Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Левочкіна Оксана Анатоліївна 380442076165 LEVOCHKINA.OA@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 130 096 232,37 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 300 962,32 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції оформляється відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 та повинно відповідати Формі, затвердженій цим наказом (Додаток 6 до тендерної документації) з урахуванням Особливостей Примітка. Роз’яснення щодо заповнення повного найменування в частині зазначення категорії юридичної особи. Інформація про категорію відповідно до Закону вказується лише щодо повного найменування бенефіціара, а саме – юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. Щодо гаранта та принципала категорія визначається повним найменуванням юридичної особи, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДРПОУ). Наприклад, АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ДЕРЖАВНИЙ ОЩАДНИЙ БАНК УКРАЇНИ". Так, гарантія, яка містить повне найменування гаранта та принципала згідно з ЄДРПОУ не потребує внесення будь-яких інших додаткових відомостей в цій частині. Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у електронному вигляді у рекомендованому форматі PDF або Word з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 1% (1 300 962,32 грн.) очікуваної вартості предмета закупівлі. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника – КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», ЄДРПОУ – 40538421,IBAN: UA 253057490000026002000000863 у ПАТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО» м. Київ Банківська гарантія має бути безвідкличною. Відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 Кодексу правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Частиною другою статті 207 Кодексу передбачено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1300962.32 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “За будь-яке одноразове порушення Підрядником (Виконавцем) умов Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника (Виконавця) в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника (Виконавця) від сплати інших штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником (Виконавцем) умов Договору в подальшому до закінчення строку його дії.”; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _1_ % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66170000-2: Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки Замовника з Виконавцем за надані послуги здійснюються щомісячно шляхом безготівкового перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 40 робочих днів з дати підписання Сторонами Актів надання послуг або набуття Актом статусу чинного згідно з п. 5.3 Договору. | Пiсляоплата | 40 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 листопада 2023 12:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 листопада 2023 12:08 |
ТДО, 6617, зміни 15.11.2023.docx | |
15 листопада 2023 12:08 |
Протокол 6617, зміни 15.11.2023.docx | |
15 листопада 2023 12:08 |
Перелік змін, 6617, 15.11.2023.docx | |
13 листопада 2023 15:13 |
ТДО, 6617, зміни 10.11.2023.docx | |
13 листопада 2023 15:13 |
Протокол 6617, зміни 10.11.2023.docx | |
13 листопада 2023 15:13 |
Перелік змін, 6617, 10.11.2023.docx | |
10 листопада 2023 09:34 |
ТДО, 6617, зміни 10.11.2023.docx | |
10 листопада 2023 09:34 |
Протокол 6617, зміни 10.11.2023.docx | |
10 листопада 2023 09:34 |
Перелік змін, 6617, 10.11.2023.docx | |
01 листопада 2023 11:31 |
ТДО, 6617.docx |
15 листопада 2023 12:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
15 листопада 2023 12:08 |
ТДО, 6617, зміни 15.11.2023.docx
|
||||||||||||
15 листопада 2023 12:08 |
Протокол 6617, зміни 15.11.2023.docx
|
||||||||||||
15 листопада 2023 12:08 |
Перелік змін, 6617, 15.11.2023.docx
|
||||||||||||
13 листопада 2023 15:13 |
ТДО, 6617, зміни 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
13 листопада 2023 15:13 |
Протокол 6617, зміни 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
13 листопада 2023 15:13 |
Перелік змін, 6617, 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
10 листопада 2023 09:34 |
ТДО, 6617, зміни 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
10 листопада 2023 09:34 |
Протокол 6617, зміни 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
10 листопада 2023 09:34 |
Перелік змін, 6617, 10.11.2023.docx
|
||||||||||||
01 листопада 2023 11:31 |
ТДО, 6617.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідні зміни будуть внесені до вимог тендерної документації.
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-01-11-000209 ● f3d49df0c8e4498aab1b630a4eb3ccc0
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 січня 2024 09:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2023-11-01-004350-a 01.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-01-15 14:40:42
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-11-01-004350-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-01-17 13:23:05
Пояснення на запит від 15.01.2024 о 14.40 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2024-01-11-000209
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі
ДК 021:2015 66170000-2 Послуги з надання фінансових консультацій, обробки фінансових транзакцій і клірингові послуги (Послуги з приймання платежів від споживачів, їх переказ одержувачу та обробка платежів із застосуванням спеціалізованого програмного забезпечення) (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-01-004350-a, надає пояснення.
1 Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги,
що є предметом наведеної закупівлі:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-09-014285-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-04-28-009971-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-18-011927-a
Технічні та якісні характеристики відображено в Додатку 3 до тендерної
документації процедури закупівлі за посиланням https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/tenders/f0610de34bb940329e9a0356a73d8831/documents/23858b5f2c6d4fcc831a95bdeef3a35a?download=462a022a76994892a6f94a2a0416f1ed.
Вартість послуг фінансових установ з організації прийому, обліку та обробки платежів населення в якості оплати за послуги постачання теплової енергії/ централізоване опалення, постачання гарячої води/ централізоване постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу, 3% річних, пені, судових витрат, взято до розрахунку у розмірі 1,45%
від загальної суми грошових коштів, як найменший відсоток вартості послуг виконавця відповідно до чинного на час подання заявки на процедуру закупівлі Договору від 02.01.2019 № 610/ЕЗ-19 (додається).
Отже, прогнозована сума надходження коштів від споживачів КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» категорії «населення» в частині проведення розрахунків
за послуги з постачання теплової енергії / централізованого опалення, постачання гарячої води / централізованого постачання гарячої води, за обслуговування вузлів комерційного обліку теплової енергії, плати за абонентське обслуговування, інфляційної складової боргу,
3% річних, пені, судових витрат на 2024 рік становить орієнтовно 8 972 153 956,55 грн.
Комісія за обробку платежів від населення (1,45 %) у 2024 році орієнтовно становить:
8 972 153 956,55 грн. × 0,0145 = 130 096 232,37 грн.
2 Питання:
Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення:
Замовник інформує Державну аудиторську службу України,
що КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» не належить до переліку суб’єктів господарювання,
на яких розповсюджуються норми постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», оскільки при здійснені закупівлі не використовує кошти державного бюджету, та не належить до підприємств державного сектора економіки.
Замовник як підприємство, що належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва, розміщує відповідну інформацію на інтернет-порталі «Київаудит» (посилання на сторінку – http://kyivaudit.gov.ua) на виконання вимог розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
від 11.09.2009 № 1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит» (зі змінами) (скріншот з сайту додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФК ГЕРЦ |
130 096 232,00
UAH
|
130 096 232,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ФК ГЕРЦ #39763909 |
Переможець |
130 096 232,00
UAH
|
24 листопада 2023 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 листопада 2023 16:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 травня 2024 10:57
|
ДУ1, Договір 3188_ЕЗ-23 від 08.12.2023, ТОВ ФК ГЕРЦ.pdf | зміни до договору |
24 травня 2024 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2023 16:10
|
Договір 3188_ЕЗ-23 від 08.12.2023, ТОВ ФК ГЕРЦ.pdf | укладений |
08 грудня 2023 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 3188/ЕЗ-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |