Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ЛЬВІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР КОНТРОЛЮ ТА ПРОФІЛАКТИКИ ХВОРОБ МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38501853 |
Місцезнаходження: | 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Круп'ярська, 27 |
Контактна особа: |
Пшигроцька Роксолана Андріївна +380322601413 roksolana213@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 14:32 |
Очікувана вартість: | 1 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38340000-0: Прилади для вимірювання величин
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 14:28 |
Проєкт договору радон Додаток 4 ТД.docx | |
01 листопада 2023 14:28 |
Технічні характеристики Радон Додаток 3 ТД.docx | |
01 листопада 2023 14:28 |
ТД_радон.docx | |
01 листопада 2023 14:28 |
181_ Протокол про затвердження тендерної документації (за Особливостями).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-13-000059 ● 19a0ba2b5a464448b81d2634d09b9d78
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 лютого 2024 15:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.02.2024 № 10-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.02.2024.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.02.2024 № 10-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 2 UA-2023-11-01-008549-a 01.11.2023
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-13 15:23:20
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасникам ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Прошу надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-15 14:54:57
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг від 13.02.2024
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі Центр) висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що процедура закупівлі Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах, згідно коду ДК 021:2015 – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (далі — Закупівля), що зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-01-008549-a, здійснена з дотриманням та у відповідності до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 (зі змінами) № 922-VIII (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 (зі змінами) № 1178 (далі – Особливості), якою визначено здійснення державних закупівель, а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та прозорість; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до абз. 1 п. 14 Особливостей, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включена до річного плану закупівель замовника відповідно до ст. 4 Закону.
При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовник використовував лист Міністерства охорони здоров’я України №26-04/2967/2-23 від 18 жовтня 2023 року.
При зборі інформації стосовно технічних та якісних характеристик предмету закупівель встановлено, що система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах – це товар не масового вироблення, виготовляється іноземним виробником та має складний технічний характер. Система складається з багатопараметричного радону-монітору для вимірювань атмосферного повітря та додаткового програмного забезпечення. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було визначено з урахуванням загальноприйнятих норм для зазначеного предмета закупівлі, з урахуванням вимог щодо базових характеристик. Якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів та відповідати параметрам та вимогам, що зазвичай ставляться до товару відповідного характеру.
Посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості – www.ses.lviv.ua.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:12:10
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання.
Відповідно до умов пункту 1 розділу 3 тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, які повинні містити, в тому числі, «інформацію та документи щодо відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), згідно з умовами та вимогами тендерної документації». При цьому відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації». Зокрема, в таблиці Додатку 3 до тендерної документації в розділі «Опис предмета закупівлі(технічні, якісні характеристики)» Замовник вказав технічні та якісні характеристики, та зазначив, що «Система повинна відповідати наступним вимогам».
Учасник ПП «БРОМ» у складі тендерної пропозиції надав «Лист Згоду з Технічною специфікацію (завданням), що передбачена у Додатку 3 до тендерної документації» (файл «3 Лист згода з технічними умовами ПП БРОМ.pdf») та «Професійний радіометр радону і торону Серія AlphaGUARD D Ключові особливості» (файл «Технічна специфікація AlphaGUARD DF2000.pdf»), в яких під час моніторингу не виявлено всіх технічних та якісних характеристик, наявність яких Замовник вимагає в тендерній документації щодо предмета закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, прошу пояснити, на підставі яких документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника ПП «БРОМ» (зазначити файл), Замовник встановив, що «Професійний радіометр радону і торону Серія AlphaGUARD D» відповідає технічним та якісним вимогам, визначеним Замовником в тендерній документації щодо предмету закупівлі?
Крім того, прошу надати документи, які підтверджують, що «Професійний радіометр радону і торону Серія AlphaGUARD D», який Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» придбала за результатами цієї процедури закупівлі, відповідає сукупності всіх технічних та якісних вимог, визначених в Додатку 3 тендерної документації, а саме:
«Радіометр радону:
- Кількість інжекторів, що можуть бути встановлені одночасно - один;
- Кількість детекторів, що можуть бути встановлені одночасно – один;
- Автономний режим роботи не менше 144 години;
- Пасивний і активний метод повітря забору;
- Вимір температури, тиску і вологості одночасно з вимірюванням радону;
- Наявність сумісного з РС програмного забезпечення;
- Максимально доступне (просте) обслуговування при вимірах;
- Доступний інтерфейс;
- Повністю програмована швидкість інжектування;
Система вимірювання радону в воді:
- Кількість проб, що можна одночасно досліджувати-одна;
- Діапазон температури проби від +8°Cдо +30°C;
- Об'єм проб, що досліджуються від 50 мл до 1000 мл;
- Вбудований фільтр поглинання вологості;
Система вимірювання радону в ґрунтах:
- Матеріал щупа: нержавіюча сталь;
- Кількість щупів: один;
- Вбудований фільтр поглинання вологості».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 14:43:16
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг від 21.02.2024
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі Центр) висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що оголошено закупівлю Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах, згідно коду ДК 021:2015 – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (далі — Закупівля).
