Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПІСОЧИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04396727 |
Вебсайт: | http://pisochin-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 62416, Україна , Харківська обл., смт. Пісочин, ПРОВУЛОК ТРАНСПОРТНИЙ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Іван Тягнибок +380997925628 sr.pisochin@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2023 11:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 11:09 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2023 11:09 |
Очікувана вартість: | 45 240 102,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 226 200,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 60 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 300 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2023 11:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2023 11:09 |
ТД Укриття Джерело.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-02-08-000035 ● d7d3058d0fa5457db086a7532e6e4246
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 лютого 2024 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 №14-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.02.2024 №14-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
19. UA-2023-11-01-003672-a, 01.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-02-21 17:01:44
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту у КЗ «Пісочинський ліцей «Джерело» за адресою: вул. 1-Травня, 5, смт Пісочин, Харківський район, Харківська область (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-11-01-003672-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином учасником ТОВ «ЮВМ-БУД», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» додатку 3 до тендерної документації, в частині надання виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа?
Оскільки, в складі тендерної пропозиції, яка подана учасником ТОВ «ЮВМ-БУД» 08 листопада 2023 року надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 20 червня 2023 року) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 19 липня 2023 року).
3. Вимогою підпункту 2 пункту 1 додатку 4 тендерної документації установлено, що для виконання робіт за предметом закупівлі учасник може залучати до виконання робіт осіб, на підставі цивільно-правових угод. Для підтвердження досвіду та відповідної кваліфікації зазначених осіб необхідно надати копії сторінок трудової книжки на кожну особу.
Надайте пояснення, яким чином учасником ТОВ «ЮВМ-БУД» виконано дану вимогу в частині надання в складі тендерної пропозиції копій сторінок трудових книжок на осіб, залучених до виконання робіт, на підставі цивільно-правових угод.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-02-26 16:43:42
Відповідь
1. Просимо надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту у КЗ «Пісочинський ліцей «Джерело» за адресою: вул. 1-Травня, 5, смт Пісочин, Харківський район, Харківська область та його очікувану вартість здійснено Пісочинською селищною радою на підставі експертного звіту (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту у КЗ «Пісочинський ліцей «Джерело» за адресою: вул. 1-Травня, 5, смт Пісочин, Харківський район, Харківська область», зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва та проектно-кошторисної документації, розробленої у відповідності до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» і «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Копія ЗРК та експертизи додається.
2. Яким чином учасником ТОВ «ЮВМ-БУД», якого визнано переможцем торгів, виконано вимоги пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» додатку 3 до тендерної документації, в частині надання виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа?
Оскільки, в складі тендерної пропозиції, яка подана учасником ТОВ «ЮВМ-БУД» 08 листопада 2023 року надано виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 20 червня 2023 року) та витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 19 липня 2023 року).
Вимога пункту 4 розділу «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для учасників - юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб - підприємців)» додатку 3 до тендерної документації, в частині надання виписки/витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини від дати подання документа. Визначає, що Учасник повинен надати виписку або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. У складі пропозиції ТОВ «ЮВМ-БУД» надає копію виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата формування 20 червня 2023 року) завірену 06 листопада 2023 року, цим самим виконав відповідну вимогу.
3. Вимогою підпункту 2 пункту 1 додатку 4 тендерної документації установлено, що для виконання робіт за предметом закупівлі учасник може залучати до виконання робіт осіб, на підставі цивільно-правових угод. Для підтвердження досвіду та відповідної кваліфікації зазначених осіб необхідно надати копії сторінок трудової книжки на кожну особу.
Надайте пояснення, яким чином учасником ТОВ «ЮВМ-БУД» виконано дану вимогу в частині надання в складі тендерної пропозиції копій сторінок трудових книжок на осіб, залучених до виконання робіт, на підставі цивільно-правових угод.
Повідомляємо, що під час підписання договору, на виконання зазначеної вимоги Учасником були надані Замовнику копії трудових книжок на осіб, залучених до виконання робіт, на підставі цивільно-правових угод, у паперовому вигляді.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Оголошено догану уповноваженій особі з питань публічних закупівель
2024-03-06 08:21:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 лютого 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 березня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Установлено порушення вимог пункту 43 Постанови №1178.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2023 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЮВМ-БУД |
44 222 296,04
UAH з ПДВ
|
44 222 296,04
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №460 |
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
45 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЮВМ-БУД #42987221 |
Переможець |
44 222 296,04
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2024 16:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2024 12:03
|
Додаткова угода № 8.pdf | зміни до договору |
23 липня 2024 12:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2024 13:47
|
Додаткова угода № 7.pdf | зміни до договору |
19 липня 2024 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 14:42
|
Д.У.№ 6 до ДОГОВОРУ № 968 ТОВ ЮВМ-БУД.PDF | зміни до договору |
03 травня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 квітня 2024 16:17
|
Д.У. № 5 до Договору № 968 ТОВ ЮВМ-БУД.PDF | зміни до договору |
08 квітня 2024 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:50
|
Д.У.№ 4 до ДОГОВОРУ № 968 ТОВ ЮВМ-БУД.PDF | зміни до договору |
04 квітня 2024 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:40
|
ДУ №3 до Договору Nº968 від 23 листопада 2023 року.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:31
|
Додаткова угода Nº2.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:46
|
ДУ №1 до Договору №968 від 23.11.2023 року.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2023 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 13:52
|
Договір №968 від 23.11.2023.pdf | укладений |
23 листопада 2023 13:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості закупівлі у зв'язку із проведенням коригування проектно - кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення додаткової угоди №1 |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 968 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |