Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель в комплекті)
Очікувана вартість
10 640 000,00 UAH
UA-2023-11-01-004256-a 31ee01a32cc840eda1752d803d62ef63
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Зінов'єва

+380522358347 tender-osvita@krmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05403286
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Контактна особа: Олена Зінов'єва
+380522358347
tender-osvita@krmr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2023 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 листопада 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2023 11:22
Очікувана вартість: 10 640 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 комплект
Код ДК 021:2015 – 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивна панель в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25022, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул. Велика Перспективна, 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2023
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з дня поставки (передачі) товару (вказати бажану кількість днів відстрочки платежу, але не менше 30 (тридцяти) календарних днів). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 01 листопада 2023 11:28

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 листопада 2023 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 14:31
ТД.docx
01 листопада 2023 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2023 14:31
ТД.docx
01 листопада 2023 14:19
ТД.docx
01 листопада 2023 13:23
ТД.docx
01 листопада 2023 13:22
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТОМІЛІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2787201057
Дата подання: 02 листопада 2023 17:44
Дискримінаційні технічні вимоги
Шановний Замовник! У Додатку 3 до тендерної документації ви вказали наступні дискримінаційні вимоги щодо Спеціалізованого програмне забезпечення навчального призначення для інтерактивної панелі: «містить не менше 1300 вбудованих 3D сцен освітньої тематики українською мовою; містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; містить готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків.»

Вказаним технічним вимогам у сукупності відповідає лише програмне забезпечення Mozabook Classroom (розробник Mozaik Education Ltd., Угорщина) від його представника в Україні, ТОВ «Едпро дистриб’юшн», про що можна пересвідчитися на відповідних веб-сайтах https://edpro.ua/mozaik, https://ua.mozaweb.com/uk/mozabook, а також за результатами торгів з аналогічними характеристиками, зокрема UA-2023-09-27-000400-a, UA-2023-09-25-013519-a, UA-2023-09-19-014767-a тощо.
Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. … Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Внесення Замовником до тендерної документації вищевказаних необґрунтованих пунктів у сукупності із вимогою надання «лист від виробника або офіційного дистриб’ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні з зазначенням найменування учасника, номера торгів», є реальною дискримінацією до інших учасників, окрім постачальника програмного забезпечення Mozabook Classroom. Це безумовно порушує права нашого підприємства на рівноправну участь в Торгах та суперечить принципам публічних закупівель, які викладені в ст. ст. 3, 5, 22 «Про публічні закупівлі».
Додатково зазначимо, що доступ до електронних підручників є вільним (відповідно до інформаціх Міністерства освіти та науки України від 5.09.2022, https://mon.gov.ua/ua/news/elektronni-pidruchniki-dlya-navchannya-v-umovah-voyennogo-stanu-rozmisheno-u-vilnomu-dostupi) та їх версії розміщено на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» (https://lib.imzo.gov.ua/yelektronn-vers-pdruchnikv/). Отже, копії електронних підручників можуть бути встановлені окремо будь-яким учасником закупівлі окремо від програмного забезпечення з 3D моделями освітньої тематики. Аналогічно, цифрові уроки можуть буть створені у різних додатках та використовуватися вчителем на власний розсуд відповідно до затвердженої програми. Вимога щодо 300 уроків, створених та інтегрованих саме в програмний комплекс Mozabook Classroom також дискримінує потенційних учасників, що мають намір запропонувати інше програмне забезпечення.
Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимагаємо прибрати зазначені дискримінаційні вимоги або надати розгорнуту відповідь згідно яких саме документів або вимог (наказів) МОН ви обрали саме такі характеристики та саме такі вимоги. Надайте об’єктивне і розумне виправдання або наведіть прикладе щонайменше двох видів програмного забезпечення, що повністю підійде під ваші технічні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2023 13:26
Добрий день! Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Закон "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі - Закон)не регламентує, які саме документи, щодо безпеки та якості обладнання, та їх зміст повинен або може вимагати замовник у тендерній документації. Відповідно до частини третьої ст 22 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р, № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено в Господарському кодексі України, Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: "Відмінність у поводжені є дискримінаційною, якщо вона "не має об"єктивного і розумного виправдання", тобто, якщо вона не переслідує "Законної мети" або відсутня "розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуванної мети". В даному випадку Замовник переслідує законну мету придбання обладнання, яке буде безпечним у використанні учнями та вчителями, кращим в своїй ціновій категорії буде безпечним ,якісним, відповідатиме вимогам навчального обладнання та засобів навчання. Разом з тим звертаємо Вашу увагу, що зазначені Замовником технічні характеристики не мають посилання конкретного виробника або модель. Деталізація технічних характеристик Замовником має на меті спростити потенційним Учасникам підбір товарних категорій, а такж провести закупівлю навчальних засобів які повністю задовольняють сучасні вимоги до методології викладання та забезпечать якісний навчальний процес з врахуванням сучасних технологій. Зазначені технічні пареметри є універсальними та уніфікованими і зазначаються усіма відомими виробниками. В номерах закупівель, які надані вами, в закупівлях де участь приймало більше одного учасника, різними учасниками пропонувалось різне програмне забезпечення, яке відповідало вимогам Замовника. Вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення відповідає програмне забезпечення різних виробників, наприклад Corinth 3D, KM Media, Є-Підручники, Mozabook, LifeLiqe, електронні освітні ресурси з різних предметів «Видавництва РОЗУМНИКИ». Вимога, щодо надання листа від виробника або офіційного дистриб'ютора в Україні спеціалізованого програмного забезпечення в Україні, не є дискримінаційною, оскільки учасники можуть надати авторизаційний лист не виключно від виробників, а в тому числі від дистриб’юторів програмного забезпечення в Україні, а наявність авторизаційного листа підтверджує, що запропоноване учасниками програмне забезпечення придбане офіційно є ліцензійно чистим та не порушує норм авторського права та чинного законодавства. Ще раз наголошуємо що Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам Замовника або еквівалент, технічні характеристики якого є кращими, також замовник не обмежує учасників в можливості запропонувати декілька видів програмного забезпечення, яке буде відповідати встановленим вимогам, щодо спеціалізованого програмного забезпечення. Враховуючи вище наведені факти зміни до тендерної документації вноситись не будуть.
Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "Лашкевич Ольга Олександрівна", Код ЄДРПОУ:3313211601
Дата подання: 05 листопада 2023 14:28
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Шановний Замовник! Умовами ткндерної документації ви вимагаєте надання "висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар, а саме інтерактивні панелі та спеціалізоване програмне забезпечення;". Проте відповідно до Закону України «Про систему громадського здоров’я» 2573-IX, що був прийнятий від 06.09.2022р., втратив чинність ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», яким регламентувалися питання видачі висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (ДСЕЕ). Відповідно, на сьогоднішній день у Учасників, що не мають дійсних висновків ДСЕЕ, відсутня можливість їх отримання. Вимагаємо прибрати зазначену вимогу, як таку, що неможливо виконати.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 15:04
Добрий день!
Шановний учасник, відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, оснащення повинно відповідати вимогам, санітарного законодавства, пожежній та електробезпеці, вимогам охорони здоров’я здобувачів освіти і охорони праці працівників закладів освіти. Відповідно до вищезазначеного учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований учасником товар, а саме інтерактивні панелі та спеціалізоване програмне забезпечення. Всі документи повинні бути діючими на час розкриття пропозиції.
Номер вимоги: UA-2023-11-01-004256-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТОМІЛІН ДЕНИС ГЕННАДІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2787201057
Дата подання: 05 листопада 2023 23:47
Дискримінаційні технічні вимоги
Шановний Замовник! Дякуємо за розгорнуту відповідь на нашу попередню вимогу та наведення переліку спеціалізованого програмного забезпечення, яке може задовільнити ваші потреби. Ми детально вивчили характеристики зазначених вами прикладів, проте жодне з них (Corinth 3D, KM Media, Є-Підручники, Mozabook, LifeLiqe, електронні освітні ресурси з різних предметів «Видавництва РОЗУМНИКИ»), окрім Mozabook, не містить саме "готову бібліотеку цифрових уроків українською мовою у кількості не менше 300 уроків.". Вимагаємо прибрати щонайменше цю дискримінаційну технічну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 15:01
Добрий день!
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з ст. 21 Закону України «Про повну загальну середню освіту» заклад освіти створює безпечне освітнє середовище з метою забезпечення належних і безпечних умов навчання, виховання, розвитку учнів, а також формує у них гігієнічні навички та засади здорового способу життя.
Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України 29 квітня 2020 року № 574 передбачає, що електронні освітні ресурси повинні відповідати навчальним програмам.
Додаток 3 до тендерної документації передбачає закупівлю спеціалізованого програмного забезпечення. Характеристики спеціалізованого програмного забезпечення встановлені для дотримання вимог навчальної програми та не передбачають конкретної моделі програмного забезпечення або конкретного виробника. Для якісного забезпечення учнів навчальним обладнанням, програмним забезпеченням, що будуть пропонувати потенційні учасники технічні характеристики мають бути не гіршим ніж ті, що вимагається в Додатку 3 до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2023 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 10 624 800,00
UAH з ПДВ
10 624 800,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 листопада 2023 16:58
Електронний підпис
13 листопада 2023 16:49
Довідка (13).zip
13 листопада 2023 16:49
Довідки Дидактиклаб.pdf
13 листопада 2023 16:49
Витяг-1751288-БОНДАРЕНКО-2023-11-13.pdf
13 листопада 2023 16:49
ДИДАКТИКЛАБ.pdf
13 листопада 2023 16:49
Довідка (14).zip
08 листопада 2023 10:03
Електронний підпис
07 листопада 2023 17:51
Електронний підпис
07 листопада 2023 17:49
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2023 17:49
Mozabook інструкція.pdf
07 листопада 2023 17:49
Висновок СЕС панель.pdf
07 листопада 2023 17:49
Висновок СЕС Mozabook.pdf
07 листопада 2023 17:49
Довкілля.pdf
07 листопада 2023 17:49
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Переможець 10 624 800,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2023 14:56

Документи

13 листопада 2023 14:56
Довідка НАЗК
13 листопада 2023 14:56
Електронний підпис
13 листопада 2023 14:46
протокол від 13.11.2023 року.pdf
09 листопада 2023 11:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2023 14:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
10 624 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2023 14:56
Довідка НАЗК
13 листопада 2023 14:56
Електронний підпис
13 листопада 2023 14:46
протокол від 13.11.2023 року.pdf
09 листопада 2023 11:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2024 14:55
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:09
ДУ 2 від 25.12.2023 року.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:03
ДУ 1 від 25.12.2023 року.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:02
Електронний підпис укладений
23 листопада 2023 16:04
договір 1869 від 23.11.2023 року.pdf укладений
23 листопада 2023 15:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення бюджетних зобов'язань
Номер договору про закупівлю: 1869
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 1869
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 624 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 770 800,00 UAH)