні у даній процедурі.
Просимо пояснити до кого має відношення цей абзац, про який саме розрахунок йдеться мова, а також просимо структурувати вимогу цього пункту для уникнення маніпуляцій як збоку учасників так і збоку Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен відповідати кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надавати відповідні документи, тому в Оголошені зазначено перелік документів для юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надавати відповідні документи, тому в Оголошені зазначено перелік документів для юридичних та фізичних осіб-підприємців.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 07 листопада 2023 13:25
Дата відповіді: 07 листопада 2023 21:41
Пунктом 9.1. Оголошення передбачена умова внесення учасником забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії.
Наказом Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 затверджено форму та вимоги до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції (надалі - Наказ).
Абзацом 13 пункту 1 Форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції передбачено надання відомостей про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності).
Питання: у разі заповнення поля банківської гарантії Учасника «відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою» чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції скановану копію такого договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Забезпечення пропозиції подається у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП або УЕП уповноваженої особи банку.
Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Разом з тим, учасник може додатково надавати договір, відповідно до якого видається гарантія банком.
Разом з гарантією надаються: сканований оригінал/копія витягу з Державного реєстру банків про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) та сканований оригінал/копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію (копія даного документа повинна бути завірена банком).
Якщо в документі про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію містяться умови щодо обмеження повноважень вказаної особи з приводу видачі, підписання банківських гарантій, учасник повинен надати скановану копію документа банку (копія даного документа повинна бути завірена банком), що підтверджує правомірність підписання банківської гарантії. Разом з тим, учасник може додатково надавати договір, відповідно до якого видається гарантія банком.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 07 листопада 2023 21:01
Дата відповіді: 08 листопада 2023 17:58
У пп3 п 12.3 Оголошення, зазначено про необхідність подання у складі пропозиції, зокрема, оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженого Міністерства фінансів України 13 січня 2015 року № 4 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року № 189).
Необхідно зазначити, що наразі діє Форма Податкового розрахунку в редакції наказу Міністерства фінансів № 113 від 02.03.2023.
Просимо внести зміни у Оголошення з метою уникнення непорозумінь під час розгляду пропозицій учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Набрав чинності наказ ДПС України від 02.03.2023 № 113 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 січня 2015 року № 4" (далі – Наказ №113), яким внесені зміни до форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 13.01.2015 року №4, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.01.2015 року за №111/26556 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 04 липня 2022 року №189). За оновленою формою Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску подається платниками єдиного внеску починаючи зі звітності за ІІІ квартал 2023 року. У зв’язку з цим, учасникам необхідно завантажити до пропозиції оригіналу/копію Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску в чинній редакції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАРНА СТРАВА ДНІПРО", Код ЄДРПОУ:43737377
Дата подання: 03 листопада 2023 15:44
Ціна
Вимагаємо збільшити граничні ціни на наступні товари у зв’язку з підвищенням їх вартості, так як ціна у постачальників вища, ніж очікувана вартість предмету закупівлі:
Буряк столовий свіжий
Картопля свіжа
Оливки без кісточки
Часник свіжий
Капуста червоноголова свіжа
Вишня заморожена
Картопля фрі заморожена
Кукурудза заморожена
Полуниця заморожена
Крупа кукурудзяна
Хрін
Сода харчова
Куряча тушка заморожена
Свинина, лопатка без кістки заморожена
Свинина, печінка заморожена
Яловичина, лопатка заморожена без кістки
Телятина, задня частина заморожена без кістки
Варення з малини індивідуального пакування
Варення з полуниці індивідуального пакування
Варення плодово-ягідне індивідуального пакування
Повидло яблучне індивідуального пакування
Йогурт з добавками від 1,5 %
Йогурт натуральний від 1,5 %
Апельсин
Авокадо
Сухарі
Хліб тривалого зберігання
Свинина, стегно заморожене
Свинина, стегно охолоджене
Розгорнути
Згорнути
Буряк столовий свіжий
Картопля свіжа
Оливки без кісточки
Часник свіжий
Капуста червоноголова свіжа
Вишня заморожена
Картопля фрі заморожена
Кукурудза заморожена
Полуниця заморожена
Крупа кукурудзяна
Хрін
Сода харчова
Куряча тушка заморожена
Свинина, лопатка без кістки заморожена
Свинина, печінка заморожена
Яловичина, лопатка заморожена без кістки
Телятина, задня частина заморожена без кістки
Варення з малини індивідуального пакування
Варення з полуниці індивідуального пакування
Варення плодово-ягідне індивідуального пакування
Повидло яблучне індивідуального пакування
Йогурт з добавками від 1,5 %
Йогурт натуральний від 1,5 %
Апельсин
Авокадо
Сухарі
Хліб тривалого зберігання
Свинина, стегно заморожене
Свинина, стегно охолоджене
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 21:53
Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування” та залишаються без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:36
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору містить положення щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробувань Представникам Замовника.