При визначенні переможця закупівлі та відповідності тендерної пропозиції учасника технічній специфікації (необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації), Замовник також користувався інформацією з відкритих джерел, в тому числі розміщеній на сайті ПП «Бром».
Щодо відповідності технічним та якісним вимогам професійного радіометру радону і торону (Серія AlphaGUARD D) повідомляємо наступне:
радіометр радону:
• кількість інжекторів, що можуть бути встановлені одночасно - один; даний тип радону передбачає потік через роботу з внутрішнім насосом, що означає кількість інжекторів, що можуть бути встановлені одночасно – один;
• кількість детекторів, що можуть бути встановлені одночасно – один; даний тип радону передбачає імпульсну іонізаційну камеру, що означає кількість детекторів, що можуть бути встановлені одночасно – один;
• автономний режим роботи не менше 144 години; ресурс батареї до 10 днів;
• пасивний і активний метод повітря забору; даний тип радону передбачає конструкцію оптимізовану для швидкого пасивного дифузійного заповнення або автоматичного заповнення через активний адаптер (потік через роботу з внутрішнім насосом);
• вимір температури, тиску і вологості одночасно з вимірюванням радону; даний тип радону передбачає вимірювання крім радону ще температури, тиску та вологості одночасно;
• наявність сумісного з РС програмного забезпечення; даний тип радону передбачає наявність досконалого сумісного з IBM PC програмного забезпечення;
• максимально доступне (просте) обслуговування при вимірах; даний тип радону передбачає простоту у використанні при вимірах;
cистема вимірювання радону в воді:
• кількість проб, що можна одночасно досліджувати-одна; даний тип радону передбачає тільки один вхід для вимірювання радону в воді, що означає кількість проб, що можна одночасно досліджувати-одна;
• діапазон температури проби від +8°Cдо +30°C; даний тип радону передбачає діапазон температури роботи системи +3°C до +50°C, що включає від +8°Cдо +30°C;
• об'єм проб, що досліджуються від 50 мл до 1000 мл; даний тип радону передбачає загальний об’єм детектора – 0,62 літра (38 кубічних дюймів) та активний об’єм детектора – 0,56 літра (34 кубічних дюймів), що включає об'єм проб 50 мл до 1000 мл;
• вбудований фільтр поглинання вологості. даний тип радону передбачає облік та усунення додаткових похибок від температури, тиску та вологості на підставі даних, отриманих самим радон-монітором, що означає вбудований фільтр поглинання вологості;
cистема вимірювання радону в ґрунтах:
• матеріал щупа: нержавіюча сталь; обсадна труба (щуп) з корозійностійкої сталі;
• кількість щупів: один; щуп є головною складовою комплекту для вимірювання радону в грунті, відповідно кількість щупів: один;
• вбудований фільтр поглинання вологості; даний тип радону передбачає облік та усунення додаткових похибок від температури, тиску та вологості на підставі даних, отриманих самим радон-монітором, що означає вбудований фільтр поглинання вологості.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:17:41
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів.
Відповідно до пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13), не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, зазначених в підпунктах 1-9 пункту 19 Особливостей. Зокрема, у випадку, зазначеному в підпункті 4 пункту 19 Особливостей, а саме: «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю».
Враховуючи вищевказане, прошу надати документи, що підтверджують виникнення об’єктивних обставин після укладення договору поставки від 20.11.2023 № 8549 (далі – Договір), що спричинили продовження строку поставки та строку дії Договору до 01.09.2024 згідно з додатковою угодою від 20.12.2023 № 1 до Договору.
Документи, пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 14:44:07
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг від 21.02.2024
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі Центр) висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що за результатами процедури закупівлі Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах, згідно коду ДК 021:2015 – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин (далі — Закупівля), що зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-11-01-008549-a, укладено договір №8549 від 20 листопада 2023 року (далі Договір) з переможцем закупівлі ПП «Бром» (ЄДРПОУ 36449430).
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Центр з ПП «Бром» уклали додаткову угоду №1 від 20 грудня 2023 року, про продовження строку дії договору, оскільки відповідно до п. 6 Договору «6.6. Разом із Товаром Постачальник надає Замовнику усю необхідну супровідну документацію: сертифікати відповідності (якості) та/або декларації про відповідність та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або гарантійний талон визначені чинним законодавством України для такого Товару.» та пункту «6.7. У випадку повного або часткового ненадання Постачальником Замовнику супровідної документації на Товар, а також у випадку, якщо ця документація не відповідає вимогам законодавства України або містить помилки, Замовник має право затримати оплату Товару (без нарахування та сплати будь – яких штрафних санкцій і пені та без відшкодування збитків) до моменту передання Замовнику, відповідно, документації, якої не вистачає, документації, приведеної у відповідність до законодавства України, документації, яка не містить помилок.».
Оскільки на момент передачі товару у ПП «Бром» була відсутня необхідна супровідна документація, Центр відмовився від поставки товару, після чого, як це передбачено законодавством, підписана додаткова угода на продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 12:22:56
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Замовник 15.02.2024 надав посилання на вебсайт www.ses.lviv.ua на запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 13.02.2024.
Аналізом інформації, розміщеної на вебсайті www.ses.lviv.ua, обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-11-01-008549-a та його очікуваної вартості не знайдене.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати деталізоване посилання на сторінку вебсайту www.ses.lviv.ua, на якій розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі UA-2023-11-01-008549-a та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 14:44:50
Щодо надання пояснення з приводу рішення про моніторинг від 21.02.2024
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі Центр) висловлює Вам свою повагу та надсилає деталізоване посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості https://www.cdc.lviv.ua/_files/ugd/9b771c_cf4279329fb14bf8a32b507d42181cfc.pdf щодо процедури закупівлі Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах, згідно коду ДК 021:2015 – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» (далі Центр) висловлює Вам свою повагу та опрацювавши висновки за наслідками моніторингу процедури закупівлі Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах (код ДК 021:2015 – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин, ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-01-008549-a, укладений договір з переможцем закупівлі ПП «Бром» (ЄДРПОУ 36449430) №8549 від 20.11. 2023, далі Договір №8549) надає аргументовані заперечення. Зокрема, у висновку за наслідками моніторингу вказано: «…порушення підпункту 4 пункту 19 Особливостей Замовник додатковою угодою від 20.12.2023 № 1 змінив істотну умову Договору № 8549 за відсутності документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що призвели до внесення змін до Договору № 8549 в частині продовження строків поставки товару та строку дії договору ». Пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Аналогічні норми визначені у підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на час проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості). Міністерством охорони здоров’я України на адресу Центру надіслано листа від 19.12.2023 №26-04/37809/2-23, щодо врахування під час здійснення закупівель Систем для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах, тобто після укладення Договору №8549. Зокрема, у даному листі вказано, що відповідно до статті 11 Закону України «Про технічний регламент та оцінку відповідності» (далі – Закон) продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах та відповідно до статті 28 Закону у разі якщо на певний вид продукції поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складання декларації про відповідність, повинна бути складена єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів, якщо це передбачено відповідними технічними регламентами. В такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування. Постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 №94 затверджено Технічний регламент законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки (далі - Технічний регламент). У додатку 1 до Технічного регламенту зазначено перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту, до яких належать, зокрема радіометри, радіометричні установки, дозиметри та вимірювачі потужності дози, вимірювальні канали систем радіаційного контролю. Оскільки лист МОЗ України №26-04/37809/2-23 надійшов 19.12.2023, після укладення Договору №8549, а Система для проведення вимірів радону 222/220 в повітрі, воді, грунтах станом на 19.12.2023 не поставлена і у постачальника за його інформацією відсутня єдина декларація про відповідність, з метою недопущення порушень Технічного регламенту та п. 6.6 Договору №8549, у відповідності до вимог підпункту 4 пункту 19 Особливостей, Центром укладено з ПП «Бром» додаткову угоду №1 від 20.12.2023. Зважаючи на наведене, у Центру наявні документально підтверджені об’єктивні обставини, для укладення додаткової угоди та відсутні підстави для визнання недійсними умови додаткової угоди №1 від 20.12.2023. Одночасно повідомляємо, що усунення порушення пункту 3 Порядку № 1082 буде здійснено шляхом підвищення кваліфікації уповноваженої особи.
2024-03-06 11:40:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про публічні закупівлі в електронній системі закупівлі встановлено порушення пункту 3 Порядку № 1082)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 14:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БРОМ" |
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БРОМ" #36449430 |
Переможець |
1 255 980,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2023 15:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 14:01
|
Додаткова 2 Бром.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 13:59
|
Додаткова 1 Бром.PDF | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
20 листопада 2023 12:46
|
Договір 8549 | укладений |
20 листопада 2023 12:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 8549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 8549 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |