Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40478970 |
Місцезнаходження: | 84320, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Беляєва, 113 |
Контактна особа: |
Яковлєва Вероніка Віталіївна +380626487292 kram.uks.pr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
02 листопада 2023 12:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 12:22 |
Обгрунтування від 02.11.2023.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000055 ● 0b5a49b40ca345818aaca5a63a6527c6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 16:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-11-02-006194-a 02.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-16 09:40:26
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт без використання електронної системи «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ № 91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16» (завершальні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-02-006194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу-підприємця Приб Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 267650653440), з яким укладений договір підряду ?
4. Чому разом із звітом про договір про закупівлю 02.11.2023, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель всі додатки до договору, як це передбачено пунктом 13 Особливостей (в редакції від 02.11.2023), а саме, разом з договірною ціною не оприлюднено комплект кошторисної документації (Додаток 4 договору підряду) ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 15:57:48
Пояснення по суті моніторингу закупівлі UA-2023-11-02-006194-a «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16» (завершальні роботи)
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
06.06.2023 р. була оголошена закупівля ID: UA-2023-06-06-004829-a «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ № 91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розрахування очікуваної вартості предмету закупівлі UA-2023-06-06-004829-a проводилося на підставі отриманого позитивного експертного звіту (Реєстраційний номер EX01:8503-3164-1433-4119 ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № КБЗ-002/23Д від 17.05.2023 (звіт додається в електронному вигляді)); проєктної документації по об’єкту: «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ №91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16», затвердженої наказом Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради №34.01-10-034 від 24.05.2023 (наказ додається в електронному вигляді); відповідно до кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281, та відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Загальна кошторисна вартість будівництва відповідно до експертного звіту КБЗ-002/23Д від 17.05.2023 – 15309,676 тис. грн.
Очікувана вартість предмета закупівлі UA-2023-06-06-004829-a – 14665651,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
За наслідками проведення конкурентної процедури закупівлі було укладено договір підряду від 23.06.2023 № 34.03-10/3 на 13965806,62 грн. без урахування ПДВ.
Внаслідок виконання заходів, викладених у висновку від 06.09.2023 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-06-06-004829-а, зобов’язання сторін за договором від 23.06.2023 № 34.03-10/3 були припинені шляхом розірвання зазначеного договору. При цьому роботи, передбачені проєктною документацією за даним об’єктом, виконані в повному обсязі не були. Вартість невиконаних робіт за проєктом склала 4360368,00 грн. (з урахуванням витрат, обумовлених Главами 10, 12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
Для завершення вказаних робіт виникла необхідність в проведенні закупівлі на завершальні роботи, у зв’язку з чим замовником було оголошено закупівлю за ID UA-2023-10-04-001287-a за предметом: «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ № 91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16» (завершальні роботи).
Очікувана вартість предмета закупівлі UA-2023-10-04-001287-a склала 4 236 475,00 грн. (до очікуваної вартості не включаються витрати, обумовлені Главами 10,12 Зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва).
У зв’язку з неподанням жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, торги за вищевказаним предметом закупівлі було відмінено.
З урахуванням вищенаведеного, відповідно до підпункту 6 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), замовником було прийнято рішення про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (прямий договір) – закупівля за UA-2023-11-02-006194-a.
При цьому, враховуючи, що відповідно до п.п. 6 п. 13 Особливостей сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), очікувана вартість предмета закупівлі UA-2023-11-02-006194-a (за прямим договором) склала 4 236 475,00 грн.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
За закупівлею за ID UA-2023-10-04-001287-a за предметом: «Аварійно-відновлювальні роботи з ліквідації наслідків бойових дій (збройної агресії Російської Федерації). Капітальний ремонт пошкоджених конструкцій будівлі ДНЗ № 91 за адресою: Донецька область, м. Краматорськ, вул. Шкільна, 16» (завершальні роботи), Замовником, на виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за наступною адресою:
https://krm.gov.ua/publichni-zakupivli/upravlinnya-kapitalnogo-budivnytstva-ta-perspektyvnogo-rozvytku/ (перехід за посиланням «Оприлюднення інформації відповідно до Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266»).
У зв’язку з відміною торгів за закупівлею ID UA-2023-10-04-001287-a (через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником), на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей було укладено договір про закупівлю без застосування відкритих торгів.
В свою чергу, відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити :
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
З вищенаведеного вбачається, що вимога стосовно оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, не стосується випадку, коли укладається договір про закупівлю без застосування відкритих торгів на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей.
За таких обставин, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-11-02-006194-a шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) не здійснювалось, що у повній мірі узгоджується з приписами пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано саме фізичну особу-підприємця Приб Володимир Олександрович (код ЄДРПОУ 267650653440), з яким укладений договір підряду ?
Відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» (зі змінами), затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309, Краматорська міська територіальна громада включена до переліку територій можливих бойових дій.
З перших днів війни і до теперішнього часу прифронтове місто Краматорськ постійно піддається численним ворожим обстрілам. Від початку повномасштабної війни одним з головних об’єктів для ворожих обстрілів стала цивільна інфраструктура: житлові квартали, лікарні, навчальні заклади. Тому вибір підрядників та осіб, бажаючих наразі виконувати у місті будівельні роботи, є вкрай обмеженим.
Після прийняття рішення про укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (замовник) звернулось з проханням надати цінові пропозиції до ФОП Анісімов Дмитро Юрійович, ФОП Приб Володимир Олександрович, ФОП Чиж Максим Олегович.
Замовником було отримано наступні цінові пропозиції:
1. ФОП Анісімов Дмитро Юрійович – 4 232 450,76 грн. (лист додається).
2. ФОП Приб Володимир Олександрович – 4 204 003,26 грн. (лист додається).
3. ФОП Чиж Максим Олегович – 4 228 652,63 грн. (лист додається).
З метою економії бюджетних коштів замовником було прийнято рішення прийняти пропозицію ФОП Приб Володимир Олександрович з ціновою пропозицією 4204003,26 грн., яка була найбільш економічно вигідною.
Отже, єдиним критерієм здійснення оцінки можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі (а не постачальників товару, як це зазначено у питанні моніторингу) є ціна.
4. Чому разом із звітом про договір про закупівлю 02.11.2023, укладеним без використання електронної системи закупівель, не оприлюднено в електронній системі закупівель всі додатки до договору, як це передбачено пунктом 13 Особливостей (в редакції від 02.11.2023), а саме, разом з договірною ціною не оприлюднено комплект кошторисної документації (Додаток 4 договору підряду)?
Обсяг файлу комплекту кошторисної документації (у форматі PDF) виявився занадто великим для його завантаження на електронний майданчик в електронну систему закупівель. Відтак, неоприлюднення комплекту кошторисної документації в електронній системі закупівель викликано виключно технічною неспроможністю завантажити та опублікувати PDF-файл великого розміру у повному обсязі.
В свою чергу, зазначений комплект кошторисної документації є в наявності у обох сторін договору № 34.03-10-33 від 02.11.2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками розгляду висновку від 24.01.2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-02-006194-a, Управління капітального будівництва та перспективного розвитку міста Краматорської міської ради (далі – замовник) повідомляє про усунення порушень, зазначених у висновку, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додатку 4 до Договору № 34.03-10/33 від 02.11.2023 р. (в повному обсязі). Додатково відзначимо, що з метою недопущення в подальшому не дотримання вимог п. 13 Особливостей при оприлюдненні в електронній системі договору про закупівлю та додатків до нього, з уповноваженою особою замовника було проведено відповідну роз’яснювальну роботу, а також замовником організовано проходження уповноваженою особою навчання за темою: «Публічні закупівлі: новації та особливості проведення під час воєнного стану» (скан-копія Сертифікату додається).
2024-01-30 13:49:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Приб Володимир Олександрович #267650653440 |
Переможець |
4 204 003,26
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2023 12:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2024 09:44
|
д.у. 4 від 29.03.2024 дог. 34.03-10-33 від 29.03.2024.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 09:43
|
Електронний підпис | укладений |
26 лютого 2024 09:08
|
д.у. 3 від 26.02.2024 до договору 34.03-10-33 від 02.11.2023.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2024 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 лютого 2024 13:58
|
д.у. 2 від 22.02.2024 до договору 34.03-10-33 від 02.11.2023.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2024 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
30 січня 2024 13:10
|
Додаток 4 до договору 34.03-10-33 від 02.11.2023.pdf | зміни до договору |
30 січня 2024 13:09
|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 17:37
|
д.у. 1 від 25.12.2023 дог. 34.03-10-33 від 02.11.2023.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
03 листопада 2023 09:49
|
Договір 34.03-10/33 від 02.11.2023 | укладений |
02 листопада 2023 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження в повному обсязі додатку 4 до договору № 34.03-10/33 від 02.11.2023 р. |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток 4 до договору № 34.03-10/33 від 02.11.2023 р. |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 від 22.02.2024 до договору № 34.03-10/33 від 02.11.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 від 26.02.2024 до договору 34.03-10/33 від 02.11.2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 34.03-10/33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |