Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Укргазвидобування" в особі філії "Укргазпромгеофізика |
Код ЄДРПОУ: | 21236681 |
Місцезнаходження: | 61031, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Драгомирівська, 3 |
Контактна особа: |
Яна Лобігер +380577019788 yana.lobiger@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 12:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2023 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 575 730,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 757,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються додатком №8 до цієї тендерної документації, що є її складовою та відповідно до умов цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору здійснюються учасником або відшкодовуються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник має право стягнути забезпечення виконання договору про закупівлю, наданого контрагентом, шляхом направлення банку відповідної вимоги для отримання коштів або шляхом неповернення забезпечення у вигляді грошових коштів у наступних випадках: 1) у разі прострочення контрагентом на строк 60 і більше календарних днів своїх зобов'язань за договором; 2) у разі якщо прострочення контрагентом своїх зобов’язань за договором становить менше 60 календарних днів або у разі неналежного виконання контрагентом зобов’язань/частини зобов’язань за договором щодо якості або комплектності товарів, робіт або послуг, при цьому контрагент не сплатив штрафи та пені чи не відшкодував завдані збитки протягом 5 робочих днів з дня отримання претензії Товариства щодо невиконання та/або неналежне виконання Контрагентом зобов’язань за договором. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню на рахунок замовника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2023 10:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 листопада 2023 10:01 |
ТД_УГПГФ 23Т-154 із змінами.docx | |
16 листопада 2023 10:01 |
Зміни до ТД_УГПГФ 23Т-154.docx | |
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 5 - (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 7 - Розрахунок приведеної вартості товари_18.05.xlsx | |
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 6 - (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
02 листопада 2023 12:07 |
УВАГА! ОБОВ’ЯЗКОВО ДЛЯ УЧАСТІ!.docx | |
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 4 - Тип дог поставка (рознарядка)БАНКІВСЬКА гарантія оплата по факту.docx |
16 листопада 2023 10:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 листопада 2023 10:01 |
ТД_УГПГФ 23Т-154 із змінами.docx
|
|||
16 листопада 2023 10:01 |
Зміни до ТД_УГПГФ 23Т-154.docx
|
|||
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 5 - (Опитувальник юридичної особи).xlsx
|
|||
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 7 - Розрахунок приведеної вартості товари_18.05.xlsx
|
|||
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 6 - (Опитувальник фізичної особи).xlsx
|
|||
02 листопада 2023 12:07 |
УВАГА! ОБОВ’ЯЗКОВО ДЛЯ УЧАСТІ!.docx
|
|||
02 листопада 2023 12:07 |
Додаток 4 - Тип дог поставка (рознарядка)БАНКІВСЬКА гарантія оплата по факту.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-29-000016 ● 8a6f68dc30ac4762be73abb3a1fa56e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 січня 2024 16:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.01.2024 №9-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.01.2024 №9-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2023-11-02-005837-a 02.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-12 14:11:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі шин для транспортних засобів великої та малої тоннажності (шини для транспортних засобів в асортименті) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-02-005837-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Чому замовником не укладено договір не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
3. Яким чином учасником ТОВ «Дніпрошина», якого обрано переможцем торгів, виконані вимоги пункту 8 Розділу I «Загальні положення» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8 тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого питання, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-14 15:20:54
Пояснення на запит ДАСУ
Про надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів проведених у порядку, визначеному «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) щодо закупівлі УГПГФ 23Т-154 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (Шини для транспортних засобів в асортименті) за номером ID: UA-2023-11-02-005837-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 лютого 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОШИНА" |
2 528 262,00
UAH з ПДВ
|
2 528 262,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДНІПРОШИНА" #41676522 |
Переможець |
2 528 262,00
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2023 12:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 13:35
|
УГПГФ1291_15-23 від 19.12.2023р.pdf | укладений |
20 грудня 2023 13:33
|