Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Лісовогринівецька сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04403717 |
Місцезнаходження: | 31340, Україна , Хмельницька обл., село Лісові Гринівці, вулиця Центральна будинок 4 |
Контактна особа: |
Гусляков Гліб Володимирович +380382626823 lisovi_rada@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2023 18:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:43 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2023 14:43 |
Очікувана вартість: | 1 757 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 789,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2023 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2023 11:06 |
Таблиця змін (1).docx | |
20 листопада 2023 11:06 |
4.1. Деревина Додаток 1 (2).docx | |
20 листопада 2023 11:06 |
4. ЗТД (1).doc | |
01 листопада 2023 11:44 |
4.2. Проект Договору.docx |
20 листопада 2023 11:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2023 11:06 |
Таблиця змін (1).docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:06 |
4.1. Деревина Додаток 1 (2).docx
|
||||||
20 листопада 2023 11:06 |
4. ЗТД (1).doc
|
||||||
01 листопада 2023 11:44 |
4.2. Проект Договору.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 05 листопада 2023 14:26
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-15-000042 ● 35aa5296ec5445d4890fe21191c7164a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 січня 2024 11:24 |
Н А К А З
12.01.2024 № 4-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.01.2024 № 4-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
14. UA-2023-11-01-004739-a, яку проводить Лісовогринівецька сільська рада;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Рішенням Уповноваженої особи № 35 від 29 листопада 2023 року Замовник відхилив пропозицію ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ (43335545) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей) Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Вказане рішення було мотивоване тим, що відповідно до додатку №1 до Тендерної документації «Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати Гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника». Учасником ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ (43335545), в свою чергу не надано в складі пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника, що в свою чергу не відповідає в даній частині вимогам Додатку 1 тендерної документації та на підставі чого пропозиція Учасника підлягає відхиленню. Відповідно до абз.2 п. 43 Особливостей: під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Оскільки Учасником в складі своєї тендерної пропозиції взагалі не надано вищезазначеного документу, що, відповідно, не може вважатись невідповідністю та не підлягає усуненню протягом 24 годин. Окрім того, Замовником з метою підтвердження своєї позиції було наведено низку скарг за результатами розгляду яких Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визначила, що на такий вид гарантійних листів не розповсюджуються положення пункту 43 Особливостей (надання повідомлення про усунення невідповідностей): - UA-2023-10-25-013669-a.a2; №UA-2022-12-16-010508-a.c2; №UA-2023-01-17-007994-a.b2; №UA-2023-01-05-001974-a.c1. Потрібно зазначити, що відповідно до частини першої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» - Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює Комісію (комісії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та здійснює інші повноваження, визначені цим Законом та Законом України "Про Антимонопольний комітет України". Рішення Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ухвалюються від імені Антимонопольного комітету України. Більш того, на даний час практика Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не змінилась. Ненадання гарантійного листа, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни є підставою для відхилення тендерної пропозиції на підставі на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей без застосування положень пункту 43 Особливостей (формування та направлення повідомлення про усунення невідповідностей). Аналогічний висновок зазначений у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель рішення від 08.02.2024 року № 2469. Вказані обставини є тотожними з обставинами, що склалися під час закупівлі «код ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо» (Гранули паливні з деревини хвойних порід». Підсумовуючи вищевикладене, ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ (43335545) не було дотримано умов тендерної документації щодо закупівлі «код ДК 021:2015:09110000-3 — «Тверде паливо» (Гранули паливні з деревини хвойних порід», на зазначену невідповідність (Гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника) не розповсюджуються положення пункту 43 особливостей, що неодноразово підтверджується рішеннями Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Вказані невідповідності згідно Особливостями та Законом України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції за наслідком опрацювання тендерної пропозиції, що і було здійснено Замовником відповідно до рішення № 35 від 29.11.2023 року. Додатково необхідно звернути увагу, що ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ (43335545) не скористався своїм правом оскаржити власне відхилення до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тобто повністю погодився із своїм відхиленням та визнав його законним та обґрунтованим. Додатково повідомляємо, що Замовником буде оскаржуватись висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-11-01-004739-a в судовому порядку.
2024-02-14 15:30:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 лютого 2024 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | №560/2181/24 від 16.02.2024 року |
Дата публікації: | 19 лютого 2024 |
Номер відкриття провадження: | 560/2181/24 |
Дата відкриття провадження: | 16 лютого 2024 |
Документи:
19 лютого 2024 13:35
|
Електронний підпис |
19 лютого 2024 13:33
|
Електронний підпис |
19 лютого 2024 13:32
|
Рішення |
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2023 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ |
1 728 450,00
UAH з ПДВ
|
1 069 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЙОГРАЙТЕН" |
1 292 580,00
UAH з ПДВ
|
1 077 150,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТРАНСЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ |
1 374 410,00
UAH з ПДВ
|
1 118 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БІОЕНЕРГОПОЛІС" |
1 317 630,00
UAH з ПДВ
|
1 244 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРО ПОЛІССЯ 2017" |
1 570 134,00
UAH з ПДВ
|
1 281 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НДП"ЕКОДІМ" |
1 452 566,00
UAH з ПДВ
|
1 452 566,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Особенко Р.Р. |
1 465 926,00
UAH з ПДВ
|
1 465 926,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХНОПАРК ІВАНКІВ" |
1 603 200,00
UAH з ПДВ
|
1 603 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ТАКТАШОВА ВІРА ОЛЕКСАНДРІВНА " |
1 638 270,00
UAH з ПДВ
|
1 638 270,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БФ КЕПІТАЛ" |
1 653 300,00
UAH з ПДВ
|
1 653 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШВЕД ОЛЕКСАНДР ЛЕОНІДОВИЧ |
1 757 840,00
UAH з ПДВ
|
1 757 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ХИЦЮК ІВАН ВАЛЕРІЙОВИЧ |
1 757 840,00
UAH з ПДВ
|
1 757 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КВАТРО ПЕЛЛЕТ #43335545 |
Відхилено |
1 069 260,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 13:16
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЙОГРАЙТЕН" #42389778 |
Переможець |
1 077 150,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2023 13:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 11:42
|
Договір | укладений |
08 грудня 2023 11:38
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гранули паливні з деревини хвойних порід | 167 | тонни |
6 450,00
UAH з ПДВ
|