Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог (код ДК 021:2015 (CPV): 64110000-0 - Поштові послуги)
Очікувана вартість
475,71 UAH
UA-2023-11-02-004259-a 3c1d17b434bf457baf93b06d9628392a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Котик

+380472319913 uszn7102@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 листопада 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37853109
Місцезнаходження: 18005, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307
Контактна особа: Ольга Котик
+380472319913
uszn7102@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з доставки та виплати державних грошових допомог
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бульвар Шевченка, 307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Тендерна документація

02 листопада 2023 11:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
#21560045
Переможець 475,71
UAH
02 листопада 2023 11:17

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 17:13
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2023 08:46
ПРОТОКОЛ №19 від 02.11.2023 про механічну помилку.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 15:00
Дог. 011123-52 від 01.11.2023.pdf зміни до договору
02 листопада 2023 12:16
EU-3FAA9288358EC0030400000006AB29003ACCB400.cer зміни до договору
02 листопада 2023 12:12
Дог. 011123-52 від 01.11.2023.pdf укладений
02 листопада 2023 11:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір№011123-52 від 01.11.2023
Номер договору про закупівлю: 011123-52
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 475,71
UAH