У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим.
Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку з тим, що оригінал протоколу випробувань видається в одному екземплярі, а постачання продуктів здійснюється у військові частини, які знаходяться у різних областях України та постійно змінюють місця дислокації, виконання Постачальниками вищезазначеної вимоги щодо передачі ОРИГІНАЛІВ протоколів випробування є практично не можливим.
Пропонуємо внести зміни у абзац 7 пункту 2.3. проекту договору, в частині можливості надання Постачальниками Представникам Замовника оригіналів та/або копій протоколів випробувань, завірених належним чином Постачальником.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 21:55
Абзацом 5 пункту 2.3. розділу II проєкту Договору визначено: “Про час та місце відбору харчових продуктів для проведення випробувань, Постачальник повідомляє Установу безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини не пізніше ніж за 5 (п’ять) робочих днів, зазначаючи у листі-запрошенні загальний об’єм (розмір) партії, повне найменування харчових продуктів, перелік військових частин (установ, закладів) із зазначенням кількості харчових продуктів, що планується до постачання”.
Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів.
Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення.
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишається без змін.
Довідково: Відповідно до отриманої інформації щодо кількості харчових продуктів, а також переліку військових частин (установ, закладів) до яких планується їх постачання, Установою безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини буде видано відповідну кількість оригіналів протоколів випробувань, що забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів.
Видача копій протоколів випробувань не забезпечить простежуваність обігу харчових продуктів та дозволить недобросовісним Постачальникам безконтрольно їх використовувати, постачаючи протягом терміну реалізації харчові продукти з такою ж датою виготовлення.
Абзац 7 пункту 2.3. проекту договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:37
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
У пункті 3.2. проекту договору містить положення "заявка на постачання продуктів харчування терміном на 7 діб подається Постачальнику за 7 діб до поставки".
Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Розгорнути
Згорнути
Зазначене положення виконати Постачальнику не можливо з огляду на наступне. Так, задля своєчасного придбання продуктів харчування, завезення їх на склад, сортування та пакування відповідно до отриманих заявок від Представників Замовника, формування логістичних маршрутів для розвезення на точки доставки у в/ч та складання відповідної супровідної та бухгалтерської документації, Постачальникам необхідно отримувати заявки мінімум за 15 діб до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів. Дане питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ та інш. Більш того, за стандартами НАТО, замовлення на постачання продуктів харчування подається за 60 діб до поставки. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо у проекті договору передбачити можливість подання Представниками Замовника заявок за 15 дів до початку періоду постачання на відповідний період (28 днів) із розбивкою періоду поставки – 7 днів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 21:56
Проведеним опитуванням начальників продовольчих служб 117 військових частин під час аудиту процесу закупівлі Міністерством оборони України послуг з організації харчування, продуктів харчування, продовольчих наборів та води питної на 2023 рік встановлено, що мінімальний термін подачі Представником Замовника заявки на постачання харчових продуктів (на 7 днів) Постачальнику повинен складати 7 днів до початку тижня.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Пункт 3.2. договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:37
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору містить положення про заміну продуктів харчування, які поставлені з порушеннями, протягом 24 годин.
Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин.
Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Розгорнути
Згорнути
Враховуючи значні відстані на які доставляються продукти (в тому числі зони, у яких ведуться бойові дії), дію комендантської години (коли пересування транспорту заборонено), Постачальники фізично не встигатимуть провести заміну продуктів. Для заміни потрібно не менше 48 годин.
Порушене, проблемне, питання неодноразово розглядалося під час зустрічей з Постачальниками та представниками Тилу, ДРЗ.
Враховуючи вищезазначене, пропонуємо внести зміни у абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. проекту договору, в частині надання можливості Постачальникам здійснювати заміну продуктів протягом 48 годин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 21:57
Включення до абзацу 1 пункту 4.3., абзацу 1 пункт 4.5., пункту 8.5.5., пункту 9.3.4. та пункт 9.3.6. проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування.
Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин.
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Визначення умовами договорів терміну заміни продуктів харчування протягом 48 годин заздалегідь створює ризики постачання суб’єктами господарювання не придатних продуктів харчування та/або з обмеженим терміном придатності до військових частин.
Абзац 1 пункту 4.3., абзац 1 пункт 4.5., пункт 8.5.5., пункт 9.3.4. та пункт 9.3.6. залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АТОМСЕРВІС, Код ЄДРПОУ:39927581
Дата подання: 03 листопада 2023 19:38
Щодо дискримінаційних вимог проекту договору
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору містить наступне положення "акт про порушення передається Представником Замовника Представнику Постачальника під підпис або надсилається на електронну адресу Постачальника та впродовж трьох діб Постачальник повинен підтвердити або спростувати факти порушень. У разі ненадання відповіді, порушення вказані в акті вважаються підтвердженими Постачальником".
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк.
З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне. Значна відстань між в/ч та місцезнаходженням Постачальників, умови воєнного стану, які можуть супроводжуватися відключеннями електроенергії, інтернету, унеможливлюють право Постачальник на надання своїх заперечень в зазначений строк.
З метою захисту прав Постачальника, пропонуємо абзац 2 пункту 7.4. проекту договору викласти в наступній редакції: "Акт про порушення складається у трьох примірниках: один примірник залишається у Представника Замовника, другий надається Постачальнику шляхом надсилання поштою на юридичну адресу, зазначену в договорі. Третій – направляється за допомогою СЕДО-М та рекомендованим листом Замовнику з належними доказами факту наявності порушень Постачальником умов Договору."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2023 21:58
Питання значної відстані між військовими частинами та постачальником не впливає на порядок відправлення документів шляхом використання електронної пошти. Оскільки, проект договору містить інші положення які передбачають відправлення документів електронною поштою (наприклад надання військовими частинами заявки на постачання продуктів харчування) та наявність яких в умовах договорів учасниками не заперечувалася.
Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору.
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Окрім того, відключення електроенергії та інтернету буде вважатися форс-мажорною обставиною у разі наявності та надання постачальниками належного документального обґрунтування, врегулювання яких визначено умовами розділу X “Обставини непереборної сили” проєкту договору.
Абзац 2 пункту 7.4. проекту договору залишається без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ СІТІГРАД", Код ЄДРПОУ:43065841
Дата подання: 06 листопада 2023 10:03
щодо граничних цін в каталозі
Вимагаємо переглянути Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування (Додаток 3) оскільки вони по окремих позиціях є нижчими за ринкові ціни в Україні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 21:52
Замовником визначено граничні ціни на товари зазначені в додатку № 3 до Оголошення “Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування” та залишаються без змін.
Номер вимоги: UA-2023-11-02-007267-a.b7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:42239070
Дата подання: 06 листопада 2023 16:17
Щодо проекту договору
Зазначений в останньому абзаці пункту 2.3., а також в пунктах 4.3, 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6. проекту договору про закупівлю тендерної документації строк переміщення та заміни неякісного харчового продукту (24 години) визначено без урахування п. 4.1. розділу IV Положення про робочий час і час відпочинку водіїв колісних транспортних засобів, затвердженого наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 07.06.2010 №340, з наступними змінами і доповненнями. При забезпеченні потреб в продуктах харчування військових частин за віддаленими маршрутами необхідно, щоб строк заміни продуктів передбачав можливість перерв для відпочинку та харчування водіїв не менше 45 хв протягом кожних 4 год 30 хв керування.
При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин.
Розгорнути
Згорнути
При цьому, щодо строку переміщення та заміни неякісного харчового продукту, що визначений діючими договорами на закупівлю, а саме: 48 годин, вже сформовано успішну практику з урахуванням балансу інтересів сторін договору.
Таким чином, просимо усунути зазначене порушення та змінити строк заміни постачальником продуктів харчування з урахуванням нормативних вимог та діючої практики публічних закупівель щодо аналогічного предмету закупівлі, і встановити зазначений строк у розмірі не нижче 48 годин.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 21:50
Включення до останнього абзацу пункту 2.3. та в пунктах 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору вказаних вимог буде запобігати постачанню не якісних, небезпечних та не придатних до споживання продуктів харчування.
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Варто зауважити, що включення Замовником вищевказаних умов до проєктів договорів обумовлене особливостями предмету закупівлі (закупівля продуктів харчування для військових частин на 2024 рік) під час воєнного стану, який безпосередньо впливає на боєздатність військових частин та на їх спроможності виконувати бойові (спеціальні) завдання щодо відсічі збройній агресії проти України.
Останній абзац пункту 2.3., пункти 4.3., 9.3.2., 9.3.4., 9.3.6 проєкту договору залишаються без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" |
374 794 318,08
UAH з ПДВ
|
351 304 604,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Бі Сі Ейч Інтер Трейд Груп" |
453 462 083,80
UAH з ПДВ
|
351 369 673,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" |
384 554 586,78
UAH з ПДВ
|
355 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" |
378 698 425,56
UAH з ПДВ
|
366 265 379,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АСІКС ГРУП" |
388 458 694,26
UAH з ПДВ
|
366 986 103,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНВЕРСІОР" |
399 032 318,68
UAH з ПДВ
|
370 239 526,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ МАРІНТАЛЬ ГРУП" |
385 433 010,99
UAH з ПДВ
|
370 890 210,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АРВІН ПРО" |
431 403 876,54
UAH з ПДВ
|
396 266 909,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД КОНСАЛТ" |
423 595 661,58
UAH з ПДВ
|
423 595 661,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАНДТРАК» |
453 462 083,80
UAH з ПДВ
|
453 462 083,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАНУСКРИПТ" |
453 462 083,80
UAH з ПДВ
|
453 462 083,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" #44755072 |
Рішення скасоване |
351 304 604,74
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2023 18:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 17:37
|
ТОВ "ТРЕЙД ЛАЙНС РІТЕЙЛ" #44755072 |
Відхилено |
351 304 604,74
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2023 17:12
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Бі Сі Ейч Інтер Трейд Груп" #43972516 |
Відхилено |
351 369 673,20
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2023 18:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2023 18:47
|
ТОВ "ТРЕЙД ПОЛТАВА" #43439316 |
Відхилено |
355 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 22:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2023 18:18
|
ТОВ "ТРЕЙД ГРАНІТ ІНВЕСТ" #44638778 |
Відхилено |
366 265 379,16
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2023 22:36
|
|
ТОВ "АСІКС ГРУП" #41514045 |
Переможець |
366 986 103,12
UAH з ПДВ
|
22 грудня 2023 07:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 грудня 2023 22:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 травня 2024 16:29
|
ДУ 3 до договору 220.14.2.24.23 ТОВ АСІКС ГРУП.pdf | зміни до договору |
09 травня 2024 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2024 12:50
|
ДУ 2 до договору 23 Асікс Груп.pdf | зміни до договору |
29 січня 2024 12:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2023 00:39
|
ДУ 1 до договору 23.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2023 00:34
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2023 00:25
|
Додаток 15.8. Форма акту про порушення договірних зобовязань субєктом господарювання.docx | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додаток 15.6 Форма Зведеного акту приймання-передачі комплектів продуктів.xls | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додаток 15.4 Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів.PDF | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додаток 15.3. Заявка на постачання продуктів харчування.xlsx | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додаток 15.2. Описи до продуктів харчування.pdf | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додатки 15.9.1, 15.9.2 зведені акти погашення.xls | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Додатки 15.7.1, 15.7.2.xls | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Каталог Одеська обл. Одесса 112,80.xlsx | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Договір 220.14.2.24.pdf | укладений |
23 грудня 2023 00:23
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 3253422.9 | комплект |
112,80
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 220/14/2/24/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2024 рік | 3023867.589982 | комплект |
112,80
UAH з ПДВ
|