Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари (щоденники, календарі)
Очікувана вартість
2 335,00 UAH
UA-2023-11-01-008205-a 8ff16efdf090404ea484b2e644424acd
Закупівля без використання електронної системи
Електронний підпис не накладено

Контакти

Андрущенко Світлана Василівна

380953328470 mfulubny@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Для друку оголошення необхідно завершити дії на майданчику

Інформація про замовників

Найменування: Фінансове управління виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02318344
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., Лубни, вул. Тютюнника Григора, будинок 19 А
Контактна особа: Андрущенко Світлана Василівна
380953328470
mfulubny@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Канцелярські товари (щоденники, календарі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37500, Україна, Полтавська область, Лубни, вул. Тютюнника Григора, будинок 19 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2023  —  31 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація