Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України в Одеській області |
Код ЄДРПОУ: | 20001645 |
Місцезнаходження: | 65045, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Єврейська, 43 |
Контактна особа: |
Вікторія Слабчук +380993083284 slabchuk.vika@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 16:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 1 997 621,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 988,11 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів після пред’явлення Постачальником рахунку на оплату та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 4 п.47.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 2 Тендерна пропозиція.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
Оголошення 2023 крафтер.rtf | |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 5 Лист-згода.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
ТД.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 6 Проєкт Договору крафтер.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
01 листопада 2023 16:18 |
Додаток 3 Технічні характеристики.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-11-000011 ● f7d60b6f21fe445390b8f8387a0cd113
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 грудня 2023 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.12.2023 Одеса № 293
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 11.12.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 11.12.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 11.12.2023 № 293
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2023-11-01-012002-a 01.11.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-15 15:38:42
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чому Замовником відповідно до вимог пункту 13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), не визначено в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку товарів згідно з підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (мототранспортні вантажні засоби), вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності, а також не визначено в тендерній документації вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено ідентифікаційний номер (VIN) колісного транспортного засобу з його міжнародним ідентифікаційним кодом (WMI) виробника колісного транспортного засобу в Україні та місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні?
3. Чому Замовник здійснив закупівлю товару підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону (мототранспортні вантажні засоби), а саме: вантажний автомобіль спеціалізованого призначення на базі автомобілю VolksWagen Crafter 35 Kasten L4H3, який відсутній у переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва?
4. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Карпатиавтоцент» (далі – ТОВ «Карпатиавтоцент») вимогам пункту 1 додатка 1 до тендерної документації (далі - ТД), тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав копії видаткових накладних до аналогічних договорів, які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів від 06.11.2023 № 365 (даними договорами передбачено наявність видаткових накладних)?
5. На виконання пункту 8 додатка 3 до ТД учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.11.2023 № 362, яким він гарантує, що сервісне обслуговування автомобілів (гарантійне та післягарантійне) здійснюватиметься на сертифікованих станціях технічного обслуговування із зазначенням їх назв та адрес.
Як Замовник переконався у зобов’язанні щодо постачання комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації?
6. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Карпатиавтоцент» вимогам пункту 1 частини 2 додатка 4 до ТД, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку з вихідними реквізитами (дата, реєстраційний індекс документа) на фірмовому бланку учасника (у разі наявності таких бланків), що містить інформацію про учасника процедури закупівлі для постачання товару, за підписом керівника або уповноваженої особи учасника, а саме: повна назва учасника; ідентифікаційний код юридичної особи (код ЄДРПОУ); місцезнаходження (юридична адреса, фактична адреса тощо); телефон, електронна адреса; обрана система оподаткування; відомості про реєстрацію учасника, як платника податку на додану вартість; згода при укладанні договору про закупівлю товарів скріплювати його печаткою (за наявності)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 16:10:51
Пояснення до моніторингу
Відповідь на питання №1.
Розмір бюджетного призначення, а саме 2 000 000,00 грн. (два мільйони грн. 00 коп.) визначений на підставі потреби Замовника на виконання заходів міської цільової програми «БЕЗПЕЧНЕ МІСТО ОДЕСА» на 2020-2024 затверджений Рішенням Одеської міської ради від 18 березня 2020 року №5797-VII.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена за результатами моніторингу ринку шляхом отримання інформації через мережу «Інтернет» та отримання цінових пропозицій, від компаній, які займаються реалізацією зазначених товарів. (Комерційні пропозиції додаються окремими файлами).
Проведеним аналізом потреби в автомобільній техніці для Управління СБ України в Одеській області з метою виконання службових завдань та виходячи із наявних грошових коштів, попереднім вивченням ринку визначено середньоринкову вартість закупівлі, що зазначається як очікувана вартість закупівлі, а саме: 1 997 621,50 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням потреби в автомобільній техніці для Управління СБ України в Одеській області та виходячи із наявних грошових коштів та оптимального співвідношення ціни та якості.
Технічні вимоги визначені на підставі необхідних для Замовника характеристик транспортного засобу спеціалізованого призначення з метою його ефективного використання у ході виконання службових обов’язків.
Якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ та нормативним вимогам із захисту довкілля.
Специфікація підготовлена з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, в тому числі недискримінації учасників.
З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник міг враховувати еквівалент за умов повної відповідності технічним характеристикам.
Посилання на веб.сайт: https://ssu.gov.ua/oholoshennia-pro-provedennia-konkurentnoi-protsedury-zakupivli-abo-povidomlennia-pro-namir-uklasty-dohovir-pro-zakupivliu
(громадянам/звіти/державні закупівлі/Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Відповідь на питання №2, №3.
Згідно п.1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами):
«Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.»
Відповідно до абзацу 5 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі:
«здійснення замовником закупівлі товару для потреб Збройних Сил, інших військових формувань, правоохоронних органів на їх запит з подальшою передачею таких товарів на облік запитувача.»
Відповідно до п.1 ст. 2 Закону України від 23 грудня 1993 року «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів»:
Правоохоронні органи - органи прокуратури, Національної поліції, служби безпеки, Військової служби правопорядку у Збройних Силах України, Національне антикорупційне бюро України, органи охорони державного кордону, Бюро економічної безпеки України, органи і установи виконання покарань, слідчі ізолятори, органи державного фінансового контролю, рибоохорони, державної лісової охорони, інші органи, які здійснюють правозастосовні або правоохоронні функції.
Таким чином, Управління Служби безпеки України в Одеській області відноситься до правоохоронних органів та є замовником, який здійснює закупівлі для потреб оборони держави, тому ступінь локалізації у закупівлі товарів (з подальшим становленням їх на облік Замовника) не застосовується.
Враховуючи вищенаведене, вимоги до учасників закупівлі, передбачені Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861 (зі змінами), у зв’язку із незастосуванням ступеня локалізації, не висувались.
Відповідь на питання №4.
Відповідно до вимог Тендерної документації Учасником надано довідку та скан копії 7 (семи) договорів за аналогічним предметом закупівлі. До кожного договору учасник надав акт приймання – передачі товару та акт огляду реалізованого транспортного засобу, що в свою чергу підтверджує виконання даних договорів у повному обсязі, так як вказані документи оформлюються після підписання видаткової накладної.
Враховуючи значну кількість наданих аналогічних договорів, що підтверджує необхідний досвід учасника, замовником акт приймання-передачі вважався як підтвердження їх виконання, тобто еквівалент «видатковій накладній».
Відповідь на питання №5.
На виконання вимог пункту 8 додатка 3 до Тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 06.11.2023 № 362, яким він гарантує, що сервісне обслуговування автомобілів (гарантійне та післягарантійне) здійснюватиметься на сертифікованих станціях технічного обслуговування із зазначенням їх назв та адрес.
Гарантійне зобов’язання включає в себе заміну комплектуючих протягом гарантійного терміну. Терміни гарантійного обслуговування учасник вказав у Додатку №3 до Тендерної документації (Технічні характеристики), що є підтвердженням даної гарантії.
Також Замовником 14.11.2023 року додатково було надіслано запити №65/24/3020 та № 65/24/3029 на сервісні станцiї технiчного обслуговування автомобiлiв, які були вказані у листі учасника від 06.11.2023 № 362, а саме ТОВ «Автомобільний дім» та ТОВ «Джерман -Автоцентр».
У відповідь отримані листи від 14.11.2023 №355/1 та № 83 від вказаних організацій із підтвердженням постачання комплектуючих протягом гарантійного терміну експлуатації. (Документи додаються).
Відповідь на питання №6.
Всі реквізити учасником заповнені у додатку №2 до Тендерної документації «Тендерна пропозиція» у формі таблиці «Відомості про учасника». Крім того, учасником надано витяг про платника податку, що підтверджує систему оподаткування. Враховуючи викладене, Замовник підтвердив відповідність учасника вимогам Тендерної документації, так як необхідні дані були надані учасником у складі іншого документа.
- Комерційна пропозиція Автогранд миколаїв.pdf
- Комерційна пропозиція Карпати Автоцентр.pdf
- Гарантійний лист про станції тех обслуговування.pdf
- Запит ТОВ Автомобільний Дім.pdf
- Запит ТОВ Джерман-Автоцентр.pdf
- Лист Автомобільний дім.pdf
- Лист Джерман Автоцентр.pdf
- Лист-роз'яснення Мінекономіки.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання вимог, викладених у висновку Південного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2023 року, повідомляємо, що уповноважена особа попереджена про недопущення порушень у здійсненні публічних закупівель у майбутньому, а також наголошено на більш відповідальному відношенні до розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог законодавства. Разом з тим, уповноважену особу зобов’язано пройти додаткові курси із підвищення кваліфікації та рівня знань у сфері публічних закупівель.
2023-12-22 20:16:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТИАВТОЦЕНТР" |
1 995 295,00
UAH з ПДВ
|
1 995 295,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТИАВТОЦЕНТР" #34382778 |
Переможець |
1 995 295,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 09:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2023 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 12:05
|
Д №240 від 21.11.2023.pdf | укладений |
21 листопада 2023 12:04
|