Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188458 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Контактна особа: |
Пудрій Юлія Михайлівна 380977259444 inblur20@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 листопада 2023 10:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:11 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2023 15:11 |
Очікувана вартість: | 1 997 650,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 988,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника протягом 180 днів з дня підписання Сторонами Актів виконаних робіт з можливістю відстрочки платежу за формулою «після завершення воєнного стану в Україні + 6 місяців». | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2023 10:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 1 вимоги до учасника.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 2 підстави для відмови.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Тендерна документація.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 3 технічне завдання.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 7 лист згода.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 4 проєкт договору.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 5 тендерна пропозиція.doc | |
02 листопада 2023 10:34 |
Додаток 6 відомісті про учасника.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-22-000132 ● b2c673e14edc44c9baee6ccfd8a1766c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 січня 2024 22:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 7
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 22.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 7
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
31 UA-2023-11-02-002897-a 02.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-26 22:17:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-02-002897-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
Необхідно пояснити, яким чином ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання листів-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.,
4. Розділом ІІІ тендерної документації передбачено, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання
Одночасно, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Яким чином переможцем виконано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації?
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт.
Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3.
Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена.
Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена.
Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, передбачено пунктом 43 Особливостей?
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-31 23:08:41
Пояснення на запит
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі "Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4», (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2023-11-02-002897-a) код ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення.
Щодо питання надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, надаємо наступні пояснення:
розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений виходячи з потреб Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради, обумовлений заходами з капітального ремонту об’єктів за програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби» на 2023 рік.
Кошти для проведення капітального ремонту (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4 у 2023 році передбачені за бюджетною програмою КПКВК 0813102 «Забезпечення соціальними послугами з наданням місця для проживання, всебічної підтримки, захисту та безпеки осіб, які не можуть вести самостійний спосіб життя через похилий вік, фізичні та розумові вади, психічні захворювання або інші хвороби», КЕКВ 3132, джерело фінансування - кошти обласного бюджету. Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку очікуваної вартості на 2023 рік з урахуванням кількості необхідного обсягу виконання робіт. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 997 650,80 грн. з ПДВ. Очікувану вартість закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість проекту «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4» визначена зведеним кошторисним розрахунком вартості об’єкта будівництва, який затверджений наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023, експертним звітом №863/КД/2023 від 12 жовтня 2023.
Отже, щодо питання надання відповідних документів, на підставі яких здійснено обгрунтування розміру бюджетного призначення, надаємо підтверджуючі документи:
- Експертний звіт;
- Наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду?
Так. На власному вебсайті оприлюднені обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Посилання на сторінку:
https://berdychivgeria.ukraina.org.ua/publichna-informatsiya/obgruntuvannya-tekhnichnykh-ta-yakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli/obgruntuvannya-do-zakupivli-kapitalnyy-remont-avariyno-remontni-roboty
3. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено надання листа-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, за формою згідно з Додатком 7 до тендерної документації.
При цьому, у складі тендерної пропозиції надано протокол загальних зборів учасників від 24.11.2021, який містить персональні дані Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , а також цивільно-правові угоди, що містять персональні дані Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
Необхідно пояснити, яким чином ТОВ "УК "Комфорт-Буд" виконано вимогу пункту 1 розділу 3 тендерної документації в частині надання листів-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Перовського О.Ю. та Петровської С.Ю. , Йосипенка С.Г., Кузьмук Л.В.
На виконання пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» надано лист-згоду адресовану Замовнику по формі відповідно до додатку 7 до тендерної документації щодо директора товариства Балакішієва Станіслава Закіровича (файл 38 «Згода персональні дані.pdf»), оскільки тендерна документація не містила окремих вимог щодо надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на кожну особу, чиї персональні дані містяться в тендерній документації.
4. Розділом ІІІ тендерної документації передбачено, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Одночасно, пунктом 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Яким чином переможцем виконано вимогу пункту 2 розділу 5 тендерної документації?
ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» в складі тендерної пропозиції надали виписку з ЄДРПОУ (файл 20 «Виписка.pdf») відповідно до якого учасником закупівлі є товариство, а не об’єднання учасників. Пункт 2 розділу 5 тендерної документації передбачає «.. що у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства», тобто дана норма розповсюджується на ненадання учасником або переможцем документів, які вони не повинні складати відповідно до норм саме чинного законодавства, а не вимог тендерної документації (наприклад, вимога щодо надання у складі пропозиції свідоцтва платника ПДВ, а учасник відповідно до Податкового кодексу України є платником єдиного податку та не може і не повинен надавати свідоцтво платника ПДВ). Крім того, тендерна документація не містила окремих вимог, про те, що у разі не надання учасником документів, які вимагаються саме тендерною документацією учасник надає лист роз’яснення. Таким чином, переможець не зобов’язаний був надавати лист роз’яснення відповідно до даного пункту 2 розділу 5 тендерної документації.
5. Додатком 1 до тендерної документації встановлена вимога надання відомостей про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт.
Одночасно, ТЕХНІЧНИМ ЗАВДАННЯМ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ (Додаток №3 до тендерної документації) передбачено виконання наступних робіт: навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3, перевезення сміття до 15 км, навантаження зайвого грунту екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,25 м3. Однак, наданими ТОВ "УК "Комфорт-Буд" у складі тендерної пропозиції відомостями про обладнання, матеріально-технічну базу та технології, які необхідні для виконання робіт від 07.11.2023 №07-13, наявність автомобілів-самоскидів не підтверджена. Також, інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 07.11.2023 №07-14, наявність водія та машиніста екскаватора не підтверджена. Чому Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель в порядку, передбачено пунктом 43 Особливостей?
ТОВ «Управляюча компанія Комфорт-Буд» в складі пропозиції надані документи на підтвердження наявності матеріально-технічної бази та працівників (файл 26 «Довідка мтб.pdf» та файл 30Д «Довідка працівники.pdf») в яких, відповідно до вимог тендерної документації надано всю необхідну інформацію щодо матеріально-технічної бази та працівників.
Тендерна документація не містила окремих вимог щодо необхідності наявності у складі матеріально-технічної бази автомобілів самоскидів, а також необхідності наявності водія та машиніста екскаватора серед працівників учасника.
5. Документальне підтвердження:
- Експертний звіт №863/КД/2023 від 12 жовтня 2023
- Наказом Бердичівського геріатричного пансіонату Житомирської обласної ради «Про затвердження проектної документації» № 220 від 20 жовтня 2023
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2024-01-22-000132 процедури закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (аварійно-ремонтні роботи) каналізаційних мереж Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради за адресою: 13303, Житомирська область, м. Бердичів, провулок Перемоги, 4» код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація», ідентифікатор закупівлі: № UA–2023-11-02-002897-a повідомляє наступне: фахівця з публічних закупівель (уповноважену особу) Пудрій Ю.М. притягнуто до відповідальності, шляхом позбавлення премії за лютий 2024 року та 08.02.2024 року була проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення у подальшому порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 і направлено на навчання з метою підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель. При оголошенні чергових процедур закупівель уповноваженою особою буде враховано вказані зауваження.
2024-02-12 17:23:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2023 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
1 922 651,68
UAH з ПДВ
|
1 922 651,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ЕФЕКТ " |
1 997 650,80
UAH з ПДВ
|
1 997 650,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
1 922 651,68
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2023 19:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2023 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 00:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:50
|
Дод угода №2 до дог №218.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 11:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:59
|
Дод угода №1 до дог №218.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2023 12:43
|
Договір №218 від 29.11.2023 нов.pdf | зміни до договору |
01 грудня 2023 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
01 грудня 2023 09:28
|
Договір №218 від 29.11.2023.pdf | укладений |
01 грудня 2023 09:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення правильного договору №218 від 29.11.2023 року згідно протоколу |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1* |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в банківські реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 218 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |