Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Інформаційні системи (Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи)
Очікувана вартість
208 000,00 UAH
UA-2023-11-02-004257-a ● 58fcae1d60c345989d1a492b8ca90144
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02006343 |
Місцезнаходження: | 15600, Україна , Чернігівська обл., Мена, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 61 |
Контактна особа: |
Панченко Інна 0632068024 MENACRL@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 208 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 040,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) зі змінами
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання доступу та використання функціоналу медичної інформаційної системи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15600, Україна, Чернігівська область, Мена, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 61
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2023
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - власні кошти | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 11:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 11:16 |
Додаток № 2.docx | |
02 листопада 2023 11:16 |
Тендерна документацiя.docx | |
02 листопада 2023 11:16 |
Додаток № 5.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 листопада 2023 15:53
Дата відповіді: 07 листопада 2023 11:50
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено:
• Наявність в інтерфейсі можливості керівнику закладу одним кліком експортувати дані усіх пацієнтів закладу та усіх працівників закладу.
• Гео локація на інтерактивній карті усіх пацієнтів закладу.
• Наявність кабінету для влади, де керівництво населеного пункту, має доступ до статистичних даних усіх закладів системи на даній території в одному місці.
Також, відповідно до п. 3 Вимоги до безпеки даних у предметі закупівлі:
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система має впроваджено технологію Блокчейн.
• Лист гарантія та підтвердження незалежною профільною організацією, що система надсилає запити на проведення тестів на проникнення для підтвердження кібербезпеки системи.
Згідно статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
…
…
недискримінація учасників;
...
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тобто під час здійснення закупівлі послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, змовники повинні дотримуватися принципів, які зазначені у статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час здійснення публічних закупівель.
Захист конкуренції в рамках публічних закупівель відбуватися саме через реалізацію принципів здійснення закупівель, встановлених у статті 5 Закону.
Європейський суд з прав людини надає наступне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона не має об’єктивного і розумного виправдання»
Голова ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників.
Тобто замовник встановлює такі вимоги до предмета закупівлі, які є занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю.
Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до підпункту 3 пункту 2 статті 22 ЗУ Про публічні закупівлі у ТД зазначаються такі відомості, а саме інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі) потреби - плани, креслення , малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною статті 5 цього Закону. Гео локація на інтерактивній карті пацієнта дає можливість пацієнту здійснити запис до лікаря в найближчій до нього установі (відділенні лікарні чи поліклінниці). Зазначена вимога жодним чином не є дискримінаційною, а є необхідністю замовника. Варто зазначити що на ринку багато медичних інформаційних систем мають таку функцію. Вимоги щодо рівня захисту МІС встановлені Наказом №28 НСЗУ від 06.02.2019 року. Варто додати що замовник обгрунтовує інформацію про технічні якісні і кількісні характеристики відповідно до потреби медичного закладу.
Відтак, замовник не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Відтак, замовник не вважає такі вимоги дискримінаційними.
Проєкт договору
Дата подання: 06 листопада 2023 15:55
Дата відповіді: 07 листопада 2023 12:08
Шановний Замовнику! Відповідно до ПКУ, роялті - це будь-який платіж, в тому числі платіж, що сплачується користувачем об’єктів авторського права і (або) суміжних прав на користь організацій колективного управління, відповідно до Закону України «Про ефективне управління майновими правами правовласників у сфері авторського права і (або) суміжних прав», отриманий як винагорода за використання або за надання права на використання об’єкта права інтелектуальної власності, а саме на будь які літературні твори, твори мистецтва або науки, включаючи комп’ютерні програми, інші записи на носіях інформації, відео- або аудіокасети, кінематографічні фільми або плівки для радіо- чи телевізійного мовлення, передачі (програми) організацій мовлення, інші аудіовізуальні твори, будь-які права, які охороняються патентом, будь які зареєстровані торговельні марки (знаки на товари і послуги), права інтелектуальної власності на дизайн, секретне креслення, модель, формулу, процес, права інтелектуальної власності на інформацію щодо промислового, комерційного або наукового досвіду (ноу-хау).
Водночас, не вважаються роялті платежі, отримані, як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання «кінцевим споживачем).
Проєктом договору, що наведений у додатку № 5, визначено, що:
- “Конкретний̆ перелік функціональних можливостей̆ МІС, яка використовується Ліцензіатом визначається Сторонами в Технічній специфікації” (п. 2.3. проєкту договору);
- “Ліцензіат зобов’язаний використовувати МІС виключно за функціональним призначенням у відповідності до Договору” (п. 4.3.1. проєкту договору);
- “За цим договором Ліцензіат має право розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС для кінцевих користувачів в необмеженій кількості на території населеного пункту в якому знаходиться Ліцензіат.” (п. 2.4. проєкту договору)
- “Розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС в необмеженій кількості для Кінцевих користувачів на території населеного пункту місцезнаходження Ліцензіата.” (п.4.4.6).
Пункти 2.3. та 4.3.1. проєкту договору чітко встановлюють, що умови використання обмежені функціональним призначенням програми. В той же час пункти 2.4 та 4.4.6 проєкту договору фактично передбачають використання програми обмеженою кількістю кінцевих користувачів (за місцезнаходженням Ліцензіата).
Ліцензіат не отримує примірник МІС, що могло б свідчити про можливість створення будь-яких копій. Ліцензіар самостійно обирає хмарний центр обробки даних для розміщення МІС, до якої отримує доступ Ліцензіат (пункт 4.2.1 проєкту договору).
Отже існують підстави стверджувати, що платежі за право використання МІС відповідно до проєкту договору підпадають під визначення платежів, які не визнаються роялті відповідно до абзацу 3 п. 14.1.225 ПКУ (не вважаються роялті платежі, отримані як винагорода за використання комп’ютерної програми, якщо умови використання обмежені функціональним призначенням такої програми та її відтворення обмежене кількістю копій, необхідних для такого використання (використання "кінцевим споживачем").
Пунктом 2.2 проєкту договору передбачено, що за договором надаються послуги з доступу до онлайн-сервісів. В подальшому у тексті проєкту договору неодноразово вказується на те, що Ліцензіар надає, а Ліцензіат отримує саме послуги (пункти 3.2, 3.3, 4.4.1, 4.4.5, 5.2, 5.4, 5.5.,5.6, 5.7, 11.1, розділ 5, Специфікація (додаток 1 до проєкту договору) тощо).
Статтею 3 Закону України “Про хмарні послуги” визначено, що програмне забезпечення як послуга - це хмарна послуга, що полягає у наданні користувачу хмарних послуг доступу до прикладних комп’ютерних програм за допомогою технології хмарних обчислень через онлайн-сервіс або комп’ютерні програми-агенти.
Зважаючи на викладене, існують підстави вважати, що проєкт договору передбачає надання послуг з доступу до онлайн-сервісів.
Підпунктом «б» п.185.1 ст.185 р.V Податкового кодексу України визначено, що об’єктом оподаткування ПДВ є, зокрема, операції платників податку з постачання послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 186 ПКУ.
Чи не порушують умови договору чинне законодавство України?
Просимо привести у відповідність.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до пункту 2.4 Проекту договору 2.4. За цим договором Ліцензіат має право розмножувати та розповсюджувати доступ до МІС для кінцевих користувачів в необмеженій кількості на території населеного пункту в якому знаходиться Ліцензіат. Відповідно до Додатку 1 до Проекту Договору Найменування послуги Невиключна ліцензія на право користування, розмноження та розповсюдження доступу до онлайн-сервісів функціоналу медичної інформаційної системи. Враховуючи інформацію в листі ДФС №21647/10/28-10-06-11 від 09.09.2015року "Щодо питань кваліфікації платежів за надання права на використання комп'ютерної програми для цілей оподаткування податком на прибуток" : Питання 2 Чи підпадає під визначення роялті платіж за програмне забезпечення, якщо згідно з ліцензійною угодою підприємству (покупцю) власник авторських прав (продавець) надав невиключне майнове право розмноження і розповсюдження примірників програмного забезпечення на певній території та протягом певного строку? Відповідь: Оскільки отримання права користуванням об'єктом інтелектуальної власності (програмним забезпеченням) не передбачає передачі права інтелектуальної власності (авторського права) на цей об'єкт інтелектуальної власності (програмне забезпечення), то у цьому випадку передається право на використання твору (п.п.1 п.1 ст.440 ЦКУ) зокрема розмножувати і розповсюджувати програмне забезпечення. Враховуючи те, що платнику надано право розмножувати і розповсюджувати програмне забезпечення , то такий платник не виступає кінцевим споживачем за функціональним призначенням такої програмної продукції і платіж за її використання згідно з ліцензійною угодою підпадає під визначення роялті.
Технічні вимоги
Дата подання: 06 листопада 2023 17:44
Дата відповіді: 07 листопада 2023 11:52
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено:
Стаціонар (приймальне (госпіталізація/відмова, переведення, формування журналів), ф. 003, ф. 003-41, ф. 003-4/о, ф.004, ф. 027/o, ф. 011, ф. 066). Прохання уточнити щодо повної назви ф. 003-41?
Відповідь: Повна назва - Форма 003-41 "Огляд пацієнта лікарем стаціонару"
Технічні вимоги
Дата подання: 06 листопада 2023 17:45
Дата відповіді: 07 листопада 2023 11:53
Шановний Замовнику! У Вашій тендерній документації в додатку 2, зазначено:иПрацювати на всіх операційних системах, на планшетах та смартфонах. Прохання детальніше розписати, які це операційні системи мають бути?
Відповідь: Операційні системи - це Android, IOS, Windows
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «АСКЕПНЕТ» |
206 835,20
UAH з ПДВ
|
206 835,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «АСКЕПНЕТ» #44710890 |
Переможець |
206 835,20
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2023 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2023 11:51
|
дод угода 1 аскепнет.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2023 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 листопада 2023 12:40
|
дод2.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:40
|
дод1.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:40
|
657.pdf | укладений |
28 листопада 2023 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 657 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |