Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГДМБ (Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва) |
Код ЄДРПОУ: | 03331466 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. 2 Слобідська, б.140 |
Контактна особа: |
Мудра Ірина Олексіївна +380512535130 kpgdmb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 14:17 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 14:17 |
Очікувана вартість: | 1 076 160,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 761,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 16:06 |
Затискачі ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000016 ● 2def62a0fa7c449db070163f4b72f138
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 14:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.01.2024 № 3-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 11.01.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
11.01.2024 №3-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-11-01-011666-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-12 16:12:57
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу затискачів відгалужувальних з двостороннім проколюванням ізоляції в асортименті згідно до ДК 021:2015 – 31220000-4: Елементи електричних схем (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером UA-2023-11-01-011666-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-15 09:00:06
Щодо надання пояснень (інформації, документів)
На Ваш запит щодо надання пояснень (інформації та документів) в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції в асортименті за ДК 021:2015 – 31220000-4 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-011666-a) від 12.01.2024 інформуємо:
• По першому питанню:
Мною, уповноваженою особою підприємства, планування та проведення закупівель здійснюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахування постанови Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178, з дотриманням принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, як це визначено Законом України «Про публічні закупівлі», а також належного визначення очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до рекомендацій, наведених у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275. Додатково, за дорученням Миколаївського міського голови №37/02.02.05-.10 від 14.04.2022 з метою здійснення оперативного фінансового контролю та дотримання принципів проведення публічних закупівель, усі заплановані закупівлі та проекти договорів до них погоджуються з департаментом внутрішнього контролю, нагляду та протидії корупції ММР.
Надаємо інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість у кількості 9 документів.
• По другому питанню:
З причини відсутності власного вебсайту та офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднено на веб-сайті засновника, а саме на вебсайті Миколаївської міської ради у розділі комунальні підприємства за посиланням https://mkrada.gov.ua/content/obruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-zakupivel-ochikuvanoi-vartosti-ta-predmeta-zakupivli.html та оприлюднено на ресурсі prozorro шляхом розміщення вкладень до плану відповідної закупівлі. По процедурі закупівлі Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції в асортименті за ДК 021:2015 – 31220000-4 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-011666-a) обґрунтування розміщене, як вкладення до плану UA-P-2023-11-01-005942-c за посиланням https://www.dzo.com.ua/plans/27715889
• По третьому питанню:
За результатами процедури закупівлі Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції в асортименті за ДК 021:2015 – 31220000-4 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-011666-a) укладений договір № 11666-а від 20 листопада 2023 з ТОВ "ІВАСЕРВІСЮГ". Сума оплати за договором про закупівлю складає 1 068 030,00 грн. З інформацією про суми оплат по договору можна ознайомитись у звіті про виконання договору на ресурсі prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-01-011666-a/print/contract-ongoing/pdf/a0b8d624838cfbad715017adf33d055c та на ресурсі spending.gov.ua за посиланням https://spending.gov.ua/new/transactions/search шляхом заповнення полів отримувач ‘38086058’ та платник ‘03331466’.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи висновок за результатами моніторингу процедури закупівлі Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції в асортименті за ДК 021:2015 – 31220000-4 Єдиного закупівельного словника (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-01-011666-a) Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 22.01.2024 та пояснення надані уповноваженою особою підприємства від 23.01.2024 надаємо розпорядче рішення щодо заходів, що направлених на недопущення встановлених порушень у подальшому (Додаток документ на 3 арк.)
2024-01-25 10:16:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Львівська ізоляція" |
801 000,00
UAH з ПДВ
|
801 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАСЕРВІСЮГ" |
1 068 030,00
UAH з ПДВ
|
1 068 030,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Львівська ізоляція" #22360905 |
Відхилено |
801 000,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 10:18
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІВАСЕРВІСЮГ" #38086058 |
Переможець |
1 068 030,00
UAH з ПДВ
|
14 листопада 2023 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2024 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2023 09:07
|
Договір 11666-а | укладений |
21 листопада 2023 09:06
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції 1,5-10 мм2 | 7500 | штуки |
116,52
UAH з ПДВ
|
Затискачі відгалужувальні з двостороннім проколюванням ізоляції 2,5-35 мм2 | 1500 | штуки |
129,42
UAH з ПДВ
|